Pff wat heb ik een vreselijke nacht gehad. Werd rond kwart voor 3 wakker uit een vreselijke droom. Heb gewoon niet meer kunnen slapen Gisteren had ik ook al zo raar gedroomd. @ella, GEFELICITEERD!!!! Maak er een leuke dag van meid! @elmo, beterschap meid! Hopelijk zijn ze snel weer beter.
@Ella, van harte gefeliciteerd meid, hoop dat je nog even lekker kan genieten van je verjaardag en dat je goed verwend mag worden. Het weer lijkt ook mee te werken. Bekijk bijlage 128075 @Consider: Jeej meid, das vervelend van die nare dromen, als je iets eenmaal in je hoofd hebt ben je het ook maar zo niet weer kwijt. @Elmo, jeej alletwee ziek. Stijn ook weer? Getsiederrie, das niet leuk. Kalm aan
Droom jij af en toe ook zo naar sinds je zwanger bent? Ik droom over mijn oma die overlijdt of mijn vriend die onze relatie beeindigt en het geen klap interesseert dat ik zwanger van hem ben. Echt van die hele akelige dromen waardoor je met hartkloppingen en bijna huilend wakker wordt. Ella: GEFELICITEERD en een hele fijne dag! Elmo: nu twee kinderen ziek? Griep? Van harte beterschap. Ik hoop dat ze gauw weer beter zijn. Eyore: ook namens mij welkom hier! Jij hebt ook niet zo'n plezierige voorgeschiedenis lees ik onder je banner. Gelukkig is met je andere ukkie wel alles goed. Net als jij willen ook wij niet weten wat het wordt. Uiteraard zijn wij wel nieuwsgierig, maar wij wachten gewoon tot de geboorte. Qua neutrale kleding: tegenwoordig zijn die gelukkig niet zo heel neutraal meer. Wij hebben ook wel mooie gekleurde kleding die zowel voor een jongen als een meisje kan. Babykamer is ook geschikt voor beide geslachten: wij hebben roomwitte meubels (zie mijn album), een rood rolgordijn, gele kozijnen, blauwe overgordijnen en verder wordt het Woezel en Pip (schilderijtjes e.d.). Een vrolijk kamertje dus! Mariska: een mijlpaal bereikt! Het schuren is klaar! Nu aan de slag met verf en behang. Ben benieuwd naar de foto's. Qua verjaardag vieren als je bijna uitgerekend bent: ik denk niet dat ik dat had gedaan. Misschien alleen in kleine kring. Ik ben uitgerekend op 11 juli 2011 en mijn vriend is 22 juli jarig. Ik weet dus ook niet of ik direct zit te wachten op een verjaardagsfeest als ik net ben bevallen. Mijn vriend is trouwens ook niet zo verjaardagsvierderig, dus misschien dat we het wel een jaartje overslaan. Ik weet namelijk hoe dat gaat met verjaardagen: je bent meer aan het rennen en hollen om de visite van een hapje, drankje, taartje te voorzien dan dat je er echt veel van meemaakt. Tenminste, dat is mijn ervaring. Zwangerschapszwemmen: nee, dat is niks voor mij. Ben niet zo'n waterrat. Ben liever op het droge. Misschien dat ik af en toe wel gewoon ga zwemmen (als ik daar zin in heb). Ik ga in maart starten met zwangerschapsyoga. Daar moet je ook echt van houden trouwens. Jeetje, heb vanmorgen ontbeten, heb zojuist weer een boterham gehad en nu heb ik alweer zin in wat.....gelukkig heb ik genoeg voorraad meegenomen naar mijn werk
Even heeeeeel gauw: Ella: gefeliciteerd! Eyore: gezellig dat je erbij bent (ondanks dat ik niet zwanger ben...kom ik af en toe buurten) Hier inderdaad beide jochies ziek. Gelukkig mochten ze vandaag een dagje naar tante! Nu ligt die grote zijn longetjes uit zijn lijf te hoesten.... Morgen naar het UMCG, afspraak bij de anesthesist voor Ruben zijn operatie aan neusamandel + buisjs.
