marnat wat balen meis dat je je zo voelt! hopelijk sterk je snel weer wat aan! ik zal zo even bed opmaken en dan ga ik nog even liggen denk ik. Ben mezelf ook niet echt vandaag. mn vader kwam net langs en volgens mij deed ik heel stom.. en daar voel ik me dan weer zo rot onder. maar stond net op het punt om toe te geven aan een huilbui toen hij aanbelde hij wilde graag even onze nieuwe tafel zien.... en hij komt morgen de keuken opknappen , dus voel me nu echt rot dat ik zo stom en kortaf deed net. Hebben jullie dat ook wel eens???
Ella@ Wat vervelend dat je je zo raar voelt nu je denkt raar tegen je vader te hebben gedaan.[ hormonen] anders paps even bellen zeggen dat je het gevoel had dat je raar tegen hem deed, en of dat ook zo was kan hij je dan wel zeggen. Mis voel je je dan weer wat beter. Slaap lekker zo meis hoop dat je wat slaapt. Idd ballen het is hier een troep zo niet ikke ! heb net wel de stofzuiger door de kamer gehaald , het leek hier wel een feestje met alle snippers .ging niet super snippers zijn wel weg. Mocht ook meer niet doen en ik doe het ook niet , ga nu even op de bank hangen.
lekker uitrusten Marnat!! ga ik zo ook ff doen! mn ouders zijn niet thuis maar idd ik bel vanavond wel ff!
Ella: Als je je nu voor het eerst afvraagt waarom je je zo voelt en waarom je zo doet vind ik dat heul netjes hoor Je bent zeer hoog zwanger, de hormonen gieren door je lijf...denk dat je vader het misschien wel herkent heeft van je moeder, jaaaaaaren terug. Bel hem anders zo even en vertel hem hoe je je voelt (voelde), ik denk echt dat papa's dat wel kunnen waarderen, ze vinden het allemaal al zo lastig en leven vaak meer mee dan ze laten blijken. Heb je al even lekker gehuild, of is het over? Ow, Stijnemans wil z'n bedje uit...toedels...
Elmo , haha ja? ik vraag het me nu idd voor het eerst af... soms lijkt het net alsof ik wat suf overkom he! want besef volgens mij ook nog niet echt dat ik hoogzwanger ben.... althans ik krijg dat vaak te horen. Net ook weer van de gyn. nee dat gehuil is ook weer over Stijn nu al weer wakker!! En wat heb je allemaal al gekregen Elmo? voor je verjaardag? Vanmiddag/vanavond veel visite? Leuk hoor!
Kan me dat wel voorstellen hoor, dat je alles pas net of amper beseft (kwartje viel bij mij ook altijd laat...). Die emobuien had ik voor mijn zwangerschap al (lang leven de hormonsters van de MMM) maargoed, die zijn sowieso wel normaal hoor! Ik hoop dat je je kleintje gauw vast kan houden, aan kan kijken en lekker aan haar kan snuffelen Stijn slaapt amper vandaag.... Ligt er net weer op maar wil er alweer uit. Zo even koken en daarna het spul in pyjama en echt naar bed. Van mijn man een hele mand vol nageldingetjes (lakken, imageplates etc.), maskertjes, douchegel, scrubhandschoen, scrubspons en een lekker luchtje van mijn favo merk De kids hebben beide een tekening gemaakt (deels vingerverf)..dus erg leuk! Moeders had een mooie bos bloemen mee (doen eigenlijk geen cadeaus) Van mijn dinnetje een avondje Lady's night (Gooise vrouwen) in de bios. Verder vieren we het in maart, als mijn man jarig is. Wel zo handig, samen vieren
leuke cadeaus Elmo!!!!! leuk hoor , echt van die vrouwen dingen! Maar ben jij altijd bezig met nagels dan?? vind het altijd zo mooi! Maar doe er zelf eigenlijk niets aan... He fijne avond iedereen! Hier lekker lang geslapen.... dat wordt weer een latertje vanavond! maar dat is miss wel beter , want als ik weer zo last krijg , dan slaap ik toch niet en kan ik beter maar zitten. (kan iig mn man wel lekker doorslapen) Zal zo eens even naar de winkel. Even wat eten halen!
En Ella...wat is het geworden? Snickers en tomatensoep? Wij hebben lekker Kip Madras gegeten...jammmm! Sinds de Kerst doe ik mijn nagels haha. Ik heb een workshop gehad en ben zeg maar "verslaafd" geraakt. Ik heb best veel verschillende kleurtjes en pimp dan nog wat met een leuk stempeltje. Ziet er echt cool uit, of juist netjes, of juist grappig. Soms laat ik ze ook gewoon 1 kleur hoor. Nouja, leuke bezigheid voor aan de salontafel. Heb ik toch iets voor mezelf, als je de jongens op bed liggen en ik zie er meteen weer piekfijn uit, ... mijn nagels dan.
Hier vanmiddag ook lang geslapen. manlief heeft het huishouden gedaan de schat en klopt hij was idd niet boos , maar wel bezorgt.Manlief heeft mijn temp nog op genomen en die was 37. 0 iets hoog normaal mijn temp 36. 3 . Het eten zit er nog in , maar de appelmoes leek er net uit te willen maar ging nog goed. Voel me nog wel slap en moe . Elmo @ Leuke kadoo s Nagels: doe ik nooit wat aan helpt hietr niks knappen er al af door het schoonmaken . Ella@ Hoe gaat het nu ?? meld je even !! En heb je je vader al gebeld? knuf voor jou en de klein.
