Ik had 4 boterhammen mee, een chocoladereep, een mueslireep en een appel. Verder had mijn collega (woont naast het kantoor) een lekkere cake gebakken. Ze kwam ons even een vers plakje brengen. En daarna had ik nog steeds trek.... Hahahaha, in slaap vallen bij yoga. Dat is mijn zusje ook eens gebeurd. Het bewijst wel dat het zeer ontspannend is in elk geval.
be happy , ja haha dat is zo! ik sliep wel lekker idd. maar de reden dat ik daar niet aan wil beginnen is meer omdat wij vinden dat yoga gebaseerd is op occulte leer. wij proberen daar altijd al op te letten. nee hoor geen voorjaarsschoonmaak! maar de schoonmaak na mn verjaardag ach nu is het weer klaar..... en ga ook maar even lekker relaxen!
hahahhaa nou je had iig genoeg eten gehad weet je wat miss ook wel verzadigend werkt? appels! ik had altijd veel meer appels mee naar mn werk..... dat hielp altijd wel tegen de trek!
Weer even snel: Ik heb idd de opvangbeker weggegooid, ze kwam ook niet ter afsluiting verder (moest voor de intake ook naar Groningen, hier was geen consulente in de buurt en kon eigenlijk dus niet meedoen). Ruben is inderdaad geweest (met ons ). Hij is goedgekeurd, nu wachten op de oproep. Beide jochies liggen lekker te slapen. Ik wilde ff wat doen maar buuf kwam even langs, ook gezellig (en lekker, even een bakkie!). Nu moet ik dus eigenlijk aan de slag...maar nu heb ik dus geen zin meer Be Happy, Ik at ook als een bootwerker in de zwangerschappen! Echt abnormaal wat je op kan op een dag!! Ik hield het vaak niet eens bij ... of loog er wat vanaf als mijn man spottend vroeg wat ik allemaal had verorberd....hahahaha
hihi best herkenbaar idd die trek.... al wordt het nu wat minder vanaf de 28e week eigenlijk. maar ik eet zowiezo pas tegen 1400 , want eerder kots ik toch alles eruit (sorry) ben altijd zo tot 1400 erg misselijk en daarna wil het wel weer. elmo , lekker gezellig kletsen met buren is veeeeeeeeeeel leuker als schoonmaken! hopelijk krijgen jullie snel een oproep voor Ruben
Ik had ook een voorjaarsschoonmaak kriebels, maar had met me schoonzus afgesproken. Dus ik ga zo nog even wat doen, na het eten en dan de rest zaterdag. Me mannetje moet de hele dag werken, dus kan ik lekker alles in mijn eigen tempo doen.
Hoi meiden! Valerie is vanochtend erg hard gevallen! Ze stond op de 2de tree (van onderen) op de trap, en ik had net haar jas aan gedaan. Ik draai even naar de zijkant om mijn jas van de kapstok te pakken, lag ze al op de grond. Boem! Op onze natuurstenen vloer! Huilen, huilen huilen! Ze greep aldoor naar haar lip, dus die ik die met een koude doek gekoeld. Leek allemaal goed te zijn dus op naar het kdv. Daar aangekomen zie ik ineens dat ze een hele dikke buil op haar voorhoofd heeft! Arm kind! Koel ik ook nog een verkeerde plek haha! Ze heeft er verder geen last meer van, alleen heeft ze nu een hele mooie grote blauwe buil op haar voorhoofd. Ben vanochtend met een cliënt op pad geweest, was best leuk, alleen wel vermoeiend. Dus ga maar weer op tijd naar bed vandaag. @Be happy, ik had vannacht weer een vreemde droom! Gelukkig geen enge dit keer! Zal het met de zwangerschap te maken hebben dan? Misschien wel...normaal droom ik nooit zo heftig. Pff grote schoonmaak gehouden? Moet er niet aan denken haha! Hier moeten de ramen ook nodig gebeuren. Maar dat kan ik beter in het weekend doen als mijn man thuis is, dan gaat het wat sneller dan met een peuter om me heen. @Ella, wat leuk dat jullie de baby zo goed hebben kunnen zien! Nog eventjes en jullie kunnen hem in het echt bewonderen!!! Je verjaardag was dus geslaagd, mooi zo! Ja het is toch altijd nog een drukte hé, ook al vier je het niet groots. @Eyore, leuk een goldenretriever! Hebben wij vroeger bij mijn ouders ook gehad. Was echt een schat van een beest! Wat voor behandeling had je bij de tandarts? @elmo, fijn dat Ruben weer is goedgekeurd. En nog gezellig met de buurvrouw gekletst! Oee zo'n vreetzak tijdens de zwangerschap haha!
