consider , jammer!! ik miste je al hierzo! de baby mag van mij wel komen hoor!! mariska , balen van dat behang! marnat , gezellig dat je moeder komt! waar je nijntje slabbetjes kunt halen... miss bij de prenatal? daar hebben ze wel veel spullen van nijntje. hier een ongelooflijke rust dag gehad! ben zo moe van alles. zal zo even een beetje opruimen en afwassen.
Ik ben er wel maar ben er ook niet. Hier zit het koppie nu vol met vooral snot...blegh. Warm / koud, dikke keel....Tjah, na de kids is mama aan de beurt he Morgen en overmorgen werken (manlief gaat een nachtje weg met de oudste) dus geeeeeen idee wanneer ik me weer meld. Nou hoef ik me natuurlijk helemaal niet te melden Ella: ik hou je in de gaten hoor! Maris: anders tip jij me wel he, via sms / hyves of mail
Beterschap Elmo! de kids zijn weer beter begrijp ik?? balen dat je nu ziek bent.... hier ook een beetje een ziekenboeg.. hopelijk morgen weer wat beter! werkze morgen!! enne als het niet gaat.... ziek is ziek he!
Nou, ben nog lang niet echt ziek hoor, daar is wat meer voor nodig. Ik zit aan de Strepsils en anta flu's en verder maar gewoon doorgaan Vroeg op bed zou een idee zijn..maar laat ik daar nou moeite mee hebben. Ik kom gauw weer even goed buurten!
He jammer consider, hoop dat je regelmatig even wat van je laat horen. @Elmo, ik hou je op de hoogte Niet ziek worden Ella, je moet je krachten nu even sparen voor de bevalling. Heb een gezellige dag gehad. Toen we thuis waren, nog even naar de as kinderkamer gegaan in de hoop dat alle bobbels toch nog verdwenen waren.................helaas Was pisnijdig en heb alles eraf getrokken, ben nu eerst weer dagen zoet om de resten behang eraf te krijgen. was zo lekker van start gegaan, zie het nu even niet meer zitten. Heb er geen aardigheid meer aan. Bleeeeeh:x
Beterschap elmo Ella @ ok ik zal daar tegen de tijd zusje bijna bevallen moet wel eens kijken. Ze heeft alles al gereed kamertje is klaar koffer voor ziekenhuis staat klaar voor het geval ze naar het zieken huis moet. En gister heeft ze een baby party gehad en heeeel veel kado s gehad. Ze heeft haast alles al word nog lastig voor mij. Ik ben nu ook weer aan het breien geslagen baby truitjes mams heeft me geholpen van daag . Was heel gezellig. Heb nog over de situatie gehad met haar maar ze laat niks los. Ze weet nu wel een beetje hoe ik er over denk. En idd ik hou je in de gaten hoor !! trek je het nog meis? Mariska@ Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Ow balen van het behang kan me voor stellen dat je het even niet ziet zitten. Concider@ Fijn weer wat van je te horen. Hoe gaat het met valerie ?
Elmo , haha ja vroeg naar bed is hier ook altijd een probleem Mariska wat balen van dat behang....! heb je alles eraf gehaald? Nee toch!? want er waren toch ook stukken die goed waren? Jammer dat je het eraf hebt moeten halen... maar ja als het er niet mooi opzit heb je er ook geen aardigheid aan! wij hadden geen zin in behangen , dus hebben we alles maar geverfd! Marnat , ooh wat goed van je zus! Hier staat ook alles al klaar ik moet in het ziekenhuis bevallen , dus heb mn tasje al klaar staan! Fijn dat je moeder je heeft geholpen met breien! Lijkt me erg lastig hoor om truitjes te breien! Enne waarschijnlijk had ze gewoon even geen zin om het erover te hebben.....! ze vond het vast te gezellig om het erover te hebben toch!? Wel leuk hoor dat je moeder dan de hele dag langskomt! ook nog voetbal gekeken? of hoefden ze niet te spelen? ooh leuk zeg een babyparty! ja dan wordt het lastig voor je om cadeautje te kopen! wat miss ook leuk is , is een mooi voorleesboek van jip en janneke? ikzelf zou dat erg leuk vinden om te krijgen als kraamcadeau. Of leuk boekje van Nijntje?
Ella@ Mijn moeder praat helemaal niet ze laat er totaal niets over los ! ze zal een keer moeten, maar ja wanneer geen idee. Breien is niet zo moeilijk als je maar net even weer weet hoe het moet. Als je een gebreid truitje wil roep je maar, geen probleem. Heb ooit al eens 1 wit groen gemaakt . Fc moest idd spelen ze konden naar de derde plek ,maar helaas een gelijk spel. Ze hadden moeten winnen. Jip en janneke boek koop ik niet liggen een paar bij mijn ouders thuis die van mij zijn. Die gaan hier toch heen en dan kan ik mijn tante zegger er vast wel eens uit voor lezen pinketje heb ik ook . Genoeg om voor te lezen. En idd een nijntje lees boek kan ook. Ik kom er vast wel uit.
