Elmo , heb je helemaal gelijk in! as moeders een beetje bang maken zeg... gemeen hoor! oo ben benieuwd naar kaartje van Jasmijn!! heerlijk dat jullie bijna op vakantie gaan!! waar gaan jullie heen?? super dat je man zo meehelpt!! doet de mijne ook altijd! zo lief!!!
Wat een schatje Maris! Ik wordt ineens ook extra nieuwsgierig naar onze kleine meid hihi. Die er overigens voor zorgt dat ik het begin van mijn verjaardag om 00:00 uur heb kunnen meemaken. Hopelijk wordt ze wat rustiger zodat mams een beetje kan slapen zo...
Hahaha Triesie! Gefeliciteerd met je verjaardag! Je bent 28 jaar geworden? Ik hoop dat je een leuke dag hebt!
Triesie van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Hoop dat jullie een leuke dag hebben! Heb je nog wel een beetje redelijk kunnen slapen?? ja voor jou begint het nu ook spannend te worden!!! bijna 35 weken!!!!
Voor ik aan de wandel ga met Aiden moet ik even reageren... Zat elke dag al even te spieken of er al een foto was van Jasmijn en zie daar..... Wat een mooi meisje Mariska! Ze kijkt ook al zo helder uit haar oogjes. Prachtig hoor! Verder zie ik in de gauwigheid dat Triesie jarig is. Ik wens je een hele fijne gezellige verjaardag toe! VAN HARTE GEFELICITEERD! P.S. Mariska.....Als je er de tijd voor hebt, kun je ook alvast een mooie nieuwe banner uitkiezen!
even een luier vraagje ik gebruik altijd die van pampers (bevallen me erg goed) Heeft 1 van jullie ervaring met de luiers van Etos eigen merk??
Ik heb niet echt meer kunnen slapen afgelopen nacht, ons dametje was echt extreem druk en nu ligt ze letterlijk en figuurlijk dwars.... Een heel raar gezicht als ik nu mijn buik kijk, want ze zet zich flink af... Ik doe verder niet zoveel aan mijn verjaardag, manlief is gewoon aan het werk en voor mij wordt de zwangerschap echt iedere dag zwaarder om heel eerlijk te zijn... Kindlief is al halverwege ingedaald en dat is echt te voelen, heb een vreselijk 'vol' gevoel van onderen en ik ervaar steeds meer druk om mijn schaambot, zelfs tijdens het lopen... <zo tot zover mijn klaag alinea> Maar inderdaad spannend, bijna 35 weken... @luiers ik hoor goede verhalen over Kruidvat eigen merk luiers om mij heen en ook van Pampers...