Hey meiden Ik ben op zoek naar de leukste en handigste app die je gewoont MOET hebben. Dus kon maar op! Dit kan vanalles zijn, spelletjes handige apps zoals de zp app etc.
FaceBook Hotmail Twitter Whatsapp MyShopi Task Killer Quikpic PTracker Je bank Je telefoon provider marktplaats app en voor fotos bewerken is Pixlr-o-atic , picsarts & red eye removal echt een must... Oeps... heel lijstje geworden zo... Maja ik kan dan ook niet zonder mn smartfoon!
App van de dag zo heet ie.... Elke dag een gratis app te downloaden die normaal geld kost. Zitten soms leuke Apps bij Is wel alleen voor Apple meen ik . Zag hem laats bij koffietijd gepromoot worden en gelijk gedownload
Ik vind de app van de AH (Appie heet ie) heel handig. Je kan er boodschappenlijstjes maken, recepten opzoeken en zelfs via de app je boodschappen doen
Het ligt er ook wel een beetje aan wel besturingssysteem je hebt. Ik heb bijvoorbeeld wel een smartphone maar helaas met een Nokia Belle besturingssysteem. Bijna alle "handige Apps" zijn niet compatible hiermee Alleen met WhatsApp kan ik mee doen zeg maar...