De nieuwelingen zijn nu mama

Discussie in 'De mama's' gestart door wendelaa, 22 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Lan, wat erg voor je dat je je juist nu niet begrepen en gesteund voelt. Misschien moet je man maar mee als je naar t zh moet. Dat ze hem eens haarfijn uitleggen wat de risicos zijn.
    en maak m nu ook duidelijk dat je erg verdrietig wordt van hoe hij nu doet....of wat hij juist NIET doet!

2. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Lan: wat balen zeg dat je je niet begrepen voelt en de ernst van de situatie niet inzien.
    Dat je hoofdpijn hebt komt ook van de hoge bloeddruk, dus aub doe rustig aan! Wou dat je hier woonde in de buurt, dan kon ik je helpen.
    Heb je verder nog iemand met wie je goed kan praten en waar je je zoontje een dagje of paar uurtjes kan laten?
    Hele dikke knuffel!

3. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)

momenteel heb ik niet veel mensen waar djayden heeb kan...
    mijn schoonmoeder alleen op maandag,
    mijn moeder heeft op dinsdag de twee van mijn zus dus wil ik ook niet te veel op die dag met 4 opzadelen,
    woensdag dus mijn zus nou daar hebi k voorlopig geen behoefte aan,
    donderdag misschein mijn moeder voor der est niemand,
    vrijdag ook mijn misscein mijn moeder maar ze heeft dus regelmatig die twee van mijn zus en als ie er zijn wil ik djayden niet te vaak brnegen vind het 1 te druk en 2 het zoontje va mijn zus is nogal onvoorizchtig met djayen wil knuffelen maar knijpt hem fijn zeg maar...

mijn vriedin is zelf zwanger en iserg moe dusook geen optie
    mijnandere zus woont te ver weg
    mijn schoonzus vind ik irritant :D
    en meer mensen heb ik niet... weet ook niet wat ik met djayden moet als ik ga bevallen eind mei bijvoorbeeld mijn ouders zijn dan week op vakantie :(

4. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    lan jeetje zeg wat vervelend dat je ventje je niet begrijpt
    en dat je niet ff een dagje rust kunt nemen

zo zit ik trouwens ook hoor mijn schoonouders vind ik ook geen goed plan
    laatst dikke ruzie gehad met die mensen
    shirley was daar 1 nachtje omdat ik bezig was met ventje in de baby kamer
    en shirley sliep daar dus en ging zaterdag een dagje weg met oma en me schoonzusje die nu ook kleine heeft van 6 maand
    en had gezecht dat shirley wel mee mocht maar wel in auto stoel moest dus ons stoeltje achter gelaten (heb geen auto maar wel stoeltje) kom ik er achter dat ze bijna 50 km hebben gereden met shirley voor in zonder auto stoel :mad: wat was ik boos dus daar laat ik shirley ook liever niet meer
    en met me schoonzusje ook ruzie gehda want vond haar net zo fout want zij is weg gereden met de auto dus ja net zo fout in mijn ogen en krijg ik ook nog te horen van me lieve schoonouders snap neit waarom je boos bent het is toch goed gegaan nou toen sloegen mijn hormoontjes ff helemaal op hol ik zeg ja het is nu goed gegaan maar shirley had wel dood kunnen zijn als er een ongeluk was geweest door wie zijn schuld dan ook was dat kind door de voorruit gegaan brrrrrrr moet er niet aan denken

dus ja hier ook het zelfde probleem als ik moet bevallen laat ik haar ook liever niet bij me schoonouders en schoonzusje (wonen alle bij om de hoek) en ja mijn moeder en zusje en broertje wonen in sneek dus ja voor dat die hier zijn zijn we ook een paar uur verder dus ik dnek dat ik shirley mee neem naar het ziekenhuis en gelijk me moeder bel dat ze shirley op moet halen en mee moet nemen naar mijn huis anders zou ik het ook niet weten
    morgen wou ik dat dus met de verloskundige ff overleggen omdat dit me toch wel bezig houd en als dit voor mijn gevoel niet goed is geregeld kan ik niet rustig bevallen

