Succes Marnat! Tnx voor de felicitaties (ben inderdaad vandaag jarig) Ella: oewwwwww.....ben heel benieuwd of je nacht rustig is gebleven
Elmo: VAN HARTE GEFELICITEERD en uiteraard een hele fijne dag! Ella: En? Wat is de huidige stand van zaken? Marnat: succes vandaag bij het uitzendbureau!
Elmo@ Gefeliciteerd!! een fijne dag vandaag. Ella@ Hoe was je nacht meis knuf. graag gedaan meis ,ik hou de foon bij de hand . Dankje voor het succes wensen meiden. Maar ik ga niet heen ik werd vanmorgen honds beroerd wakker moest overgeven het was heel zurig maagzuur??? nog nooit gehad. Als ik om hoog ging moest ik rennen naar de wc . Heb me gedoucht en dacht dan gaat het wel weer maar ik voelde me slap wat is dit?? ken dit niet . Heb af gebeld, morgen beter is maken we een nieuwe afspraak. Heb manlief gebeld was bang dat ie boos was want hij heeft apart mijn fiets gemaakt me nog geholpen met papieren. Maar hij klonk niet boos ik werd ook nog eens benauwt aan de foon. Ik mag nu niks in huis doen !! de snippers liggen overal hier. Ga zo eerst slapen en zie dan wel weer.
Elmoooooo Bekijk bijlage 132779 Hey Ella, hoe wordt met jou? Hey Marnat, he wat vervelend dat je je zo beroerd voelt, hoop dat ze het niet erg vinden dat je hebt afgebeld. Beterschap meid
Lieve Marnat, waarom zou je mannetje boos worden? Je kunt er toch niks aan doen dat je niet lekker bent? Dat doe je ook niet voor je lol...Van harte beterschap en doe maar lekker rustig aan. Volgens mij is Ella druk aan het puffen....... Ze is zo rustig.
marnat , tuurlijk word je man niet boos!!! gekkie! jij kunt daar toch ook niets aan doen! Ziek maar goed uit.....! En die afspraak bij het uitzendbureau kon die makkelijk verzet worden? hoop het voor je! beterschap!!! Elmo , van harte! en een hele fijne dag! hier uiteindelijk tegen half3 toch in slaap gevallen. en werd om half7 weer wakker! zelfde dingetjes al gisteren.... ben net terug van de gyn. CTG was prima. Moet nu wachten op het bloedonderzoek. volgens de gyn waren dit wel voortekenen , maar hij kon er niets zinnigs over zeggen. Het kan nu snel gaan , maar ook nog wel eventjes duren...
Haha ik vind het gewoon spannend, moet straks weer werken. Zal weer proberen tussentijds te kijken. Zet hem op meid
haha mariska!!! ik heb zelf het vermoeden dat het nog wel eventjes duurt ofzo. weet ook niet waarom.... trek jij het allemaal nog wel wat met je werk?? wordt nu vast ook wel zwaar(der) of niet?
ja idd , dat zei de dokter ook..... ik dacht , ''hmmm ok dit wist ik al '' volgens mij zag hij mij dat denken want hij zei gelijk erachteraan , dat hij ook liever wat meer duidelijkheid wilde voor mij , maar dat hij mij dat niet kon geven...
we wachten "rustig" af Ja hoor het gaat nog prima. Ben wel echt kapot na zo'n dienst hoor. Ik doe het lekker rustig aan en laat me niet opjagen.
ja idd , nou als dat kan dan moet je echt rustig aan doen hoor met je werk! op mijn route was dat vaak niet mogelijk om rustiger aan te doen. Ben ook eerder gestopt met werken.... want kreeg toen al zoveel harde buiken. Heb jij daar geen last van?
nee, dat is een soort van wee toch? Kan niet zeggen dat ik dat heb. Voel mijn banden wel soms en gauw last van mijn rug. Ik zie het wel, als het niet wil trek ik aan de bel. Tot hoelang heb jij het volgehouden dan en vanaf wanneer kreeg je die harde buiken?
ben gestopt ergens in week 28 (geloof ik) Ik had al weken harde buiken... maar er nooit zo bij stil gestaan dat , dat harde buiken waren! ik wist ook eigenlijk niet dat , dat harde buiken waren. Verder had ik ook erge last van mn banden , daar maakte ik me meer ongerust over. Totdat ik maar een keer naar de VK belde voor die harde buiken. ik moest de pijn omschrijven en ze zei vrijwel gelijk dat ik moest stoppen met werken. Ik moest toen ook gelijk naar de praktijk komen en naar de gyn voor controle. Maar het was allemaal goed. Het deed wel zeer. maar dan stopte ik even met werken of ik werkte stug door en sloot me van die pijn af zeg maar.
rustiger aan doen was geen optie , want werk meestal in de terminale zorg.. en ja dan moet je veel dingen overnemen van de clienten zeg maar. Dat werd te zwaar. Vond het toen wel erg raar hoor om te moeten stoppen. En moest er ook echt aan wennen. maar ja als het niet gaat , dan houdt het op!
oh jeetje, dus dat waren wel heftige pijnen of pijnscheuten. Nee dat kan ik niet zeggen, heb soms een wat trekkend gevoel verder niet. Kon je gewoon thuisblijven of moest je kantoorwerk doen ofzo
Dankje meiden. Teken van leven hier van een slappe vaat doek . Manlief heeft me net gebeld hoe het ging , nou het gaat ., Heb nu net een paar happen brinta op , heb een strak gevoel op de buik doet zeer. Ella @ Ook jij kalm aan he ! ik mag wel zo beroert zijn maar hou jouw in de gaten hoor.
ja dat zullen dan je banden zijn! harde buiken voelt heel raar , met name in het begin. Nu weet ik niet beter je buik wordt echt hard en doet pijn. een soort van kramp. Je herkent het dan vast wel , want het is heel anders als banden pijn. Tenminste ik vond het er anders voelen! ja ik kon in de eerste instantie thuisblijven. Paar week later werd ik gebeld of ik kantoorwerk wilde doen. Dit wilde ik wel , alleen had op dat moment net mn auto verkocht..... En kreeg op dat moment ook ontzettend last van jeuk , dus heb het uiteindelijk niet gedaan
En deden ze daar niet moeilijk over. Ik verwacht haast dat mocht ik het niet redden met het werk ze mij therapeutisch op het kantoor neerpoten en ik dan lekker papiertjes mag versnipperen en zorgleefplannen gaan maken. bleeeeeh
nee hoor , want toen ik stopte kwam ik gelijk in de ziektewet! ze hadden me nodig voor intake gesprekken, huisbezoeken en dossierwerk idd. , opzich wilde ik dat wel doen , maar ja had ook geen vervoer meer... en op stel en sprong daarvoor een andere auto te kopen vonden we ook wat te gek. ik heb gewoon gezegd dat het niet lukte vanwege bovenstaande redenen. En daar hadden ze het maar mee te doen ze deden daar trouwens ook helemaal niet moeilijk over hoor!!!