Vanmiddag ben ik met mijn zoontje (net 2) naar het theater geweest. Dora, the explorer was te zien. Het was in 1 woord geweldig! Zoonlief keek eerst even de kat uit de boom maar ging al snel mee doen. Ook voor de kleintjes dus erg leuk! De kids worden echt veel bij het stuk betrokken, net als op tv. De stemmen zijn het hetzelfde (er draait dus een band). Show duurt 2x 35 minuten. Mocht je overwegen er heen te gaan, DOEN!
Lijkt mij ook zo geweldig om naar toe te gaan. Mijn dochtertje is alleen nog wat te jong maar over een tijdje ga ik ook zeker zulke dingen doen.
Leuk is dat he? Wij zijn vorig jaar naar Thomas en Woezel & Pip geweest, en in december gaan we naar de nieuwe musical van Thomas.. Heb er nu al zin in
Wij zijn vandaag naar Bumba de musical geweest. Ook een aanrader. Duurt 45 minuten, lang zat voor ukkies. Onze dochter is 3 en die vond het nog een beetje spannend in het begin, maar kwam daarna echt los. Merkte wel dat er ouders bij zaten met hele jonge kindjes en die kindjes moesten bijna allemaal wel huilen. Ik zou dus niet met al te jonge kindjes gaan. Maar verder ontzettend leuk!
Inderdaad! Geweldige show! Wij zijn vorige week geweest, en mijn zoontje (bijna 3) vond het helemaal geweldig! En dat was het ook. Echt een aanrader dus!
Hier komen ze ook van de week, maar op de site van het theater staat aangegeven vanaf 3+. Misschien een stomme vraag maar kan mijn zoontje van net 2 ook op schoot of zou je 2 kaarten moeten kopen? Want dan vind ik het best duur worden.
Wij gaan in Januari naar Dora in La Mar. Ze zegt telkens Dora Dora, nadat we in Warner Bros zijn geweest, wist niet eens dat ze wist wie Dora was. En sindsdien is het Dora op en af. Wordt er knettergek van haha.
geen idee maar ik denk dat je 2 kaarten moet kopen. Je kunt dit het beste even navragen bij het theater. Wij konden gratis omdat manlief bij het theater werkt.
we dachten dat tie daar nog te klein voor was, onze man is in dec 2,5dus dat kunnen we dan wel zeker een x doen!
Absoluut! De oudere kids roepen natuurlijk veel meer en zijn actiever in het beantwoorden van de vragen maar onze kleine man heeft echt enorm genoten!
Ons meisje is eind aug 2 geworden,en helemaal gek van dora! Ik dacht dat ze hier nog net te jong voor was.Maar als ik het hier zo lees gaan we het toch maar overwegen.haha. Hij draait hier ook redelijk in de buurt. Zijn jullie naar de voorstelling van 13.00 of 16.00 uur geweest?