Hey meiden, weinig gekletst vandaag hier. Had het zelf ook druk, was heerlijk weer vandaag, je hebt geboft Ella Ik heb de kinderkamer in de verf gekregen, van terra kleurige balken en kozijnen naar lichtcamel (meer roomwit). Echt mooi, nu al een heel andere ruimte, veel lichter, heeft in 1x gepakt dus hoef niet weer. Wil zaterdag gaan behangen en dan zal ik als dat klaar is er even een foto van maken. @Elmo, succes met Ruben morgen, ff afwachten of hij snel aan de beurt is. Wel aandoenlijk straks zo'n kleine vent met een pijnlijk strotje. Kom morgen nog wel even langswaaien, welterusten
hai meiden!!! bedankt voor jullie felicitaties!! het was een leuke en toch ook drukke dag... ben erg verwend!!!!! Heb net alles alweer opgeruimd en nu nog even relaxen en dan lekker slapen. Oja het ALLERMOOISTE cadeau kregen we vandaag ook.... een hele mooie echo foto! we hadden vandaag de liggings-echo. De baby is al helemaal ingedaald. En alles lijkt prima in orde. we hebben het gezichtje zo goed kunnen zien en daar een mooie foto van gekregen. Ook van het voetje..... zo lief en zo klein! Consider , wat erg zeg dat je weer zo slecht slaapt! en dan ook nog zo raar dromen hopelijk maak je vannacht een betere nacht! Be Happy , hihii extra trek! had je wel genoeg broodjes mee? ik doe ook niet aan zwangerschapszwemmen. En yoga hou ik idd niet van. Ben 1x naar zo proefles geweest en viel toen in slaap op dat matje... gelukkig werd ik vanzelf wel weer wakker en niemand had het opgemerkt , behalve vriendin die erg moest lachen. Mariska , wat goed dat je zoveel geschilderd hebt! Ga je ook mooie foto's maken? Elmo , heel veel sterkte met de ziekenboeg! wat sneu dat ze allebei ziek zijn... hoop dat ze snel weer beter zijn!
grrr die jeuk zal me zo nog even insmeren... owja had nog even een vraagje , we zouden erg graag een boxspring willen... maar er is tegenwoordig zoveel keuze..... hebben jullie een en hoe slapen jullie daarop en welke hebben jullie??
Ella: zien zien zien zien, die foto! Wat leuk zeg, dat je zo'n mooi kiekje hebt kunnen krijgen! Wij hebben onze boxspring bij SwisseSense gekocht (in de stad, vlakbij BabyPlanet). Hij ligt echt zaaaalig! We hadden wat problemen met de levering (moet zeggen dat ik toen hoogzwanger was van Ruben en dus zo flexibel als een blok beton, in het vinden van een oplossing..hahah) maar ze hebben het keurig afgehandeld hoor. We liggen er nu al 3 jaar op, met heeeeeel veel plezier! Oh, wel enorm afdingen daar hoor!! Maris, Klinkt echt ontzettend mooi zeg, het kamertje! Ben zooo benieuwd! Volgens mij heb jij een hele mooie smaak! Ik ga hier weer ff aan de slag.
hey goedemorgen, @Ella, hey feestvarken, leuke verjaardag gehad dus, hartstikke mooi. En een mooie echo, ben ook wel benieuwd ernaar? Wij hebben geen boxspring, maar een heerlijk krakend houten bed Hij is nu 5 jaar oud, dus we doen het er nog maar even mee. Hierna wil ik ook graag een boxspring. Ik zal de plinten bij de vloer nog even verfen dan ben ik klaar. Mijn vriendin komt nog tegen 1 uur langs, en die is erg netjes Dus werk aan de winkel hier in huis. Dus ga nog even flink de bezem erdoor halen hier. En dan vanmiddag begint mijn late dienst, dus ik ben druk druk vandaag, kom aan het eind van de avond nog wel even langswaaien. Ik zal even foto's plaatsen als het behang er ook in zit, dat willen we zaterdag gaan doen. Ik heb er zoveel aardigheid aan. Denk ook wel dat het heel mooi word.
