Marika@ Fijn dat de echo weer goed was , en het mooie dat je weet wat het word geniet er van !! behappy@ Mooie echo meis geniet er van he!! Ella@ Kan me voor stellen dat je er nu wel zat van word schiet al op nu . Nog even en je wondertje is bij jullie. Hier druk en nog eens druk we zijn met papieren bezig de mappen voor zien van mooie labbels die we voor 2 .95 gehaalt hebben bij aldi. Ben er nu even zat van , straks weer verder en dan helpt manlief me mee . Verder gaat het goed hier vanne week de want nog weer boennen! Ben ook nog steeds aan het breien nu een truitje voor mijn zusje haar kleine. dubbele kleur heeft ze zelf uit gezocht. Denk wel aan jullie hoor schatten.
Even heeeeeeel gauw: Super mooie plaatjes Maris! Ik heb het altijd fout met "wat het zal zijn..." dus zo typisch dat ik het bij jou en bij Mijs goed had! Tnx voor je sms! Kon wel even een relax en blij momentje gebruiken Ik zoef er weer vandoor....begrijp dat het bij Ella nog rustig is
mariska , wat mooie plaatjes! leuk hoor! geniet er maar van! Heb je toen bij MvM ook zo'n leuk fotolijstje gekregen? waar je echo foto in kunt doen? Marnat , dat klinkt druk!! is het allemaal nog gelukt vandaag? wat leuk dat je weer aan het breien bent! Ben je nu bezig met een ander truitje? Elmo hier is alles nog rustig!!! Vandaag erg grote schoonmaak gehad.... alle voorraadkasten opgeruimd en gesorteerd.. 3 vuilniszakken vol weg! heerlijk gevoel , nu hebben we weer ruimte in de kastjes! En dan van het weekend komen mn ouders de keuken opknappen!!! heb er zo zin in! En donderdag kan ik onze nieuwe tafel halen en 2 staande lampen! En mn man heeft vanavond de kapstok opgehangen! Nu nog 1 plank en dan zijn we zo goed als klaar!!! alles weer even wat anders en wat netter!
Ella: last van nestdrang? Fijn gevoel is dat he als alles weer aan kant en schoon is. Mariska: prachtige echo's! Die ene (bovenste) lijkt wel wat op die ene van mij, alleen ligt jouw kindje met het hoofdje rechts op de foto en die van mij links. @ Marnat: ook druk aan het opruimen lees ik? En aan het breien voor je zusje. Dat deed ik vroeger wel veel, handwerken. Borduren, haken en breien. Maar ik heb er tegenwoordig geen geduld meer voor. Nog even en dan is het maart. Dan breken er spannende tijden aan voor je zus! (En natuurlijk ook voor jou. Jij wordt tante.) Weet je zus (en jij) al wat het wordt of is dat nog een complete verrassing?
Goedemorgen meiden, Wat heerlijk wakker worden met de zon in de slaapkamer. Heb mijn ontbijt op en dan zal ik me even gaan fatsoeneren en de toko hier een beetje fatsoeneren en even lekker wandelen met de doggies. Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik ben zoooo blij dat alles goed is. Vind het nu wel heel lastig om me niet te verpraten. Gisteravond verjaardagsvisite gehad en moet er nu echt om gaan denken wat en hoe ik het zeg. Ik heb van mvm geen fotolijstje gekregen, maar wel van mijn zusje. Een grijze en daar staat onder , Under construction Wel grappig. Ook heb ik een bola van haar gekregen die ik nu sinds gisteren draag. Alles nog rustig Ella? Hoe gaat het met jou Elmo? Zijn de kids weer helemaal opgeknapt of lopen ze nog te kwakkelen?
Ella@ Die kasten heb jij toch wel samen met manlief opgeruimt toch? Heerlijk he alles weer netjes. Nee de papieren zijn nog niet klaar we zijn alles goed aan het controleren ! alles in de goede mappen, loon mappen wat ouder is dan 5 jaar weg doen enz voort het is sootje net als het in ons hooft. Nu voelen we ons weer wat beter we doen het op ons gemak. Ik deed alles altijd te gelijk maar nu niet meer. De extra kamers gaan ook nog over de kop en hopelijk een wondertje van ons!! , zo dat er en beeb kan staan van mijn zusje als ze voor mijn verjaardag bevalt . Alles op zijn tijd. en hopelijk die van ons!! Behappy@ Ja idd wel spannend voor mijn zusje voor ons allen wel . 15 maart is de datum maar kan later en ook eerder . Word een spannende maand en druk met al die trouwerijen en verjaardag. Nee we weten geen 1 van allen wat het word.
