De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Geeft niet hoor Cos. Het is hier de laatste tijd ook errug rustig. Het is weer tijd voor leven in de brouwerij. Letterlijk dus! Volgende week wordt je dus ingeleid? Dan komt je zoontje ter wereld? Spannend hoor! Mocht je voor die tijd niet weer hier zijn, dan wens ik je alvast heel veel succes. Kom je wel even melden als de kleine geboren is en tzt een fotootje? :D

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Jaah Tuurlijk kom ik me melden !

Beetje leven in de brouwerij zou wel leuk zijn he ?

Gaat 1 van jullie nog naar de martinihal ?
    Family Lifestyle Fair » Martiniplaza Groningen

Leek me wel leuk om ff te kijken maar weet niet of ik puf heb morgen.

3. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Ik ben echt niet lekker dus niks bijzonders gedaan vandaag behalve hoesten whaha. Begint nu echt zeer te doen het hoesten in mn buik en aan mn ribben.

Ik begreep van een vriendin dat de martiniplaza de moeite niet waard was .. Jammer.

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi meiden,

Hey cos, spannend meid, waarschijnlijk ben je dus volgende week mama! Spannend....... en idd blijven we graag op de hoogte.

Hey Behappy, das een mooie tegenvaller met die accu,maar gelukkig dat ernog garantie op zat. Wij hebben beide eeneigen auto. Die van mijn vriend moet morgen heen voor een grote beurt, ben benieuwd, heeft delaatste tijd wel veel kuren;)
    Wat fijn dat Aiden al wat langer doorslaapt, heb je even je handen vrij voor andere dingen.

Ik ben vandaag ook naar die family en lifestyle beurs geweest. Had mij er meer van voorgesteld, heb niks gekocht alleen een kopje thee met een rijstevlaai:D

Ella, veel plezier in Parijs;)

Hier gisteravond weggeweest,voor het eerst zonder Jasmijn. Mijn zus ging oppassen. Ik vond het wel wennen, zat telkens op mijn telefoon te kijken of ik ook door haar gebeld was. Maar ging prima.

Van de week samen in het grote bad gezeten, het babybadje is al zo goed als te klein voor haar. Als ze haar beentjes strekt knalt ze met haar koppie tegen de andere kant.

Alles gaat goed, alweer twee maanden oud, jeetje wat vliegt de tijd.

5. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Mariska het gaat echt snel de tijd ! Kleine meisjes worden snel groot haha.

Heerlijk weer vandaag lekker zonnetje, Ik werd met een heel vreemd gevoel wakker. Toch wat zenuwen voor morgen denk ik. Wat gaan ze doen hoeveel ontsluiting zal er zijn en waneer gaat het dan gebeuren. Best spannend hoor allemaal.

Ik ben nog steeds ontzettend hoesterig ik moest vannacht zowat aan het zuurstof tussen het hoesten door haha.

Gaan jullie vandaag nog iets doen ?

6. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Cos: nee, ik ga een beetje in huis rondhangen. Aiden slaapt nu net weer voor zijn middagdutje boven in zijn wiegje.
    Morgen dus een spannende dag voor jou! Wellicht zie je een dezer dagen je kindje!
    Beterschap trouwens met je hoesten. Ben je verkouden of gewoon een beetje hoesterig?

Mariska: dan was je niet de enige die die beurs niks aan vond. Cos schreef vlak voor jou dat een vriendin van haar het ook helemaal niks vond....
    Mijn vriend en ik hebben overigens ook allebei een eigen auto. Hij een gezinswagen (Ford Focus Stationwagon) en ik een boodschappenkarretje (Toyota Yaris).
    Ik wil binnenkort eens met ons drietjes in bad. Gezellig met het hele gezin in bad :D. Aiden heeft ook zo'n babybadje, maar slechts 1x gebruikt. Tummytub geleend van mijn zusje (diegene die nu weer zwanger is) en daar past hij nog prima in. Dat babybadje van Aiden had ik afgelopen weekend gebruikt om ondergepoepte kleding van hem in te weken. Het stond toch maar werkloos op de logeerkamer te staan.

Mijn vriend liet zich enigszins ongerust maken door zijn moeder. Aiden poept niet zo vaak en als hij poept, zit hij er helemaal onder (zoveel is het). Ik wist wel dat het aan de borstvoeding ligt. Borstvoedingskindjes poepen op den duur slechts 2 tot 1x in de week. Dit omdat ze alle voedingsstoffen uit de voeding halen en verbruiken. Zolang ze goede plasluiers hebben, is er helemaal niks aan het handje. (En Aiden heeft grote plasluiers!) Dus ik maakte me totaal geen zorgen. Maar mijn SM daarentegen maakte zich nogal druk daarover en dus ook mijn vriend. Heb het even op internet opgesnord en het komt inderdaad door de borstvoeding.
    Voordeel is dat je niet dagelijks een poepluier hebt. Het nadeel is dat als je dan eenmaal een poepluier hebt, het ook een enorme poepluier is.....

