ooo leuk marnat!! lekker wokken!! dat zijn veel feestjes allemaal zeg! maar wel gezellig , toch? hier alles goed! hij slaapt nu lekker... eindelijk. hij huilt veel en wil het liefst de hele dag rondgedragen worden en dan het liefst door mij...... ]heb nu de puckababy besteld en wil ook een draagdoek. Ben soms zo lang met hem bezig op mn arm. Dan lijkt me een draagdoek wel gemakkelijk. met de wond gaat het redelijk... maar ja is mn eigen schuld he , ik doe teveel. ga zo even liggen!!!! (goed bezig he! ) geniet maar lekker van Nienke!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! leuk he (ik heb ook een nichtje die nynke heet!! )
met de wond gaat het redelijk... maar ja is mn eigen schuld he , ik doe teveel. ga zo even liggen!!!! (goed bezig he! ) Marnat zegt maar niks Je moet evan ook niet al knijpen Geniet maar van hem. Wel rot dat ie veel huilt. Slaapt ie snacht s wel? Hopen dat de draag doek werkt meis . Nienke is een droom kind. Wij hebben haar nog niet vast gehouden konden we niet . Woensdag toen we in het ziekenhuis waren ging ze van arm naar arm , en ze liet het maar gebeuren. En een snoepert .
Hahaha, nee, met hype bedoel ik meer dat het een hot onderwerp is hier in dit topic momenteel. Dat er dus veel geinteresseerden voor een draagdoek zijn. MARNAT: GEFELICITEERD met je nichtje Nienke. Mooie naam voor een mooi meisje! Ik zal straks jouw topic ook nog even lezen. Maar hoe voel jij je eronder? Kon/kun je het allemaal goed aan? Veel plezier en lekker eten vanaaf bij de Wok! Wat wij het komend weekend gaan doen: Morgenochtend de wekelijkse boodschappen en de kattenbak schoonmaken (dat eerste doen wij samen en dat laatste doet mijn vriend). Daarna nog een wasje vouwen en strijken. Morgenavond nog een wasje draaien en ophangen. Zondag gaan we naar Utrecht, naar vrienden van ons. Die wonen sinds kort in hun nieuwe huisje. Dus dat moeten wij uiteraard even bewonderen.
Behappy@ Druk weekend heb jij gepland . Hoe voel ik me er onder ja dubbel en het was best zwaar , maar zusje vond het heel lief dat we er meteen aan kwamen. Manlief en ik hebben het even over onze kinder wens met mij gehad naar thuis komst . en nu gaan we weer door met de dingen die komen en genieten van elkaar en het werk. Wokken zal wel lukken .
yeaaaah Marnat is tante geworden........ Gefeliciteerd. Maar wel lekker druk idd met al die feestjes, maar ja dat is niet anders. Kan me voorstellen dat het allemaal heel dubbel is. In mei gaan jullie weer van start toch? Veel plezier vanavond met het wokken. Hey Ella, ben benieuwd of je kunt slagen bij de prenatal en benieuwd hoe het je gaat bevallen. Hou me op de hoogte. Ik heb met de vlos gebeld en zei zegt dat het ws toch een seintje van mijn lichaam is die zegt dat ik het even wat rustiger aan moet doen. Die steken in mijn schede en zere stuit kan ook nog bandenpijn zijn, de fysio kan daar eigenlijk niets mee, wel met de rug. ik moet vanavond even kijken hoe die halve dienst mij bevalt en als het te zwaar wordt in overleg gaan met mijn leidinggevende voor vervangend werk of gedeeltelijk in de ziektewet. Ik wacht vanavond en dinsdag de fysio nog even af en dan zal ik even met mijn leidinggevende om tafel gaan zitten. Zit nu een gigantische chocoladereep met hazelnoot te verorberen Had ik zo'n zin aan. Hier het weekend lekker rustig aan doen, paar dingetjes in huis en dan vind ik het wel goed. Heb het de laatste weken erg druk gehad, ga dit weekend lekker doen waar ik zin aan heb en verder niet
