De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Ikkie ik mail je wel even!
    ik zal ook even dat topic van Babi opzoeken....
    wat rot voor haar en Flippo idd....:( moeilijk hoor!

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Elmo!
    even een vraag voor jouw hoor , aangezien jij al ervaringsdeskundige bent :)

Enne waarschijnlijk een hele domme vraag hoor....
    maar hoe moet ik de kinderwagen opmaken???

Ik heb zelf al een lakentje en dekentje speciaal voor in de wieg...
    nu heb ik mij laten vertellen dat , dit ook in de kinderwagen kan??

Ben er net mee bezig geweest, en het lukt me niet. Daarbij krijg ik het idee dat het matrasje erg dun is??
    het onderstel van de wagenbak is dan van hout en daarop komt het matrasje. klopt dat zo?

ooooh ik raak helemaal in de stress als ik met zulke dingen bezig ben.
    De maxi cosi staat al wel 2 weken klaar.. dat was niet zo lastig. maar dit vind ik altijd moeilijker.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik dacht een onderlakentje over het matrasje,
    daar overheen een hydrofiele luier in een punt gevouwen (dit heb ik eens gehoord??)
    En dan een lakentje en fleece dekentje erover.

Maar zit zo met dat matrasje.... het het idee dat die te dun is

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je laatste omschrijving klinkt prima hoor!

Je kan nog een extra molton of zeiltje onder het onderlakentje doen (als ze er veel in gaat slapen)...zeg weer ze, weet niet eens of je wel een meisje krijgt...haha nouja

Ik deed inderdaad een wiegdekentje met een klein wieglakentje er in en dan heeeerlijk tukken maar :D
    Bij Ruben had ik trouwens een dekentje in een hoeslakentje (dat staat minder rommelig dan een dekentje + lakentje,.
    Het is maar wat je zelf mooi / handig vindt.

Die Hydrofiel is inderdaad erg handig, in een puntje hoeft niet eens hoor, dat is handiger in het ledikant omdat je hydrofiel anders te kort is om in te stoppen :D

De foto is Stijn, onder een dekentje + lakentje

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zo kan het ook :D

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Ella, over die nagels, dit kan ook met korter nagels hoor, ze hoeven echt niet altijd heel lang te zijn om ze mooi te maken.
    Ik heb nog geen foto's gemaakt eigenlijk,goed idee!
    Dit weekend geen gelak...ga zuslief helpen in haar winkeltje.

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #587 Marnat, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
    Hier nog steeds niet super draaierig en hooftpijn slapen wil niet, ben wel heel moe .
    Hoop vannacht te slapen. Weer overgegeven van morgen beetje koffie er uit.
    Koffie niet meer voor mij.

Elmo@ Mooie fotos van je kindje [jes]

Ella @ Gelukt met de kinderwagen?
    trek je het nog lieverd? meld plicht.

Net mijn vader aan de foon gehad , mijn zusje gaat super goed was weer goed gekeurt bij de vk, bed heeft ze al in de kamer klaar staan , alles gereed de beeb kan/mag komen !! nog 14 dagen. Als mijn zusje niet gaat bevallen gaan we met zijn drieen 6 maart naar fc Groningen
    Mams ook gebeld even gemeld dat ik ziek was , als er wat was morgen moest ik bellen.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Marnat, spannend zeg, met je zusje!
    Zeg, heb je zelf het idee dat je nu zwanger zou kunnen zijn?
    Ik hoop dat je je gauw wat beter voelt. Is je solliciatie verplaatst of heb je nu de boot gemist?
    Lief dat je moeder voor je klaarstaat!

Foto's zijn beide Stijn (babyfoto's van Ruben staan niet meer op het toppie maar op cd).

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, Ella,

Wat kan dat vreselijk moeilijk zijn he, als je naast / achter je kijkt en ziet dat er nog altijd lieve meiden zijn die nog steeds geen wondertje in hun buik hebben, zeker als je ooit samen bent opgegaan.
    Wij hebben dat met Elvira. Van al "onze" meiden is zij de enige die nog steeds geen kinderen heeft en wel de nodige ellende met mk's etc. heeft gehad.
    Dat doet me echt zo'n zeer.....toen ze afgelopen week afscheid nam van onze besloten Hyves heb ik echt een gruwelijk potje zitten janken...zelfs mijn man had het moeilijk.
    Wij hadden het ook kunnen zijn...dat flitst dan zo enorm door je hoofd.
    Moeilijk hoor!

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #590 Marnat, 25 feb 2011
    Laatst bewerkt: 25 feb 2011
    Elmo@ Ik zwanger?? dat lijkt me niet kan dat al dan?? we hebben wel geklust op dag 12 toen had ik steken!! of er vandaag nog geklust word weet ik niet voel daar even niks voor sta nog niet super op mijn benen.
    Zit nu even achter de pc .