Hey meiden, heb me net lekker gedoucht na mijn late dienst. Had wat vervelende kramp in mijn buik later op de avond, komt denk ik van het vele hurken en bukken. Morgenavond moet ik weer werken. Even kijken of het dan weer gebeurt, anders moet ik misschien wat clienten gaan wisselen waar ik minder laag hoef te werken. Euhhhh Vreetkoorts..................... Ja hier ook 1. Tjonge jonge, niets is veilig. Zit nu lekker een reep chocolade met nootjes te verorberen Maar fruit verslind ik ook, maak niet uit wat ik eet alles. Oh dan gooi ik de opvangbekers ook weg, had ze al helemaal met bleek schoongemaakt en weggezet maar dat hoeft dus niet. Nou ja dan weet ik dat ook weer. @consider, jeetje wat is dat schrikken he met zo'n ukje. Gelukkig viel het dan nog wat mee, maar wat kunnen ze een klapper maken he. @elmo, das weer achter de rug met Ruben, straks komt het minste nog, eerst maar wachten op de oproep. Loop je met hem ook in Umcg? Wat betreft grote schoonmaak, nog geen last van, heb het nog even druk met werken komende dagen en daarna nog even met de babykamer aan de slag, mijn schoonmaakwoede kookt al wel, maar staat nog niet op uitbarsten
mariska , je werk zal steeds zwaarder worden idd... pas er maar goed op! Consider , ooooh wat zielig zeg voor Valerie. is ze zo hard gevallen.... die kindjes kunnen ook hard vallen he! Hopelijk gaat de bult snel weer weg! fijn dat ze er later op de dag geen last meer van had... irritant he zijn die dromen! moet zeggen dat ik soms ook erg levendig droom... terwijl ik dat eerder ook nooit zo had. Of juist niet meer wist wat ik droomde. ik heb weer veeeeeeeeel te veel gedaan vandaag... ik wist het hoor.... en nu beginnen de harde buiken al.... ben bang dat ik vannacht ook weer vroeg wakker wordt daarvan. maar goed , ik wist het en heb het toch gedaan het is dan ook zo verleidelijk he... want juist op dat moment als ik het druk heb , dan voel ik me prima! En ''in rust'' dan komt het pas opzetten. Vind het lastig om dan als ik me goed voel , juist dan niets te gaan doen.... Hebben jullie dat ook??
Hoe is het met Valerie vanmorgen? De arme schat zeg! Mariska, Goed dat je zo goed om jezelf denkt hoor. Inderdaad de routes wat husselen als je last houdt / krijgt van je werk. Ella: 37 wk! officiële meldplicht!! Vanaf nu elke dag een berichtje...anders hangen wij steeds slingers voor niks op Ik herken het in elk geval hoor, harde buiken NADAT je lekker bezig bent geweest, bijvoorbeeld in huis. Pas op de plaats dus! Je bent dan wel 37 wk en zou mogen bevallen maar liever wanneer baby en lijf daar aan toe zijn he Owja, loop inderdaad in het UMCG met Ruben. Vanmorgen weer de ha gebeld. Ruben klaagt over enorme buikpijn (vooral avond / nacht). Het was gisteren 01.00 uur...dit houden we niet heel lang meer vol, die gebroken nachten. Ze hoesten beide enorm (Stijn was ook al een keer over de rooie). Ook blijft Stijn niet fit. Hij slaapt alleen maar, is niet zo vrolijk ...ik herken mijn eigen kind gewoon niet meer. Dit is al ruim een maand aan de gang..wordt er radeloos en verdrietig van.