@Marnat Gefeliciteerd!! En ook nog lekker wokken, die van Euroborg schijnt erg goed te zijn heb ik gehoord! Eet smakelijk alvast. @Mariska Ooooh lekker ik krijg nu al zin om naar de supermarkt te fietsen en er ook eentje te halen! Ja alleen om te kijken waar het bloeden vandaan komt, daarna hopelijk niet meer. Naar de vk moet ik dinsdag weer voor controle. Ik zit bij team B trouwens. En die kaartjeswand, ik moet toegeven dat mijn vent en ik stiekem de eerste keer heel hard hebben gelachen daar Omdat sommige mensen echt wat aan namen verzinnen hoor! Of van die hele aparte kaartjes met allerlei vormen die er uit springen. Zo crea ben ik dan weer niet. Ik ben vreselijk misselijk geweest, zo erg dat ik niet kon eten en drinken. Heb Emesafene gebruikt, werkte aanvankelijk redelijk maar later niet meer. Gelukkig begon het toen al wat af te nemen en sinds een week ben ik er zo goed als vanaf, op af en toe een vlaagje na. Ik heb ook enorm geslapen, minstens 16 uur per etmaal. Kon bijna niets doen zonder er bij in slaap te vallen Dat duurde gelukkig maar een paar weken. En ik heb wat problemen met het SI gewricht links, ik ben toen meteen naar de fysio gestapt want ik zag het al mis gaan. Gelukkig was dat een goede zet want nu heb ik oefeningen en ben ik bijna pijnvrij. Dus eigenlijk was ik nog maar net klachtenvrij en nu dus dit Ik kom nu net van de vk want ik begon steeds meer te verliezen en nu ook helder rood, redelijk wat. Schrok me rot! Gebeld en mocht meteen komen om te luisteren, gelukkig was alles goed. Volgende week een keer extra controleren (dus in totaal 2x komen) en de maandag erop naar de gyn. Omdat ik geen pijn heb is het geen spoed, maar bij meer bloedverlies of pijn moet ik bellen.
Jeetje Assje, is dat inderdaad schrikken! Gelukkig is alles verder goed met je kindje. Hier net gebeld door de Kraamzorg (kraamcoach). Die zou maandagavond komen voor de intake, alleen ze heeft de afspraak verzet naar woensdagavond 6 april. Ze is namelijk in aanraking geweest met een patient die mogelijk besmet is met de MRSA-bacterie. Ze is zelf nu ook getest. Zolang als ze de uitslag nog niet heeft, doet ze begrijpelijkerwijs geen intakes. (Ik heb haar zelf dan ook liever niet over de vloer hier.)
Jee, das ff schrikken Assje, doe je wel rustig aan. Groot gelijk Behappy, netjes dat ze belt, ik wou haar dan ook liever niet in huis hebben. Gelukkig hebben we nog even de tijd
Nou rustiger dan ik kun je volgens mij niet zijn Ik doe de laatste dagen bijna niets meer omdat ik bang ben dat ik het opwek Het heftigste dat ik gedaan heb was naar de supermarkt fietsen die ongeveer 500 meter verderop is. Misschien helpt het om het hele weekend op de kop te gaan staan. Dan verlies ik vast geen bloed meer Zonder grapjes: ik zorg zeker dat ik rustig aan doe! Als het dan nog toeneemt kan ik in ieder geval uitsluiten dat het door lichamelijke activiteit komt.
Ow Ella, Ik vrees dat je bij prenatal niet slaagt voor een geweven doek. Eerlijk: ik zou geen draagzak-variant kopen als ik jou was. Een draagdoek, echt om te knopen, is heel anders. Ik heb 1 liggen...je mag hem zo lenen (ligt nog een beetje aan je kledingmaat of die zou passen) als je dat wilt natuurlijk. Al info ingewonnen nav mijn pb? Denk dat zij je ook kunnen helpen met tips etc. Marnat, Ik had je gisteren al gefeliciteerd in je eigen topicje. Gelukkig leuke dingen dit weekend in het vooruitzicht. Maris, Jeetje, balen zeg...dat je je lichamelijk niet goed voelt. Heb je nog gebeld met M of K? Gewoon doen hoor. Denk dat het de groei is en het verweken van je bekken.... Rustig aan (echt erg goed dat je gas terug neemt op je werk!!).
@Elmo Hoe beviel het jou met een geweven draagdoek? Ik wil dat ook graag gaan gebruiken. Ben wel heel slecht in knopen Is dat echt zo moeilijk als het lijkt? Hier gaat het gelukkig beter vandaag, geen rood bloed meer. Ik doe lekker rustig aan en heb m'n kerel aan het werk gezet Er moet een kamer overgeschilderd worden omdat er iets mis was met de verf. Verwarming eraf, laminaat eruit, meubelen en inhoud eruit Ook flink fris nu de verwarming uit is! Nu is alles afgeplakt dus met wat geluk kan het vandaag nog geverfd worden. Nog een geluk dat we de verf vergoed kregen van de fabrikant, maar we moeten ook de plinten vervangen omdat je die niet kunt lostrekken zonder schade (plakrand) dus het kost ons alsnog nieuwe plinten en verfbenodigdheden. Voordeel is wel dat de kamer nu leeg is, want dat moest toch i.v.m. functie als babykamer. Ik zoek nog een leuk behangetje voor 1 wand, weet iemand waar ze leuk behang hebben voor een kinderkamer?
