De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Elmo , ja echt???
    wow dat was vast erg schrikken voor je!

oooh nee dan vraag ik iig even iemand mee voor straks.
    het is opzich niet ver... maar ja moet er toch even heen!

thanks voor de tip!
    ik heb een heel zeurende pijn en af en toe ineens een kramp-gevoel/harde buik

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ella:
    Nou, om 19.00 uur wandelde ik nog met de honden, hele avond zitten forummen (nog gegrapt want om 24.00 uur begon mijn uitgerekende dag...).
    Net toen ik op bed ging moest ik naar de wc (niet om te plassen zeg maar.....). Voelde me nog steeds raar in mijn buik (had tomatensoep op, dus niet zwaar getafeld)...en om 24.00 uur stond de vlos op de stoep. Ik had een weeenstorm van persweeen en 8 cm. Helaas om 03.00 uur nog steeds 8 cm (ietsjes meer..maar niet volledig).
    Met gillende banden met ambu naar het UMCG en daar is even voor 5 Ruben middels een spoedsectio geboren.
    Moest onder narcose...kon geen ruggenprik meer krijgen.

Binnen 5 uurtjes dus bevallen, van thuisbevallen naar sectio.

Hoop dat jij goed en soepeltjes bevalt hoor!!

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Jeetje meiden, ga even een uurtje weg en jullie gaan als een speer.

Whaaaaaaaaaah Ellaaaaaaa, hou ons op de hoogte en doe rustig aan meis;)

Bij de vlos alles goed, hartje nog weer even gehoord, was prima. Tensie ook.

Zij had de uitdraai ook al gekregen van het umcg was snel zei ze. Meestal duurde het langer, en ik mocht hem van haar meehebben. Dus hoef ik die van de dokter niet meer halen. Er staat niet op hoor wat het geslacht is, alleen dat de genitalia normaal is.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

#524 Be Happy, 23 feb 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 feb 2011
    AHA, dat zal het natuurlijk zijn! Ook wel logisch trouwens.
    Het ziekenhuis stuurt in elk geval de uitslag wel naar mijn huisarts en de verloskundige.
    Ik hoef het in dit geval niet te zien, aangezien wij echt niet willen weten wat het wordt!
    EDIT: dus bij jou staat er nergens op wat het geslacht is Mariska?
    (Zul je net beleven: hebben ze dat bij mij juist wel vermeld.....)

En mijn avatar:
    dat is van mijn 20-wekenecho. Ik vind het zo'n leuke foto waar hij/zij een vuist maakt en ermee zwaait.

Mariska: super dat alles goed was bij de verloskundige. Moet jij nu ook over 4 weken weer terugkomen? Ik moet 23 maart weer voor controle. Ow: ik zie net je onderschrift. Jij moet 21 maart weer terugkomen. :D

Hoe staat het trouwens met je babykamertje en het behang Mariska? Hebben jullie het bobbelbehang er nog af weten te krijgen?

Volgende week vrijdag komt mijn schoonvader ons weer een handje helpen. De gordijnen voor de babykamer zijn namelijk ook klaar. Dus nu moet het rolgordijn opgehangen worden en de overgordijnen. En de wandplank boven de commode. De schilderijen moeten aan de muur en een hanglamp moet opgehangen worden. Dus schoonpa en mijn vriend gaan dat volgende week vrijdag even allemaal doen. Is dat tenminste klaar! :D

En kan ik vanaf dan lekker een beetje rommelen in de babykamer. Kleding uitzoeken in in de kast leggen en op den duur in stapeltjes gaan wassen.

5. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Anders moet je vooraf even vragen aan de vlos of er echt niets op staat over het geslacht.
    Ik moet 21 ste weer komen en daarna is het om de 3 weken.

Tjaaaaa de behang, ik ben er nog niet weer geweest. Het behang is er wel af, maar de restanten zitten er nog. Die moet ik nog weken en eraf krabben, zucht. Mijn schoonpapa komt volgende week vrijdag om 1 beschadigde muur opnieuw te stucen. Heb het behang er zo hard afgetrokken dat ik stukken muur heb beschadigd:)

Als dat klaar is gaat hij verder met het behangen, ik help hem wel maar ik waag me er zelf niet meer aan.

Ik heb me vanmiddag aangemeld voor 5 lessen zwangerschapsgym die in mei starten. Er was ook 1 van 10 lessen, maar dat vind ik veel te veel, moet er ook nog een eind voor rijden vind het wel best, als ik maar een beetje weet hoe ik moet ademen en qua houding vind ik het wel best.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat je controle goed was Maris!

