De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Goedemorgen allemaal.

Das grappig zeg Elmo. dat scheelde dus niet veel dan waren jullie op dezelfde dag bevallen. Alhoewel 3 uurtjes verschil wel heel klein is.
    Ik ben benieuwd hoe wij het eraf gaan brengen.
    Heerlijk he zo´n grote tuin en dat kleine Stijnemand straks lekker buiten kan slapen, lekker gezond.

Hier zijn de meubels waarempel gekomen:p. Allemaal dozen. Het is een bouwpakket dus we moeten idd druk aan het sleutelen. Ik heb de commode alvast uitgepakt gewoon om even te kijken. Maar we moesten allebei weg gisteravond dus is er nog niets gebeurt.
    Ik wil zo even kijken hoe ver ik kom.

2. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik heb de uitslag van de hond en hij mankeert............niets!? Het is waarschijnlijk toch zijn hart, waar hij al last van had. De kans is groot dat hij gilt doordat zijn hart pijn doet bij opwinding en ook het vermageren komt dan doordat hij zoveel energie in zijn hart stopt. Hij heeft nu extra tabletten, ik moet over twee weken met hem komen voor een check. Hoop zo dat het werkt!

3. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Is het goed gekomen met de kinderkamer?

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik hoop ook voor je dat het werkt, het arme beest....Ik vind het altijd erg als je huisdier wat mankeert.

Mariska: zoals Assje al heeft gevraagd, hoe staat het met de babykamer? Zijn jullie al begonnen of genieten jullie eerst nog van het fraaie weer?

Verder wens ik iedereen alvast fijne en zonnige Paasdagen toe.

5. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoi meiden..
    Mag ik met jullie meekletsen? Lees wel vaker mee, en t klinkt allemaal zo gezellig hier... :)

Ik ben een rasechte Drent van 26.. Getrouwd en 1e beebje op komst na een MA in december..
    Lfs Mar....

6. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Wat mij betreft ben je van harte welkom :) Zei het guppy van de groep die er zelf pas als laatste bij gekomen is. Ik woon ook in Drenthe.

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Marr: welkom hier! Het is hier soms wel erg rustig, maar dat heeft 1 groot voordeel: je kunt alles goed bijhouden/bijlezen en rustig reageren.
    Hoe gaat het tot dusver met je zwangerschap? Heb je de 12-wekenecho al achter de rug?

8. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Lieve meiden

Zoals jullie al gemerkt hebben heb ik mij even terug getrokken !
    Wil even de zwangere verhalen los laten en er dus niet aan denken .
    Lees wel af en toe als ik behoefte heb.
    Maar denk wel aan jullie hoor.
    Wij voelen ons goed zonder er bij na te denken wel niet kinderen . We zijn rustig en begrijpen elkaar heel goed.
    We genieten van andere dingen en hebben dus de wens een beetje los gelaten door er niet over te hebben . konden we toen we rust maanden hadden dus ook tijdens de behandeling vinden wij.

Ik ben op zp wel te vinden in de lounge en mijn eigen topic en ik help waar nodig anderen.

Knuf voor iedereen.

9. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Assje en Be happy; Thanks! Tot nu toe gaat t prima hoor! :D Heb dinsdag mn termijnecho en ben piepzenuwachtig!! Vorige keer bleek t namelijk foute boel bij termijnecho, dus hoop en duim ontzettend voor een kloppend hartje...
    Dat t hier wat rustiger is, is wel fijn idd.. Met dit weer ben ik ook niet zo vaak online.. ;)

Marnat; veel succes komende tijd.. Je hebt mij destijds ook goed geholpen...

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    marnat veel succes de komende tijd!!!!!

marr welkom! leuk dat je mee komt schrijven. ik was altijd wel veel te vinden op het forum , maar sinds de geboorte van ons kindje , ben ik hier nog maar zelden ;)

Assje , hoe gaat het nu met je hond?
    wat sneu allemaal zeg. Hoop dat het werkt!

Be happy , hoe was de partner avond met yoga? Vond je man het wel wat leuk?

Elmo , dat is echt toevallig zeg! bijna gelijk bevallen!
    lekker aan het genieten van het mooie weer?

Mariska , hoe staat het met de baby kamer? Staan de meubels er al? wat heerlijk is dat he!

hier gaat alles goed!
    we zijn erg aan het genieten van het prachtige weer!
    heb ehm net wakker in zn bedje gelegd , maar het is nog stil ;)

11. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Het gaat beter met hem, maar hij blijkt wel extra gevoelig voor stress. Gisteravond aten we bij mijn ouders en mijn broer en zus waren er ook met hun partners, volle bak dus. Dan wordt vooral mijn zus vaak wat luidruchtig en de hond schrok steeds op. Hij piepte ook weer wat, maar gelukkig werd hij rustig op schoot.

