Marnat, nog niet aan denken meid, ook al kan ik me goed voorstellen dat het vaak door je hoofd schiet. We duimen straks voor heel veel mooie follikels zodat je ook een aantal eskimootje hebt waardoor je meer kansen krijgt. Ella, heb net toch nog 10 setten verkocht, is nog lang niet de partij maar is wel een leuk begin Morgenvroeg komt dr iemand naar onze koelkast kijken, die hebben we in de verkoop gedaan omdat we straks alles inbouw hebben. Nu nog ff de oude vaatwasser dr op zetten zodat ook die weg kan, maar die levert niet veel meer op want die is al oud.....maar wast nog wel
Rica, welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap...nog heel pril zo te zien. euhhhh mn topo is zodanig slecht..... krijg je met een tomtom...dat ik me spontaan ff afvroeg of de ijssel door Drenthe liep
Mariska dat is idd lastige materie zeg. heftig allemaal hoor! Maar wat fijn he meid dat het EINDELIJK is gelukt!!!! vind het zo fijn voor jullie! En hoe gaat het met je werk? trek je het allemaal nog wel wat? Marnat , ik duim zo hard voor je meis! En tuurlijk steunen we je! Wou dat ik meer voor je kon doen..... want leef echt met je mee en hoop echt zo dat het nu gaat lukken! Echt spannend hoor! Pcootje , wat leuk he dat jullie alles gaan verkopen! Hopelijk levert het wat op! Rica , welkom! wat leuk dat je mee komt kletsen! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! wat pril nog he zo spannend allemaal! Hoe voel je je? Be Happy , wat leuk zeg dat jullie het niet willen weten! ik twijfelde ook heel erg.. maar mn man wilde het zo graag weten dat ik heb toegegeven. En denk dat ik op dat moment toch ook te nieuwsgierig zou zijn hoor haha hihihii dat is ook zo! zeg altijd tegen iedereen dat ie rustiger aan moet doen... zelf doe ik dat volgens mij ook! maar mn man vind absoluut van niet... hij wordt er soms wat boos om.. dan ga ik maar snel op de bank zitten! Ach ik moet zeggen dat ik het wel leer , toch!? Heb vandaag niet meer gedweild!!!! dat zou ik anders wel doen!!!! maar ja ik weet zelf tot hoever ik kan , zodra ik hele harde buiken krijg , dan stop ik! dus dat heb ik al wel geleerd hoor! hahaha hmmm woordenboek........... die ligt denk ik te verstoffen op zolder
Rica@ Welkom meis en natuurlijk gefeliciteerd !! spannend nog heel pril duim voor je dat alles goed verloopt. Ella en pcootje dankje meiden, jullie hebben ook gelijk moet er nog maar niet aan denken, we gaan er voor dat het raak gaat. Ella @ je leert het niet je moet juist voor komen die harde buiken te krijgen.. Ik heb nog steeds een beetje pijn aan de zij kanten, ik ga zo even douchen mis dat het dan wat af zakt, want lang zitten wil niet .
Ella klopt wel wat je zegt, voor jouw doen doe je het idd rustiger aan....klinkt alleen altijd wel erg grappig als jij het zegt Ach joh het levert altijd iets op, anders doen we ook niets meer met die spullen....maar verkoop wel liever mn partijtje handel hoor Consider, over mn handel gesproken, moet je straks nog een nieuwe set in je tuin? Heb nu een mooie grijze set met zwarte rug en zit en strak model.... mocht je nog op zoek gaan dan weet je dat alvast, staat niet op mn site Marnat, vervelend dat je pijn houdt. Hopelijk is het na het douchen afgezakt
marnat , ja idd daar heb je gelijk in... alleen ik test altijd hoever ik kan gaan denk ik! ik vind het zo lastig om niets te doen. pcootje , dat klinkt erg mooi zeg die tuinset!!!!! ik ga ff lekker douchen.. jeuk jeuk jeuk!!! hopelijk krijg ik er morgen wat voor..
