De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Elmo, voor jou geld hetzelfde, je pb;t me maar ipv op het topic te laten zien wat een modje allemaal kan.

Had ik al gezegd dat dit een topic is voor zwangeren uit het Noorden, vandaar ook dat het geplaatst is bij het onderdeel Zwangerschapsclubs :D

Ella, Marnat en Consider; heb net een mail gehad van waardevol met het verzoek hun verhaal op zp te plaatsen, je kunt het vinden in de daarvoor bestemde topics

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    welk topic?

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    pcootje , sorry ik was ff te snel!
    heb het al gelezen en ook al een reactie geplaatst.

wat fijn dat ze dit toch nog wilde delen hier met ons.

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Yoehoe meiden,

ben dr weer. Ff snel alles bijgelezen, ben de helft alweer vergeten.

@behappy, gefeliciteerd met je kereltje zijn baan, super zeg. En een hele mooie luiertas hoor.

@Ella, leuk alles lekker inpakken, komt nu echt dichterbij he.

Ik ben om half 11 uit bed gerold. DAt ging niet vlekkeloos, ik draaide me om om op de wekker te kijken en ik kreeg zo'n pijn in mijn buik rechts, ik werd er misselijk van, het bleef wel zo'n 5 a 10 minuten. Weet niet wat het was, maar werd er beetje angstig avn vanmorgen.
    Vriendin gebeld, wist me wat gerust te stellen, even wat gegeten en naar de prenatal geweest met mijn kortingsstickers:D
    Wow wat word je daar hebberig zeg.
    Heb een mooie voedingskussen gekocht, een duodeken voor in ledikant speciaal voor baby's, monddoekjes, hydr,luiers en washandjes, badthermometer, nagelschaar, borstel en kammetje en 2 hele mooie babypakjes, euuuuh zooo lief.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mariska, wat heerlijk dat je zo lekker hebt geshopt!!! :)
    leuk hoor!
    ik heb idd die stickers ook nog! ;)

enne die pijn... kan heel goed bandenpijn zijn hoor!
    heb ik ook erg last van gehad. en vaak nog wel , met name als ik me omdraai in bed en als zit en dan opsta.
    is idd erg vervelend en ik maakte me daar ook gelijk zo zorgen over. Mocht je het niet vertrouwen dan zou ik bellen hoor!
    (zegt iemand die zelf nooit belt...:D )

6. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik dacht al wat een rust hier....ontvang ik dus gewoon helemaal geen mailtjes!
    Vond het al zo verdacht stil in mijn mailbox.
    Had alleen vanochtend mail en verder helemaal niks...terwijl ik eigenlijk de hele dag door wel mail ontvang.

Hier ook de hele dag aan Waardevol gedacht.
    Pff wat moeilijk allemaal.
    Fijn dat ze even een berichtje heeft getypt voor ons allemaal.
    Ik dacht al wel dat ze het forum heel erg zou missen, dat had ik een paar dagen geleden al geschreven.
    Denk dat ze hier snel weer terug is.

Vanochtend ff met Valerie boodschapjes gedaan bij de Action.
    Toen mevrouw in bed gedaan...waar ze een uur heeft lopen kletsen en weigerde te slapen.
    Toen naar vrienden van ons gegaan, die hebben vandaag de sleutel van hun nieuwe huis gekregen.
    2 straten achter ons! Echt leuk!
    Andere vrienden krijgen volgende maand de sleutel van hun nieuwe huis, in de wijk naast de onze.
    Zo wonen bijna al onze vrienden nu binnen 5 minuten bij ons vandaan :D
    Vanmiddag nog ff nieuwe plantjes gekocht bij de life and garden en toen nog naar de appie geweest.

En net samen met Valerie gedoucht, die dus doodmoe was van het niet slapen vanmiddag.
    Oh ja mevrouwtje wil tegenwoordig liever niet meer haar slaapzak aan.
    Als ze wakker is dan doet ze zelf haar slaapzak uit, en soms ook nog haar pyama broek haha.
    Ik denk echt dat ze toe is aan een groter bed met een gewoon dekbed.
    Gelukkig wordt die over 2 weken bezorgt.
    Ik zit nu heerlijk in mijn nieuwe badjas, vandaag gekocht bij de albert heijn, hij is zo lekker zacht!

@pcootje, jullie dochter volgende week jarig, leuk!
    Dan wordt ze 4 jaar toch?
    Wat leuk zo'n Dora rugzakje! daar zou Valerie in iedergeval erg blij mee zijn.
    Ze is echt Dora fan....gisteren zei ze zelfs tegen me man toen ze samen weggingen...Kom papa, Let's go!
    Hmmm wat je erin kunt doen...misschien zo'n apart verpakte ontbijtkoek? Is niet echt ongezond.
    Een zakje knijpfruit?

@Ella, ik vind het helemaal niet vroeg voor een ziekenhuistas.
    Better safe then sorry!
    Wat misschien ook handig is om erin te doen....is een snicker ofzo.
    Voor als de bevalling erg lang duurt, dan heeft je man ook ff iets lekker om te eten.
    Verder lippenbalsem, je kunt erg droge lippen krijgen van het puffen.
    Iets te lezen, voor het geval je lang in het ziekenhuis moet blijven.
    Slippers zijn ook handig.