Zelf heb ik een rotweekend eigenlijk, want ik ben gisteren nog even bedolven onder de rekeningen en meer van dat soort stress opwekkende dingen. Geprobeerd er even aan te ontsnappen door naar mijn ouders te gaan, maar bij thuiskomst lag de boel nog op tafel dus meteen weer een steen op de maag :(

Ik was donderdag en vrijdag ook voor het eerst de kleine gaan voelen, maar toen ik die stress kreeg hield hij er acuut mee op en heb ik niets meer gevoeld.

12. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Marr@ Dankje meis , ja ik weet het nog wel dat ik je veel heb geholpen.
    Wat goed dat je zwanger bent meis gefeliciteerd! geniet er ven.

Ella@ 2 Maand is de kleine al weer ! Dankje meis.

Bedankt ook voor jullie begrip!

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey meiden,

hoog tijd om even weer wat van me te laten horen.

@Assje: Wat fijn dat het met jullie hond weer iets beter lijkt te gaan. Tja maak je borst maar nat met al die rekeningen. Op het moment vliegt het geld er hier ook hard door heen. Bij ons is het dikste geld nu eerst uitgegeven. Gister nog wel weer een meevaller. Een vriendin die weet wat we krijgen kwam er gisteren aan met allemaal kleine maatjes waar haar kindje in heeft gelegen, zat echt nog heel mooi spul tussen. Dus ben al druk aan het wassen en de klerenkast begint al aardig gevuld te worden, kan nu even niet verder heb geen kleerhangertjes genoeg;)

@Marr, hoihoi, welkom hier. Wat een spannende dagen voor je. Ik zal voor je duimen dat dinsdag alles goed lijkt.;)

@Ella, hey meis. Jeetje 2 maanden alweer die kleine knul van je. Wat gaat dat hard he. Wat zul jij nu genieten met dit mooie weer en van je kleine trots.
    De kinderkamer is nu klaar, alleen...............hebben we weer een nieuw probleem. Bij ons gaat namelijk nooit iets ineen keer goed;)
    De wandplank moet nog opgehangen, maar we zitten met een gipswand en moeten de balkjes zien te vinden waar de plank op bevestigd kan worden. Dus dat wordt nog een crime, maar daar kijken we volgendeweek even naar. Nu eerst even lekker genietn. Voor de rest is het, vind ik zelf heel mooi geworden, zal proberen gauw even een foto te plaatsen.

@Marnat: ik had al zo'n vermoeden dat je even afstand aan het nemen was, het valt voor jou ook niet mee. Kan me het heel goed voorstellen. Maar vind het leuk dat je even weer om het hoekje komt gluren. Volgende maand mag je weer beginnen toch? Ik hoop toch zo dat het jullie nou eens gegund word.

Ik ga even weer naar buiten:D Straks nog een verjaardag en morgen met de kindertjes van de buurt paastakken versieren

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Mariska; dank je wel! Kan alle duimen gebruiken.. ;)

Nog lekker paasontbijtje/brunch/lunch genoten??? :)

15. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Mariska@ We zijn al begonnen de pil smaakt al weer een tijdje goed :D
    Idd het is best moeilijk om jullie geluk te lezen en dan mijn verdriet er tussen te zetten. Vandaar ook deels wat afstand
    bedankt voor je lieve woorden .
    Gun jullie het geluk maar dat weet je wel.
    Hoe is het eigenlijk met je kinderkamer is ie nu klaar wat behang betreft? enz En je naailes gaat ook goed?

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Marnat , dikke knuffel voor jouw!!!!

Assje , dat voelen honden vast erg aan idd. Die drukte! daar was hij vast nog niet aan toe.
    he wat vervelend zeg die rekeningen :(
    Hoop dat jullie dat snel hebben opgelost. Niks aan he!
    en dan die stress die het bij jouw oplevert... probeer maar rustig aan te doen!

Mariska , ooow wat vervelend zeg dat je die wandplank niet gewoon kunt ophangen! zul je altijd zien he dat het weer anders gaat zoals je zelf graag zou willen.
    Ben ontzettend benieuwd naar de babykamer!
    Fijn dat het nu bijna klaar is!
    Hoe was de verjaardag!? wat leuk he dat je paastakken aan het versieren bent met de kindjes uit de buurt! heel veel plezier!