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    hier trouwens ook een giga baal dag

dacht ga vandaag ff pinnen had geen centjes meer in huis
    maar op rekening genoeg dus dacht ff pinnen en boodschappies doen samen met mannetje en shirleyen bij de caf een lekker soft ijsje halen had ik zoon zin
    nou doe de pinpas van ventje lief in de auto maat voer pincode in en het bedrag en zecht dat ding wacht op uw pas ik wachten en wachten zeg nog voor de grap tegen ventje (die achter me stond) ow de automaat heeft honger hij eet je nieuwe pas op (pas zaterdag binnen gekregen eerste keer pinnen vandaag) ventje zecht nee dat zou toch neit hij is net nieuw en nog nooit gebruikt
    en ja hoor pinpas opgegeten dus wij bellen naar de rabo bank (was automaat van hun) zeggen ze ja sorry wij kunnen alleen de pasjes van onze eigen klanten er uit halen moet u maar bij u bank geld opnemen met u id kaart maar hier in de buurt zit geen kantoor waar je geld op kan nemen met id kaart dus nu een nieuwe pas aangevraagt maar kan ook wel een week duren :(
    dus vandaag maar geld overgemaakt op andere rekening dacht ow staat er vast wel vrij vlot op maar nee hoor denk morgen pas
    dus kan morgen pas boodschappies doen pffffffff gelukkig wel genoeg voor shirley in huis maar ik drink nu dus al de hele dag ranja :(

6. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    oo das balen inderdaad maar normaal is dat snel overgemaakt hoor ook al word het niet vermeld bij internetbankieren....

Mijn schoonouders vergelijken Djayden met 7 weken ouder nichtje... Dusomat die 's morgens bijvoorbeeld nog slaapt moet djayden ook naar bed
    omdat zij al gewone melk dronk gaven ze dat djayden ook al (dat was metm10maanden hoor nudrinkt ihj ook gewone melk) Omdat dat nichtje dus om 11.30 boterham krigjt djayden ook. omdat zij 1 boterham eet krijgt djadyen er ook maar 1 terwijl hij er twee eet... snap je weat ik bedoel... IK WORD ER GEK VAN!!!

7. butterfly1984

Lan: Hoe voel je je vandaag? Is je hoofdpijn al minder geworden?
    Djayden, loop hij al of poging tot? Misschien is dat hier al eens gezegd hoor, maar weet het even niet meer.:D

Syboena: jeetje , wat ongelooflijk balen zeg!
    Hopelijk is het snel opgelost.
    Een te lage bloeddruk, is dat ook erg in een zwangerschap of krijg je er andere kwaaltjes door?
    Hoe gaat het met het overgeven, al minder?

De dames liggen op bed, esther valt zo bij je op de arm in slaap, doet ze normaal niet.
    Ga zo de ha bellen, want weet niet meer wat ik kan doen.
    Vanaf zaterdag niet meer eten lijkt me niet gezond.Oke een paar stukjes brood, paar hapjes warm gister, maar dat schiet niet op.
    vandaag wil ze weer niets, ook drinken gaat erg slecht. ze heeft pas een halve beker op.

8. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    hoofdpijn is er nog wel lichte vorm maar tis er.. ben ook erg moe.. Heb straks gelspaen met djayden van 10 tot 2 maar ben nu toch nog erg moe... werd ook vaak wakker en dan heb ik vannacht ook gehad heel slecht geslapen weer..

Djayden staat al sinds hij 10 maanden is en loopt al sinds dat hij ongeveer 11 maanden is langs tafels en box etc etc. en steekt nu over van bank tot tafel met 1 hand... dus kan nog lang duren ogf niet...

9. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    zo dat waren weer even 4 pagina's om te lezen hahaha

lan, heel veel sterkte meid, met je bloeddruk maar vooral met je man en familie. helaas heb ik ook een vent die weinig begrip voor de vrouw heeft maar gelukkig wel een super familie waar mitch altijd terecht kan. ik neem ook wel eens dagjes rust, en ben niet eens zwanger hahaha maar goed, je moet hem dan maar eens flink aanspreken en duidelijk maken dat je hem nodig hebt omdat je niet alles alleen kan en je je erg naar voelt vanwege de hoge bloeddruk. ik hoop voor je dat die luisterd...
    dus netjes beentjes omhoog, kopje thee erbij en proberen om je gedachtens te verzetten.
    oh en ik ben ook een trouwe bones fan!! super dat er nu weer nieuwe afleveringen zijn he.

butterfly, nou nou das niet niks zo meid. het lijkt me geen slecht plan om even de arts te bellen. laat je het ons weten?

syboena, jemug wat irritant! maar geloof dat je een nieuwe pas bij je eigen bank eerst moet laten activeren, dus binnen aan het loket. misschien is die daarom opgeslokt. en het overmaken van ene bank naar andere kan zo 2 dagen duren. bij de zelfde bank moet het er binnen minuten opstaan.

hier ook geen thuis bezoekjes van cb. en onze volgende afspraak is over 2 mndjes.
    verder alles goed met mitch, lijkt geen last meer te hebben van zn buikje en is ook weer goed aan gekomen.
    trouwens lieve papa heeft mitch teletubbies laten kijken toen ik er niet was, nu vind die het zooo leuk dat het vaker op moet maar ik haat het zooo erg. ggrrrr. hahaha hij zwaait wel lief terug.

10. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    @ butterfly nee op zich is het niet erg voor de baby een te lage bloeddruk alleen is het voor je zelf erg vervelend
    je wordt erg flauw en duizelig elke keer
    maar met veel zout is het wel redelijk te doen gelukkig

zou idd ook ff huisarts bellen voor al als ze minder gaan drinken

@ marieken ja dat was hij al
    dus snap niet waarom hij is opgegeten :(
    maar ja gelukkig stond om 4 uur de centjes er op :):):)
    kan weer boodschappies doen pffffffff is niks hoor als je neit bij je geld kunt

hier net terug van de echo en het is en blijft een meisje hahahaha
    en ze is helemaal gezond :)

11. Lan

Lan Fanatiek lid

28 nov 2008
    1.824
    8
    38
    Vrouw
    Postbode
    Venray (Limburg)
    bones iis super :)

mijn man heeft lief gekookt en was zelf ook el erg geschrokken van alles,,, dus denk dat het binnen dringt dat ik hem meer nodig heb

12. butterfly1984

Lan: Wat lief zeg! Hopelijk heeft ie het goed begrepen en helpt hij je vaker.:D

Morgen om 11:00 met esther bij de ha zijn.
    Vanmiddag dronk ze wat en ja hoor, alles kwam eruit!
    Vind het zo sneu he?! eten krijg je er ook echt niet in, met veel moeite heb ik een aantal schepjes bambix erin gekregen, daarna was het al weer kokhalzen.
    Weet ook niet wat de ha kan doen, maar hoop dat er iets bestaat waardoor ze weer honger krijgt en weer gaat eten.

13. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    syboena, gefeliciteerd met een mooie echo! niet stiekum op gehoopt dat het toch een jongetje zou zijn?

lan, bij sommige mannen dringen zulke dingen wat langzamer door dan bij andere. blijkbaar had hij er een dag voor nodig, nu maar hopen dat die het volhoud zo, dat heb je wel verdient! jij baart zijn kinderen, wrijf dat er maar extra in en laat hem je lekker verwennen.

butterfly, nou in elk geval fijn dat jullie morgen terecht kunnen want zo lang achter elkaar kan nooit goed zijn voor zn kleine meid. gebruik je ook ors voor haar? die blijven beter binnen toch? en gaat het met melissa wel beter?

heb ik hier net gezegd dat het zo goed gaat met mitch heeft die vanmiddag ineens 39,5 koorts! hebben wel een drukke nacht gehad met vaak wakker worden en hij wou de hele dag al weinig eten maar had echt niet door dat die ziek was. hij was best vrolijk maar wel erg moe. en wat diarree. avond eten wou die ook niet en na een halve danoontje viel die bijna tegen papa in slaap dus om 6 uur al naar bed en tijdens het omkleden viel die gewoon in slaap op het verkleedkussen. daardoor zelfs helemaal vergeten om een zetpil te geven, wou hem zo snel mogelijk in bed hebben. ik hou mn hart vast voor vannacht, zet in elk geval extra papflessen klaar, flink bijvoeren die knul hahaha
    dacht dat wij deze ronde het ziek zijn wel hadden gehad maar blijkbaar mag mitch 2x de buikgriep mee doen. zucht.

14. butterfly1984

marieken: Bah! wat klote zeg! Ook hier blijven de verkoudheden en griepjes niet buiten de deur. Vanaf november is het elke keer raak, maar wat esther nu heeft vind ik best extreem.
    Wat sneu he dat ze dan zo in slaap vallen?!
    Hoop dat Mitch heel snel weer beter is.
    Dikke knuffel!

15. butterfly1984

Heb hier een aantal foto's, wel van mobiel, dus sommigen kunnen wat minder scherp zijn.
    Binnenkort zal ik betere plaatsten, maar zo kunnen jullie alvast even spieken:D
    Laat ze er overigens niet te lang op staan als jullie het niet erg vinden, aangezien ik hier gecontroleerd word door een bepaald extopic mama. (wat een woord:D)

Deze foto is van gisteren, esther is zo moe en valt bij me in slaap.

16. butterfly1984

ziek en net overgegeven.

17. butterfly1984

Naar bed toe en nog steeds ziek

18. butterfly1984

wat vrolijkere foto's

19. butterfly1984

Esther:D