Ook van mij dikke knuff Ella Gister met uk in de draagdoek naar het Noorderzon geweest. Wauw wat ging dat goed, en wat een aandacht zeg. Allemaal mensen die lief naar je lachen en elkaar aanstoten van moet je dat zien. Heb flink de trotse mama uitgehangen Heb daar Mijs ook van dit forum getroffensamen met mijsman en haar ouders en natuurlijk even haar mooie zoon bewonderd. We hadden nog kaarten over voor Arno´s aperatief, zijn ze mee geweest was hartstikke leuk. Twee kleine telgjes op hun eerste noorderzon *smelt* wat een heerlijk gevoel.
Nee zo bedoelde ik het niet, voor mij is hij juist wel de mooiste maar in het algemeen niet. Net als ik mijn man de knapste en liefste ooit vind, hoewel ik weet dat er fysiek mooiere exemplaren rondlopen maar die missen iets want die zijn hem niet. Snap je wat ik bedoel? Wie van ons zit er nou nooit eens puberaal te staren naar een filmster? Maar we zijn uiteindelijk dolblij dat we onze eigen vent hebben. Zo vind ik het ook met baby's. Je ziet bijvoorbeeld in een reclame wel eens een baby waarvan je denkt: nou, dat is wel een hele mooie! Maar uiteindelijk haalt die baby het natuurlijk lang niet bij je eigen kindje, ook al is die scheel of heeft ie een gek dik hoofd of 6 tenen.
Wat leuk Mijs en Maris! Wat voor doek heeft Mijs nou? Ella, tuitbeker gewoon gaan aanbieden. Is veel beter voor tandjes ook, meen ik. Zo, 200km rijden. Verjaardag.
Oh Assje, ik zie dat ik met mijn nieuwe mobieltje de verkeerde smiley heb gebruikt!! Had knipoog moeten zijn!
Had het niet negatief opgevat hoor maar wilde even zeker maken dat ik goed begrepen werd! Ik ben zwaar vermoeid, dat heen en weer rijden steeds is enorm vermoeiend. Kleintje heeft moeite met genoeg drinken hij valt vaak halverwege in slaap of hoeft gewoon niet meer. Maar hij was wel wat aangekomen vandaag. Ik wil graag veel zelf doen maar moet vandaag de laatste voeding echt overslaan, het tekort aan rust na de operatie begint me te slopen, ook lichamelijk want ik ga niet vooruit qua herstel. De wond ziet er prachtig uit maar vanbinnen is het geïrriteerd (mogelijk doordat ik zo snel zo veel moest) en dat zorgt ervoor dat ik af en toe erg moeilijk loop Het voelt alsof ik een grote schaafwond vanbinnen heb aan een kant. Sorry voor mijn ego betichten er gebeurt zoveel en het houdt me zo bezig, maar ik kan het niet echt kwijt omdat ik moeilijk met elke update kan gaan rondbellen. Even ventileren op dit forum is dan heerlijk.
assje , nou meid logisch dat je zwaar vermoeid bent! je hebt een flinke buik-ok moeten ondergaan... het is allemaal niet niks hoor! rustig aan. En dat geschaafde gevoel dat herken ik idd. De buitenkant heelt mooi , maar ooo wee die binnenkant. Je moet ook niet vergeten dat ze alles hebben doorgesneden he! super dat hij wel is aangekomen vandaag! Elmo , hihi nog steeds wennen je nieuwe telefoon?? lukt het al wat? En ja ik zal eens even een tuitbeker kopen! denk dat hij daar wel klaar voor is. Doe ik er een beetje thee in en later wat diksap. En dan kijken wat ie er mee doet! Mariska , ooo wat gezellig! noorderzon is zooooooooooo leuk!!! ben er dit jaar niet geweest. maar vind die sfeer altijd zo leuk! had mn vrijgezellen feest daar ook , 5 jaar geleden.... moest allemaal opdr doen , was zo leuk! wat leuk he zo showen met je meissie! klinkt goed hoor! Lekker nog aan het genieten van je verlof? thanks meiden voor de knuffel! heb contact gehad via de mail en moet maandag even heen. Wil eigenlijk wel vertellen wat er is , maar het is behoorlijk prive , doe het liever ook weer niet. Vind het een beetje lastig om het hier neer te zetten. Na ja , vandaag weer hard gewerkt! morgen nog , dan vrijdag pas weer en dan die week daarop nog 2 diensten en dan VAKANTIE!!!! ooowja kleintje is morgen 6 maanden!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk he! had eigenlijk even een half taartje moeten kopen hij krijgt nu wel elke dag zn fruithap met 1/4 liga erdoor heen (liga eerste stap) en smiddags een potje groente met 1/4 liga er door heen. Meneertje vind het heerlijk!!!! heb ook een silly billiez slabbetje gekocht , op aanraden van iemand van hier. IDEAAL!!! ik raad em iedereen aan als je gaat beginnen met vast voedsel!!! zitten mouwtjes aan , is makkelijk uit te spoelen en zo weer droog voor de volgende voeding! kost 8,95 bij prenatal.
