Hemeltje...Ik schrik ervan....! Zomaar opeens, terwijl de voorgaande echo's allemaal goed waren? Ik wil je heel veel sterkte wensen! @ LE: jij ook veel sterkte. Met je vriend en met de laatste loodjes van je zwangerschap. Kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. Vooral met deze hitte. Ik trek het al nauwelijks. Heb mezelf binnen opgesloten. Drink veel en ga zo maar eens een ijsje uit de diepvries halen. Misschien nog even met mijn voetjes in een emmer koud water. Ik zweet me rot. Kijk uit naar woensdag, want dan wordt het weer een stuk koeler.
He Isis, wat een naar bericht zeg. Heel veel sterkte meid. Je klinkt er vrij rustig onder. Kalm aan meid, dikke knuffel. Hey Behappy, moet wel even lachen om jouw laatste bericht of het nu een meisje of jongen wordt. Ik gok zelf dat je een jongen krijgt, ben erg benieuwd. Bij mij zijn ook al een aantal mensen geweest die een uitspraak doen over wat het word en ik schrok daar wel van, want 9 van de 10 mensen heeft het dus goed, vind ik wel heel apart. Je hebt gelijk hoor, het is beter binnen vertoeven dan buiten. Heb vanmorgen wel heerlijk buiten gezeten bij een vriendin in de schaduw. Zoontje van bijna 2 druk aan het spelen met zijn zwembadje, erg leuk. Straks nog even naar de stad en dan heb ikhet wel gehad voor vandaag. In de auto is het trouwens wel erg heet bleh. Morgen nog warmer, dan ga ik dus echt niets doen. Lekker thuis wat in huis rommelen en verder niks. Le: kan me voorstellen dat je er zat van wordt. Het komt natuurlijk allemaal wel weer net heel beroerd uit, niet dat je partner daar iets aan kon doen. Maar nu jij op het einde loopt zit je hier niet op te wachten. Ik hoop voor jou dat de kleine zich snel gaat melden. Rustig aan meid
Sterkte Isis en LE! Bij mij ook, je schijnt het aan de wijze van dragen te kunnen zien. Ik zie dat soort dingen dus echt niet Wat ik wel grappig vind zijn al die fabeltjes over voedingsvoorkeuren en lichaam tijdens de zwangerschap. Ik heb bijvoorbeeld een verschrikkelijke huid gehad tot ruim over de helft en de beloofde volle bos haar is echt ver te zoeken, maar het is toch echt een jongen. Ik geloof niet in die fabeltjes. Direct bij de bevruchting is duidelijk of het een jongen of meisje wordt. Ik snap dan ook niet dat er toch mensen zijn die menen het nog te kunnen beïnvloeden als ze al zwanger zijn! Dan loop je i.m.o. echt achter qua kennis. Ik ben terug van de acupunctuur maar helaas is dat natuurlijk geen wondermiddel dus ik zit alsnog te creperen. Heb nog geen stekende aanvallen gehad vandaag, dat scheelt. Maar de onderdruk (continu aanwezige pijn) wordt wel met de dag erger en die is er 24/7 Toen ik na de behandeling rechtop ging zitten voelde ik 2 seconden helemaal niets. Vraag me af of dat door de behandeling kwam of doordat ik ineens rechtop ging na 20 minuten liggen met naalden in mijn lijf. In ieder geval ga ik deze week nog 1 of 2 keer. Het schijnt dat 80-90% van de mensen met deze klachten echt baat heeft bij de behandeling. Ik hoop dat ik daar onder val! Vanmiddag maar lekker onder de parasol liggen. Mijn man heeft 2 dagen vrij en daar ben ik in deze positie maar wat blij mee!! We zouden eigenlijk gaan klussen en babyspulletjes shoppen maar dat moet nog maar even wachten. De kleine lijkt trouwens geen last te hebben van de medicatie (het is licht versuffend) want die gaat lekker tekeer. Goed in de gaten houden maar.
Hi ladies, Ben echt aan het aftellen voor mijn verlof (3 weekjes nog) Vandaag extreme harde buiken doordat de kleine meid beweegt en de VK gebeld omdat ik het zo echt niet vol kan blijven houden op mijn werk!! Nog steeds niet teruggebeld overigens....
Tjonge Assje. Jij hebt echt pech. Ik snap ook niet dat ze je niet serieus nemen :x. Het is toch niet uit te houden continu die pijn. Ik hoop dat je snel verbetering merkt met accupunctuur. Ik zelf had er veel baat bij mbt migraine, maar dat is natuurlijk iets anders dan waar jij last van hebt. Heel veel sterkte
@inya ik snapte dat ook niet maar moet zeggen dat ik me ook nooit had kunnen voorstellen wat dit is zonder het zelf gevoeld te hebben. Dus niet gek dat iemand die het niet kent het wegwuift als 'ach beetje hoofdpijn'. Gelukkig lijkt de acupunctuur iets gedaan te hebben, zolang ik in de tuin lig gaat het best redelijk, in ieder geval draaglijk. Heb nog geen extreme steekaanval gehad vandaag dus heb goede hoop. Morgenochtend bellen voor vervolg. Mooie weer is voor mij nu een zegen! Triesie, al iets gehoord?
Er zit niks anders op dan het gewoon te ondergaan en te doorstaan... Mocht het zo blijven dan moet ik met mijn werkgever gaan overleggen of ik halve dagen kan gaan werken de laatste weken...
