De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Elmo heeft geen tijdddddd voor Kruidvat hahaha
    Moet ook nog werken he ;)
    Morgen naar gym met de boy's en tandarts. Misschien dat ik donderdag ff Paddepoel induik, moet toch voor mijn lenzen even heen.

Sorry hoor, ff ego nu...kapper is er :D

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    haha dat is ook zo!
    en werk gaat natuurlijk voor nagelfestivals......

donderdag maar even kijken dan!
    zal er vast nog wel wat over zijn , toch?

succes morgen met de jongens bij de tandarts!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Tandarts heeft weer afgebeld, niet de eerste keer.
    Niet getreurd, heb inmiddels een andere gevonden (die volgens de berichten heeeel goed is, ook wel fijn voor de kids).

Zo naar Peutergym...moet eerst Ruben zijn straf even uitzitten op zijn kamer, zucht.
    Dat op de vroege ochtend.

4. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Misschien vind ie juist dat je heel goed zingt en ligt ie dan mee te swingen ;)

Ohjee, herkenbaar! Ik heb vroeger uren op mijn kamer maar vooral ook op de gang gezeten. Ik was namelijk zo stom om mijn vader dan mee te delen dat ik op mijn kamer toch wel ging spelen, waarop ik bij nader inzien naar de gang mocht gaan zonder speelgoed :D

Hebben jullie vannacht ook zulk heftig onweer gehad? :$ Ik heb tot drie keer toe het raam maar weer dicht gedaan omdat het weer zo losbarstte!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Na twee nachten met spokende kids, heb ik geslapen als een os!
    Niks van meegekregen dus.
    Natuur ziet er wel nat uit.
    Gym zit erop, Stijn op bed, ga met Ruben en een vriendin heerlijk in de tuin zitten!

Toedels, fijne dag allemaal!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Elmo , lekker buitenzitten!
    gelukkig heb je een andere tandarts kunnen vinden , als hij telkens afzegt , daar heb je ook niets aan!

onweer?????? volgens mij hier niets!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Elmo hoe is trouwens je haar geworden?
    omdat de kapper er laatst was?

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kapper was er gisteren! Het zit erg leuk.
    Weer een stukje eraf, laagjes erin...lekker een beetje wilde look :D
    Ben ook zo enorm wild...hahah

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wahahaha....doet mij ook denken aan vroeger. Ik was dan wel wat ouder dan dat Ruben nu is (wel geinig, het zoontje van mijn zusje heet ook zo en wordt vrijdag 2 jaar, dus als ik die naam zie staan, zie ik hem steeds voor me.....:p).......Uiteraard was ik ook niet altijd even lief. Ik herinner me nog een keer dat ik het bloed onder mijn vaders nagels vandaan haalde, wist dat ik fout bezig was en gauw naar mijn slaapkamer rende. Onderwijl de woonkamerdeur achter mij dicht gooiend en met een noodgang naar boven alwaar ik de slaapkamerdeur ook gauw dichtdeed. Waarom? Omdat mijn vader met zijn puntschoenen uiteraard achter mij aan vloog. Niet dat hij mij wou trappen ofzo, maar het zag er wel vervaarlijk uit, hahaha.

Onweer: in Assen was het inderdaad feest vannacht. En ik ben al als de dood voor onweer. Ik kan he-le-maal niet tegen dat geflits. Vind ik ongelooflijk irritant. Dus ik lag met het dekbed voor mijn ogen klaarwakker bang te zijn.....:):) En een regen! Niet normaal. Wel goed voor de tuin trouwens. Was blij toen het onweer eindelijk (naar mijn idee na een uur) helemaal voorbij was.

@ Elmo: ik vind het altijd een lekker gevoel als mijn haar weer gedaan is door de kapper. (Overigens is een van mijn zusjes, jawel de moeder van Ruben, kapster. Dus zij doet meestal ons haar.) Wat ik altijd een beetje lastig vind, is dat het bij de kapper goed zit, maar een paar dagen later probeer je het zelf weer zo mooi te krijgen en dan wil het om een of andere reden niet mooi meer zitten.
    Mijn haar groeit trouwens ook als een tierelier. Heb een kort kapsel en ben zo'n 3 weekjes geleden nog behoorlijk kort geknipt en heb nu al weer een bos haar van hier tot Tokio.....Zal wel door de zwangerschapshormonen komen ofzo.

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Be Happy , ja haha die hormonen kunnen idd behoorlijk invloed hebben op je haar!
    oo wat erg dat je niet van onweer houdt... bedoel ik hou er ook niet van , maar vind het niet erg ofzo.
    Hopelijk komt het niet te vaak!
    Hoe voel je je verder? kun je weer wat beter slapen nu het wat koeler is?

Elmo , fijn dat je haar weer goed zit!!!!! heerlijk is dat he!

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden ik ga maar weer eens naar..... ja ja.... de kruidvat! :D:D:D

maar dit keer met een missie ;)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, mijn haar veranderde ook heel erg tijdens de zwangerschappen. Het ergste was daarna, zoveel haaruitval!
    Ik heb ook jaren heeeeel kort haar gehad. Dan merk je inderdaad hoe snel het groeit. Dit was ook mede een reden om het weer wat langer te laten ;)
    Nu heb ik het tot ongeveer op mijn schouders, langer hoeft voor mij niet zo (vind he er op deze lengte eigenlijk altijd wel leuk / fris zitten).
    We zullen zien hoe het over een weekje zit, deze kapster hadden we voor het eerst.