Idd spannend! wat mijn zusje betreft maar wel dubbel gevoel nog steeds.
    Ik hoor niks van der en voel me ook niet geroepen haar te bellen.
    heb haar naar ons uitje nog niet weer gehoort.

Stijn en lekker kereltje.en een pracht umcg wondertje.[icsi]:D:D

Elvira@ Mis ik al een tijdje, heeft ze afstand genomen misschien?
    Lukt bij haar ook niet zo niet eerlijk dit !!
    geef haar maar een knuf als je haar spreekt ze kent me wel.

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    hee dames!
    hier alles nog rustig!!
    alleen die weeen schieten maar niet op helaas....
    ze zijn er wel , maar worden niet heftiger!

Elmo , wat een super schattige foto's!! zo lief!!!
    thanks voor je uitleg!
    En hoe was het helpen met je zus?? veel kunnen doen?
    nee dan zijn gelakte nagels niet zo handig!
    Ja het kan idd ook met korte nagels, heb je helemaal gelijk in!
    lijkt me ook erg leuk om te kunnen!!
    ben benieuwd naar foto's hahahahaha

Ja het is ontzettend raar en oneerlijk (zo voelt het dan) als je al een tijd met iemand schrijft en die zijn dan nog eigenlijk geen steek verder.....
    dat hadden Ikkie en ik met Babi en Flippo zeg maar.
    Ik heb idd een keer Elvira's verdriet gelezen , toen had ze net een miskraam gehad. Ik ken haar niet , maar vond het vreselijk om haar onderschrift ook te lezen idd.
    Heeft ze afstand genomen?
    Wat ik me overigens heel goed kan begrijpen.
    dat moet idd wel moeilijk zijn geweest , dat ze van jullie besloten hyves af is gegaan....
    heb je nu nog wel contact met haar? Of heeft ze helemaal afstand genomen?
    sterkte ermee!

Marnat , spannend!!! je wordt bijna tante!!!! :)
    En hoe voel je je? ben je alweer wat opgeknapt?
    hoop het voor je hoor!!

Be Happy en Mariska! hoop dat alles goed gaat met jullie....!!!

Owja , meestal ben ik het weekend ook niet echt actief achter de computer hoor! maar nu toevallig wel nog ff , want heb net gedoucht en mn haar is nog nat.
    wil ook niet fohnen , want mn man slaapt al! ;)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

He dames,
    Tis heeeel laat geworden en ga ik zo weer gauw naar zus dus heb heeeeeel weinig tijd.

Ella,
    oeffff wat spannend zeg! Jullie baby komt ernaan!!!
    Heeeel veel succes!!!

Mariska gaat niet zo lekker. Die spuugt heel veel, houdt niks binnen en zit aan de ORS. Als het niet zou helpen moest ze naar het zh. Ik sms haar zo even hoe het nu gaat..en hou jullie dan wel weer op de hoogte (wordt vanaaf omdat ik geen internet op mijn mobiel heb).

Dus...Maris en Ella: heel veel succes meiden!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elmo@ Veel plezier bij zusie,

behappy, hoe gaat het met je?
    Maris@ Beterschap meis denk om je zelf. hoe gaat het nu ?

Ella@ Idd spannend! tante word liever mama hoor sorry.
    Jij al haast mama?? spannend !!

Hier gaat het wel nog niet overgegeven!! wel hooftpijn grr.

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

O jeetje Elmo, Mariska gaat niet zo best? Hoop dat het inmiddels wat beter met haar gaat. Zou sneu zijn als ze in het ziekenhuis zou belanden!
    Is het een zware griep die ze heeft dan of heeft het echt met de zwangerschap te maken (dat spugen dus)?

Marnat ook nog steeds niet beter....Al lees ik dat het overgeven wel beter is geworden. Is niet leuk, ziek zijn. Hoop dat je je gauw weer beter voelt Marnat!

Ella: het rommelt dus nog steeds wat aan? Hoop dat het een dezer dagen doorzet en dat je je kindje gaat zien!

Ik heb het ook met een aantal topics onder Vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik zie nog steeds veel bekende namen staan van vrouwen die nog steeds niet zwanger zijn. Die de een na de andere ellende beleven (behandeling slaat niet aan, miskraam, BBZ enz.). Soms vraag ik me af waarom ik wel en zij niet. Terwijl ik het hun ook zo erg gun! Marnat is hier een goed voorbeeld van. Die wacht ook al zo lang op een wondertje.
    En dan nog de ergste pijn om te lezen. Dat mensen uitbehandeld zijn. Ik krijg daar de koude rillingen van.

