ricmar , wat lastig dat je hond daar zo onrustig van word zeg. Hopelijk onweert het niet al te vaak! wat een mooie kinderwagen! die maxi cosi mura vind ik ook zo mooi! wij hebben em 2e hands , een musty of mutsy? ook mooi! een zwart/grijze. Miss kun je het even navragen bij de winkel zelf? En anders kunnen je schoonouders de wagen miss zolang bewaren bij hun thuis? lief hoor dat jullie dat krijgen! Elmo haha toevallig ben ik ook donkerder als een gem nederlander! wat grappig! ik vind hyves ook heel erg leuk! zit er elke dag wel even op. ik zit ook wel op facebook , maar doe daar veel minder mee idd. nou heerlijk toch dat jullie er lekker doorheen zijn geslapen! hier alle was weer aan kant: heerlijk!
Ik zal volgende week wel eens informeren bij de winkel, mijn schoon ouders kunnen hem niet opslaan ivm beperkte ruimte op het appartement.
Wij hebben ook een Mutsy (4 wheel, singel spook). Met lederen handgreep, vinden wij fijner dan foam. Ook de verz. tas en voetenzak erbij besteld. De wagen hebben we al vanaf 2007/2008 in gebruik en bevalt nog steeds erg goed! Hahaha Ella! Nou, raak wel nieuwsgierig!
ricmar , nee dan gaat het wat lastig! ik zou gewoon even informeren naar de levertijden als ik jouw was.
hey kletskousen. eindelijk weer eens heerlijk geslapen. twee vrotte nachten gehad.1 nacht lag aan mezelf, warm, ruzie met dekbed ed. Tweede nacht tegen 3 uur stuk gegil en lawaai. Onze ene hond in paniek, bleek het dus te flitsen en te rommelen. Ik er maar uit naar beneden, hondjes maar opgehaald. De 1 kruip onder het bed en lag daar de hele nacht verder te trillen op het laminaat. De ander kroop op een deken in de kast Gistermiddag was ik bekaf, ben tegen 15:00 nog weer op bed gekropen en tegen half 6 eruit. Snel macaroni gemaakt en kon ik naar de pufclub en jawel we hebben gepufd Er zaten wel wat tips bij waarvan ik dacht ok dat moet ik onthouden. Mien toentje: ojee is die leeg. Was ik me niet van beweust. Ik speel ook meer op foreststory dan op HH, vind ik veel leuker omdat je leuke opdrachten krijgt om te vervullen. Farmville heb ik ook een tijdopgezeten. Maar dat was echt verslavend, in de tijd dat ik nog in de mmm zat had ik nergens zin in en speelde alleen maar achter die domme laptop. Ben ook erg nieuwschierig naar jou looks Ella, zal je ook even mijn hyvesadres geven En al flink wat nagelak ingeslagen Elmo
Sneu he, dat dieren zo'n last hebben van onweer! Onze oude hond thuis had het ook...heel sneu. Nu hebben we er dus nog maar 1, thuis, en blijkbaar vond ze het niet eng, alleen. Als het hier geonweerd heeft, was het de eerste keer sinds die grote is oveleden. Fijn dat je ze bij je hebt genomen, dat scheelt toch vaak iets voor ze (al zijn er ook mensen die beweren dat je er geen aandacht aan moet schenken..). Ja, dat forest Story, daar durf ik dus niet aan te beginnen,.... dan heb ik NOG een reden om lang achter de laptop te zitten (zit er nu al veeeel te veel achter). Dus ik heb met mijzelf afgesproken daar niet eens naar te kijken, bang dat ik het leuk vind haha Nog niet bij KV geweest, moet straks naar Paddepoel....dan kan ik het vast niet weerstaan. Wil nog wat verzorgingsproducten voor mijn nagels / nagelriemen. Die hebben het nogal te verduren. Ruben heeft net met papa gebeld: hij wilde dat papa naar huis kwam want hij wilde met papa spelen...lief toch! Stijn ligt nog steeds op bed, die ga ik er maar eens uithalen. Wat een somber weer he. Geen zonnetje! Vrees dat ik straks toch iets warmers aan moet doen
mariska , lekker uitrusten wanneer het kan hoor! tis soms erg vermoeiend om zwanger te zijn! je tuin leeg? gaan jullie een andere tuin maken? wat sneu he voor huisdieren..... al dat onweer! daar kunnen ze niet goed tegen! Elmo , nee ik trek Evan altijd zo'n gemakkelijk broekje aan van zachte stof en een truitje. Meestal wit. ik doe hem nu ook geen jas meer aan. althans , nu is het nog wel lekker weer. maar zodra het kouder wordt wel weer. Heb eens een keer gelezen dat het heel gemakkelijk is. als je zelf geen jas aan doet , hoeft je baby ook geen jasje aan. Nu ligt een baby altijd wel stil , dus heb altijd wel een doek bij me. En in de maxi cosi ligt hij ook in een dunne fleecedoek! ooooh wat super schattig van Ruben! lief hoor.... dat kun je toch als papa zijnde moeilijk weerstaan! zo wij krijgen vanavond 8 eters! zal zo even inslaan en beginnen met het toetje! ga een lekkere taart maken! heb er alweer zin in!