Alles nog rustig lees ik. Elmo leuke dag gehad met leuke cadeau´s lees ik. Marnat nog steeds niet fit, bah hoor je veel. Vanavond op mijn werk ook weer een ziekmelding, moest vervanging regelen voor morgenvroeg. Weer een hele scriptie om iemand te vinden. Erg drukke avond gehad, met aan het eind wat kramp in mijn buik, ik ben bekaf eet mijn appeltje op en mijn glas karnemelk en ga op bed. Tot morgen allemaal
mariska , wat balen dat jij die vervanging moest regelen! is het allemaal nog gelukt? pas maar goed op jezelf hoor! En goed aangeven wanneer het teveel wordt! Marnat , rustig aan meid! balen dat je nog niet helemaal fit bent! Nee heb niet meer gebeld... zie ze morgen weer! Elmo , wat leuk!!! maar heb je dan ook echt lange nagels??? lijkt me ook leuk zeg! Alleen lange nagels is voor mn werk niet echt praktisch. Maar vind het altijd wel erg mooi staan. Heb je ook foto's??????? Gezellige avond (gehad?) Lekker kip madras! Nee ik ben zelf nog naar de winkel geweest! we aten dan wel tegen 20:00 , maar wel spagetti bolognese! was erg lekker! Zo hier weer wat last van kramp.... heb niet het idee dat het gaat doorzetten... maar ja weet maar nooit! ik ga zo lekker douchen en dan maar weer mn bedje in
Ella@ ik breek ff in.. Hoe gaat het? Ben zo benieuwd!! Elke dag kijk ik even 'stiekem' op je hyves en hier.. nou meid hopen dat jullie je wondertje snel in je armen hebt.. Ik lees dat je kramp hebt, misschien.. in ieder geval heel veel suc-6 en we chten het af..
Goedemoggel, zo heerlijk geslapen Het is allemaal wel weer gelukt hoor. Heb vervanging kunnen krijgen. Ik lag gister om 17´00 al een half uur achter op mijn route. En ik was alleen. Mijn collega zou om half 8 pas beginnen. Ik kwam er niet door en zag mijn pauze al door mijn neus geboord. Ik heb mijn collega gebeld of zij eerder kon beginnen. Zij kon er om 6 uur wel zijn, dat scheelde een hoop en heb ik uiteindelijk om 19´00 pauze gehad. Hoop dat het vanavond wat rustiger is.
Ikkie!!! wat leuk dat je hier even komt schrijven! jammer dat we geen ''eigen'' topic meer hebben he.. vond het altijd erg gezellig met je te schrijven! ja hier is het nog rustig..... heb de hele dag door veel harde buiken.... en rond 1700 beginnen de krampen, die gaan tot snachts wel door , maar uiteindelijk val ik in slaap... en het heeft nog niet doorgezet. Nou ja , we wachten maar af!!! kan nu iig niet heeeeeeeel lang meer duren ,toch? En hoe gaat het met jouw? En met de kleine? ik kijk ook regelmatig even op jouw hyves , even je foto's bekijken! het is ook zo lief en mooi kindje! Xx
mariska , ooo lekker dat je collega eerder kon beginnen! wat een luxe ''pauze''..... dat hebben wij nooit! ik eet altijd onderweg, maar vaak voor mn route aan en dan als ik klaar ben. Maar met late dienst eet ik zowiezo smiddags altijd warm. Lekker uitgeslapen? Nou ik hoop dat je vanavond iets rustigere route hebt!!
wat vervelend steeds die harde buiken Ella. Hoop dat het snel door gaat zetten. Kwam je tegen in het topic over dweilen en zag dat jij ook helemaal Hara/fan bent. Ik ook Heb volgende maand een party, dan wil ik nog graag de dweilemmer die erbij hoort.
hahahahhaa ja die hara is echt handig! vind die dweil goed en vooral het spul voor de ramen....... maar helaas is mn flesje leeg.... zal even aan mn moeder vragen wanneer zij weer nieuwe gaat bestellen!
Ella@ harde buiken dat kan een begin zijn. Ik had een week voor mijn bevalling ook steeds harde buiken en op een dag menstruatiepijn maar dacht dat dat kwam doordat hij ingedaald was. Ik moest toen op dinsdag naar de vk en die vroeg wel of ik vaker een harde buik had, de vk zei na de bevalling dat het best zo kon zijn dat ik een week met wat ontsluiting heb gelopen ook omdat toen ik in het zkh kwam ik al volledige ontsluiting had. Is echt zo bijzonder als ik er weer aan terug denk. Moest vanochtend nog naar het zkh met Noah en dan denk je er gelijk aan terug. Ik hoop dat jij ook snel zo kunt denken. Zou leuk zijn om een nieuwtopic openen. Waar zullen we dat doen? Echt moelijk voor Babi. Ik zag dat Babi een topic had geopend en zag Flippo ook nog. Vind het heel erg dat het bij hun nog niet gelukt is. vooral als je dan terug gaat lezen en dan allemaal namen ziet staan en dan ziet dat ze nog bezig zijn, vind dat echt rot voor hun omdat je gewoon weet hoe het voelt.