Isis, wat afschuwelijk meid! Heel, heel, heeeel veel sterkte. Denk je veilig te zijn na 12 wk. Je weet dat het "altijd" mis kan gaan, maar laten we eerlijk zijn, je rekent er niet op. Jeetje zeg, ben er echt stil van. Wat een temperaturen he meiden! Ik ga gauw weer naar buiten (ik kan lezen op mijn mobiel maar inloggen lukt niet..ben dus wel goed op de hoogte). LE: Ga bevallen joh!! Wat rot dat jullie je nu beide zo zorgbehoeftig voelen zeg. Komt inderdaad niet best uit zo. Heel veel sterkte! Be Happy, Ik denk ook een jongen bij jou maarrrr...ik zit er ALTIJD naast dussss.... hahaha Heel veel succes donderdag met bellen en vrijdag met de ks!
Oh Be Happy, maar die geslachtskalender klopt hier weer bij iedereen!! Dat zou dus een meisje zijn en dus kloppen met het feit dat ik er altijd naast zit
Volgens die kalender had ik een jongen moeten zijn en mijn broer een meisje, dus daar twijfel ik enigszins aan
Hier klopt hij wel, maar geloof eigenlijk nooit in dat soort dingen Warm!!!!!!!!!!!!! Pfffffffffffffffffff Trouwens vandaag nog een paar schattige merkkleertjes van Mexx gekocht bij de Gardo en een leuk dekbedovertrekje, die heeft opheffingsuitverkoop, veel dingen sterk afgeprijsd, dus als jullie nog wat nodig hebben zou ik daar even neuzen.
@mariska goeie tip! Als het morgen draaglijk is voor mij wilden we even gaan kijken voor babyspullen. @elmo ik ben nog niet gevraagd om sinterklaas te spelen
Owww...leuk leuk leuk, babystuff kopen! Dapper Maris, dat je dat vandaag hebt gedaan. Airco in de auto zeker?
Haha ik niet maar mijn vriendin gelukkig wel. Waren eerst naar Tuinland geweest, daar raakte ik wat overhit en we zouden toch naar Gardo, daarboven zit een lunchcafe, daar een ijskoude ice tea besteld om af te koelen. Heerlijk. Maar was blij dat ik weer in de auto zat en weer thuis was. Morgenvroeg nog op tijd wat boodschapjes in dorp halen en dan blijf ik morgen lekker aan huis gekluisterd, met een koud voetenbadje en de diepvries vol ijsjes. Heb zelf van een vriendin nog een doos raketten voor mijn verjaardag gekregen
Ow Raketjes! Hoeveel ik daarvan niet heb gegeten toen Ruben in mijn buik woelde...en toen was ik niet eens hoogzwanger!
mmmm lekker raket ijsjes!!! idd dapper hoor mariska zo met die warmte te gaan shoppen!!!! trek je het allemaal nog wel wat? wordt nu echt spannend!!! En ook zekers spannend op het forum hierzo! Be Happy ook van mijn kant heel veel sterkte gewenst meid!! JE KUNT HET!!!!!!! sterkte met voorbereiding....!!! Fijn dat je er nu iets rustiger onder bent , al blijft het enorm spannend! Alleen de ingreep al.. en daarna ben je mama!!!! hihi moest wel lachen om je jongen/meisje verhaal! ben erg benieuwd!!! ik denk trouwens meisje! LE , voor jouw ook spannend nu! sterkte alvast! Assje , wat een gedonder allemaal zeg.. en klinkt ook aardig pijnlijk allemaal! Elmo een dikke knuffel van mij terug!!! Hier alles prima! Heerlijk weer!!! geniet er enorm van. jochie is iets overstuur , snapt niks van deze temperaturen! maar verder gaat alles goed. Bijna alweer 4 maanden. Oja wat zoooooo schattig was/is! hij begon vanmorgen te schaterlachen op mn schoot!! zo lief!! (en snap niet waarom hij zo moest lachen hahahahha) ik vind hem zo lief! hij is zo aanhankelijk en houdt van gezelligheid en lacht heel veel. op het consultatie bureau zei de arts dat hij qua ontwikkeling een paar maanden voor ligt. (hij kruipt al wat en draait al goed om, zn reactievermogen is snel etc) nou aangezien hij uiterlijk weinig van mij heeft , zal hij dit van mij hebben! Verder is hij nog best wel een beetje een baby hoor! gelukkig wel , want vind dat het idd al veel te snel gaat! (al die cliches zijn waar) Alhoewel ik het ook steeds leuker ga vinden allemaal. nou heb weer gewerkt! ga zo even lekker douchen. welterusten meiden!!!
Morgen dames! Beetje goed de nacht doorgekomen? Ik heb ondanks de warmte toch redelijk goed kunnen slapen, alleen nu is het weer helemaal mis... Zit inmiddels weer op kantoor en de kleine is zo aan het bewegen dat ik er gewoon misselijk van wordt :s En de harde buik begint langzamerhand ook weer op te zetten... Ik denk toch dat ik vandaag maar ga overleggen of ik deze laatste 3 weken halve dagen mag werken. Heb gisteravond lekker rustig aan gedaan en manlief heeft mijn buik heerlijk ingewreven met lotion en daarna ging het wel, maar het lijkt er op dat het probleem echt in het zitten schuilt! Fijne dag allemaal en lekker rustig aan doen met die broeierige warmte!
Goedemorgen. Allemaal lekker geslapen? Ik wel prinsheerlijk. Vijf uurtjes achter elkaar. Dat is voor het eerst in 3 maanden. Heeerlijk. Gisteren heeft vanaf vijf uur de airco op de slaapkamer gedraaid, dus toen ik naar bed ging was het verrukkelijk koel. Vanmorgen pas om 5 uur wakker daarna kon ik nog lekker 2,5 uur slapen. Heerlijk. Nou ik ben weer aan het werk op deze snikhete dag. Ik wens iedereen sterkte pffff