Owww Ella, klinkt goed zeg! Lekker kokkerellen voor 8 eters, gezellig! Aankleden kinderen: Is ook zo. Maar soms vind het lastig als ze naar het KDV gaan. 's Morgens is het dan nog fris...maar het kan warm worden, of toch niet...grrr Meestal een t-shirt met een vestje, maarja, gok ook wel eens verkeerd haha Ik had altijd begrepen dat je kindje (baby) 1 laagje extra aanmoet. Dus jij zonder jas, kindje een dun jasje of vestje aan. Afhankelijk natuurlijk waar je bent. In een auto (lange afstanden) doen we de kinderen nooit jassen aan, dit zit zo vervelend. Meestal een zacht vestje. Stijn heeft nu lange mouwen, Ruben korte (Ruben is veel actiever). Nouja, ik sta ' s morgens geregeld met een bedenkelijk hoofd voor de kast.
ooow hahaha! ik dacht mariska is met een compleet nieuwe tuin bezig! nou het lijkt me ook lastiger hoor ,a ls ze idd naar kdv gaan.... dan moet je ze aankleden voor de hele dag zeg maar! en Evan ligt nog wel , en een extra deken ligt er zo over heen. als hij wat groter is , dan wordt het vast ook lastiger , vooral in nederland met het wisselende weer ik zal zo even het huis aan kant maken!
Elmo , wat ben je trouwens nog jong!!! had je al wel wat ouder ingeschat... waarom weet ik ook niet hoor , puur op basis van het forum contact. miss komt het ook wel omdat je al 2 kids hebt!
Hahahahaha Zo typisch! Iedereen zegt altijd: "ik dacht dat je er heeeeel anders uit zou zien" en "wat ben je nog jong". Ach, je bent zo oud als je je voelt he
Hier nog een Farmville verslaafde! Althans, ik speelde het heel veel in de winter maar nu vind ik het echt zonde van mijn tijd als het mooi weer is En heb momenteel genoeg te doen. Ben nog hard bezig met de organisatie van een big party dus tot die tijd heb ik maar even niets geplant op mijn akkertje! Wat zielig van jullie honden met dat onweer! Mijn hondje heeft even staan zeuren aan de deur maar ik heb het genegeerd en toen ging hij weg. Eerst gaf hij niets om onweer, maar sinds het andere hondje dood is vindt hij het toch wat spannend en probeert hij aandacht te krijgen. Hij is alleen een nogal onrustige slaper en smakt veel in zijn slaap, dus ik denk wel een paar keer goed na voor ik hem op bed zou halen! @Ella Had je alweer zoveel bezoek? Jeetje zeg jij bent wel een bezig bijtje op sociaal gebied of niet? Ik voel me al heel sociaal als ik eens in het halfjaar iemand te eten krijg haha! Door jou heb ik nu zin in toetjes!