Jeetje Ella, wat vervelend van die harde buiken. Toch maar een beetje rustig aan doen meid. Maar ik snap het wel, dat als je je goed voelt je nog even lekker doorgaat, zou mij net zo gaan. @Elmo, Jeetje wat is dat toch met de jongens. Kan me voorstellen dat je er een beetje radeloos van wordt. Dat ze ziek worden OK, maar dan moeten ze op den duur toch ook weer aan de betere hand zijn. Kan me voorstellen dat die gebroken nachten jullie ook opbreken. Sterkte Meid Hier een heel zielig vriendje thuis, is ook wat ziekig. Buikpijn, misselijk, en wat in de dunne Hij heeft zich maar ziek gemeld. Zielepietje.
Elmo , dat meen je niet zeg en de artsen kunnen niets betekenen voor ze? wat erg hoor dat ze zo ziek zijn! Logisch dat het jullie opbreekt. Mariska , jij ook al een zieke man thuis! (ik straks ook denk ik , want hij smste al dat hij zich niet fit voelde) gaat echt weer rond he! beterschap voor hem! MELDPLICHT hahahhaa ben nu 37 weken..... vind het nu wel spannend worden hoor. En moet eerlijk erbij zeggen dat ik het ook zat begin te worden. Telkens dat overgeven, en ik lig snachts niet meer lekker etc etc.. ik weet het wel hoor , dat weegt niet op tegen een gezonde baby!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik loop nu echt gigantisch te klagen om niks...
Tja, zijn echt veel mensen die kwakkelen. Gister op het werk ook een ziekmelding voor vanmorgen, kon hem niet oplossen. Iedereen had wat anders of was ziek. Niks aan te doen. Moesten ze het vanmorgen met 1 minder doen, zal wel weer gelukt zijn. Kan me voorstellen dat je er nu wat zat van begint te worden. Zal voor je duimen dat de kleine zich snel aandient.
ja echt wel! kreeg ook al van collega te horen dat er nu elke dag wel een ziekmelding is dat werkt niet fijn! trek je het allemaal nog wel met je werk? je gaat ook al hard richting de 20-weken!!!!!! willen jullie het geslacht nu wel of niet weten? jaaa de baby mag nu wel komen!
Ja, wij willen het wel weten. We zijn doodnieuwschierig De 21ste hebben we de echo, ben zoooooooo benieuwd, nog een dikke week wachten.
Ik lees wel mee meiden. Maar voel me even niet gewenst door de zwangerschappen. Het is jullie gegunt hoor. Ella @ Nog even meis!! harde buiken pff kalm aan jij!
Hey Lieve Marnat, je bent erg gewenst hoor. Maar kan me voorstellen dat het voor jou heel moeilijk is tussen al deze zwangeren hier. Hoop dat jij je snel ook hier mag melden met goed nieuws en dat je lekker met ons mee kan kletsen. Sterkte meid
marnat , snap het hoor! maar je bent zekers gewenst! sterkte met alles! vond het al zo jammer zo weinig van je te horen.... fijn dat je even een berichtje achterlaat! sterkte meid! Mariska , oooh wat ontzettend spannend! Heb je voorgevoel?
