Ow spannend meis , ik zit hier met spanning af te wachten. Leef helemaal mee. En mijn mannetje zegt net dat jou mannetje kan slapen nu? Zal ik niet kunnen zegt die van mij. Ik denk dat jij vannacht in het umcg ligt meis . En ik dus geen gelijk krijg wat de zondag betreft. Maar blijf wel bij het idee dat het een meisje word.
Mijn mnnetje is heel nuchter en zegt ja hebt er niks aan als je een slapende kerel naast je hebt bij het persen. Nou zit er weer 7 tussen
mariska ik duim voor je en wens veel sterkte de aankomende uren. ik gok dat je morgen ochtend rond 11 uur gaat bevallen van een zoon
Dank je meiden, ik heb het wel geprobeerd Elmo, maar ik kan niet slapen, ben veel te onrustig. Vind het zo lastig, wanneer ik nu moet bellen.
Hij heeft gelijk die man van jou. Jou wondertje heeft het nog lekker warm. Het is hier ook niet echt super mooi weer. Dus geef de kleine meid geen ongelijk. Snap dat je het moeilijk vind om te bellen. Maar ze geven vanzelf aan of het goed is dat je al beld of te vroeg bent meis. En als jij je rustiger voelt als je beld wie houd je tegen om te bellen. Je moet altijd je gevoel achter na gaan. Ze zijn wel wat gewent.
Ik denk dat jij je al een stuk beter voelt als je belt...dus bel gewoon. Als je over een uurtje wilt bellen ga je je druk lopen maken omdat je ze wakker belt. Misschien is ze in de buurt? K. heeft dienst toch?
ja idd, wel grappig dat ze dan nog mis gokken Heb net K gebeld. Het heeft nu nog geen zin om inwendig te voelen. Het is ws wel begonnen. Dat idee had ik dus zelf al. Ik moet een uur lang 3 a 5 minuten klokken en dan weer bellen
Een uur lang 3-5...pfff Ik zou haast zeggen, kruip lekker in bed /douche en dan bed....en probeer te rusten. Slaap je niet....
We wachten maar af meis sterkte en een goede bevalling lieverd. Goed dat je gebeld hebt , nu ben je vast ook rustiger . Idd ga lekker douchen en even liggen iedere lichaamsrust kan helpen.
Mijn man zegt al, een uur om de 3-5 minuten...en dan nog naar het zh. Ik zei al: je komt daar om te bevallen...niet om je weeen weg te zuchten
ik heb denk ik ook het geslacht gemist haha maar goed dat je gebeld hebt hopelijk kan je even douchen en og wat rusten op bed, de nacht kan nog lang genoeg zijn