even weer een teken van leven van mij. Het is ontzettend omschakelen met zo´n kleine. Mijn dag bestaat vooral uit het voeden, verschonen, voeden en als de kleine slaapt dingetjes in huis doen en zelf mijn rustmomenten pakken. De kraamweek is al weer voorbij, super geluk gehad met onze hulp, echt toppie. Krijg straks nog een vriendin op bezoek. Meeste vrienden en familie is geweest, de rest komt op het kraamfeest dus we hebben nu lekker de avonden voor ons zelf. Ben vrijdag zelf met een vriendin naar de kruidvat gelopen. Kon het goed volhouden alleen deed mijn onderkantje erg pijn, was net of er een betonnen basketbal tussen mijn benen hing We hebben de kleine meid thuis gelaten, het is ja geen weer buiten, vreselijk.
Hoi dames, Even een kort berichtje voordat ik weer plat ga, want ik voel me niet zo heel geweldig op het moment... Heb even een mentaal dipje en slaap heel veel... Ik heb de laptop op de slaapkamer, dus ik zal af en toe wel even meelezen en reageren hoor Zojuist bij het naar de wc gaan trof ik een kloddertje stug doorzichtig slijm aan in mijn onderbroek (sorry voor de details) wellicht een deel van mijn slijmprop? Ik hoef hier niet mijn vk voor te bellen zei ze vorige week, maar ik vind het toch wel heel erg spannend eigenlijk... Gevoelsmatig heb ik nu ook heel sterk het gevoel om mijn vluchttas voor het ziekenhuis nog eens te controleren... Zal er wel bij horen denk ik
Triesie , groot gelijk! pak je rust nu het nog kan wat spannend! klinkt wel als (een deel) vd slijmprop?! spannend hoor! ik had mn ziekenhuis tas met 37 weken klaar staan! En keek er soms ook elke dag in , of alles er nog in zat haha lekker uitrusten!! Assje wat een ontzettend mooie foto's!!! heb even gespiekt hoor! zo je hebt echt al veel spulletjes hoor! nog 'even' de laatste dingen en jullie zijn er helemaal klaar voor! Elmo , is het gelukt? al kinderkleding ingepakt? hihi herkenbar hoor! ik koop ook altijd alles in nieuwe flessen als we op vakantie gaan!!! ook omdat ik dat leuk vind om te doen waar gaan jullie heen op vakantie? Mariska , wat goed dat je naar de kruidvat bent gegaan!!! kan me voorstellen dat het allemaal nog niet heel lekker voelt... hopelijk knap je snel weer op! nu alweer de kraamweek voorbij! wat gaat het toch snel he! En ja wat een omschakeling he!! het is gewoon niet voor te stellen hoe je leven dan veranderd (vond ik dan) met name de eerste weken , je moet toch echt aan mekaar wennen en mekaar leren kennen he! hopelijk kun je wel je rust pakken als de kleine even slaapt! heerlijk dat jullie nu savonds geen visite hebben!! wanneer is jullie kraamfeest? En houden jullie dat thuis? veel plezier met je vriendin!! Hier alles ok. wat een rot weer was het zeg! hopelijk knapt het snel weer wat op. Wel leuk weekend gehad , maar ja gaat altijd weer zo snel voorbij he verder nog eventjes wat aanklooien in huis en dan straks late dienst! Fijne dag meiden!
Hier net zo. En tussendoor de kleine ook nog eens troosten. Hij lag vanmorgen lekker te slapen. Dus was even snel gaan stofzuigen.... Hoor ik op een gegeven moment een gekrijs...was het arme mannetje helemaal over zijn toeren. Gauw getroost. Daarna lekker een eindje met hem gewandeld. Het huishouden komt een andere keer wel weer. Aiden kan huilen in zijn slaap. Gisternacht schrokken wij ons rot. Ik zat rechtop in bed. Aiden deed een keiharde huil/gil in zijn slaap. Wij dachten dat er iets ergs aan de hand was ofzo. Heb wel wat raars... Zullen de hormonen wel zijn ofzo. Maar ik mis best de zwangerschap ondanks de ongemakken. Ik mis het gevoel in mijn buik. Ik mis het zwanger zijn. Zou zo weer zwanger willen zijn, alleen om de zwangerschap. Moet er niet aan denken om nu al voor een tweede te gaan. Aiden is me druk zat. Als alles gaat zoals het moet gaan, dan gaan we waarschijnlijk begin volgend jaar voor een tweede. Eerst proberen we dan op natuurlijke wijze en als dat niet lukt, dan gaan we voor onze cryo's (nog 8 in de vriezer).Gezien mijn leeftijd willen wij in elk geval geen jaren meer wachten voor een tweede. Triesie, ben jij nu degene die nu als eerste hier kan gaan bevallen? En daarna Assje? Spannend hoor!