Hier een overstuur jochie die ik net op bed heb gebracht.
    Gisteren waren er meer als 20 mensen bij ons op bezoek , en dat is dan schijnbaar toch wat teveel geweest voor hem.
    Hij ligt nu heerlijk te koesen , en hopelijk is hij straks weer wat uitgeruster!
    we gaan vanmiddag even lekker weg. Heerlijk met die prachtige weer!

Fijne dag meiden!

17. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Het is van IBG (heet nu DUO) en die achtervolgen mij al jaren. Heb er een enorme map aan correspondentie aan overgehouden maar nooit luisteren ze en iets oplossen ho maar. Maar als zij geld van jou krijgen, sturen ze liefst gisteren nog een deurwaarder naar je toe. Ik heb op een gegeven moment mijn studiefinanciering zelfs opgezegd omdat ik het gezeur zat was, het was me de stress niet waard.

Al mijn opleidingen heb ik afgerond met een diploma maar nog blijven ze volhouden dat ik een lening heb, terwijl dat omgezet wordt in een gift als je klaar bent. En nu willen ze dat ik over 2008 mijn OV-kaart ga vergoeden want ik heb 83 cent teveel verdiend dat jaar ;) Ik heb een Wajong en die telt volgens hen niet mee als inkomen, dus er moet niets aan de hand zijn. Maar nee, ik moet nu meer dan 900 euro binnen een week betalen (wat is dat ook voor termijn!?). Terwijl dat dus helemaal niet klopt.

Nu moet ik er morgen achteraan bellen, wat gegarandeerd uitmondt in minstens een halfuur wachttijd en daarna een medewerker die me niet kan helpen. Dan moet ik naar hun kantoor gaan komen, terwijl ik het hartstikke druk heb en daar vervolgens een nummer trekken, een uur in de wachtkamer zitten en dan bij de balie te horen krijgen dat ik had moeten bellen voor een afspraak (wat niet kan).

Zo ging het laatste keer, ik heb uiteindelijk keihard huilend aan de balie geroepen dat ik het ook niet meer wist. Helemaal stijf van de adrenaline, want het gaat "maar" om geld...alleen wel om geld dat ik absoluut niet heb. Wat zij nu van me willen is een maandinkomen. Ik ben iemand die expres geen leningen afsluit of op afbetaling koopt, omdat ik geen geld wil uitgeven dat ik niet heb. Als het om geld gaat, dan lijkt er ineens een loden bal van 20 kilo in mijn maag te liggen :(

@Ella Kan me voorstellen dat je kleine mannetje erg moe wordt van zoveel visite. Gelukkig gebeurt dat niet elke dag. Hopelijk is hij na het slaapje weer wat kalmer.

@Marnat Ik weet niet wat jouw situatie is, maar wens je alle sterkte toe!

18. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dankje asje en ella

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marr,
    Welkom hier! Van harte met jullie goede zwangerschap! Ik hoop dat je een prachtige echo zult hebben, ben alleen even kwijt wanneer je die hebt.

Maris,
    Waar blijven die kiekjes nou?

Marnat,
    Niet meer dan logisch hoor, dat je even wat afstand neemt bij tijden. Je kan het ook niet allemaal op elk moment handelen toch?
    De ene keer lukt het beter dan de andere keer. Denk dat dat wel begrepen wordt hier hoor!
    De meeste hebben in hetzelfde schuitje gezeten.
    Knuf voor jou.

Assje,
    Jeetje, zo heb je ook niet echt een onbezorgde zwangerschap zeg! Ik hoop dat jullie eruit komen met vm. IBG.
    Lastige instantie blijkbaar.
    Ik hoop dat jullie woefenkind nog heel wat jaartjes bij jullie zal blijven.

Ella,
    Lekker aan het genieten van het prachtige weer!
    Typisch he, hoe die kleintjes kunnen reageren op prikkels he!
    Het ene kind is het andere niet dus nu je dit weet, kan je er een beetje rekening mee houden. Het vervelende vind ik alleen altijd, dat mensen dan zeggen: ach joh, hij is nog zo klein, daar krijgt ie echt niks van mee hoor (als ze gewoon willen dat je wel komt of hem van hand tot hand laat gaan).
    Vind je het erg lastig, hoe je hem moet kleden met dit weer?

Hier alles goed!
    Heerlijk genoten van die prachtige dagen, zoals iedereen.
    Jongens zijn compleet afgedraaid (hoezo prikkels). Maargoed, erg leuke dagen gehad.
    Nu aftellen tot onze eerste vakantie :D

20. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Elmo; morgenochtend om half 9... Nu moet ik slapen van mezelf... Maar ja.... Makkelijker gezegd dan gedaan.. ;)

Deel Deze Pagina