Hey meiden, Mag ik ook met jullie meekletsen? Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en kom ook uit het Noorden! Morgen heb ik de 2e termijnbepaling, dus krijgen we de definitieve bevaldatum te horen, spannend!
Welkom Isis, tis aardig rustig op het moment hier, maar schrijf lekker mee hier. Lees ik het goed dat je een mk hiervoor hebt gehad? Succes morgen. Hier vanmorgen mijn laatste werkdag gehad, eindelijk met verlof Heerllijk. Mooie auto Elmo, zag hem gister en vanmorgen staan, mooi met de neus naar voren Hoop wel dat het weer wat beter gaat worden, hier ben je ook gauw zat van, brrr vind het gewoon koud
dankjewel mariska Zag al dat het behoorlijk rustig hier is, maar lijkt me toch leuk om met wat dames uit de buurt te kletsen. Het klopt dat ik hiervoor een mk heb gehad, wel een vmk. De eerste echo was gelukkig goed 3 weken geleden. Dus hopen morgen op een mooi bewegend kindje! M'n buik groeit goed, dus dat zien we als een goed teken. Wat lekker dat je nu met verlof bent! Lekker van genieten Kom je uit de stad Groningen?
Wat leuk dat je erbij bent Isis! Waar kom je ongeveer vandaan? Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Bijna 12 wk, dat is vast een heerlijk gevoel. Maris, leuk karretje he! Hij staat met de neus naar voren omdat ik dat handiger vind met wegrijden Heerlijk zeg, dat je nu verlof hebt!
Goedemorgen meiden, @ Ricmar, hoe gaat ie met je? @ Isis, spannend zeg zo'n echo, maar gelukkig lijkt het nu allemaal goed te gaan. Ik kom niet uit de stad, woon in het noorden van Groningen. Zo'n 10 km vanaf de eemshaven @ Elmo, ja mooie auto hoor, wil wel met je ruilen. In die van mij heb ik vandaag een celstofmatje op de stoel gelegd voor mocht mijn vruchtwater in de auto breken, Je schijnt dan je auto wel naar de schroot te kunnen brengen vanwege de stank. Voel me nu net zo'n bejaarde haha Vanmorgen zat ik om 7:30 al bij de vlos op mijn eerste verlofdag helaas niet lekker uitslapen. Maar dan kon vriendlief nog even mee voor zijn werk aan. Controles waren goed, kindje ligt nu 'vast' met het hoofdje en daalt goed in volgens de vk. Met 2 weken eer heen voor oa controle en bevallingspraatje. Oja ze voelde aan mijn buik vanmorgen, oeh zegt ze je hebt een harde buik, maar dat had ik zelf niet door. Vandaag tropisch weer vind het nog maar koud brrrr. Heb nog een vraag: ik moet nu alleen nog achter voedingsbh's aan. Wat zijn goeie betaalbare. waar moet ik op letten en waar kan ik ze kopen
Mariska fijn dat alles goed is.. harde buik? doe het maar lekker rustig aan. Hier alles oke voel me kiplekker
Wahaha, dat van die harde buik ken ik! Was laatst ook voor controle bij de vlos. Zei ze ook tegen mij: "o, je hebt nu een harde buik, dan kan ik alles nu even niet zo goed voelen. Ik wacht wel even." Ik had niet eens door dat ik een harde buik had. Voedingsbh's heb ik bij de Hema gekocht. Zijn ze ook niet zo duur. Ik mag woensdag weer naar de verloskundige. Dan hebben wij een dubbel consult. Krijgen we meteen het bevalpraatje. Daarna zal ik wel elke week heen moeten. @ Isis: uiteraard ook namens mij welkom! Het ene moment moet je hier trouwens veel bijlezen en het andere moment is het rustig hier.
Mooi dat allesgoed gaat Ricmar. Hey Behappy, gaat nu snel he. Ik had al bij de Hema gekeken hier in het dorp maar kon ze niet vinden. Ik denk dat onze Hema te klein is, zal daarvoor dan wel naar de stad moeten. Was wel vrijdag wezen kijken bij de hema daar bij de mediamarkt maar daar kon ik ze ook niet vinden.
Welkom Isis! Vraagje dames: wanneer waren jullie klaar met de babykamer en gingen jullie voor de uitzet? Ik heb een paar spulletjes verzameld (een kinderwagen, een commode, paar rompers en de welbekende babydozen), maar ons kamertje is nog een bouwput en ik voel ook nog niet echt de drang tot shoppen Maar nu beginnen mensen in mijn omgeving te vragen of het kamertje al af is en als ik zeg dat er nog niets gebeurd is dan kijken ze me aan of ik gek ben. Ben ik echt zo laat?