Assje, Geweven is mij heeeeel goed bevallen. Knopen is een kwestie van oefenen (youtube en dan zoeken op webkim, bijvoorbeeld). Zij legt heel goed uit! Fijn dat het goed gaat met je, laat je man maar ff zwoegen
Achteraf moest ik toch helpen, de mannelijke motoriek bleek niet zo geschikt voor de hoekjes Inmiddels zitten er al twee lagen op en ook de tuin is voor een deel gedaan. Wel wat inspanning dus, maar heb me niet overwerkt, was lekker om wat dingen af te handelen! Hopelijk hebben jullie een fijn weekend gehad.
Assje: hoe is het nu? Bloedverlies helemaal gestopt? Leuk is dat he, met het kamertje beginnen! Hier een goed weekend gehad. Gisteren de hele dag naar vrienden in Utrecht geweest. Die hadden een verrassing voor ons.....Zij blijken ook een kindje te krijgen. Zij is nu 13 weken zwanger en uitgerekend op 1 oktober. Dus die lopen 12 weken achter ons aan. Verder gisteren met hun een heel eind gewandeld waar ik het erg warm van kreeg. Waarschijnlijk is dat de oorzaak van mijn bloedneuzen. (Ik heb het ook al 2x gehad na het douchen/badderen namelijk). We waren weer bij hun thuis en ik kreeg weer een fikse bloedneus. Verder was ik gisteravond hartstikke moe en kon ik helaas vannacht niet slapen, waardoor ik nu met een duffe kop op kantoor zit. En dan is het uiteraard nog druk ook. Gelukkig vanmiddag vrij. Collega heeft een volle agenda en werkt vanmiddag alleen, maar no way dat ik extra ga werken. Ik wil alleen maar even rusten vanmiddag. GAAP! Morgen ook al een hele dag werken namelijk. Moet ook even aan mezelf en ons kindje denken.
Nee, het gaat nu al bijna 3 weken non-stop door, maar meestal is het oud bloed. In de loop van de tijd is het ook meer geworden, momenteel ongeveer drie keer zo erg als het begon. Volgende week maandag ga ik naar de gyn hiervoor. Hopelijk komen we dan meer te weten. Niet afgelopen vrijdag maar die daarvoor had ik voor het eerst een beetje rood bloedverlies en ben ik nog bij de verloskundige geweest om te luisteren. Op zaterdag had ik het weer, maar een heel klein beetje, evenals afgelopen donderdag. Vrijdag was het behoorlijk wat en toen heb ik dus gebeld en is er weer geluisterd. Vrijdagavond was het een stuk minder en zaterdag weer gewoon bruin. Morgen heb ik controle en dan donderdag waarschijnlijk weer, om gerust het weekend in te gaan. Ik schrik er nu minder van, ook omdat ik geen pijn heb voel ik me niet echt bezorgd. Maarja als je ineens rood bloed verliest schrik je toch even
Te vroeg gejuichd, het was net weer rood Gelukkig schrik ik er niet meer zo van maar ik ben wel blij dat ik al bijna naar de gyn kan hoor.
Jeetje Assje, ik hoop toch dat het gauw ophoudt hoor dat bruine en roodverlies. Hoop dat de gynaecoloog kan achterhalen waar het vandaan komt en dat het helemaal geen kwaad kan. Hier afgelopen vrijdag ook iets leuks meegemaakt. Ik was toen 24 weken en 4 dagen zwanger. Frummel bewoog en ik zag opeens dat mijn buik meebewoog! Dat was/is grappig! Toen ik dat tegen mijn vriend zei, bewoog Frummel uiteraard een stuk minder, maar hij heeft het ook kunnen zien. Heel apart.
Ik hoop het ook Be Happy! Kwaad kan het tot nu toe blijkbaar niet, want het hartje klopte steeds nog prima. Maar vervelend is het wel. Wat grappig dat je buik bewoog Ik zat laatst naast iemand die hoogzwanger is en toen bewoog de hele boel af en toe ook Ik vond het best eng lijken! Maar bij jezelf is dat natuurlijk heel anders.
Nou mien lutje doet het nog hoor Controle was prima, loop precies op schema qua groei en ze zei dat het hartje erg krachtig is. Donderdag ga ik nog eens om een keertje extra te luisteren.