De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Elmooooooooooooooo

foto`s in mijn album:D

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mariska , leuk foto's! zal zo even kijken!!!!

Elmo , ja idd! ons jochie kan absoluut niet tegen drukte. Hij ligt het liefst in zn bedje te slapen. Soms krijg ik het idee wel eens dat anderen vinden dat hij ook wel in de kinderwagen kan slapen. Maar wij zien dan dat hij maar eventjes slaapt en heel snel weer wakker is. hij krijgt zn rust dan ook niet goed. Vind dat wat sneu , dus voortaan leggen we hem smiddags gewoon lekker in zn bedje! hij slaapt dan 3 uurtjes.

Marr wat vervelend zeg dat gedoe met de ibg...
    heel erg herkenbaar!
    ik had op een gegeven moment een bekende die daar mn zaken afhandelde, op een nette manier!
    ik moest ook al mn post naar haar toe sturen en zij zorgde er persoonlijk voor dat het bij de juiste terecht kwam. Ideaal!

hier heeft Evan vandaag zn eerste prikjes gehad.
    zo zielig! oooh dat gezichtje, zo boos en deed em ook zeer.
    maar nu ligt hij lekker te slapen. Even in de gaten houden hoe het verder gaat.

3. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ASSJE! ik bedoelde jouw met dat stukje over de IBG!!! sorry!

Marr , lees dat je vandaag echo hebt gehad!
    ben erg benieuwd hoe het is gegaan.
    Hoop dat alles goed is!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mariska wat een prachtige babykamer!
    zo mooi rustig!
    heel mooi hoor!!!!

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @Mariska Ik kan jouw album niet zien. Is het mooi? :D

@Ella Handig! Doe mij ook zo'n contact. Ik heb vanmorgen gebeld en omdat het gaat om een heel minimaal bedrag (ik moet ruim 900 euro betalen omdat ik 38 cent teveel verdiend heb) moet ik bezwaar indienen.
    Dit weekend ga ik er met mijn ouders even goed voor zitten. Ze hebben ook laten weten dat als ik er niet onderuit kom, ze financieel willen helpen. Wat een enorme last die van me af viel!!
    Ik vraag me nu ook af of stress kan bepalen of je de baby wel of niet voelt. Want donderdag en vrijdag voelde ik hem, toen kreeg ik die brief en voelde ik niets meer, tot vandaag.

Ik zou me trouwens zo schuldig voelen als mijn baby prikjes moest! Ik heb zelf een enorme hekel aan prikjes. Het ergste vind ik dat iedereen maar roept dat het niet zeer doet :x Onzin, het doet hartstikke zeer. Dus Evan heeft hartstikke gelijk dat hij boos keek wat mij betreft!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Assje , ja echt apart he... zo weinig teveel verdient en dan doen ze zo moeilijk...
    he wat fijn dat je weet dat je ouders achter je staan en zo nodig ook willen helpen! lief!
    kan me voorstellen dat het continue door je hoofd spookt. dat had ik ook idd.
    echt vervelende dingen zijn dat!
    succes met het maken van bezwaar. bewaar die brieven goed en ik zou ze aangetekend verzenden hoor! heb ik destijds ook veel gedaan. Kost wel wat , maar dan kunnen ze nooit zeggen dat ze de brief niet hebben ontvangen.

hihi idd , iedereen zegt altijd dat prikjes niet zeer doen!
    nou je voelt het altijd wel wat.
    bij mij deed de ene ook zeerder als de andere hoor, maar toch je voelt het altijd wel.
    Vond het zo sneu , hij moest zo huilen en liep rood aan en keek ook nog eens hartstikke boos. Nadat er een tijdje voorbij was , keek hij echt met zo'n ( mondje naar me en keek hij heel verdrietig. ooooo zo zielig! dat mondje helemaal in een half maantje naar beneden.
    Nu is hij vandaag ook wat huilerig en hangerig. ik hou maar even in de gaten of hij geen koorts krijgt , en anders geef ik hem voor de nacht een zetpilletje paracetamol. kan hij hopelijk wel even goed rustig slapen (en ik ook hahahaa)

Net kwam mn leidinggevende! kreeg een hele mooie bos bloemen en een bestekset met zn naam!!! zo gaaf he!
    Had al best veel van mn collega's gekregen , een heel mooi voorleesboek en een bon voor prenatal van 50 euro!
    ben echt super verwend!
    ik ga begin juni weer aan de slag!!!! Moet na mn verlof nog een paar weken opnemen , nog van vorig jaar!

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik heb zelf een multomap vol en bij mijn ouders staat nog eens zo'n grote map (met 2 ringen en een clip), want sinds het eerste gezeur bewaar ik alles! Helaas doen ze daarna nog gewoon het tegenovergestelde van wat ze gezegd hebben en zeggen ze doodleuk dat 'het in de tussentijd veranderd is'. Ja hee, zo kan ik het ook! Weet je wat ook veranderd is in de tussentijd? Mijn geduld met hen :x :) Bezwaar gaat dus zeker aangetekend de deur uit!

