hey Marnat, nee dat wordt hem niet. We beginnen er zelf niet meer aan. Wil me er deze week ook even niet meer druk om maken. Ws gaan we (paar vriendinnen) toch nog naar de 9 maanden beurs, ga nu daar naar uitkijken. Daarna buig ik me weer over het kamertje.
Je hebt gelijk Maris, Zou mooi zijn dat het kamertje klaar is als je terug komt van de beurs! Whahaha, die Stijn heeft zijn dierentol gevonden en zit echt helemaal te swingen met die muziekjes! Je lacht je suf!
mariska als ik nou niet hoogzwanger zou zijn dan kwam ik bij je behangen! idd groot gelijk dat je je even richt op wat anders. Leuk dat jullie naar de 9maanden beurs gaan! Leuk dat de naailes zo leuk was! ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Eyore , lekker dat zwemmen! Marnat , ik had begrepen dat consider het wel aardig druk heeft. maar ze leest nog wel mee zei ze hoor! dus jij ook weer druk bezig geweest!! nou hier vandaag niet hoor , heb zo last van mn rib.... doet met elke beweging pijn. Elmo , haha wat leuk he van Stijn. Dus die vermaakt zich wel. Jullie allemaal weer helemaal beter? ja idd , ik begin het nu wel een beetje zat te worden eigenlijk. We zijn ook zo benieuwd naar de baby. en ik ben ook zo benieuwd naar het kleurtje van de baby! verder doet mn rib wel aardig pijn. na ja echt de allerlaatste loodjes dus!! hoort erbij he!
Ella, jullie krijgen een gemixt kindje!? Leukkkkk (klinkt misschien raar hoor). Ik vind ze altijd zoooo mooi, echt! Heb altijd geroepen geen blonde man met blauwe ogen te trouwen..nouja, zie de jochies hahah Morgen 38 wk! Tijd voor actie Ja Be Happy, ben ook benieuwd naar de uitslag van je urine.
Ow, hier is iedereen weer fit en vrolijk....behalve ik. Wel vrolijk natuurlijk maar nog niet zo fit. Kop nog altijd vol...maargoed, er zijn ergere dingen. Morgen heb ik mijn moeder gezellig uitgenodigd voor de lunch, vrijdag weer werken en dan lekker weekend. Zeg Ella...hoe zit het eigenlijk met jouw svader?
Sorry dames voor het lange wachten.... Uit de gewone urinetest is niks gekomen en uit de kweek ook niet. Dus ik denk dat ik gewoon last had van een virusje ofzoiets. Ben nu druk aan het werk. Reageer later dus even uitgebreider!
Be happy , gelukkig maar!!!!!!!!!!!!!!!!!! kan het ook zijn dat je dan last van je banden hebt? dat had ik namelijk ook en dan dacht ik ook wel eens dat het mn nieren waren. Nou gelukkig is de kweek schoon! een virusje is nooit leuk hopelijk is het nu voorbij! werkze vandaag!!! Elmo , wat balen dat jij je nog niet helemaal fit voelt!! maar GELUKKIG wel vrolijk!!!! is ook heel wat waard toch? Leuk dat je moeder komt eten! veel plezier! Jullie zullen onderhand wel aan de lunch zitten denk ik! Met mn svader is het een aflopende zaak. Hij start deze week weer met bestralingen. Deze zijn pijnbestrijdend en palliatief. Het is een kwestie van tijd. We hopen dat hij de geboorte van ons kindje nog mee kan maken. We hebben ook het idee dat hij daar echt voor vecht. Maar ja .... we zullen zien! We gaan iig dit weekend er niet heen. We zijn nu 3 weekenden naar Brabant gereden en nu even een weekend niet hoor. Tenzij de situatie verslechterd natuurlijk. Ben nu 38 weken!!!!!!!!!!!!!!!!! tijd voor actie idd!! want ik voel me zooo suf..... en dan nog niet eens door mn buik... maar door mn rib :S
Wahaha Ella...volgens mij kun je je kindje er zo langzamerhand wel uitkijken of niet? Mijn moeder zei ook nog tegen mij: als je straks over de 36 weken bent, dan duurt het voor je gevoel allemaal heel lang en kun je haast niet langer wachten. (In het begin vliegt de zwangerschap voorbij, tenminste, zo ervaar ik het nu.) Ik denk trouwens ook dat het mijn banden waren hoor. Maar ik heb een paar dagen rust genomen van mijn werk. En nu gaat het weer goed gelukkig. Maar aangezien ik voor de zwangerschap ook nogal vaak last had van een blaasontsteking, heb ik het voor de zekerheid wel even laten controleren. Morgen de 20-wekenecho. Ik kijk er erg naar uit, maar ben af en toe ook zomaar uit het niks erg zenuwachtig er voor. Ben bang dat ze iets vinden wat niet goed is. Maar we blijven positief! Mijn vriend haalt me op van mijn werk. Dan rijden we naar het UMCG en daarna, als alles goed is, gaan we geld uitgeven bij de Babydump. Daarna misschien nog wat eten ergens in Groningen en dan levert hij mij weer af bij mijn auto (die dan natuurlijk nog gewoon bij mijn werk staat). Net nog iets grappigs....Toen ik een jaar of 14 was, was mijn grootste hobby Penvriendinnen. Ik had er ook een aantal uit het hele land. Werd net via Hyves benaderd door iemand met wie ik destijds geschreven had. Jeetje, dat is al 22 jaar geleden! Van een aantal van die penvriendinnen kan ik me niks meer herinneren, maar haar ken ik nog wel. Ella...wat erg trouwens van je schoonvader. Ik had daar nog niet op gereageerd....Jeetje, ik duim ook heel erg voor jullie dat hij jullie kindje nog mee mag maken. Hij is dus eigenlijk uitbehandeld? Jeetje...de dood en nieuw leven ligt soms erg dicht bij elkaar. Vreselijk! Ik wens jullie heel veel sterkte. Ik zit zo'n beetje met mijn oma. Die is niet ernstig ziek, maar gaat opeens ontzettend hard achteruit qua geestelijke gesteldheid. Ze is 93 jaar. Ze heeft 5 achterkleinzoons en hoopt nu stiekem op een achterkleindochter. Al jaren hoop ik dat ze ook ons kindje bewust mee mag maken. En nu ben ik dan eindelijk zwanger en dan gaat ze opeens zo vreselijk erg achteruit.