Wat ist LE?? Goed nieuws hier: ons jochie mag morgen mee naar huis! Ze zijn heel tevreden over hem, hij heeft vandaag alles gedronken tot nu toe wat hij moest en hij was ook weer aangekomen. Alle meters zijn er nu af en wij moeten vanmiddag maar eens oefenen met de maxi cosi! Ik verheug me er heel erg op, maar vind het ook wel een beetje eng om hem mee naar huis te nemen. Geen belletje meer waar je op kunt drukken voor een vraag Gelukkig hebben we straks nog recht op nazorg om er een beetje in te komen.
assje dat is nieuws waar we op zaten te wachten, nu kan je straks lekker gaan genieten thuis, tuurlijk zal je je onzekere momenten hebben, maar dat hoort er bij
Fijn dat hij toch voor maandag thuiskomt Assje! Cos, hoe gaat het met jou?? Ik ga vanaaf weer zuslief helpen in haar winkeltje. Toedelssss
Fijn dat je knulletje weer thuis komt Assje, ik hoop dat je dan wat tot rust komt zonder al dat gevlieg. Le, gaat ie een beetje????? Veel plezier Elmo. Gister was ons meiske de hele dag wat jengelig wilde amper slapen. Ze dronk wel goed, uiteindelijk gisteravond isze op mijn buik (ik op de bank) in slaap gevallen. Heb ertot half 10 gelegen toen werd ze wakker, ik vond haar wat koud en bleekjes. Ik had wel een fleecekleed over ons heen. Toen ik haar tempte was ze 36'5. Ze heeft haar fles helemaal opgedronken en heb ik haar extra toegestopt onder een deken. Na een half uur weer getempt had ze 36'4 Vriend wasnog even naar noorderzon. Ik heb haar bij mij in bed gelegd met muts op en stijf tegen haar aangekropen. Toen vriend thuis kwam heeft ie een kruik gemaakt. Ik heb de hele nacht haar liggen observeren, was ongerust. Ze heeft wel goed geslapen. Om 2 uur vannacht werd ze wakker weer getempt en was het 36'8. En vanmorgen 37'0. Ik snap niet hoe het kan, ze heeft altijd een mooie vaste temp van 37'2. Ik heb vanmorgen de doktersdienst gebeld om even mijn verhaal te doen kijken wat ze zouden zeggen. Had een hele fijne vrouw aan de lijn, altijd bellen als je ongerust bent zei ze, vooral bij die kleintjes. 36'4 was niet zorgelijk eerder 36,0 en hoger dan 38,0. Als ze niet dronk of troosteloos was of niet poepte ed was het ande verhaal maar dat doet ze goed, was ook goed helder. Vraag me af of het van de vaccinatie van woensdag weg kan komen maar daar kreeg ik geen antwoord op. Heb haar lekker dik aangekleed vandaag en dr muts maar weer op. Vanavond maar weer even tempen en maar weer een kruik mee op bed.
mariska , dat is schrikken idd! je zou dan bijna aan onder-temp denken he , vooral met die kleintjes! (bij mezelf zou ik daar niet aan denken ofzo) wat raar zeg! Fijn dat je zo lieve vrouw aan de telefoon had en goed dat je gelijk belde! ooch wat zielig dat je de hele nacht wakker bent geweest.... hopelijk kun je vannacht beter slapen! Assje , hahahahhaaa dat was ook het eerste wat ik dacht!!! ''geen belletje meer om op te drukken voor een vraag/ flesje/ verschoning''!!! Fijn dat hij morgen naar huis kan!!! super! Elmo . leuk dat je hebt geholpen in het winkeltje!!! was het druk?
Wij hebben de rit ziekenhuis-huis achter de rug! Kleine vent besloot in slaap te vallen zodra hij in de maxi cosi zat en is sindsdien niet meer wakker geworden Niet buiten, in de auto, zelfs niet toen de hond aan hem rook. Nu ligt hij lekker door te slapen in de kinderwagen in de woonkamer, over 2 uurtjes komt de kraamzorg.