@Behappy, wat fijn dat je man weer werk heeft!
    Oh je werkt bij een makelaar!
    Lijkt me echt super leuk werk.
    Wij hebben vorig jaar augustus, na anderhalf jaar zoeken ons eerste koophuis gekocht.
    En wat zit er een verschil in makelaars zeg!
    Leuk dat je een luiertas hebt gekocht!
    Persoonlijk niet helemaal mijn smaak, maar wel leuk dat je al wat spulletjes aan het kopen bent.

@Lin, wat fijn dat je er bij was vandaag.

@Mariska, misschien had je wat bandenpijn?
    Leuke winkel is de prenatal hé!
    Vind altijd dat ze daar super leuke dingentjes hebben, en niet duur.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hoi Ella,
    Ja, ik woon inderdaad in de provincie Groningen ;)
    Ik ken Mariska en Marnat van het UMCG topic en las wel eens mee in het Groningen topic (ook daar wel eens een berichtje achtergelaten).

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Elmo , ok! ik ben een import groninger ;)
    ik werk alleen in groningen, heb er wel aantal jaren op kamers gewoond.

Consider , wilde Valerie niet slapen! :)
    had ze er gewoon geen zin in!
    zo te lezen wordt ze echt al groot he! een echt dametje hoor!
    ze weet volgens mij precies wat ze wil!
    Oo leuk je hebt ook weer geshopt!
    kun je soms ook badjassen bij de AH krijgen dan?
    Gezellig hoor al die vrienden die bij jullie in de buurt komen te wonen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zo hier de babywas gedaan!! althans de witte was. Maar heb over het algemeen ook wit spul. Nog een aantal dingetjes die bij de bonte was horen.
    Het hangt allemaal al te drogen.
    verder de reisverpakkingen gehaald voor zalf en lotion... kan ik morgen mn toilettas inpakken!
    en heb ook al ondergoed , sokken en huispakken ingepakt.
    ik merk echt dat ik onrustig word... en mn man merkt dat ook hahahaha
    en volgens mij de baby ook! want hij is zooo ontzettend druk.... schopt aan 1 stuk door en beweegt en draait. ik voel em gewoon draaien.
    verder voelt het soms echt als een messteek in mn blaas, dat doet wel erg veel pijn. Herkennen jullie dat???????
    maar verder doet het geen pijn hoor!!! wil ook niet klagen hoor , want weet dat dit altijd beter is als geen leven voelen.....
    ben blij dat ik em zo goed en vaak voel!

hij neemt echt al mijn ritme aan lijkt het wel!
    slaapt ook weinig ;)
    maar zou dat , dan ook betekenen dat het kindje buiten de buik ook zo onrustig is? Zou die kans erin zitten?
    nou ja dat zien we dan wel weer hoor!
    vooralsnog ben ik 1 brok onrust de laatste tijd.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    zoo hier alweer een dag erop zitten!
    vanmorgen opgepast op mn nichtje, ze is nu 3 maanden.
    En vanmiddag weer oppassen op mn neefjes en nichtje ;)
    kan er wel mn werk van maken! :)

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    :x net een hele stuk getypt, vlieg ik ineens weer naar de startpagina, alles foetsie:(

Nog maar een keer dan.

Hey ella, ik zou me niet te druk maken hoor. Dat zegt vast niets over hoe het straks buiten je buikje gaat. (zegt iemand die ook altijd apen en beren ziet;))
    De stickers van de prenatal zijn trouwens tot 6 februari he, dus als je er nog wat mee wilt.......

*maris zwaait naar Elmo*

Hier vanacht om 4 uur al wakker, had ineens last van mijn keel toen ik wakker werd, of ik wat verkouden wordt???????? Ben er met vriendlief maar om 7 uur uitgegaan, beker warme melk gedronken (bleh) en weer op bed, met het gevolg dat ik er om 11 uur weer uit rol, tjonge tjonge wordt zo moe van me zelf dat ik de hele dag wel kan slapen. pffffff. Morgen weer om 7 uur beginnen met werken, dat zal wel een strijd worden als mijn wekkertje om 6 uur gaat;)

Zal nog even mijn mooie voedingskussen showen die ik bijde prenatal heb gescoord.

Bekijk bijlage 126333

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mariska , niet ziek worden hoor meid!
    Doe vandaag nog maar even rustig aan...
    heerlijk dat je zo lang hebt geslapen!
    En mocht je je vanavond nog niet fit voelen... dan is het niet anders... en kun je altijd je werk nog afzeggen toch?
    beterschap!

ooow ja dat is ook zo! die kortingsstickers zijn geldig tot 6 febr!

He wat een mooi voedingskussen!
    mn schoonzus heeft die ook idd! Die bevalt haar super goed!

