De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Cos wat fijn dat alles goed is!/gaat!
    En dat je een fijn gesprek hebt gehad.
    Wordt nu echt wel spannend he!
    ja idd , beter al;s te kleine baby hoor!!

Assje , wat leuk dat je dat hebt gehaald! Heb je ook al flesvoeding gehaald?
    ik zou bij eventueel 2e ook gelijk gaan voor FV.. ben niet anti bv ofzo , helemaal niet , maar vind het zelf fijner om FV te geven. Ook al had ik die medicatie niet dan nog zou ik fv geven denk ik. Al moet ik zeggen dat ik het ook wel jammer vind dat ik het niet ervaren heb hoe bv nou is..... maar met die afweging erbij neig ik toch meer naar FV.
    Miss dat ik er straks, als ik weer zwanger mag zijn, dat ik dan wel kies voor BV hoor! maar zoals ik er nu over nadenk vind ik FV toch wel heel erg fijn.
    plus het is wel een stuk duurder.... in het begin denk je van '' o die melk gaat er nooit doorheen '' , maar met 4 maanden dan gaat het rap. Dat was ook het moment dat wij overstapten van nutrilon AR naar kruidvat comfort! puur om de prijs. Nu doen we ongeveer 6 dagen met 1 pak. en dat is prima te doen hoor, je calculeert het ook in op de een of andere manier. Net als de luiers!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Meiden zijn jullie al uit over de naam??

ben zo benieuwd hahahaa

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    assje , sorry vraag het voor de zoveelste keer , maar jullie weten het geslacht niet toch?

4. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Jawel hoor :) wij krijgen een jongen. En ja wij weten de naam ook al! Eigenlijk al voor de zwangerschap, toen we de naam ergens zagen. Ik zei toen: Als ik ooit een zoon krijg staat deze naam op de lijst :D m'n man vond hem ook erg mooi. Hij had weer een favoriete meisjesnaam die ik ook erg mooi vind. Blij dat we het zo makkelijk eens waren, je hoort wel eens anders!

Ik ga de naam trouwens niet op het forum noemen omdat ik hier een beetje anonimiteit wil bewaren :) Maar zal het wel bij foto's in mijn privé album zetten, die kunnen mijn contacten wel zien.

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk hoor allemaal jongetjes!!
    wordt nu echt spannend he assje!
    jij bent volgens mij de eerst volgende?

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    trouwens leuk nieuws!!
    ik heb volgende week vrijdag sollicitatie gesprek!!!!!!!!!!!!!!!!!

SPANNEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

en mn man heeft as dinsdag zn 2e gesprek hahaha
    straks hebben we beiden een andere baan ;)

Duimen jullie voor ons?? ;)

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja ik hoop de volgende te zijn, maar je weet natuurlijk nooit hoe het loopt want Cos loopt niet zoveel op mij achter toch? Ik hoop in ieder geval dus niet overtijd te hoeven lopen. Mijn man zegt 27 augustus :D

Spannend, solliciteren! Hopelijk krijg je de baan. Heb je het al vaak gedaan? Ik maar een paar keer, vond het zo gek om dan tegenover mensen te zitten die je ondervragen. Alsof je in Baantjer zit haha! Alleen in dit geval hoop je juist dat ze je vasthouden ;)

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik zag net iemand in de supermarkt met een hele kleine baby en daarna buiten lopen met een man die mij vaag bekend voorkwam. Toch niet toevallig Triesie?

Het is wel stil hier zeg! Of zit iedereen buiten met dit weer? Ik moet er niet aan denken :) Heb wel alles open staan in huis maar het is zo warm, bah!

9. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was het niet Assje, ben nog niet weer in de supermarkt geweest :p

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Misschien iemand dan die ook op de informatieavond was, ze kwamen me toch bekend voor. Gezien de baby heel klein was dacht ik even aan je ;)

11. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over kleine baby gesproken....

Met gepaste trots presenteer ik mijn kleine prinsesje, Isis!!

12. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Haha die mouw :D wat lief! En jeutje wat een haar zeg! Stel je voor dat ze nog even was blijven zitten...dan was ze er vast met een afro uitgekomen!

13. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja waarschijnlijk wel :D

Ze heeft ook hele lange nagels trouwens, zal eens kijken of ik daar ook een goede foto van kan vinden...

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Wauw Tries wat een mooi meisje !! Lekkere bos haar ook al.

Ik ben wel even buiten geweest maar heb veel op bed gelegen omdat mijn rug en bekken zo veel pijn deden bahh.

Uhmm Namen :( Lukt hier nog niet echt goed nee.We komen er niet uit ik vind het voor een jongen echt super moeilijk.

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    triesie wat een plaatje

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    vandaag hebben we de pretecho gehad, even 1 foto spammen;)

17. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Hahaha hij lacht :D vrolijke baby's hier

18. Inya

Inya Actief lid

20 jun 2011
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Triesie wat een wolk van een meisje echt schattig.

Ricmar wat een vrolijke baby nu al hahahaha

19. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Mooi hoor Ricmar !!

Tjonge ik ben zo vergeetachtig sta ik af te rekenen bij de AH portomonee vergeten :$ Zwangerschapsdementie toch ? whaha

Dit is de laatste keer ook dat ik boodschappen alleen doe. Veel te zwaar met al dat drinken sjouwen.

20. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Net even bij de Babydump en Prénatal gewees voor wat laatste spulletjes, goed geslaagd. Veel mensen daar, viel me op dat ik de enige vrouw alleen was. Vinden mannen dat niu leuk om mee te gaan, vraag ik me altijd af? Sommigen lopen er echt bij alsof ze ter plaatse zelfmoord willen plegen :p Moet jullie man verplicht mee, of wil die dat graag, of blijft hij liever thuis?

Op de terugweg ben ik bijna doodgerede door twee gekken in een busje :$ Geen idee wat ze bezielde! Ze kwamen naast me rijden, keken naar binnen, zakten weer af en daarna gingen ze bij elke auto die ik moest inhalen (snelweg) naast me rijden. Hartstikke link. Toen de afslag van de snelweg die nam ik expres al laat en ineens namen zij hem ook. Bij het stoplicht gingen ze op het laatste moment keihard om me heen en remden heel hard vlak voor me. Toen het groen werd gingen ze niet rijden, moest ik eromheen en gingen ze weer naast me rijden. Toen pakte ik mijn telefoon om de politie te gaan bellen en net op dat moment kwam er ook een politiewagen achter ons aanrijden en reden ze ineens weg en later ook door.

Ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren als ik een wat minder alerte chauffeur was geweest! Nu ging het al een paar keer bijna fout. Ze hebben heel vaak naar binnen gekeken dus ze kunnen niet gemist hebben dat ik met een grote zwangere buik achter het stuur zat. Wat bezielt je sowieso, maar helemaal om zo te doen tegen een zwangere vrouw? En nog hard erbij lachen ook! :$ Ik vind dat persoonlijk vallen onder poging tot doodslag! Hoe ziek moet je daarvoor zijn in je hoofd? Helaas heb ik het kenteken niet kunnen noteren omdat ik het me niet kon veroorloven om even rustig te kijken door hun rijgedrag.

Deel Deze Pagina