Ik hoop deze week te horen of ik al dan niet terug kan keren op mijn werk. Heb ook al voorgesteld om minder uren te gaan werken. En als de markt weer aantrekt, dan weer meer uren.
    Wil donderdag of anders volgende week maandag even op de thee en dan zal ik het wel horen....Ga maar uit van het slechtste. Ben ook al rond aan het kijken in een straal van 30 km rond Assen voor secretaresse (en dan bij voorkeur op een makelaarskantoor. Heb al 15 jaar werkervaring op een makelaarskantoor en helaas nergens anders....), maar er is he-le-maal niks. Zelfs niet op werk.nl!
    Balen dus. Ik hoop en bid dus maar dat ik gewoon weer bij mijn werkgever aan de slag kan. Dat er toch voor een aantal uren werk voor mij is.

Anders moet ik eerst van mijn spaargeld leven (want ik heb ook kosten die ik zal moeten betalen: zorgpremie, verzekeringen, mijn auto e.d.) en hopen dat ik zo snel mogelijk iets anders vind.

7. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Oh Spannend dus Be Happy.. Hopelijk kan je terug keren desnoods eerst met wat minder uren.

Ja als de plannen niet weer worden gewijzigd, Daar ga ik niet van uit hoor dan zien we deze week gewoon ons kindje gek gevoel eigelijk.

Nou het begon met wat snotterig en nu is het echt hoesten tot je longen bijna knappen. Ik voel me net een rochelende kuchende walrus whaha.

Ik zie dat ik al 70 stemmen heb op mijn buikfoto ! Leuk zeg.

Ik ga zo even lekker het bos in even frisse neus halen niet te ver lopen maar gewoon even klein stukje en dan in het zonnetje zitten. De hondjes vermaken zich wel gelukkig !

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Be Happy dat is balen zeg! Probleem is me bekend, ik ben eigenlijk ook sectaresse maar uiteindelijk ben ik maar in de kinderopvang gaan werken want er is gewoon bijna geen werk in te vinden. Ik zocht parttime want ik kan niet fulltime werken, maar daar was al helemaal niets in te vinden! Hopelijk kun je terecht bij je oude werk en anders hoop ik dat er iets nieuws voor je voorbij komt. Sta je al bij uitzendbureaus ingeschreven? Daar komt wel eens werk binnen waar je anders de vacatures niet eens van ziet, bijvoorbeeld bij Secretary Plus.

Cos, beterschap!

Ik ga straks proberen om met de kinderwagen naar de supermarkt te lopen. Zoontje ligt nu heel lief te slapen in de box, die heb ik verkleind met het voedingskussen en dicht gemaakt met wat doeken tot een lekker holletje. Hij was net erg wakker en dan kan hij lekker naast het raam liggen, hij is echt gefascineerd door ramen! Na een tijdje rondkijken en wat op een knuffeltje sabbelen is hij in slaap gevallen. Ik wilde niet weer met hem gaan rondzeulen dus heb hem daar een dekentje over gedaan.

9. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    hier poept yannieck om de dag of om de 2 dagen.
    en dan ook hele lading (soms zelfs 3 luiers achter elkaar)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ha Lady's,

Zo Cos, dus bijna een beebje bij jullie! Spannend zeg!
    Super veel succes.

Tjah, poepen...hier menig strontbommetje gehad. Nog zit Stijn nog wel eens tot zijn nekharen onder :D
    Finders keepers geldt hier hahaha

Over Ooievaars en andere versiering:
    Bij Ruben hadden we een bord gehuurd, handgemaakt, maar dat winkeltje bestaat niet meer.
    Voor Stijn heeft manlief zelf een bord gemaakt, plaatje van internet gepikt en dat heeft hij nagemaakt. Ik zal even kijken of ik een foto kan toevoegen.
    We hebben dit bord later verkocht :D
    Verder hadden we bij Ruben blauwe badeendjes in de vijver (vijver in het oude huis in de voortuin) en een mega opblaas ooievaar buiten (was binnen een dag lek, kruidvat).
    Ik vind een waslijntje met rompers ook erg leuk. Op elke romper dan 1 letter van de naam laten drukken (of zelf strijken) en dan ophangen! Origineel..heb het pas 1x gezien hier (niet hier maar in Zoutkamp).

Hier druk druk druk.
    Wel lekker druk.
    Woonkamer wordt super mooi met de geschilderde kozijnen en nieuwe schouw! Zaterdag ons nieuwe bankstel opgehaald..leuk leuk. Afgelopen weekend verjaardag van neefje gehad en verder werken + kids. Dat is dagvullend genoeg.
    Het kaboutergebeuren zijn we dus niet aan toegekomen Maris, jammer! Volgend jaar beter.
    Ruben gaat vanaf 6 okt. wennen op school! Spannend!
    Hij heeft er zin in.