sommige kraamzorg buro's kunnen vanaf week 28 komen checken of je kamertje klaar is. ivm aankomende kans op een warme periode hebben wij het meest zware werk al klaar, daarbij zijn we afhankelijk van de goede periodes van hubbie (heeft reuma) het geeft mij rust dat ik nu nog voor fun dingen en kleine dingen mag gaan shoppen maar dat het meeste klaar is
Hey Assje, ik zelf hou er altijd wel van om als ik iets geregeld moet hebben hier op tijd achteraan ga. Wij waren al op tijd begonnen met het kamertje, gelukkig want het begon met het behangen helemaal verkeerd en werd een drama maar nog genoeg tijd om te herstellen. Vergis je niet er moeten veel spulletjes komen. En idd de warme periode komt eraan en weet niet of we dan veel zin hebben om dan al te klussen. En hier is het zo dat ik het huis een beetje op regel wil hebben,en daar heb ik nu mooi de tijd voor. Het is aan jou, maar wij hebben alles nu een paar weken klaar, op een paar dingetjes die aangeschaft moeten worden na. Maar das nu ook klaar. Succes met klussen
Onze babykamer is ook al een tijdje klaar. Wij zijn geloof ik al voor de 20 weken begonnen met klussen in het kamertje. Het merendeel van de uitzet hadden we ook al ruim op tijd. Kleertjes e.d. zijn ook allemaal gewassen. Hoef ik dat niet allemaal in mijn verlof te doen. Bovendien vermoed ik zelf dat ik rond de 37/38 weken ga bevallen. Voorgevoel zeg maar. Dus daarom alles ruim op tijd klaar. Anders zit ik niet rustig. @ Mariska: bij onze Hema hier in Assen staat het ook verdekt opgesteld...de voedingsbh's bedoel ik dan. Je moet echt goed kijken (of even een winkelmedewerker aanschieten). Je kunt ze ook online bestellen en afhalen in de Hema.
Hey Behappy, ik ga zo toch nog even naar het dorp dus zal nog eens goed zoeken of even vragen. En anders laat ik ze zoals je zegt wel bestellen. Zit nu achter een bakje verse aardbeien met yoghurt hhmmmm
Wahahaha, Mariska, dat is grappig! Jij typte dat om 13.30 uur. Toen zat ik aan een bakje zelfgemaakte fruitsalade van verse aardbeien, appel en peer. Dus ik was ook aan de aardbeitjes! Aardbeien met yoghurt vind ik ook heerlijk. Ik snap trouwens niet helemaal waarom het zo "verstopt" is bij de Hema. Het ligt hier wel bij de gewone BH's in de buurt, maar het is maar een klein rekje zwangerschapsbh's wat ze hebben. Ook heb ik me daar al eens lamlendig gezocht naar zwangerschapskleding/leggings. Die schijnen ze ook te hebben, maar ik kon ze echt niet vinden.
Ik heb de bh's van de hema geprobeerd maar vond ze echt waardeloos! Die van de Prenatal ging maar die van Anita was het aller fijnste. Als je echt van plan bent bv te gaan geven, zou ik meteen voor een goede bh gaan hoor, wat een genot is dat naast die slappe dingen van bijvoorbeeld de Hema. Ze hebben ze wel hoor, hier op het dorp en niet eens echt verstopt. Je zal met je buik hebben gekeken Hier ook rond 20 wk de kamers beide keren klaargemaakt. Ik wil ook nooit alles op het laatste moment pas af hebben. Maar net wat Maris zegt, het is natuurlijk aan jezelf.
dag dames, volgens mij zijn de bh's van anita te koop bij de prenatal. Hier even een kort berichtje..ben redelijk druk (geweest) vandaag. Vanmiddag echo gehad en alles was gelukkig goed! een mooie spartelende baby gezien! wat een wonder wel 3 daagjes terug gezet, maar volgens de echoscopiste was dat geen probleem en ze kon ook niet goed meten (kindje lag met aangezicht naar voren en dus kon je niet goed zien wanneer het zich strekte), dus ze kon er best een paar dagen naast zitten. Morgen maar eens kijken wat de vk ervan zegt. Ik kom trouwens net als Mariska uit Groningen, voor zolang het nog duurt. We gaan binnenkort verhuizen. Fijne avond dames (dan zal ik ook proberen wat meer te reageren, maar ben vanavond ook weer druk)
Nou ik heb idd met mijn buik gekeken Elmo´lagen de wereld en heb er twee meegenomen. Nou is mijn buste normaal al niet groot en zijn ze ook weinig gegroeid. Ik heb er gelijk maar 1 aangetrokken en ze zitten mij goed moet ik zeggen. Ik verwacht niet dat ik de laatste 6 weken nog mega groei qua borst. Kan me voorstellen dat als je veel borst hebt je dan veel meer steun en een betere kwaliteit moet hebben. En over die van Anita zegt me helemaal niets is dat een merk? Gefeliciteerd Isis met je goede echo, zeg dat wel wat een wondertje. Kom je hier dan ook uit het noorden van de provincie?