Wow Mariska, mooie echo!! Wat prachtige weer he vandaag, net zoals gisteren heerlijk. Ik moest even bij komen afgelopen dagen, dus niet super veel op ZP geweest, zo af en toe. Donderdag in de stad geweest, o wat was ik kapot toen ik thuis kwam, dat word hem niet nog een keer. Heb nog een leuke badjasje bij C&A gekocht van tijgertje. En toch nog een wieg aangeschaft, wouden we eerst niet, maar nu wel, haha dat gedachten ineens kunnen veranderen. Hij komt of deze week nog en anders over 3 weken. Hoe gaat het met de dames? Liefs
be happy , ja haha volgens mij begin ik daar nu last van te krijgen! alles moet opgeruimd en het liefst gooi ik alles weg Marnat , nee heb zelf die kasten schoongemaakt hoor! dat ging prima! Alleen de container zit nu een beetje vol.... gelukkig wordt ie morgenvroeg geleegd! kan er weer meer bij wat een werk is dat he die administratie.... ik heb het eindelijk ook op orde! Heb per jaar een map met tabbladen en daar doe ik alles is. Lekker overzichtelijk! Mariska , wat een leuk fotolijstje van je zus! hahaha dat is echt een leuke tekst zeg! Maar wat is een bola?? die je hebt gekregen van je zus? Ja moeilijk is dat he om het dan voor je te houden! Wij hebben het heel lang voor ons weten te houden en als de omstandigheden niet zo waren momenteel wist nog niemand het. Maar toen we te horen kregen dat mn svader 2 hersentumoren heeft en dat hij nog maar kort te leven heeft , hebben we het aan hem verteld en hebben we een proefdruk van ons geboortekaartje met de naam van ons kindje aan hem gegeven.. en tja zodoende zag iedereen die! maar dat vinden we helemaal niet meer zo erg. We zijn allang blij dat mn svader weet wat het wordt en we hopen dat hij het nog mee kan/mag maken!
oowja alles was weer in orde bij de VK! gelukkig maar! as donderdag naar de gyn en dan volgende week dinsdag weer naar de VK!
Ella@ Fijn dat jij en je wondertje weer goed gekeurd zijn !! Ondanks de situatie met mijn ouders gaat het ook goed met mijn zusje bloeddruk goed geen witte dingen meer in urine Ik zal eens beginnen met de papieren ! Kom af en toe wel even spieken of ella niet stiekum aan het bevallen is, hihi.
hey hey, een bola is zo´n ketting met een belletje erin die je laag op je buik draagt. Ze zeggen dat het kindje de bel kan horen vanaf 20 weken en dat als het eenmaal geboren is en het huilt, het rustig wordt als je met de bola begint te zwaaien. Ook moet je het zo laag mogelijk op je buik dragen zodat het kindje naar de bel toegaat zodat het niet in een stuit komt te liggen. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. Maar ik vind het gewoon heel leuk omdat ik het van mijn zusje heb gekregen. Wat lief dat jullie dat voor jullie schoonvader hebben gedaan. Ik hoop zo voor jullie dat hij het nog even volhoudt en dat de baby niet te lang meer op zich laat wachten. Ik ga even eten en met de hondjes wandelen en dan zal ik mijn papieren ook eens op orde brengen. Moet nog even bijelkaar zoeken voor de aangifte.
Getsie, dat moet ik ook nog doen. De aangifte. Ik wacht even tot 1 maart voorbij is voordat ik het aangifteprogramma download, want dan schijnt het deels door de Belastingdienst ingevuld te zijn. Ik vind het altijd zo'n uitgezoek. Ik doe ook altijd de aangifte van mijn ouders trouwens. Dat gaat ook gepaard met "O, waar heb ik dat?". En een hoop gezoek weer van mijn ouders die alles overhoop moeten halen zowat en vervolgens bijna chagrijnig zijn en ook nerveus, want stel je voor er terugbetaald moet worden....... Dus er wachten twee "leuke" klusjes op mij... Ik zie het echt als noodzakelijk kwaad. Bola...Lijkt me ook wel leuk, zo'n ketting met zo'n belletje...Maar ik ben dan weer bang dat mijn kindje in een stuit gaat liggen. Ik vraag morgen eerst wel even aan de verloskundige hoe zij over die dingen denkt voor ik er eentje aan ga schaffen. Volgens mij is het ook nog eens zo dat je hem niet tot het eind mag dragen, maar op een gegeven moment niet meer om mag hangen (juist wegens het gevaar van een stuitligging).
Marnat , haha wat lief!!! lukt het allemaal wat met de papieren? wat fijn he dat alles goed is met je zus! En hoe gaat het met jouw zelf? Mariska , ja dat is idd leuk zeg dat je dat van je zus hebt gekregen. Ik heb niet zo'n ketting omgedaan. dus er zit een hele theorie achter! he hebben jullie het al opgelost met het behang? Be happy , oo wat goed he dat je ook de aangifte van je ouders doet! idd wij wachten ook even tot na 1 maart! dan schijnt er al wat ingevuld te zijn.... nou als dat even kan ik vind het ook altijd weer spannend hoor of ik moet terug betalen. ik verwacht van niet.. maar ja je weet maar nooit!
maar heb je dan niet het idee dat zo'n baby ook wel eens ''gek'' kan worden van dat gebel?? dat idee heb ik namelijk. maar dat zal dan wel niet. Moet er namelijk zelf ook niet aan denken om continue een belletje te horen
Ella@ Met mij gaat het goed hoor manlief en ik hebben alles goed onder controle. Hij is nu aan het werk zo af en toe werkt ie als het goed is nu de hele week!! Vandaar ik ook alleen met papieren bezig ben zo leer ik het ook he!! Ben er niet zo goed in , maar nu ik het vaker doe gaat het aardig. Hij controleerd me wel hoor . Nu even weer stopen, zo even een deel snipperen . de wc moet hier nog en de was en de want maar dat hoeft niet vandaag allemaal . Ga zo ook nog even breien . creme achtig truitje dubbele kleur word het.