Misschien hebben ze het veranderd...bij Ruben stond het er wel op. Bij Stijn stond ook alleen normaal..dachten dat dat was omdat we het dus niet wilde weten.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ergens hoop ik dat Ella die tafel helemaal niet meer gaat halen....hihi

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hhaaaha nee die tafel zou mij niet meer boeien denk ik haha.

ben echt heel benieuwd, waar dit op uitdraait, ben nu illegaal vanaf het werk maar het is nog rustig ik ga zo van start. Ik probeer het te volgen vanavond

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska, volgens mij ga je dezelfde cursus doen die ik bij Ruben heb gedaan (in W.).

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hee meiden!
    Eigenwijs als ik ben....heb ik toch net de tafel gehaald!
    het is allemaal goed gegaan, en had zelfs een celstof matje maar meegenomen.
    Ben net weer thuis.
    nog steeds die zeurende pijn en af en toe een keiharde buik.

Elmo , wat heftig zeg :( nou dan schrik je ook wel!

Mariska , fijn dat alles goed was bij de VK!
    je bent nu weer op je werk? Heb je weer avonddienst?
    werkze vanavond!!
    Enne ik kan altijd marnat even smsen mocht het beginnen hoor!! want heb namelijk geen internet op mn mobiel. En ik moet bevallen in het zh he.

Be Happy , op onze uitdraai van de 20-weken echo staat het geslacht ook niet op hoor!
    terwijl ze wel wist dat wij het wilden weten. Er staat dat de genitalia normaal zijn.
    Maar idd miss voor de zekerheid even vragen!
    heerlijk dat je svader komt helpen met de babykamer!! kun jij straks lekker alles inrichten!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, wat goed dat je een "buddy" hebt...ik dacht daar vanmiddag nog aan :D

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hihi ja en ik heb er zelfs 3!!!
    dus dat komt helemaal goed!!!

En jij ... al druk aan het voorbereiden voor je verjaardag voor morgen?

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goed zo! 3 lijkt me genoeg :D

Voorbereiden? Nee hoor, ik vier het tegelijk met mijn man, volgende maand.
    We hebben een taartje en koekjes gemaakt...komen altijd natuurlijk wel wat mensen voor een bakkie :D

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oo dat is beter idd!
    gewoon lekker samen vieren... ben je er in 1x vanaf! ;)

Dat is ook wel leuk , toch? dat er toch wat mensen op je verjaardag zelf komen!
    Ben je morgen ook vrij?

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, is ook gezellig.
    Morgen is inderdaad ook een vrije dag dus lekker omkeutelen met de jongens :D

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hmm...ben toch benieuwd hoe het bij jou gaat Ella :D

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    gaat nog goed hoor!
    alleen veel harde buiken.
    ga zo even lekker douchen en dan naar bed.

morgen voor controle naar de gyn! dus ben zowiezo pas smiddags online ;)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, ben eens benieuwd wat die gyn van de situatie vindt.... en hoe het er voorstaat (down there haha).

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Sorry meiden dat ik niet op jullie allen regeer maar hier even druk druk met papieren heb al een heel groot deel gesnipt morgen weer twee bakken. het was een zootje veel te veel bewaart.

Elmo klopt het dat je morgen jarig bent begreep ik dat goed ?

Ella @ Buddy ik?? is goed maar je hebt manlief zijn nummer ik pb je even de mijne . Manlief merkt dat niet altijd als ie werkt.

Doe kalm aan nu he eigenwijs dinnetje van me hihi

Morgen vroeg om 12 uur ben ik er ook niet zit ik bij het uitzendbureau voor de baan bij de hema, ik ga wel alles goed informeren komt goed.

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat! oooh haha ik dacht dat ik jou nummer had!
    maar bedankt voor je pb!
    zal je nummer morgen even opslaan.... mn telefoon ligt op de slaapkamer en mn man probeert nu te slapen....
    ik lig al vanaf half10 in bed , maar nog niets geslapen.
    Telkens wel wat kramp. Soms snel op mekaar volgend en soms ook niet.... dus tja. Ook de pijn wordt niet erger ofzo. Dus we hebben ook nog niet gebeld.

HE heel veel succes morgen!
    Hoop dat je die baan krijgt en dat er snel meer uren volgen!
    lekker dat het dicht bij huis is!

Elmo , van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hele fijne dag!!!

Deel Deze Pagina