De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    assje wat fijn dat alles nu zo goed is geregeld!
    kan me voorstellen dat , dat voor jullie een enorme rust geeft!
    wat spannend he! volgende week vrijdag.....!!!
    maar zo gaaf!

haha druktemakertje zo te lezen! fijn dat ie zo bewegelijk is!

rustig aan he!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja ONGELOOFLIJK he!
    zo snel gaat dat!
    maar.... dat ga jij straks ook ervaren!!! :):):):)

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Wat een mooie fotos ! echt een prachtig kereltje.

En ook nog aangenomen ook. Was er wel een kans op een vast contract uiteindelijk ?

Jaah boxkledenm bij de zeeman hoor ik vind hem heel lekker zacht whaha.

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hahaha ja daar moet ik ook maar ff heen!
    maar heb net ook op een hele mooie geboden op marktplaats.
    mooi lime groen!

jaaaaaaaaaa schatje is het he!

jazekers uiteindelijk wel kans op vaste aanstelling...
    maar wanneer kon ze niet zeggen
    een flex contract kan eeuwig duren zeg maar!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ben trouwens benieuwd hoe het met onze francaise Elmo is hahaha

6. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ja die zit heerlijk in de zon... Maar mist wel mooi de uitverkoop van de kruidvatnagelakjes whaha.

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    cos hahahaha nou ja miss hebben ze daar wel mooie franse lakjes ;)

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja dan heten ze laquejes :p

Ik ben net terug van mijn check in het ziekenhuis, bloeddruk was keurig en ctg ook goed dus ik mocht weer gaan :) Maandag de volgende afspraak. Rust werkt dus goed, dus ik zit nu weer netjes op mijn bedje.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    assje fijn dat alles goed is!!!!!!!!!!!!!
    lekker uitrusten!

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Oooooh ik moet even klagen! :)

Mijn ouders zijn er steeds om te helpen in huis zodat alles af is deze week. Op zich heel lief en ik ben er ook erg blij mee, maar ik erger me echt helemaal kapot aan mijn moeder. Ze zegt steeds dat ik moet rusten, maar ze komt wel elke 10 minuten met een vraag en ik moet continu uit bed om haar dingen te wijzen of iets te pakken. Ze doet allerlei dingen die ik niet wil, drinkt mijn drinken op en belooft nieuwe mee te nemen waarna ze van mijn geld dus drinken koopt dat ik niet lust, omdat dat de helft goedkoper is :( (ja maar daar vroeg ik toch niet om?) en ze zit echt ooooveral aan in huis. Tot slot stond ze vanmiddag de naam van de baby te roepen in de tuin terwijl al mijn buren buiten zaten!

Ik ben normaal gek op mijn moeder maar was vandaag echt heel erg dichtbij gillen dat ze naar huis moest gaan. Ben op een gegeven moment maar naar boven gegaan en de deur dicht gedaan. Ik moet verdorie om mijn bloeddruk denken :x die stijgt 10x zo snel van haar bemoeizuchtige gedrag als van een keer de trap oplopen hoor! Mijn man is ook helemaal op de kast door haar, die zit zich de hele dag te verbijten, ik zie hem gewoon verstijven als ze zich met hem bemoeit.

En ik heb nog bij mijn vader moeten verzekeren dat ze niet meteen na de operatie vrijdag binnen zal lopen want dat wilde ze gaan doen. Ik wist echt niet wat ik hoorde toen ik zei dat ik dat niet wil en ze doodleuk zei dat ze per se de baby direct wil zien. Ik dacht dat mijn moeder niet zo was, maar nu de bevalling in zicht is slaat ze ineens helemaal om. Ik schrik er echt van en het maakt me ook heel verdrietig :(

Het ergste is dat ze het echt wel goed bedoelt. Haar moeder is er niet op deze manier geweest voor haar en ze wil zeker maken dat zij er wel is, dus het zit wel diep. Maar daar slaat ze nu echt in door. Ik durf er alleen niets van te zeggen omdat we natuurlijk wel profiteren van de hulp en ik ben ook bang dat ik volledig overkook als er ruzie over ontstaat en dat is echt slecht voor de baby. Nog een dagje in en uit ademen maar! Gelukkig kan ik het hier even kwijt.

11. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Helaas kan ik bovenstaande niet meer verwijderen. Hoor net van mijn man, omdat ik hem vroeg hoe het kan dat mijn mailinstellingen ineens verkeerd stonden (foutmelding), dat ze de twee uur die ik sliep heeft zitten rondsnoepen op mijn ipad, waarop ik standaard hier ingelogd sta. Ben dus best wel bang dat ze mijn gebruikersnaam gezien heeft en nu alles gaat zitten lezen wat ik geschreven heb :(

12. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Oeps .... Mischien ff een berichtje naar een modje sturen of ze het weg willen halen ??

Lijkt me heel lastig meis als je zo op je tellen moet lopen in je eigen huis.

Hier gaat het flink kloten ik heb natuurlijk BI en mijn rug is al bagger maar sinds gisteren schoot het er ineens in. En wat blijkt zwangerschaps ischias. Great dat doen we er ook nog wel even bij.

Sommige momenten kan ik amper lopen en heb ik hulp nodig om me te ondersteunen en soms gaat het gelukkig goed en kan ik zelf wat rond stiefelen.

Advies rustig aan doen ! Ja maar dat doe ik al tijden whaha.

Ach nog eventjes dat mogen we ons kereltje bewonderen en zijn hopelijk alle vervelende klachtjes over !!

13. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Pfoe nou gelukkig deed ze zonet heel normaal, dus het is waarschijnlijk toch meegevallen. En ze is weer weggegaan tot eind van de week dus de rust is terug hier. Net als de hond trouwens ;) Ook wel weer gezellig! Ik las net nog in een tijdschrift dat het aaien van een hond of kat de bloeddruk verlaagt, dus ik zit hem al een uur te aaien haha!

Cos, niet leuk! Ik heb ook ischiasklachten gehad, dus kan me voorstellen hoe ongemakkelijk het is :( echt een rotpijn. Hopelijk trekt het wat weg nog voor de bevalling.
    Begin jij zo tegen het eind ook het idee te krijgen af en toe dat niets je bespaard blijft? Als ik daar aan denk ben ik stiekem blij dat ik nu een einde in zicht heb! Hoewel het daarna nog wel herstel kost natuurlijk, maar dan is er wel wat meer afleiding.

14. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nou de hele zwangerschap is in mijn ogen wel vrij zwaar. Dat komt dan ook wel mede door de HG en de kilo's die als sneeuw voor de zon verdwenen...

Nu dat wat stabieler is komt dit er achter aan. Ach ik geniet ontzettend en wil ook liever niet klagen maar soms is het wel ff lekker hoor.

Ik hoop ook echt dat de HG na de bevalling weg is dan kan ik lekker weer eten !! Hmmmm

15. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik heb trouwens de hele dag al enorme last van steken, volgens mij indaling. Heb het twee keer eerder gehad (alleen toen 2x een avond) en na beide keren was de baby wat ingedaald. Mijn buik hangt ook duidelijk lager en meer naar voren nu. Maar indalen zegt niets over een naderende bevalling toch?? Ik ben af en toe wat ongerust dat de kleine net zo eigenwijs is als zijn ouders en besluit nog voor de geplande ks te komen :) dat zou ik echt niet leuk vinden!

16. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Nee hier is meneer al een tijdje ingedaald .. schijnt niets te zeggen over een naderende bevalling.

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    assje , wat lastig meid!
    moeders wordt ook wat nerveus zo te lezen ;)
    fijn dat het wat rustiger is deze week!
    lastig he die kwaaltjes..... straks ben je er lekker vanaf!
    nou ja , eerst herstellen van de KS natuurlijk....
    zie je er erg tegen op?