@ Marnat: je bent hier altijd gewenst hoor! Al kan ik jouw kant ook goed begrijpen. Voor jou is het namelijk heel erg moeilijk om tussen al die zwangeren met hun zwangerpraat te zitten. Dikke knuffel van mij! @ Ella: harde buiken. Gelukkig heb ik daar nog geen last van, maar ik houd je verhaal wel in mijn achterhoofd. Gisteren was ik namelijk echt aan het rennen en vliegen: hele huis gestofzogen, schoongemaakt, ramen gelapt aan de buitenzijde, in de tuin gewerkt... Eigenlijk veel te veel. Maar ik kreeg de lentekriebels. Dus tja. Daarna lekker op de bank gezeten met de laptop. Toen nog eten gekookt en 's avonds helemaal niks gedaan. Lekker languit op de bank. @ Elmo: lijkt me heel erg om je kindjes zo te zien, terwijl je ze heel graag zou willen helpen met beter worden. Arme Ruben en arme Stijn. Hoop toch dat ze gauw weer wat gaan opknappen! @ Mariska: gelukkig gaat de tijd vrij snel. Voor je het weet, heb je de echo! Nog een weekje, dan mag ik en dan na het weekend mag jij. Ik kijk er ook heel erg naar uit, alhoewel ik het ook wel weer erg spannend vind. Want het is toch weer een controle-echo. Zal alles nog steeds goed zijn? Ik denk dat ik volgende week vrijdag best zenuwachtig ben. Na afloop gaan we nog even geld uitgeven bij de Babydump. Ze belden vandaag dat onze kinderwagen + gratis MaxiCosi is gearriveerd (beetje vroeg besteld, maar ja....). Verder moeten wij nog een klamboehouder, een badset, een matras voor in het ledikantje en een babyfoon hebben. Dan hebben wij de belangrijkste dingetjes. Voor de rest hebben we dan alleen nog kleine dingetjes nodig. Wij krijgen trouwens de "familie"-wieg van onze ouders. Mijn ouders hebben die jaren geleden gekocht toen mijn jongste zusje zwanger was van haar eerste kindje. Alle drie mijn neefjes hebben erin gelegen en nu is ons ukkie dus aan de beurt. Zodra we hem hier hebben (zal wel in april/mei worden; staat bij mijn ouders op zolder) zal ik uiteraard even een foto van de wieg hier plaatsen. @ zieke mannen/vrienden: ehmmmm....willen jullie niet te hard roepen dat jullie partners ziek zijn? Straks hoort die van mij het. Die van mij is namelijk al ziek als hij in de krant leest dat de griepepidemie rondwaart. Of als zijn moeder belt dat zijn zus ziek is. Of een collega van hem is ziek. Binnen no time is hij dan ook niet lekker. (Ik zeg expres dat hij niet ziek is, want hij heeft dan geen koorts of moet overgeven of iets dergelijks. Hij moet dan alleen wat hoesten of heeft een verstopte neus. Dan heeft hij volgens zichzelf al de griep. Tja, het is wat.) Mijn vader is overigens net zo. @ Consider: hoe is het nu met Valerie? Ik krijg trouwens last van brandend maagzuur in mijn slokdarm. Viel mij de laatste dagen op. Is niet fijn. Moet maar aan de Rennies.... Verder voel ik ons kindje nu ook overdag bewegen. Ik voel het steeds duidelijker. Vind het ontzettend leuk, maar ook nog wel steeds een beetje spannend/eng. Want nu wordt het natuurlijk helemaal echt! Ik realiseer me nu pas echt dat er een kindje in mijn buik zit. Ik denk dat het voor mijn vriend ook wel leuk is als hij het kan voelen. Maar dan moet hij nog even een paar weekjes geduld hebben. @ Mariska: wanneer moet jij trouwens weer voor controle naar de verloskundige? Al iets gehoord van kraamzorg?
Dankje schatten!! Ik weet wel dat ik gewenst ben , maar idd voel me door het praten er over even niet thuis hier. Hier gaat het ook even niet zie mijn topic! veel ergenis.