Gefeliciteerd met de thuiskomst van jullie zoontje! En dat in slaap vallen in de Maxi Cosi...dat is hier ook het geval. Ons zoontje kan heerlijk in slaap vallen van een autorit. We zaten al te grappen dat als mijnheertje een keer 's nachts echt niet wilde slapen, we wel een eindje met hem konden gaan rijden. Want dan slaapt hij zo. (Zonder gekheid: het zoontje van mijn zusje kon toen hij een paar maanden oud was, ook de slaap niet vatten op een nacht. Mijn zusje en zwager hadden alles geprobeerd. Uiteindelijk is mijn zwager met Ruben een klein eindje gaan rijden en voila...hij sliep! ) @ Mariska: jeetje...kan me voorstellen dat je er wel even van schrok van die lage temperaturen bij je dochtertje. Hoe gaat het nu met Jasmijn? @ Ella: van mij had je nog geen knuffel gehad, maar bij deze komt 'ie naar je toegewaaid! Je moest vandaag toch naar de huisarts? Hoe gaat het nu met je en wat zei de huisarts (voor zover je daar over kunt en wilt praten). Wat betreft slabbetjes: ik heb me toch een voorraad slabbetjes in alle soorten en maten: met mouwtjes, van plastic etc. Maar toch zal ik waarschijnlijk ook nog dat silly billiez slabbetje aan gaan schaffen. Klinkt namelijk ideaal. @ Elmo: hoe is het nu met je mobiele telefoon? Al helemaal aan het nieuwe apparaat gewend? Hoe is het met je zoontjes? Ruben gaat straks (over een paar maandjes dus) waarschijnlijk al naar de kleuterschool toch? Je oudste wordt al een grote vent! @ LE: na jouw -reactie heb je niks meer gepost. Hoe is het met je en wat was er aan de hand? Of was het gewoon een reactie op iemand? @ all: ik heb Hyves en Facebook (jaja...). Dus mocht iemand interesse hebben en mij als vriendje willen toevoegen....Laat het maar weten via PB.
Assje van harte gefeliciteerd met de thuiskomst van jullie kleintje!!! wat fijn! Hoop dat je een lieve kraamzorg hebt en dat het genieten van elkaar nu echt kan beginnen!!!! oooo wat schattig dat hij zo lekker sliep in de auto! Be Happy , dankjewel meid!! ooo en jou zus ook al druk aan het auto rijden met de kleine! Volgens mij vinden alle babys dat fijn... schommelt lekker natuurlijk! nou idd die silly billiez slabbetjes zijn ideaal! heb er nu eentje , maar wil er nog eentje bij. Is wel handig denk ik. kleertjes zijn lang zo vies niet meer.... handig met al die fruitvlekken en groente vlekken! ja klopt ben bij de HA geweest. Heb een doorverwijzing gekregen. Ben benieuwd wanneer ik opgeroepen wordt. Hoe gaat het met de kleine? Is er al wat meer ritme in? en is hij nu wat rustiger nu je ook FV geeft? Mariska , hoe gaat het nu met jullie? En met Jasmijn? temp weer wat stabieler? Die poppetjes van LE... ik dacht dat dat sloeg op bovenstaande berichtje van Assje! hier vanmorgen naar CB geweest! wat vond het mannetje het daar gezellig! en maar lachen en steeds springen op mn schoot en iedereen maar bekijken en toelachen en brabbelen. zo schattig. Hij is nu 67cm en 8 kilo!!!!!!! hij groeit super goed en zit prima tussen de lijntjes! de 3e fles melk mag ik vervangen voor diksap of thee. (hij drinkt de derde fles melk nooit goed op) en nu krijgt hij dus standaard fruithapje en groentehapje op een dag! 2 flessen melk met bambix (sochtends en savonds) en om 1200uur fles melk. oooh kleine mannetjes worden groot! ...
COS!! ben ook erg benieuwd hoe het met jouw is?? alles nog rustig hoop ik?? aangezien een een aantal dagen geleden wat onrustige dagen hebt gehad?
Hier ook een dame die heerlijk in de auto in slaap valt of met behulp van de stofzuiger. Het gaat goed met haar hoor. Het is zo´n heerlijk meisje. Vandaag had ze 36,8. Vind het heel moeilijk, ik wil haar niet te warm aankleden, maar ook weer niet te koud. Vannacht heeft ze heerlijk geslapen, had haar zo´n heerlijk dikke pakje (zien dr niet uit) van de zeeman aangedaan.
Wij genieten! En vooral van de rust Ons ventje is een echte slaper en snurkt heerlijk de dag weg in de woonkamer. De kraamzorg was er (een leuke!) en de spv'er en iedereen praatte door elkaar maar hij sliep lekker door. Voor ons scheelt het enorm! We hoeven nu niet steeds op de klok te kijken hoe laat we weer in het ziekenhuis moeten zijn. Omdat we al zoveel zelf gedaan hebben in het ziekenhuis voel ik me ook niet onzeker nu we alleen met hem zijn. Ben benieuwd hoe we de nacht door gaan!