Hee, ik lees ineens dat het over mij gaat, hier, haha. Ja, ik had idd blaasontsteking, kuur gehad en weer opnieuw urine ingeleverd. Nu alles schoon. Dus geen blaasontsteking meer Maar wel een klein piemeltje in mijn buik! Heb weer echofoto's en een buikfoto geplaats. Het begint er allemaal (erg zwanger) op te lijken!!
Ella: Wat treurig zeg, voor je schoonvader! Dat is nu vast een hele dubbele tijd. Nu je 38 wk bent vrees ik dat je helemaal niet meer naar Brabant gaat rijden...of durf je dat volgende week nog aan? Heel veel sterkte in elk geval...moeilijk zeg! Be Happy, Fijn dat alles goed was!! Heel veel succes met de echo morgen. De echo van Stijn was niet direct helemaal goed (1 groter niertje) maar bij 30 was het helemaal in orde). Mijs, Ah! Geen blaasonsteking meer, fijn joh! Ik zoef zo gelijk naar je album Stijn is helemaal zelf gaan zitten gisteren (of had ik dat al gemeld?). Vanmorgen op het bureau geweest: hij was wat kort (kan hem moeilijk langer kijken he), gewicht was goed. Dan denk ik ech, onder het gemiddelde..het gemiddelde krijg je toch juist van langere en kortere kindjes...pffff Hij liep nog niet: joh. Hij kroop nog niet met zijn buik van de grond...: klopt Of we hem wel stimuleerde....: daaaaaag! Hij is de tweede hoor, weet echt wel wat ik doe. Hij is gewoon wat minder snel dan Ruben, komt echt wel goed hoor. Stom gedoe. Maargoed, twee injecties, in elk armpje een...en nu maar afwachten. Over 5 dagen kan de ellende losbreken..we zullen zien. Lunch was super gezellig! Doen we te weinig. Jongens liggen nou lekker op de grond te spelen...of zou ik me er nou mee moeten bemoeien om Stijn te stimuleren...hahaha Volgens mij is spelen de beste oefening. Moeders heeft gesproken
Hey meiden, hier een erg drukke Maris, eigenlijk beetje te druk. Alleen morgen nog even werken van 7 tot 10. Vandaag ook gewerkt drukke dag gehad. Valincident met een hoogbejaarde vrouw en ik was natuurlijk alleen. Ik dacht bekijk het dat ga ik niet doen, gelukkig was een collega bereid in haar vrije tijd met me mee te rijden om de dame omhoog te krijgen. Verder alle avonden wel wat, gister een party van mijn zus, vanavond van een vriendin pffffff. Zal morgen even uitgebreid reageren. Behappy heel veel succes morgen, laat je even weten hoe het gegaan is, en even je trots showen natuurlijk Ik vind het ook heel spannend, ik moet nog even wachten tot maandag. Ik weet niet of ik het genoemd heb maar ga zaterdag met drie vriendinnen naar de 9 maanden beurs, heb er nu wel zin in. Nog even volhouden Ella, en sterkte met je schoonvader, zal hopen voor jullie dat hij de geboorte van jullie kleine nog mee mag maken. Hey elmo, ik begrijp even je bericht over de kids niet, zal morgen even beter lezen en op nieuw reageren. Is toch niets ernstigs?
Nee hoor Maris, zeker niks ernstigs over de kids. Kwam er op neer dat ze van een Mug een Olifant probeerde te maken Ben vergeten in Mijs haar album te kijken...dat bedoel ik nou met die zeef...
