Ja 10 euro ! Koopje toch ? De hele lijn met die olifantjes is erg leuk. Ik ga ff douchen en dan maak ik de foto ! Heb mn haar in de verf zitten nl.
ricmar , fijn dat alles goed is!!!! he trouwens , Cos had volgens mij een paar pagina's eerder die link van die zeeman babyspulletjes hierop gezet! daar stond dat boxkleed ook bij! is idd super leuk! enne 2 is wel handig.... wij hebben er maar eentje! de andere altijd snel in de was.... en dat moet vaak haha , tegenwoordig al helemaal met die fruithapjes! wil er ook graag eentje bij! miss nog wel 2
oow sorry!! zag dat Cos die link al had geplaatst!!! Cos wat gaaf trouwens dat je zelf die manicure doet! ik vind dat super mooi die french manicure... hou zelf niet echt van figuurtjes oid erop , maar zo wit randje vind ik prachtig!
Dit is het blauwe boxkleed. Foto is wel met flits dus hij lijkt iets feller dan hij echt is. Ik vind hem helemaal leuk en dat voor 10 euries ! Whaha Ja toch wel handig he elle 2 kleden ?
Nou ben ik 1 van de nagelak gekken op het forum samen met elmo whaha. Ik was bij de action en daar hadden ze een setje met de drie lakken en de stickertjes die je nodig hebt voor het lijntje voor 1,50. Het is echt heel simpel hoor eerst roze lak. Dan het stickertje en daarbij langs met de witte lak en dan de blanke lak er over heen. Ik ben hier sneller mee klaar als dat ik mijn nagels gewoon in kleur lak .. whaha.
wat is ie snoezig!!!!!!! echt leuk hoor! ja Cos , dat is zekers handig!!! ik heb er eentje... van nijntje grey lijn. maar wil er nog eentje bij! liefst ook van nijntje en dan lichtblauwe! maar vind deze ook erg leuk!! Heb je nog meer spulletjes gekocht?? slabbetjes kun je ook niet genoeg van hebben!!!
ja echt??? nou ik heb dat ook wel eens geprobeerd.... lelijk joh! heb het er snel maar weer af gehaald!!! weet je dan lukt me 1 nagel wel mooi.... maar tja... dan zijn er nog 9 anderen
cos hij is erg mooi morgen maar eens een kijkje nemen maar morgen eerst naar internist dan verplicht thuis wachten op de kinderwagen die ze komen bezorgen
Ik moet toegeven dat ik het vaak ook heel irritant vind hoor! Je moet heel veel persoonlijke dingen vertellen en soms uit handen geven en je wordt eigenlijk best wel op je vingers gekeken. Maar als je ergens echt moeite mee hebt dan heb je dat er wel voor over. Want het scheelt vaak veel stress en energie die je niet hebt. Dan neem je de bemoeienis even voor lief. En het is vaak wel prettig om begrip te krijgen, bevestiging dat je niet gek bent maar gewoon wat meer moeite hebt met iets dan een ander.
Ja snap ik ook hoor Assje .. Het is ook wel heel dubbel natuurlijk. Maar zoals ik al zei als je het nodig hebt waarom niet. Je kan het beter op voorhand geregeld hebben. Dan dat achteraf van alles in gang moet worden gezet .. Man wat een extra stress. Ik heb echt een dikke stapel slabbertjes haha geen idee waar die allemaal weg komen. Ik heb verder niets meer gekocht ik heb eigelijk alles al. Maar ik dacht extra boxkleedje is nooit weg. Ik ga toch nog wel even die hydrodoeken halen ik vind ze wel leuk met die olifantjes die gebruik ik dan allen voor onder het hoofdje in de box .. kinderwagen weet ik het. Ah oefening baart kunst Ella. Die stickertjes zijn reuze handig je hebt altijd een straklijntje hoor. En voor 1,50 kan je het altijd eens proberen toch. Mausy suc6 morgen bij het ziekenhuis.
Dank je Cos Hier ook een nagellaker Wel fijn assje dat je zo goed onder controle staat, niet leuk. Maar wel prettig toch?
Inderdaad! Niet altijd even leuk, maar soms nodig en dan ben je toch blij dat het bestaat. Ik ga zo weer naar het ziekenhuis i.v.m. mijn hoofdpijn. De laatste week ging het ineens beter, toen weer een paar dagen minder en de afgelopen drie dagen heb ik bijna geen noemenswaardige pijn gehad! Je wordt er ook een beetje hard in, ik voel wel wat maar pijn noem ik dat al niet meer terwijl ik eerder wel geklaagd had over hoofdpijn bij zo'n gevoel. Maar ik ben al lang blij dat ik weer normaal kan leven en niet meer bang hoef te zijn voor echte aanvallen als ik van huis ben! Dit betekent dat de medicijnen aanslaan want de stagnatie begon twee weken nadat ik gestart ben en vanaf toen is het langzaam beter gegaan. Ik slik ze nu 5 weken en de inwerktijd van dergelijke medicatie is 4-6 weken tot het optimale resultaat. Als het zo blijft als nu ga ik ook de dosis niet verhogen zoals ik zou doen als het niet helemaal weg was na de inwerktijd. Liever nog een paar weken wat gevoeligheid dan een extra risico nemen door een verhoogde dosis. Helaas is het verlaagde energieniveau wel blijvend en ik kan ook nog geen druk op het hoofd zetten. Maar in verhouding met hoe het was, ben ik al hartstikke tevreden!
Ah fijn Ricmar ! Dat is nog even weg Sept. Alhoewel de tijd gaat super snel. Het is heerlijk weer. Kleine man heeft de hik weer eens. Goh die heeft echt vaak de hik op een dag hoor. Gisteren 2 keer in 1 uur.
Ja zei mn moeder ook altijd tegen mij als ik de hik had. Voor mijn zwangerschap had ik nog best vaak eens de hik, Maar in mijn zwangerschap nog geen 1 keer weer gehad. Zal het toeval zijn whaha.
Wat grappig! Ik was net in het ziekenhuis en de receptioniste had de hik, zegt de andere receptioniste: ze is in de groei. Ik snapte er al niks van! Had het nog nooit gehoord en nu 2x binnen een paar uur. Goed nieuws hier! Ik was mijn verhaal nog niet goed en wel gestart toen de arts me een paar vragen stelde, wat knikte, me op een stoel zette en in mijn oren, neus en mond ging kijken. Hij drukte op een bepaalde plek in mijn mond die in verhouding met de andere kant erg gevoelig was. Na een paar minuten was er al een conclusie! Het blijkt een weinig voorkomend, maar niet onbekend probleem te zijn waarbij door de zwangerschap (het toenemende bloedvolume) een hersenzenuw bekneld raakt. In mijn geval de 5e, oftewel de zenuw die zorgt voor gevoel in je aangezicht. Er komt i.p.v. pijn ook wel eens verlamming voor. Prognose: het gaat na de bevalling afnemen en moet na 3 maanden over zijn. Ik moet half december terugkomen voor een scan om te kijken of alles weer goed zit. Tot die tijd doorgaan met de huidige medicijnen (liever niets, maar in mijn geval is dat niet mogelijk). Wat een opluchting! Ik ben niet gek of een aansteller en het is ook niet onverklaarbaar! En vooral: het gaat over! Wat een heerlijk vooruitzicht. Nog even doorbijten, want het blijft energie kosten tot na de bevalling, maar daarna kan ik rekenen op verbetering. Joepie!
assjedus toch de aangezichtzenuw... ja dat doet erg zeer, zie manntje zo weer over de grond kruipen van de pijn, maar er is zicht op beterschap.