Maris, Je gaat je hele toko toch niet smetvrij maken omdat je vriendin zo netjes is Leer dat maar gauw af hoor....straks flink zwanger of met ukkies
Zo even weer beetje terug gelezen. Wil later even echt uitgebreid reageren, moet zo naar de tandarts:s geen zin in. En heb zo vast geslapen dat ik nog een raar gevoel heb in me hoofd. Dus eerst nog even buiten een luchtje scheppen met de hond. normaal ben ik om 09.00 uur sowieso eruit ivm me medicijnen, maar ja dat is vandaag niet geworden.. Door de wekker heen geslapen dus had het wel even nodig. Ja het is ook raar, dat je zwanger was van 2 en dat er nu nog 1 is en 1 weg is gegaan. Heb zelf ook nog gevraagd hoe me lichaam nou kon weten, dat ik door die miskraam nog zwanger bent. De gyn zei dat de natuur zo gewoon in elkaar zit. Soms blijven ze ook wel zitten bij een 2ling zwangerschap. En er zijn zelf mensen die het niet eens wisten en dat bij de geboorte gezien wordt dat het in de vroeger stadium van de zwangerschap om 2 ging. Ja ik ga binnenkort foto's maken van de babykamer. De batterijen zijn weer opgeladen en zal er even wat leuke schieten. Nou de rest komt later, moet echt verder.. Liefs
Hey Elmo, nee hoor niet smetvrij haha. Ben al klaar. Even de stofzuiger dr door en de wc geboend. Boven is het een rommeltje, maar daar zijn we nog druk bezig, daar moet ze maar even doorheen kijken. Jij vandaag met Ruben naar het ZH? Hey Eyore, lekker toch dat je even goed geslapen hebt. Succes bij de tandarts. Wat voor hond heb je als ik vragen mag. Heb zelf 2 Jack russells Even een vraagje, ik heb 28 januari mijn laatste flessen voor moeders voor moeders ingeleverd. Nu dacht ik dat die vrouw nog weer langs zou komen voor het afsluiten, en ik heb ook nog twee opvangbekers in huis. Wie heeft hier ervaring mee?
@ Mariska, Wij hebben een golden retriever van bijna een jaar oud. zit nu flink in de puber fase. Lief hondje hoor. Ze houd van mensen en vooral kinderen. Och die kan ze volgens mij op afstand al ruiken dan wordt ze echt super blij. Ja is echt heerlijk lang slapen. maar tegenwoordig ben ik standaard tussen half negen en negen uit. Dus was nu even wennen en had echt een zwaar gevoel in me hoofd. Tandarts was ook alweer gelukt. Heb de behandeling in 2en gedeeld. dus volgende week nog een keer. Had geen zin om een uur in die stoel te liggen. Ook omdat ik niet weet hoe het met de misselijkheid gaat per dag. Wat zalig weer he?!
Eyore , succes bij de tandarts! ooh zie net dat je al geweest bent! groot gelijk dat je het in 2 delen gaat doen! Elmo , ben je al in het ziekenhuis (geweest) met Ruben? En? Mariska , die opvangbekers kun je weggooien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! die hoef je niet te bewaren!!! ik heb toen ik het laatste kratje had ingeleverd die opvangbekers gelijk weggegooid. hihii jij ook druk aan het schoonmaken! ik ook!!! had vannacht al heel wat gedaan maar net even gestofzogen en gedweild... dat worden weer harde buiken vannacht maar het was echt zooo vies. heb wel rustiger aan gedaan als normaal hoor. enne anders laat je je vriendin meehelpen met schoonmaken!? werkze vanavond!
Haha Ella, tis al klaar, ze ziet me al aankomen. Jij bent ook een nachtbraker oh leuk Eyore een Golden retriever, daar kun je leuk mee wandelen. Die van mij zijn ook super lief alleen zijn ze vaak met mij aan de wandel als ik met hun
Yep, de 1 jaagt de ander op en ik sjok er wat achteraan. Heb al van alles geprobeerd maar krijg het er niet uit, zijn eigenwijze rakkers.
Heeft iedereen hier last van de voorjaarsschoonmaak ofzo? Ik in elk geval wel.... Huis is aan kant, ramen lekker aan de buitenzijde gelapt en nog even in het zonnetje buiten in de tuin bezig geweest. Nu heerlijk even relaxen op de bank. Geniet allemaal nog van het fraaie weer. Voor je het weet, is het weer voorbij....