Wat leuk, een tweejarige Ruben! precies tussen mijn jongens in.
    Ik heb nu al van twee mensen gehoord dat ze ook een Ruben en Stijn kennen! De combinatie is blijkbaar logisch? haha

Normaal hoeft Ruben niet naar zijn kamer hoor, maar weigeren te eten en vervolgens ook nog zitten gillen...daar kan mijn ochtendhumeur niet tegen. Heb hem rustig boven gezet en gezegd dat als hij weer lief kon zijn en netjes ging eten, hij zelf naar beneden mocht.
    Na een tijdje riep hij, hij moest plassen. Dus ik zei: dan kom je naar beneden. Hij bedacht zich volgens mij meteen dat hij beter maar gewoon kon eten, en heeft zijn broodje zonder morren opgegeten ;)
    Soms...

Aftellen naar verlof is bij sommige vast begonnen!

Wat zijn trouwens de vakantieplannen, van de meiden die niet werpen deze zomer :D

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ella: billendoekjes?

Ik wip morgen op Paddepoel nog ff binnen :D

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mariska, jouw tuintje was net helemaal leeg!
    Ik dacht, die zit lekker te tuinieren (wat helemaal niet zo verstandig is, met een baby in je buik).
    Gelukkig was het op HH :D

Maarre...zijn er meer dames die Happy Harvest verslaafd zijn?

15. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    nee ik zit meer op farmville van facebook.

en idd wat een rot weer vanacht, was het niet meer gewend die regen en onweer

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Elmo, wat is dat happy harvest??
    gelukkig ging Ruben eten! hij heeft er mooi van geleerd toch?
    leuk je haar! altijd weer wennen he een andere kapper.
    ik heb mn haar tot mn bh-bandje zeg maar en dan in laagjes!
    mn haar krult wat , dus als ik het korter heb dan zit het ook gelijk veel korter (snappie?) het krult dan omhoog!

Ricmar , jij ook geen fan van onweer dus. wat is farmvile?
    ik ken dat allemaal niet!

Elmo , leuk morgen even naar de kruidvat!
    vind je vast wel wat leuks.

Heb een buggy gekocht!!!!! van bambino.
    we hebben ook wel een buggy inzet in onze kinderwagen , maar dat onderstel is zo groot om mee te nemen als we met de auto weggaan. Het kan opzich wel hoor , maar een inklapbare buggy lijkt me ook handig!
    We hebben gisteren een kinderstoel gekocht ook van bambino , een witte! hebben we die ook maar vast weer.
    zo manlief is even te wandelen en ik ga maar even de was opruimen en een boel strijken:(

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    owja de kinderwagen is taupe-kleur.... helaas was de zwarte alweer lang op ;)
    maar deze is ook mooi!

Enne wij hebben nog geen vakantie plannen....
    eerder met zn 2tjes was het altijd griekenland.... zon zee en strand en lekker frappe drinken en griekse salades eten met ouzo en souvlakies hahaha
    dat wordt em dit jaar niet!
    maar we hopen over 2 jaartjes wel weer lekker naar griekenland te gaan. Maar dan zal het wel een ander soort vakantie worden als voorheen ;)

18. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ella op zich vind ik onweer niet zo erg ik slaap er wel doorheen, maar mijn hond niet, dus die zat om half 2 te blaffen. ik had nog niet door waarom.. na ongeveer 30 minuten en tig keer bij haar kijken zag ik het flitsen..

ach ja kan ik vast wennen aan gebroken nachten..

Vraagje van andere orde, weet iemand hier of er levertijd zit op kinderwagens? we hebben op zich onze keuze gemaakt maar krijgen hem van mijn schoonouders en wil ze graag zelf meenemen naar de winkel, maar hoor graag of er levertijd op zit, want anders heb ik hem misschien veel te vroeg..

oja en farmville zit op facebook. Aanmelden | Facebook weet niet of de link het doet??

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ella:
    Leuke aankopen zeg! Buggy is zeker handig hoor!
    Wij hebben er 1 van Koelstra, meer omdat mijn man best lang is.

Volgens mij hebben we ongeveer dezelfde coupe!
    Je bent toch niet ook donker he hahaha

Farmville en Happy Harvest hebben dezelfde opzet.
    Eigenlijk is Happy Harvest een slap aftreksel van Farmville volgens mij..hahah, maar ik heb niet zoveel met Facebook en juist het simpele van HH spreekt me wel aan :D
    Ben nogal van Hyves :D

Levertijd kinderwagen:
    Hier was het toen zo'n 12 wk. Er ging nog wat mis met het onderstel dus uiteindelijk duurde het nog iets langer.
    Is w.s. per merk en misschien nog wel per kleur verschillend.

Ik heb van onweer / regen echt niks meegekregen zeg! Zandbak was vanmiddag nog nat, dus denk wel dat het flink tekeer is gegaan. Gek, we hebben er blijkbaar allemaal doorheen geslapen.

20. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Elom oke dan weet ik dat ik beter op tijd kan gaan bestellen, we willen de maxi cosi mura 4 in de kleur bruin en ik verwacht dat die kleur tegen de winter wel weer meer besteld zal worden..

Deel Deze Pagina