Cos , zwaar hoor! voor jouw ook fijn als het er straks op zit denk ik.
    bijna 35 weken!

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    zoow hele huis weer schoon!! :)
    heerlijk idee!

zo maar eventjes een fruithapje maken.
    even nasi koken en vanmiddag weer aan het werk!

tis opzich wel lekker weer he!
    alleen de zon..... die mis ik echt! ;)

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Lekker Ella, kom je mijn huis ook even doen? :D

Ik sliep veel te laat maar kon vanmorgen ook niet blijven liggen. Je krijgt echt een enorm verstoord ritme van bedrust! Als je toch de hele dag ligt ziet je lijf het nut van slapen niet in terwijl je geest het goed kan gebruiken.
    Heb er nu ook nog eens buikpijn bij gekregen, kleintje voelt zich er ook niet prettig onder want hij beweegt maar zachtjes. Als ik in de stress raak doet hij dat altijd en hij is ook wel aanwezig, maar ik let er wel even extra op. Net een stukje chocola gegeten, na iets met veel suiker is hij vaak wat actiever dus ik wacht even af.

Ik zie niet op tegen de keizersnede, wel tegen de voorbereidingen. Hopelijk krijg ik vanmiddag duidelijkheid tijdens mijn afspraak bij de gyn. Ik heb inmiddels veel enge dingen gelezen over onverdoofd ingebrachte catheters en zelfs klysma's? :$
    Ook het infuus zie ik heel erg tegenop want ik ben echt panisch voor prikken. Het prikje in de rug voor de ruggenprik is een verdoving dus daar zie ik niet echt tegenop want de prikpijn is dan snel weg. De ruggenprik zelf voel je dan niet. Maar dat infuus gaat in de hand, enorm pijnlijke plek en het blijft er ook in.

Verder maak ik me geen zorgen. De operatie hoeft niet gehaast dus ik vertrouw erop dat het allemaal netjes gaat en ik in goede handen ben. Ik heb met mijn man doorgesproken wat ik wil dat hij doet en ik neem aan dat ik bij de gyn ook nog de gelegenheid krijg om voorkeuren aan te geven en vragen te stellen, heb het allemaal netjes opgeschreven. Hoe het herstel verloopt is dan afwachten, het kan vriezen het kan dooien ;) Daar kun je niet omheen, wat voor bevalling je ook hebt.

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Zon is hier inmiddels gaan schijnen. Hopelijk ook bij jou Ella! Ik wil vanmiddag weer met onze kleine man aan de wandel. Lekker gezond in de buitenlucht. Het arme ventje is een beetje neusverkouden. Hopelijk gaat dat gauw weer over.

@ Assje: je kunt nu echt aftellen naar vrijdag. DE dag....De dag dat je moeder zult zijn. Spannend hoor!

@ Cos: de laatste loodjes....Nog een "paar" weekjes en ook jij zult moeder zijn. Ik kon vanaf 30 weken ook haast niet meer wachten tot we ons kindje in de armen konden houden. Maar achteraf gezien, vond ik de tijd voorbij vliegen!

Ons zoontje heeft een sprongetje volgens mij, zit in een apart soort fase. Hoop niet dat dat zo blijft. Hij is overdag klaarwakker (echt klaarwakker) en niet echt huilerig ofzo. Gewoon wakker en wil niet slapen. Wel veel bij ons zijn. Hij is zo de hele dag wakker met af en toe een kort slaapje van hooguit een half uurtje. Best vermoeiend.

Wel valt hij in slaap als de stofzuiger aan staat. Zonet even stofgezogen en mijnheer was in slaap. Deed ik dat ding uit en binnen no time was hij weer wakker. (Hij slaapt nog beneden in de kinderwagen). Dus nu ligt hij in de kinderwagen met een brullende stofzuiger naast hem....WAHAHAHA. Je moet wat....:D:D:D

Deel Deze Pagina