@ mijzelf: hier gaat alles wel goed. Buikje groeit opeens vrij hard, hahaha. Verder last van de spieren / banden onder mijn ribben. Komt natuurlijk doordat de baarmoeder groeit. Ik kan 's nachts niet goed op mijn rechterzij liggen, omdat het dan nogal pijn doet.
    Ik drink trouwens helemaal geen cafeine(geen koffie, thee en ook geen cola en dat soort dingen). Maar afgelopen dinsdag zat ik op mijn werk (klein kantoortje). Mijn collega was vergeten boodschappen te doen en er zat niet veel meer in de koelkast qua drinken. Alleen van die ienimienie blikjes cola. Nu drink ik voornamelijk water en Karvan Cevitam, maar ik had wel even zin in wat anders. Dus maar zo'n miniblikje cola opgedronken. Nou, ik weet niet of dat nu van de cola kwam, maar Ukkie ging een paar uur later toch tekeer, hahaha. Kreeg natuurlijk een energieboost.....:) :p
    Verder een beetje snotterig, last van mijn keel. Er zijn veel mensen die daar momenteel last van hebben.

Zometeen naar mijn oma. Die zit al een tijdje niet zo lekker in haar vel. Ze is wat vergeetachtig aan het worden en heeft dat zelf erg goed door. Ze vindt het vreselijk dat ze geestelijk wat achteruit gaat.

Iedereen nog een hele fijne zondag en een dikke knuffel van mij!

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Behappy@ Dankje lieverd voor je lieve woorden .
    Veel plezier bij oma.
    Niet ziek worden ik kan beter ziek zijn dan jullie hoor.

Ela@ Lieverd hoe gaat het?

Hier de heledag al in de kleren en voetbal kijken groningen heeft verloren grr.
    Maar nog wel wat hooft pijn en moe ga zo ook even hangen op de bank . Niet overgegeven nog.
    Heb de vaat geleegt meer geen puf nog voor.

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat rustig aan!
    Je moet echt goed uitzieken hoor!
    Heb je al weer een nieuwe afspraak gemaakt voor dat uitzendbureau? Of nog niet?

Mariska , ooow jakkes! wist helemaal niet dat je zo ziek was :(
    Hoop dat de ORS werkt en dat je niet naar het zh hoeft hoor!
    heel veel beterschap!
    En hoop dat je snel weer wat opknapt!
    Pas maar goed op jezelf en op jullie kleintje!

Be Happy , oo dat is zo sneu he , als mensen het nog wel doorhebben dat ze achteruit gaan.. zo erg lijkt me dat!
    Hoe was het vandaag bij je oma? Ook wel lastig voor jouw denk ik om te zien.... bedoel het is toch je oma. En dat is altijd moeilijk om dan iemand zo achteruit te zien gaan.
    hihihi jullie beebje kreeg me daar toch een energie boost idd! ;)
    of het kwam door de kou! moet je maar eens proberen met jus dorange... de combi kou en suiker.... dan gaat een baby ook heel hard van bewegen!

Hier nog steeds geen veranderingen....
    nou ja wacht maar weer rustig af! ;)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Ella, had toch wel op babynieuws gehoopt...tjah, jullie zelf w.s. ook wel.

Maris ging wat beter maar zat nog wel aan de ORS, zieltje.

Marnat ook nog aan het kwakkelen dus, beterschap!

Be Happy,
    Vervelend he, die kleine mankementjes. Je zit nu wel in je beste trimester, dus geniet er maar van :D
    Al gevorderd in het kamertje?

Hier echt enorm druk weekend gehad. Het is nog niet helemaal klaar dus denk dat ik morgen avond nog even ga helpen.
    Jongens liggen lekker te tukken, man onder de douche..kan ik even heel gauw langs ZP :D

Morgen en dinsdag ook weer werken.

We zijn druk op vouwwagen jacht en hebben onze zinnen op 1 gezet. Het is 3 uur rijden dus nu maar hopen dat hij toch een uitzondering maakt en hem voor ons wil reserveren :D
    Heb een smeekmail gestuurd :D

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ella@ Nog geen beeb?? ik doe kalm aan als jij dat ook doet dat weet je toch!!:D:D
    Nee nog geen nieuwe afspraak kon ze niet te pakken krijgen vrijdag ik voel me ook nog niet sterk genoeg .

Elmo@ Dankje meis zeg loop jij je zelf ook niet voor bij?? ook jij kalm aan he.Knuffie aan maris als je der spreekt.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marnat,als iemand iets van die beeb van Ella weet bij jij het wel toch.
    Ik zie nu trouwens dat jullie in mei weer gaan starten...kiezen jullie zelf voor een adempauze (mede door de geboorte van je neefje / nichtje?).

20. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Elmo@ Ik hou jullie op de hoogte , maar de tel of sms gaat hier nog steeds niet hihi.
    Ze houd het spannend!!

Ja klopt dat we in mei weer gaan beginnen. en ja we hebben expres een pauze om mijn zusje. we willen de spanning niet! Die er Kan zijn zo van ojee ik moet spuiten en duimen dat zusje een goede bevaling krijgt. en mijn verjaardag en trouwe rijen in maart . dat moet vrolijk heid zijn en geen stres.

Deel Deze Pagina