Wij zijn ongeveer een dik half uur binnen geweest. Hoe laat moet jij maandag voor de echo? Dus jij hebt nu ook een kraamcoach.... En in april de intake. Dat is ook best wel snel. Wij hebben eind volgende maand dus de intake. Ik wens iedereen ook een heel fijn weekend!
Wat fijn Be Happy! Leuke foto's hoor! Mariska, tip: 1 ingang naar boven op de Poortweg omhoog, rode lijn volgen (rechtsaf bij dagbehandeling) ..rode lijn blijven volgen tot je bij een balie komt aan de LINKER kant (Be Happy stond zeer w.s.rechts ). Dan komt het helemaal goed Het is inderdaad een beetje gek hoe het is ingedeeld hoor. Ella... kom je eens melden zeg! Je hebt toch niet stiekem die baby uit je buik getoverd he? Ja, of wel !!!!! Ben heeeeeeeeul benieuwd
Wauw mooi hoor Behappy, wat een prachtplaatje. Maandag zitten we al op de helft. Vind het nu heel hard gaan. Wij mogen om 08:45. Dus al mooi op tijd. Hoop ook zo dat alles bij ons goed is. Aan activiteit zal het niet liggen, want het beweegt flink. Bedankt voor de tip Elmo, we zullen ons best doen
Ella: je bent gisteren voor het laatst online geweest (valt dus wel mee...haha) maar ben toch benieuwd hoe het met je is. Ook i.v.m. je schoonvader...
hee meiden! kom me even melden! Elmo er is nog niets aan de hand!!!! haha! maar idd meestal ben ik er wel overdag. Alleen vandaag niet , had het ontzettend druk met oppassen en we zijn vanavond nog even weggeweest. Maarre wat vervelend zeg bij het CB! idd laten ze kijken naar het gezonde en blije jochie!!! Hopelijk is het volgende bezoek wat leuker! met svader nog geen veranderingen. Hij krijgt volgende week de laatste 3 bestralingen en dan is het een kwestie van tijd denken we. We gaan er dit weekend ook niet heen hoor , we zijn nu 3 weekenden geweest. En het is best vermoeiend en ver voor ons (naar zuid brabant) Ik zou opzich nog wel meegaan hoor , neem dan gewoon mn zh-tasje en maxi cosi mee. Daar ben ik niet zo huiverig voor. Maar vind het nu wat te vermoeiend allemaal. Maar als het echt moet , dan ga ik mee. Behalve als ik midden in de bevalling zit/lig Mariska , wat spannend bijna de 20-weken echo! fijn hoor dat je de baby zo goed voelt! Be Happy wat een mooie echo foto's!! gelukkig dat alles goed is tot zover ze dat kunnen zien dan. Maar het ziet er prima uit hoor! Wat een heerlijk nieuws. en lekker geshopt!!!!! dat is altijd leuk he!
Ella, mooi dat alles nog rustig is. Kan me het heel goed voorstellen hoor, dat het je nu even te vermoeiend is! Maris, Hoop dat je een leuke dag hebt gehad zaterdag! Hier een druk weekendje gehad...straks krijgen we nog visite.
Hey meiden, @Ella, valt niet mee om iedere keer s,vader te bezoeken. Idd ook goed om jezelf denken. Moeilijk allemaal. Hoop dat hij nog even van jullie wonder mag genieten. Hey Elmo, pfffffffffff wat een gekkenhuis daar in de RAI. VRESELIJK. We hadden de 8 uur trein uit de stad naar Amsterdam, die zat in Groningen dus al helemaal vol. Konden nog 1 plekje vinden ik heb gezeten, vriendinnen gestaan. Wat een reis. Enfin, tegen half 11 op de beurs, toen viel het nog mee qua drukte. Was nog geen 10 minuten binnen en struikelde al over de eerste TRolly. Wat een pokkedingen zeg. De 9 maandenbeurs hebben we alles zo, n beetje van gezien. Daarna nog wat van de HH beurs meegepakt. Maar we waren allemaal zo moe tegen half 3 van dat geslenter en geduw van mensen. Dat we naar de trein zijn gelopen. Die ging om half 4. Gelukkig konden we toen wel zitten Om 18:00 waren we weer op cs Groningen. En mijn vriendinnen pakten de trein van 2 minuut over naar Delfzijl en ik de 6 over naar Roodeschool. Ik was zo moe, mijn voeten deden zeer en ik was wat koud. Ik viel zowat in slaap, totdat de trein stopte in Winsum met de mededeling dat hij niet verder reed ivm wisselstoring:x:x $%*)((*^#@!% WTF. NEEEEEEEEEE!!!!!!!!!! Mijn batterij van mijn mobiel was schoonleeg Maar gelukkig kreeg ik vriendlief te pakken die mij 20 minuten later op kwam halen. We hebben thuis patatje gegeten, heb een half uur in bad gelegen om warm te worden en ben om 9 uur al op bed gegaan, ik was doodop. Het was gezellig, maar de eerste jaren geen beurs meer voor mij en al helemaaaaaaaal niet meer met openbaar vervoer. Pffffffff zo dat is er uit Heb nog wel 2 leuke dekbedovertrekjes gekocht en een mooie deken voor in de wieg. Verder wat dingen als probeer luiers en fruitlepeltjes, poetsdoekjes mond en kont en wat tutdoekjes en sokjes bij elkaar gesprokkeld. vanmorgen weer vroeg uit vanwege werk. Ik ga nu nog even bijtanken op de bank. Morgen de 20 weken echo whaaaaaaaaaah heb er zin in.