Ella, ik ken het hoor. Ik was/ben ook altijd iemand geweest van grenzen zoeken. Bij mij is de grens alleen behoorlijk dichtbij gekomen nu en dat frustreerd me enorm...... maar daar mag ik niet teveel bij stil staan het wordt dr toch ff niet anders van. Hoe laat moet je dr morgen zijn, hoop echt dat ze dr iets voor hebben. Steeds die jeuk is ook om gek van te worden!
Hoi Blike, welkom hier en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ook jij bent nog heel pril zie ik, spannend hoor!!!
pcootje , ik hoef pas smiddags! maar eerst sochtends oppassen.... dus ben morgen niet veel online denk ik! Blike welkom! van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!
ik snap het hoor. dat moet erg moeilijk zijn (geweest) Enne al komt het soms niet zo over denk ik.... ik pas echt goed op mezelf en ons kindje hoor! zelfs bij mn man komt het niet vaak over , maar het is wel zo! Jammer he dat ze bij jouw zo weinig meer kunnen doen wat dat betreft..... lijkt me vreselijk altijd maar weer die pijn!
Ella, ik lees het dan pas later op de dag want ik ben dr morgen ook niet veel. 's ochtends iemand voor de koelkast en woning voor inspectie. 's middags moet onze dochter naar de psz en zijn wij daar voor een gesprek op een basisschool, daarna naar het huis nog wat dingen doen en dan naar huis zodat mn man 's avonds nog weer naar het huis kan om dingen te doen..... ow ja en de trap wordt morgenavond na sluitingstijd van de winkel nog gebracht. Ach als mn bekkeninstabiliteit na de bevalling maar weer verdwenen is dan houd mn fybro zich ook wel weer rustiger, ga toch weer proberen BV te geven waardoor de hormonen de pijnen aanzienlijk minder maken....en dan is het ook al bijna april dus het koude weer speelt me dan ook geen parten meer. Dr zijn wel pijnstillers hoor, maar dan mag je niet zwanger raken en BV geven....dus dat vind ik geen optie....zie wel na de BV hoe het dan gaat, als ik weer terug ben in mn hormoon vrije toestand.
Nieuwe Noorderlingen welkom en gefeliciteerd met jullie zwangerschap, hoop dat alles voorspoedig mag gaan verlopen voor jullie. @Marnat, ik kan me die gedachten heel goed voorstellen hoor. Hoop dat jij ook snel mag gaan genieten. Blijf hoop houden meid, hoe moeilijk het ook is. @Ella, oeh wat vervelend die jeuk, hoop dat ze iets voorje kunnen betekenen morgen. Pijn is niet fijn maar van jeuk kun je ook aardig gek worden. Ik weet niet meer wie het vroeg over mijn werk, maar ik kan het nog goed volhouden (heb 6 dagen vrij) Doe het lekker rustig aan, alhoewel ik het toch weer erg druk heb met vanalles. Zondag heb ik weer een late dienst, die bevallen me goed op het moment, alleen vind vriendlief er niet zoveel aan dat ik 'savonds steeds weg ben. Vanaf volgende week ga ik weer dagdiensten werken. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ben op moment kampioen langslapen Vanavond vergadering gehad van de buurt. Nu lekker zo op bed. Morgen ook weer van alles op mijn to do list staan. Welterusten allemaal
mariska wat heerlijk 6 dagen vrij!!! nou geniet er maar lekker van hoor! EN niet al teveel doen he... ook lekker relaxen! Pcootje , hoop dat je morgen de koelkast verkoopt! nou idd als die BI maar weer weg is he... je hebt er nog behoorlijk last van? ik ook snachts , maar denk niet dat ik BI heb... heb gewoon last van mn bekken/banden denk ik. ja die medicatie zal wel sterk zijn.... als je dan al niet zwanger mag raken en geen BV mag geven... dan zijn die pillen geen optie voor jouw iig! hopelijk wordt het ook snel wat warmer....! dit weer is niks voor jouw. he succes morgen met alles! pfff drukke dag zeg! Hopelijk kun je zaterdag dan weer een beetje bijtanken? zal wel moeten denk ik! Mariska , lekker uitslapen!!! ja die jeuk wordt er echt gestoord van! Heb al 2x sterke hormoonzalf gesmeerd..... heb ik uit mezelf gedaan. ja ik weet het ontzettend slecht.... maar ik hield het niet meer. soms douche ik wel 3x per dag en telkens koelen... en de vk en gyns zeggen mentholzalf... jaja dat helpt echt totaal niets hoor! nou ja morgen ga ik wel aandringen bij de dermatoloog hoor! wil er echt wat voor hebben vind het zo lastig. maar vrees dat ik er niet echt veel voor krijg.. ivm zwangerschap! maar we zullen zien! he meiden welterusten!!!