Mijs...een piemeltje in je buik! Je krijgt dus een zoontje? Wat leuk! Leuke echofoto's ook. Elmo: wat een gezeur weer bij het consternatiebureau. Volgens mij moet alles precies volgens het boekje gaan, anders is het niet goed (volgens sommige van die bureaus dan). Ben ook wel benieuwd hoe dat zal gaan als ik met ons kindje naar het consultatiebureau moet. Ik heb zoveel verhalen erover gehoord (vooral negatieve). Mariska: veel plezier morgen op de 9-maandenbeurs. Lekker shoppen en geld uitgeven! Nog een paar uurtjes....en dan de echo...Tot dusver gaat het nog goed met mijn zenuwen. Afgelopen nacht weer raar gedroomd trouwens. Ik had ontzettende ruzie met mijn moeder en mijn jongste zusje. Ik was compleet woest. Zo ken ik mezelf helemaal niet. Werd wakker met mijn hart in de keel. Zo snel klopte die. Ik moest mezelf even weer tot rust brengen. Sinds ik zwanger ben, droom ik erg intensief en ook vaak erg naar.
Be Happy: tis lang niet altijd gezeur hoor, op het CB. Maar soms baal ik als een stekker. Denk ik echt: KIJK nou naar dit gezonde / blije jongetje. Kind is een maand ziek geweest dus ontwikkelen was niet echt zijn eerste prio. Maargoed, even ventileren in een www'tje op Hyves werkt vaak wel verhelderend Ik moest aan je denken..daarom kwam ik ook even neuzen hier. Hoop dat jullie een mooie / goede echo hebben...en dat ze zich niet verspreken mbt het geslacht (is bij onze eerste wel gebeurd :x). Ze hebben het vervolgens niet bevestigd...dus het bleef een ienieminie verrassing...
Hey hey, oh gelukkig Elmo, kreeg het allemaal even niet mee, maar alleen gedoe op het constanatiebureau pfffffff. Zemels. Ben ook erg benieuwd naar de echo van Behappy. @Ella, hoest met jou meid? Ga nog ff soppen, moet nog een paar boodschapjes doen en dan morgen naar de 9 maandenbeurs, heb er zin in, maar zal wel vermoeiend worden. Wel jammer dat ik maandag pas mijn echo heb anders kon ik morgen al wat gerichter shoppen. Zondag komt mijn schoonpapa de schade bekijken op de kinderkamer en zal mij dan die week erop komen helpen. Zal zondag nog even weer wat resten behang verwijderen pfffff Zo, zal nog even stofzuigen, dweilen en de wc doen en dan vind ik het wel weer welletjes voor vandaag.
Ben ik dan eindelijk! Eerst gewerkt, toen naar het UMCG, toen naar de Babydump geld uitgegeven (matras, luieremmer, klamboehouder, kinderwagen, maxicosi e.d.; de hele auto lag vol....) en tot slot even gegeten bij de KFC. In het UMCG waren we precies op tijd op de 3e etage, alleen, waar was de afdeling Prenatale Diagnostiek? Het leek wel een doolhof daar. Mijn vriend zag een bordje een kant opwijzen, maar toen we die richting opliepen, zag ik alleen maar verwijzingen naar de verpleegafdeling Gynaecologie/kraamafdeling. Ik zei nog tegen hem dat ik niet verpleegd hoef te worden (gelukkig). Toch maar die kant opgelopen en dat bleek de goede richting. Nadat we eerst aan de verkeerde balie stonden (echt warrig ingedeeld daar) kwamen we uiteindelijk op de juiste plek aan. Toen moesten we in de wachtkamer wachten. En werd ik toch wel zenuwachtig. Naar mijn idee duurde het eeuwen voordat wij opgehaald werden. In werkelijkheid moesten we een kwartier wachten. In de echokamer.....eerst vroeg de echoscopiste of we nog vragen hadden. Nou, die hadden we niet. Wel wilden we absoluut niet weten wat het zou worden. Ze kon ons niet garanderen dat we per ongeluk iets zouden zien, maar zodra we in het geslachtsgebied waren, zou ze een seintje geven. Dan konden we een andere kant op kijken. De echo. Ze ging alles nauwkeurig bij langs en begon bij het hoofdje en de hersenen. Alles ziet er goed uit. Toen naar het hart en de longen. Bij het hart bleef ze langdurig hangen en ik had de zenuwen op den duur in mijn keel zitten. Alles goed gelukkig. Toen naar de maag. Ook goed. En de blaas (wij moesten even een andere kant op kijken zodat we het geslacht niet per ongeluk zouden zien). Ook goed. En de niertjes zijn ook goed. Beentjes, armpjes: alles helemaal goed! Het kindje zat ook lekker van het vruchtwater te drinken. Dat hebben wij ook nog gezien. Aan het eind maakte ze nog wat foto's voor ons. Op 1 daarvan zwaait Frummel met een armpje alsof 'ie iemand (de echoscopiste?) een dreun wil verkopen, hahaha. Foto's volgen zo spoedig mogelijk.
Wauw Behappy, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn geweest, hoe lang ben je binnen geweest? Ik ben blij als het maandag is, ik kan ook niet wachten, ben zo benieuwd. ik ben net gebeld door mijn kraamcoach Whahahah vind het toch wel komisch hoor. In April komt ze voor een intakegesprek. Meiden, allemaal een fijn weekend.