Ik pieker er dus niet over om naar zo'n beurs te gaan.. ik krijg daat hele vervelende neigingen van hahaha Heel veel succes met de echo morgen!!
mariska , heel veel succes en ook plezier bij de echo morgenvroeg! spannend hoor! Hoop dat alles goed mag zijn! spannend je bent op de helft! enne dat klinkt idd vermoeiend zeg die beurs.... vandaar dat ik ook nooit zulke dingen opzoek Elmo , nee idd , als ik te moe ben dan ga ik ook niet meer mee. Eigenlijk mag ik ook niet meer mee van mn man! Maar ja als het echt moet.... de situatie verslechterd dusdanig, dat ik nog wel mee kan , dan ga ik nog wel heen. Ach we zien wel! We kunnen wat dat betreft alleen maar afwachten. mn ouders komen volgende week onze keuken behangen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iig 1 wand met zwart/wit behang en de rest komen ze verven! ben er zo blij mee!!! dan is dat ook mooi klaar. Verder hebben we zaterdag ook gewinkeld! We hebben 2 lampen gekocht en een salon tafel. En verder heb ik een pandora-armband gekregen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk he! ik ben er zo blij mee! Er zit ook al een bedeltje aan! en als de baby er straks is dan krijg ik een bedeltje van een kinderwagentje van mn man. Mn man vind het volgens mij wel handig zo'n armband haha
Mariska: je hebt nu de echo als het goed is! Spannend hoor! Spam jij ook even je foto's? Ben zo benieuwd! Jullie willen wel weten wat het wordt toch? Ik gok op een zoontje.... Ik denk zelf trouwens ook dat wij een zoontje krijgen. Waarom weet ik eigenlijk niet.
als ik naar mn banner kijk word ik nu wel lichtelijk zenuwachtig..... nog 10 dagen!!!!!!!!!!!!! (tot de uitgerekende datum welliswaar , maar toch....)
be happy , ja haha idd , dat begin ik me ook steeds meer te realiseren.. best raar idee eigenlijk! maar we zien er ook zo naar uit.... moet ook eerlijk zeggen dat ik mn buik nu wel een beetje zat begin te worden hoor!
Hey meiden, hier een hele trotse mama in spe. Wat een ervaring zeg. Dat half uur was erg snel voorbij. We konden gelijk de baby al goed zien. Het zat net als bij Behappy te druk te drinken van het vruchtwater, zo leuk om te zien. Ze wou beginnen met het hoofdje te bekijken, maar het kindje lag te diep ze kon het niet goed zien van binnen. Dus eerst verder met de rest. Daar was alles goed te zien en geen afwijkingen gevonden. Dat was al heel fijn om te horen. Toen weer terug naar het hoofdje, nog te diep. Moest even gaan wandelen van haar en even naar het toilet en dan weer terugkomen. Toen was het kindje gedraaid en kon ze het hoofdje goed bekijken, was gelukkig ook allemaal goed. Placenta en navelstreng zagen er ook goed uit. De placenta ligt achter tegen mijn ruggewervel aan, vandaar dat ik het kindje al zo goed voel. En last but not least............................ We weten 100% zeker wat het wordt, anders vertelde de mevrouw het niet zei ze, maar we hebben het zelf gezien en was overduidelijk. We zijn zoooooooo blij. Diegene die nieuwschierig zijn mogen me pb/en dan vertel ik wat het wordt, maar mondje dicht hier hoor Jeeej Ella, wat spannend nog 10 dagen. Nog even volhouden meid. En wat leuk dat je keuken opgeknapt wordt. oja, foto´s plaats ik vanavond wel even, ze zijn heel mooi 1 van het kindje en 1 van de voetjes *smelt*
wauw mariska! wat goed!!! van harte meid! En zo fijn dat alles goed is , zo bij de echo!!!!! geniet er maar lekker van! die foto's zijn zooooo lief!!!!!!!!! lekker van genieten!!!
@ Mariska: ik ben helemaal niet nieuwsgierig en daarom heb ik je ook geen PB gestuurd...... Aha, daarom voel je je kindje zo goed! De placenta ligt bij mij aan de voorzijde en dan bovenin. Ik voel nu trouwens het kindje wel steeds beter.
be happy , fijn dat je jullie kindje nu ook steeds vaker voelt! Hier ligt de placenta ook hoog! vandaar dat ik ons kindje ook erg goed voel. Al wordt het nu minder , want hij heeft amper ruimte meer Mariska , ik heb je ook een pb gestuurd! nieuwsgierig he....