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mariska: mooi voedingskussen! Ik heb een paarse met stipjes (van de Babyplanet). Als je buik dikker wordt, schijn je ook lekker met zo'n kussen te kunnen slapen.

Ik heb gevraagd of ik wat eerder naar huis mag. Moet van Haren naar Assen en het KNMI voorspelt extreem weer aan het eind van de middag. IJzel en IJsregen. Volgens Buienradar hangt die bui rond 17.15 uur hierboven en dan wil ik dus niet meer hier zijn.
    Ik mag nu gelukkig om 16.45 uur weg.

Donderdag gaat schoonpa samen met mijn vriend de meubels in elkaar zetten. Ben ik erg blij om, want dan kan ik lekker af en toe een beetje op het kamertje bezig. Vast de kasten schoon soppen. Kleding uitzoeken en in de kast stoppen. En dan af en toe in stapeltjes gaan wassen. Zo zie ik tenminste ook beter wat we nog nodig hebben en wat we nog missen.

Morgenmiddag gaan we de maat van het raam opnemen. Dan gaan we daarna even shoppen voor een rolgordijn en overgordijnen.

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    "$%#_&$(%(&)(_()&_'(
    Zo heb ff flink gescholden.:D
    Wederom een stuk getypt valt verbinding weg, K*T ziggo:x

Hey Ella, hoop niet ziek te worden, maar ben niet fit vandaag. Zit mezelf in de weg bah.

Hey Behappy, leuk dat jullie al zo ijverig zijn met het kamertje. Die van ons staat al twee weken leeg, klaar om geschuurd te worden. Maar heb er de puf niet voor, ben blij als ik mijnj huishoudelijke werk gedaan heb. Terwijl ik al wel erg zin heb om er mee te beginnen.
    Trouwens heb jij al iemand van de kraamzorg langs gehad? Ze hadden jou al gebeld toch?
    Ik heb nog niets gehoord.

Heb me vandaag aangemeld voor naailes:) Heb een hele mooie machine in de kast staan en doe er niets mee, wil zelf ook graag wat dingetjes gaan maken, maar zou niet weten hoe te beginnen. Hoop dat ik dan in mijn verlof een beetje aan de slag kan.

14. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Hey meiden,
    Vanochtend gewerkt en gelijk aansluitend met mijn collega's geluncht.
    Daarna hadden we een vergadering.
    Mijn moeder had die uurtjes even op Valerie gepast.

Ben nog steeds aldoor zo moe :(
    Heb morgen en overmorgen afgesproken met vriendinnen en vrijdag komen vrienden bij ons eten.
    Maar als ik eerlijk ben heb ik er de laatste tijd niet echt veel puf voor.

@Ella, leuk hé om al die babywasjes te draaien!
    Vervelend dat je een brok onrust bent!
    Denk dat je het echt rustiger aan moet doen...en misschien ook echt minder moet gaan oppassen.
    Je lichaam heeft straks echt de rust hard nodig hoor!

@Mariska, vervelend hé als alles ineens weg is!
    Maar hopen dat je niet ziek gaat worden, gaat nu echt ontzettend rond!
    Leuk voedingskussen heb je gekocht!
    Ik heb eentje geleend van een vriendin, ben benieuwd hoe dat slaapt.
    Wat leuk dat je op naailes gaat!
    Lijkt me zo leuk! Heb soms ook wel kleding ideetjes enzo, maar geen idee hoe ik met een naaimachine overweg moet.

@Behappy, verstandig dat je eerder naar huis bent gegaan!
    Wij hebben laatst met hele erge gladdigheid naar huis gereden en dat was echt geen pretje.
    Er waren toen ook al heel veel ongelukken gebeurt.
    Wat leuk dat de babykamer inelkaar gezet gaat worden!
    Is het verven inmiddels klaar?

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey consider, lastig is dat he, dat je wel van alles wat wilt maar er gewoonweg niet de puf voor hebt.
    heb erg zin om te beginnen met naaien, zal ff opzoek gaan naar wat patronen en kijken of ik alvast wat voorberijdend werk kan gaan doen.
    Ik ben ook erg benieuwd hoe dat slaapt, begin al wel te merken dat ik op mijn buik niet meer lekker lig.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Voor de shopaholics: in maart is de kledingbeurs in Haren er weer! Op de website staan ondertussen de data wel denk ik.
    Ze hebben ook steeds meer extra dingetjes (boxkleden, speelgoedjes, etc.etc.).
    Wellicht leuk om eens een rondje te doen :D

17. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.029
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Dat klinkt leuk!
    Heb je een link voor me elmo?

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska, qua houding sliep ik graag met dat ding...maar vond het wel altijd heel warm hoor. Als je nog wat dikker bent, is het net of met 4 man in bed ligt :D

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ben een dikke kauwkleum dus dat geeft niets en met zijn 4en in bed lijkt me wel wat haha. Wil het wel gaan proberen ;)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Consider:je hebt pb.

Maris, ik ben normaal ook een koukleum .. behalve als ik zwanger ben :D
    Manlief baalt dan nu ook weer van die koude pootjes...haha

Deel Deze Pagina