Ik ben vandaag voor het eerst bij de VK geweest. Ik vond het erg prettig we hebben even alles doorgelopen want ze had alles nog niet van het ziekenhuis gekregen. Leuke vrouw ook dat zit wel goed ! Heb nog een leuk koffertje gekregen met spulletjes en 2 knuffies voor ons jochie. Mich is de babykamer gisteren gaan stuccen en hij is nu klaar ziet er echt mooi uit !
hey meiden, hier vandaag vrij. Wou van alles doen. Maar de laatste paar dagen lijkt de vermoeidheid wat toe te slaan. Ben vandaag druk bezig geweest met het organiseren van een kindermiddag voor de buurtvereniging. Soort 6/kamp idee met luchtkussen klimtoren suikerspinmachine en nog wat attrakties. Kostenplaatje 500 euries. viel mij op zich nog mee. Moet maandag de rest van de bestuursleden zien te overtuigen. Net nog even naar het dorp geweest voor een paar boodschapjes en wie kwam ik daar tegen............. Elmoman. Goed voormekaar Elmo, lekker je boodschappen laten doen. Die van mij was druk aan het heg snoeien dus dacht ga zelf maar even. Vandaag iemand met een verhaal van een jong stel hier in het dorp die schijnen hun baby gister met 38 weken zoiets zijn verloren. Voelde geen beweging meer en op echo bleek kindje zijn overleden. Ik ken ze niet, maar ik heb het de hele dag al in mijn hoofd kan het er niet meer uit krijgen. Denk maar aldoor, stel dat het ons gebeurt. Ik moet daar niet aan denken, maar hoe dichter ik bij de bevallingsdatum kom hoe angstiger ik wat wordt. Droom soms dat ik aan het bevallen ben en dat kindje er blauw uitkomt met navelstreng wel 5 x om de nek. Of ook dat ik het niet meer voel. Dit heb ik vooral de laatste week en dan vandaag hoor je dit. Vriend wordt boos en zegt daar moet je niet aan denken. Alles gaat goed en kindje bweegt flink. Dat weet ik ook wel, ben zo blij als het juli is en ik ons kindje gezond en wel in de armen heb.
He Maris! Nu je het zegt, zegt ie: ja, die zag ik in een flits. Hij zag vooral buik...toen ff niks en toen dacht hij: Hey, das Mariska hahaha Ja, hij wilde morgen lekker aanlummelen met de kids, dus tjah, dan nu maar boodschappen doen Daarna ging hij nog ff hardlopen. Goed bezig he... Ik zit op de bank, met een doos Merci, hoe slecht! Wat naar zeg, van de ouders waarvan het kindje is overleden. Een tijdje terug is er in jouw dorp ook een baby'tje overleden...bah. Nouja, bekijk L4ever..brrr afschuwelijk. Ik heb er toen ook wel bij stilgestaan, heeeel naar, denk ook niet dat je het kunt voorkomen. Misschien wel bespreken met M of K. Wellicht dat zij je iets "gerust" kunnen stellen. Knuf! Naar als daar zo mee in je maag zit.
@ Mariska: je bent niet de enige hoor met die angst. Ik heb dat sinds ik 30 weken ben ook. Ben altijd enorm opgelucht als ik ons kindje weer voel bewegen. Ik zal ook blij zijn als de bevalling achter de rug is en ons kindje blijkt helemaal goedgekeurd te zijn. Ik zat erover na te denken (over de bevalling) en vanaf 37 weken mag je in principe bevallen..............Dat is al over zo'n 5 weken......... Ik heb erg last van mijn middenrif, dat gedeelte zeg maar net onder je borsten. Het voelt net alsof het extreem beurs is. Volgens mij ligt ons kindje er constant tegenaan te drukken of te trappen. AU! Mijn zusje had hetzelfde toen zij zwanger was van haar zoontje. En de maag komt ook steeds meer in de verdrukking. Gistermiddag naar verjaardag van zoontje van zusje (Ruben, 2 jaar geworden) geweest. Dus zitten smikkelen in de hapjes. Daarna naar huis gegaan en patat + snacks opgehaald. Opgegeten en ik had daarna echt zo'n zeer vol gevoel in mijn maag. Voelde absoluut niet prettig. Zelfs benauwd. Moest ook veel boeren. Gauw wat Rennies ingenomen, wat gelukkig na een half uur voor verlichting zorgde. Ik weet nu dat ik beter kleinere porties kan eten en niet te veel in 1x. Fijn weekend allemaal!