Lief trouwens van je collega's dat ze je zo veel geven! Lijkt me fijn als je collega's meeleven. Ik heb het zelf bewust niet verteld op mijn werk want ik heb een stuk of 30-40 collega's alleen ik werk met geen enkele echt samen. Nam aan dat ze het wel zouden zien op een gegeven moment ;)

8. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    @Assje, oordeel zelf;) Ik heb je een uitnodiging om vrienden te worden gestuurd, als je die accepteerd kun je in mijn album neuzen.

@Ella, dank je wel, het moet nog wel een beetje opgepimpt worden hoor.
    Jeetje eerste prikje alweer wat gaat dat hard. Kan me voorstellen dat jullie kleine vent er niet blij mee was. Zou ik ook niet zijn:D Hoop niet dat hij er erg op reageert.

9. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Wat een leuk kamertje Mariska! :) Lekker neutraal van kleur en leuke meubeltjes. Wat staat er op het behang? Die ombouw om de verwarming vind ik ook erg leuk, wilde zelf ook wel zoiets maar m'n kerel ziet dat niet zo zitten.

10. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Dank je wel assje.

Op het behang staat een hondje afgebeeld die met 3 vlindertjes speelt.

De ombouw is erg mooi gelukt ook al hebben we hem niet bevestigd zoals het hoort. En er stukken afgezaagd om het passend te maken. Maar ben erg tevreden;)

11. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Leuk :) dat behang. En ach ja die ombouwen zijn ook berekend op standaard maten van nieuwbouw. In mijn vorige huis had ik ze ook en die hebben we toen helemaal zelf op maat gezaagd en op een provisorische manier bevestigd. Zag er alsnog keurig uit! Ik vind ze ideaal voor als je een lelijke radiator hebt. En ook voor de kinderkamer, want als ze straks gaan rondkruipen/lopen/spelen dan kunnen ze ook niet tegen de hete verwarming komen.

12. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Even een snelle reactie vanaf mijn werk....:D Andere keer reageer ik uitgebreider (en ook op iedereen).

Mariska: wat een mooie babykamer! Ben benieuwd hoe het er uitziet als het helemaal klaar is. Heb je het bedje al opgemaakt of kijk ik verkeerd?
    Ik vind die radiatorombouw ook erg mooi c.q. sfeervol.

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maris wat is dit nou kunnen we mekaar al heel lang! en zijn we geen vriendjes? kan foto s niet zien.:D
    Je hebt een berichtje.

Marnat komt Evan een knuffie geven arm schat heeft zijn eerste prik gehad.
    Hoe gaat het nu met hem ?

Hier gaat het verder heerlijk , heerlijk passen gehad.
    Maar ben ook olie dom had me gister met fietsen niet ingesmeerd ben knol rood ! hebben ook lekker bij water gezetten 25 kilo meter gefietst.

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Hoi meiden, even ego hoor, kom later reageren.. Maar hebben een super echo gehad!!! :D:D Wat is dat prachtig zeg!! Ben echt helemaal verliefd!!!! :D ben wel 3 daagjes teruggezet, maar verder zag alles er perfect uit!!!! Ga nu even snel eten maken e.d. Tot straks!!!

15. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Wat fijn Marr, super he:D Blij dat alles in zoverre goed was, blijft spannend die eerste 3 maand, vind het zelfs nu nog wel spannend hoor, ben blij als ik ons beebje gezond en wel in mijn armen heb

Hey die Marnat, ik dacht huh uitnodiging dacht dat ik je er al tussen had.

Hey Behappy, dank je. Nee hoor het bedje is nog niet opgemaakt. Ik heb een aerosleep matras en die zit nog in het plastick maar ligt er al wel in. Vanaf wanneer maak jij het bedje op?

16. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Maris@ Nee dacht ik ook maar nee dus lol.
    Mooi kamertje zo meis niet te druk , meubels ook heel mooie

17. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hallo

zie voor het eerst dit topic, mag ik meekletsen? ben geboren in Assen en woon nu al weer sinds 2006 in Gasselternijveen.
    zwanger van ons eerste wonder na bijna 17 jaar wachten...

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Marr, Wat fijn zeg, een goede echo!
    Gefeliciteerd!!

Ricmar, welkom hier!

Ella,
    Ja, die prikjes...tis zooo vervelend. Natuurlijk doet het voor een kleintje eventjes zeer, maar ze zijn het zo vergeten.
    Mama's hebben er meer last van denk ik. Ik probeerde altijd te zorgen (bij Ruben) dat hij zijn fles daarna kreeg (lukt natuurlijk lang niet altijd). Stijn gaf ik altijd op het CB wat bv, daar werd hij altijd rustig en tevreden van.
    Mijn jongens hebben er eigenlijk nooit echt last van gehad, de dagen erna, ze sliepen er beide wel altijd goed op.
    Ook herkenbaar trouwens hoor, het beste en liefste boven in het bedje slapen.

Maris,
    Super leuk kamertje hoor! Erg knus, hou ik wel van.

19. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    @Ricmar WAUW :$ 17 jaar? Dan ben je gewoon al begonnen toen ik nog op de basisschool zat. Wat fijn voor je dat het gelukt is! Welkom hier. Lekker hoor, Gasselternijveen. Ik zit helaas momenteel even vast in jouw geboorteplaats :p

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    assje met Assen is toch niks mis? mijn ouders en schoonouders wonen er nog en ik winkel er vaak even..

Deel Deze Pagina