Hey Triesie, ik denk dat het gewoon wat slijm is of een deel van de slijmprop misschien.Ik had ook veel slijmverlies tijdens de zwangerschap ook klodders Maar 's morgens was overduidelijk dat ik de prop verloor, ik voelde de klodder uit me gaan en het was echt een heel ranzige klodder slijm. Hey Ella, ik merk wel dat ik me wel steeds wat handiger voel met de kleine, voelde me soms zo'n kluns met de kleine. Het vastpakken, afvragen wat moet ik doen etc Allemaal erg onwennig. 21 augustus is ons kraamfeest, we houden dat in een dorpshuis een paar dorpen verderop. Hier vieren mijn schoonoouders ook altijd hun verjaardag ivm grote familie. Vind het zelf een geschikte locatie. Werkse vanavond Hey Behappy, ik kan me het wel voorstellen dat je de zwangerschap mist, ik heb dat gevoel niet zo sterk. Ik kan nu ook erg genieten en heb het haast te druk om er over na te denken. Ik snap dat jullie al wel weer toe zijn aan een volgende zwangerschap ivm jullie leeftijd, wij zijn nog even wat jonger als jullie, maar ook wij willen niet te lang wachten om met devolgende te beginnen. Wij hebben de hoop op een spontane zwangerschap, maar dan moet er eerst geklust worden en dat wordt hem eerst niet met mijn zielig onderkantje Ik zal even mijn eten opzetten. En dan hoop ik dat de kleine zich nog even bedaard in de wieg zodat we even rustig kunnen eten haha
mariska, wat knap dat je naar de KV bent gelopen. Wel fijn dat het met een vriendin was. Het is inderdaad ook geen weer voor een kleine.. bah..al die regen. Doe rustig aan meid. Triesie, wat spannend allemaal! verstandig dat je je rust pakt, dat kan je straks wel gebruiken denk ik. Jij ook rustig aan meid! Be happy, is op zich niet zo gek dat je de zwangerschap mist toch? Hoor veel dames over dat ze de buik en het gevoel van de kleine missen. meiden, zouden jullie eens naar mijn testrijtje willen kijken? Wat denken jullie?
Ik zie hem ook donkerder worden. Is M en O middag/ochtend? Hier zal ik de kleine niet missen als hij er uit is! Hij doet me toch een partij pijn!! Ik heb de hele dag al enorme steken van onderen en het draaien wordt ook zeer onprettig. Heb sinds vandaag het idee dat ik weet wat harde buiken zijn, heb al een paar uur pijnlijke strakke buik, elke 10/15 minuten even. Voel me er helemaal ziek van
fijn dat jullie zien wat ik ook zie! Ben gewoon zo onzeker erover, zal nog wel even duren voor ik er zeker van ben..maar het begin is er! Ik heb gelijk maar een contract met pattex afgesloten voor een plakbeeb assje, wat naar dat je zoveel last hebt! ze laten je dan niet overtijd lopen lijkt mij. Je mocht misschien al eerder ingeleid worden toch?m/o is inderdaad middag en ochtend
Isis, Plakbeeb: heel goed idee!! Ik hoop het zo voor jullie, dat dit gewoon helemaal lekker goed gaat! Gefeliciteerd!
Isis van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat leuk! ik hoop voor jullie dat alles nu voorspoedig mag gaan! kan me indenken dat het ook best wel eng zal zijn allemaal. Be Happy , ja haha schrikken is dat he! dat had evan ook wel eens. ineens een keiharde gil in zn slaap! maar dan was er niks aan de hand... (ja wij waren wakker haha) hoevaak moet je voeden per nacht? 2x? kan me voorstellen dat jullie niet al te lang op een tweede willen wachten. en dat je het zwanger zijn mist. Had ik niet zo eigenlijk , maar hoorde het wel meer idd. Mariska , wat leuk he zo'n kraamfeest!!! heb je er al zin in? hopelijk ben je dan ook wat meer opgeknapt , dan is het voor jouw ook een stuk leuker!
oow jakkes! wat pijnlijk! dat doet echt zeer he heb je er nu ook veel last van? of gaat het slapen wel? hoop het voor je! ik duik ook zo mn bedje in.... was ontzettend druk en ben moe. Morgen weer vroeg eruit!