Ella, als ze je morgen dr niets voor willen geven kun je nog carniflor van vsm proberen..... Of heb je dat al gedaan? Succes morgen!
pcootje , thanks voor de tip! Nee die heb ik nog niet geprobeerd! hmmmm mn man probeert vriendelijke te blijven net...(en dat is em ook aardig goed gelukt ) maar ergert zich kapot aan mn gekrab en gejeuk... ik snap dat wel hoor , hij moet morgen weer aan het werk.... maar voor mij is het ook zo frustrerend want om half7 gaat mn wekker ook weer (oppassen) Hoop dat ik morgen een apotheek aan zalfjes zal hebben!!! He meiden zag ook dat waardevol haar account heeft opgeheven.... ga haar echt missen hoor! ook al begrijp ik haar keuze volkomen , ga haar wel missen.
pppppfff meiden, wat een drama hier! Ben al ruim 2 uur met Valerie bezig. Het ging gisteren zo goed, ze ging naar bed zonder koorts. Werd ze net wakker met 39,6 graden Dus heb haar een zetpil gegeven. Toen wilde ze bij mij in bed liggen....nou mevrouw was alleen maar aan het draaien, Over mij aan het klimmen, aan het zeuren en jengelen ppfff. Heb haar maar weer in haar eigen bed gelegt onder protest van haar. Nu maar hopen dat ze zo slaapt.
oooh consider.. jij ook al zo *****nacht! wat erg zeg dat je dochter weer zo ziek is geworden! Ben je al met haar naar de huisarts geweest? Heel veel sterkte! hoop dat ze nu lekker in slaap valt!
Valerie is uiteindelijk rond 2 uur gaan slapen en om 4 uur was ze weer wakker. De koorts was wel weer wat gezakt. Heb haar bij me in bed laten slapen, en vanochtend om 6 uur werd ze hardstikke chagerijnig wakker. Gelukkig heeft ze nu geen koorts meer...dus ik breng haar zo naar het kdv. Daar mag ik haar met eventuele lichte koorts wel heen brengen gelukkig. Kan echt niet nog een dag van mijn werk wegblijven. Mijn moeder moet vandaag ook werken en mijn man ook. Als Valerie gisteren niet wat beter was geweest dan was hij thuis gekomen om bij haar te zijn vandaag. Maar ja...toen was ze weer beter..... Nu maar hopen dat het goed gaat vanochtend, ze heeft nu in iedergeval weer praatjes en is weer vrolijk. Heb nog niet alles bijgelezen meiden...jullie gaan ook zo snel! Hey Ella Jij hebt dus ook zo'n rotnacht gehad! Waarom was jij wakker? Ik ga waardevol ook missen hoor! Maar heb zo'n idee dat het niet lang zal duren dat ze weer op dit forum is. Pcootje, wij hebben al een mooie tuinset! Die hadden we 2 jaar geleden gekocht. We hebben alleen stenen, een tuinhuisje en schuttingen nodig. Succes op de basischool, hopelijk valt de stank mee. Marnat, jeetje meid wat lijkt me dat eng om te weten dat dit de laatste poging is. Als ik dat allemaal zo lees dan lijkt me het zo vreselijk, en ook zo vreselijk onzeker. Ben erg blij dat het bij ons op de normale manier mocht gaan. Valt me trouwens wel op dat je hier op het forum ook steeds meer meiden ziet die in de mmm zitten. Mariska, wat lekker 6 dagen vrij! Ben jij ook al zo'n uitslaper! Bij mij komt dat helaas niet in mijn woordenboek voor.