Goedenmorgen Noordelingen, Iedereen fijn weekend gehad? Lees hier en daar dat er mensen snotverkouden zijn? Nou ik meld me ook aan, de eerste keer in de zwangerschap ben ik verkouden, BAH. Zaterdag begon het met de keel. Slikken deed zeer. Dacht uitje naast bed. S avonds er op tijd in gegaan. Nou dat heeft goed geholpen, kan weer slikken zonder het gevoeld dat ik spijkers in de keel heb. Gisteren me op en top gevoeld, wordt ik wakker, me hele neus verstopt BAH..Dus net al paar lekkere warme koppen thee gehad. Ik voel me niet ziek of zo maar die neus... Vandaag maar even lekker in huis blijven en hopen dat ik me vanavond me wel goed voel om te gaan zwemmen, want heb daar wel zin in. Zijn er nog mensen die vandaag aan Valentijnsdag gaan doen?? Mensen die ziek/verkouden zijn: heel veel beterschap.. Liefs
Wat een hoop snotteraars en mensen die zich niet lekker voelen . Ik val in de laatste categorie. Heb me een dagje ziek gemeld. Afgelopen nacht vreselijk slecht geslapen. Alles deed me pijn, van mijn voeten tot mijn rug tot mijn nek. Kon niet goed liggen. En voel me ietwat grieperig. Nu ik zwanger ben, neem ik eerder mijn rust, anders was ik gewoon naar mijn werk gegaan. Maar we hebben er lang over gedaan om zwanger te worden, dus ik ben misschien daarom wel extra voorzichtig. Voor de mensen die zich niet lekker voelen/ziek zijn: beterschap! @ Eyore: nee, wij doen dit jaar niet aan Valentijnsdag. Wij hebben geen specifieke dag nodig om aan elkaar te tonen dat we van elkaar houden. Eerder deden we er wel wat aan, maar ook summier. Dus elkaar een kaartje versturen of een klein cadeautje geven. @ Consider: ik begrijp je wel hoor. Soms kan ik het ook niet bijhouden hier. Het ene moment is het vrij rustig en het andere moment wordt er weer op los gekletst. @ Mariska: dat is niet leuk, dat rottige behang. Vandaar dat wij er ook niet aan begonnen zijn.... Wij hebben de muren gewoon gesausd (alhoewel wij...dat heeft schoonzus dus gedaan.) Ik zou ook niet weten wat je kunt doen om die bobbels te voorkomen. Jullie strijken het behang ook direct na met zo'n ding? Ik weet niet hoe je zo'n ding noemt. Het lijkt op een ijskrabber, maar dan zonder scherpe rand. Dan haal je de luchtbellen eronder vandaan namelijk. Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je zusje! Hoe was de verrassingsmaaltijd? @ Marnat: nog gefeliciteerd met je moeder! (En ook balen van die rottige ongi....Iedere keer als je banner tegen het einde van je cyclus loopt, duim ik me weer ongans. Ik hoop toch zo op een wondertje voor jou!) Een babyparty...Wij willen eigenlijk ook zoiets (babyshower) houden in april. Eigenlijk is het meer een feestje om te vieren dat we eindelijk zwanger zijn. Maar eerst maar eens zien hoe ik me tegen die tijd voel.
marnat , oo ja idd dan kun je die boeken net zo goed meenemen! Ik heb ze denk ik ook nog wel bij mn ouders liggen! vond jip en janneke vroeger altijd erg leuk lastig he een moeder die niet praat! het komt vast een keer als de tijd ervoor is! Is het truitje nog afgekomen? Ik kom net bij de huisarts vandaan.... gelukkig niets met mn borst aan de hand! heb een gekneusde rib van het vele geschop , en omdat alles wat weker wordt... na ja iig krijg ik er niets voor. Maar ben allang blij dat er niets met mn borsten aan de hand is. Kreeg een heel uitgebreid onderzoek , dat was wel even wat raar vond ik.
he maar marnat... SORRY! ik vraag niet eens naar jouw..... hoe gaat het nu met jouw? Heb je al wat meer duidelijkheid omtrent je cyclus????