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi allemaal,

gelukkig een teken van leven van Elmo, was al bang dat je bedwelmd was door de verflucht:D
    Dat klinkt goed, lijkt vast hartstikke mooi, vond het zonder schilderbeurt al een erg knusse kamer, zal nu ondertussen wel een stuk knusser lijken.

Het kabouterbos was geslaagd, eerste avond ca 500 bezoekers, was echt druk en de tweede avond ca 200. Kwam van het slechte weer.
    Maar echt hartstikke leuk. Volgend jaar zullen ze vast wel weer open gaan.

poepluiers: soms om de dag en soms elke dag. En soms tot de nek toe:p

12. Hier nog een noorderling :D
    Uit Meppel/Drenthe welteverstaan. Zijn er hier nog meer Meppelers of omgeving?

Ben 7 januari uitgerekend van ons 3e kindje, een meisje. Erg spannend en inmiddels ook leuk. Kan haast niet wachten tot we haar in onze armen mogen sluiten! Maar het duurt nog zo lang ;)

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Hai!!
    ben er weer!
    was super leuk en super druk!!! ;)

Enne mannetje maakt gewoon totaal andere geluiden na 4 dagen weg! zo bijzonder om te zien!

Elmo mooi geboortebord!

Wij hadden een heel gaaf bloemstuk in de tuin , hel groot in de vorm van een ooievaar. En dan met blauw lint er door heen! hadden we besteld via de bloemist.

Maitestar , welkom!
    Nee ik zelf woon niet in Drenthe!
    van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je je goed voelt? Leuk hoor een meisje!!
    wat erg zeg je onderschrift :( vreselijk!
    Er zijn geen woorden voor.....
    wat moet dat vreselijk zijn! je eigen kindje begraven.

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ooowja hier meestal 2 poepluiers per dag!
    nu hij last krijgt van zn tandjes is het soms zooooo goor hahahaha

15. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Maite Star Kelly :D mijn man is fan van haar haha! Welkom!

Ik laat even snel wat van me horen, het is hier enorm druk dus ik ben niet al te veel online. Alles gaat z'n gangetje, we beginnen een beetje in het ritme (of eigenlijk het gebrek aan enig ritme) te komen. Ons ventje ligt nu heerlijk te slapen, ik ga die tijd benutten en snel douchen!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    assje fijn dat het goed gaat!
    ja soms is het echt even zoeken naar tijd voor jezelf he! ;)

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hoi Maite, welkom hier. Gefeliciteerd met je zwangerschap, gaat alles een beetje voorspoedig. Lees in je onderschrift dat je al heel wat voor de kiezen hebt gehad. Heftig hoor. Kun je een beetje van je zwangerschap genieten?
    Ik woon trouwens niet bij je in de buurt.;)

Bonjour Ella,
    leuk dat je er weer bent. Super dat alles goed is gegaan. Moet je volgende week weer aan het werk?
    Heeft Evan een franse tongval gekregen? Haha

Hier ook alles goed. Kleine meid begint wat meer honger te krijgen. Ben nu de fles aan het ophogen naar 180. De laatste paar dagen drinkt ze enorm veel savonds rond etenstijd. Dan drinkt ze zo 210 op. Als ik het haar niet geef komt ze niet tot rust. Alleen nadeel is nu dat ik haar om 22:00 niet meer wakker krijg en als ze wakker is wil ze geen fles. Heb haar gisteren maar laten liggen, kwam ze vannacht om half 4. Ik hoop wel dat als ik volgende maand weer ga werken ik er snachts niet meer uit hoef.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ella was toch zonder miniman?

Maris,
    Lastig he, dat gelummel met hoeveelheden. Het lost zich vaak vanzelf op.
    Oef...werken straks! Zin in?

Maite,
    Hier ook een dikke keel bij het zien van je onderschrift...jeetje zeg, wat een ellende!
    Ik hoop dat je kan genieten van een zorgeloze zwangerschap! Gaat het goed?

19. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Zin in werken........................hmmmm op zich wel.

Maar zou ook wel thuis bij mijn meissie willen blijven. Ga het nog wel moeilijkj krijgen als ik haar weg moet brengen.
    Nog even niet aan denken:)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    maris moet je volgende maand alweer aan het werk? wow wat is het snel gegaan!
    enne wb die flessen... lastig he!
    maar idd het lost zich vaak vanzelf op hoor!

Elmo , idd we waren met zn tweetjes weg! was wel ff lekker hoor! maar miste hem ook best wel erg,

Qua frans spreken , das voor mij geen probleem, heb namelijk tijd in Lyon gewoond (14 maanden) en heb daar gewerkt als aupair!

Nu weer druk aan het inpakken...
    weekje naar Ameland! ZIN IN!!!! :)
    Daarna weer aan het werk , ook wel weer zin in! maar eerst maar ff lekker een weekje weg!

Deel Deze Pagina