eyore@ Ook jij beterschap meis.Loopt de zwangerschap verder goed ? Ella@ Jij zij dat je jip en janneke leesboek als kado wel zou willen, dat hoeft ja niet. Als je mams ze nog van jou heeft ! heb je nog veel dingen van je zelf? Last van je ribben meis!! doe jij te veel? Waar door je dat krijgt! Stap terug en wel nu!! zo marnat heeft gesproken Ik schaam me trouwens heb je verjaardag helemaal vergeten oeps Sorry feli nog lieverd. Door alle gedoe hier baha. Het is wel gelukt met breien maar trui is nog niet af, de mouwen ben ik nog mee bezig. Als ik 1 maken moet voor je zeg je het maar hoor , vind het leuk om te doen. Behappy@ Baby party s geef je niet zelf, dat doen vrienden of familie voor je. Mijn zusje wist het niet was een verrassing. Als ze dit had geweten had ze het hele huis gepoetst. Lief dat je mijn banner in de gaten houd , ik namelijk niet Als ik het goed heb nog twee rondes en dan gaan we weer beginnen met hulp. kreeg het weekend bericht.
marnat , ja idd! dat is ook zo! zal even aan mn ouders vragen of ze die leesboeken nog hebben , want zou dat wel leuk vinden om dan te krijgen idd. leuk he dat je al zover bent met het truitje!! wat voor kleur? Enne bedankt voor je felicitaties hoor! geeft toch niet dat je dat bent vergeten... gekneusde rib komt waarschijnlijk (volgens de huisarts) door het schoppen van de baby en omdat alles weker wordt , is de kans groter dat het meer pijn doet. Ook al is de baby ingedaald , hij kan er nog wel bij ach ben allang blij dat er niets ernstigs aan de hand is! wat spannend meid , dus nog 2 rondes rust zeg maar en daarna weer starten met hulp... zo spannend! Lukt het je om wat te relaxen? ondanks alle andere tegenslagen en moeilijkheden? dat zal dan wel erg lastig zijn. Jullie hebben het wel te verduren zeg... heb altijd met je te doen als ik je verhalen lees. He nog wat gehoord over werk? Be Happy , ja haha idd! een babyshower organiseer je niet zelf hoor!! dat doen meestal vriendinnen voor je en familie! net zoiets als een vrijgezellen feestje. ik zou het ook wel een beetje raar vinden om dan uitgenodigd te worden door de ''moeder in spe'' zelf voor haar eigen babyshower... net als of je dan om cadeautjes zit te wachten ofzo Je moet het maar vaak aangeven bij vrienden/familie! dat je dat wel leuk lijkt!!! wie weet komt er dan een babyshower!! Mariska , ben je alweer bezig met behangen?? echt balen he! Kun je dan bvb die wand waarvan je het behang hebt afgehaald niet verven? Dan hoef je niet weer te behangen! Eyeore , nee wij doen niet aan valentijn... af en toe een kaartje en kreeg ook een keer een hart met chocola. Maar niet dat we speciaal wat gaan doen ofzo. ik ga straks chocolade muffins maken... soort van cadeautje , maar verder niet hoor. Jullie wel dan?
Ella@ Dankje voor je lieve woorden in mijn topic. beeb mama niet zo schoppen hoor mama is heel lief!! De kleur trui die ik nu maak is donkerblauw met een witte streep er door. relaxen: ja dat lukt aardig , als ik mijn huishouden gedaan heb wat ik wilde doen . Kan ik heel goed even rustig breien ,en genieten van mijn kat want die speeld met een bal wol en af en toe achter mijn breiwerk aan. Zo leuk om te zien. Ik heb wel mijn huil momentjes maar die doe ik vaak even onder de douche. Werk: praat me er niet van , lukt niet !!
Weet ik. Maar wij geven het dus wel zelf, omdat het dus een feestje is om te vieren dat we zwanger zijn. Met dit feestje willen wij dus onze naasten bedanken voor hun steun tijdens onze MMM. Het is dus GEEN traditionele babyshower, maar meer "wij zijn eindelijk zwanger-feestje". Zo vaak geven wij geen feestjes namelijk (we vieren onze verjaardagen ook niet altijd). Dus vinden wij dit een erg leuke aangelegenheid.
marnat , grrr klote werk! ook dat zit je niet mee he... ben je eindelijk aan het werk , stopt het weer. En is je man ook weer aan het werk? Hoe gaat het met hem? Kom je nog veel in DE flat?? ik mis mn patienten wel hoor , met name een aantal in die flat! was altijd zo gezellig daar! Be happy , oo zo , nee dat hebben wij ook niet gedaan. We vieren feest als de baby er is!
Ella@ Ja ik kom af en toe in de flat ga niet altijd he , heb ook een eigen leven. Al dat soms niet gesnapt word. Ja hallo ook nog sokjes pff dat kan ik nog niet eerst maar weer truitjes hoor! nou verwacht je wel heel veel Bahappy@ Dan snap ik het ,
Nee, wij doen ook niks aan Valentijnsdag. Me vriend moet overwerken en als hij thuis komt lig ik in het zwembad. O babyshower, heb ik ook weleens georganiseerd. Was erg geslaagd Maar een EINDELIJK-WIJ-ZIJN-ZWANGER feestje is toch ook leuk. Veel plezier!