Goedemorgen meiden, gisteravond beetje overhit geweest, toch even te gek gedaan gister. Moest na het douchen eerst met mijn voeten in een teil koud water.................heeeeeeeeerlijk, raketje erbij Heb ondanks de warmte lekker geslapen, tegen drieen er even uitgeweest en weer lekker geslapen daarna. Ben er maar gelijk met vriendlief uitgegaan vanmorgen, kon ik op tijd nog een paar boodschapjes halen aangezien het nog niet zo warm was. Heb me nu helemaal afgezonderd van de buitenwereld, alles potdicht zitten in huis. Heb sinds gister weer ontzettend last van mijn hooikoorts, constant niezen, en zorgen dat ik op tijd mijn benen kruis anders heb ik natte broek @Ella, alle goede eigenschappen hebben ze van de moeder he Wat heerlijk om je zo te horen praten over je mannetje. Hoop dat ik ook snel met onze kleine mag pronken. @LE: Hoe gaat ie meid? @Inya, werkse en rustig aan, goed drinken.
pfff heb al gekeken op buienradar. Hierboven niets regen. Morgen mss pas. Dus weer een vieze benauwde dag. Je mag niet klagen maar 20-25 graden is ok, dit is dit veel van het goede. Geniet allemaal lekker van een koel huis. Pootjes lekker in een bak met koud water en flink wat ijsjes en gekoeld fruit erbij.
Bah Triesie dat je zoveel last hebt! Zal er met dit weer ook niet prettiger op worden als je misselijk bent ervan. Ik heb een vrij goede nacht gehad dankzij de medicijnen, die versuffen wat zodat ik niet steeds wakker word door pijn. Om 5 uur werd ik wakker met bonkend hoofd maar heb het daarna nog tot 8 uur kunnen uitzingen in bed en daarmee toch aan een uur of 7 slaap gekomen! Heel er blij mee want dat geeft weer energie om de hoofdpijn aan te kunnen. Vanmorgen weer bij de acupuncturist geweest na een evaluatietelefoontje. Gisteren was in verhouding met voorgaande dagen rustig verlopen, de echte pieken leken er af. Het kan nu 2 kanten op: of de cirkel blijft deze kant op gaan en de kans is groot dat er echt hersel optreedt, of ik krijg nu nog een terugval. Houd me vandaag dus maar netjes kalm en zit aan tafel halve liters weg te werken met ijsklontjes Ik heb trouwens geen last van de hitte, terwijl ik normaal al zeur vanaf 15 graden dat het heet is! Maar ik doe momenteel dan ook niets en de hete lucht is lekker voor mijn pijnlijke neuszenuw, dus daar zal het wel aan liggen. Ben benieuwd of we nog wat van het beloofde noodweer meekrijgen hier.
mhmm ok. Ik keek vanmorgen alleen op buienradar en weer&verkeer op tv. Vandaar. Maar goed een beetje afkoeling is altijd welkom
Buienradar Meteox.nl - Europese buienradar hier kan je zien dat het complex breder is dan op de radar is te zien. dus we zullen vast wel wat krijgen. vraagje heeft gardo nog veel dingen of is het nu echt zoeken, een maand geleden was er namelijk niet veel meer, maar wil misschien toch nog even gaan kijken ben gek op koopjes
Ik hoop wel dat het qua formaat hagel en hevigheid van het onweer wat mee gaat vallen want ik heb 2 paarden buiten lopen. Die ga ik natuurlijk niet de hele dag binnen zetten voor een mogelijke bui, maar om er nou midden in de nacht heen te moeten uit nood is ook weer zoiets. Gardo is dat trouwens die aan het Hoendiep, aan de kant van de hoofdweg? Of is dat weer een ander?
Gardo zit bij de vesta in daar vlakbij de oude suikerfabriek. Ligt eraan wat je nodig hebt Ricmar, kleertjes nog wel aardig keus, weinig dekbedovertrekjes, voor mij toevallig nog wel een leuke ertussen. Wipstoeltjes in de aanbieding. Kamers in aanbieding en losse ledikanten leuk geprijsd, ik zou gewoon even neuzen denk ik.
hier nog steeds geen baby. ben het echt zat. het is bijna niet meer uit te houden. het is zoooo warm en benauwd. en weet niet meer waar ik het moet zoeken. ben het zat, zat, zat. sorry voor ego bericht
@LE kan me voorstellen dat je even je gal wil spuwen. Tis ook wat als er geen beweging in komt. Sterkte meid
De grens is bereikt hoor ik ga nu ook klagen over de hitte! Zit met een glas ijsklontjes met daartussen ergens een verdwald drupje drinken op de bank. De hond verbaast me, die ligt heerlijk op zijn schapenvacht zonder ook maar te hijgen, terwijl hij eigenlijk nodig getrimd moet worden Hoe doet hij dat? Manlief was net voor me naar de drogist gereden om wat te halen, komt hij terug met een pakje kleerhangertjes met figuurtjes en een kruik. Ik zei al: Lekker, een kruik, had ik net nodig! Zegt hij dat hij al weken op zoek was naar een metalen kruik voor de baby! Wat lief! Dat wist ik helemaal niet en ik dacht dat hij het hele shoppen voor de baby niet leuk vond. Gisteren is hij ook begonnen een kast te bouwen voor de baby omdat we nergens een kast konden vinden die aan mijn wensen voldeed. En dat terwijl hij anders nooit zomaar klust. Hij heeft er zelfs lieve gekleurde deurknopjes voor gekocht en nu dus hangertjes voor erin. En nu steeds maar vragen of ik het mooi vind haha! Hij is toch stiekem veel liever en meelevender dan ik dacht Dat alleen al is de waardering dubbel en dwars waard.
Zo Assje, jij wordt stiekem toch wel verwend door manlief. Ben stikjaloers hoor. hahaha. Wel goed van hem dat hij zelf een kast gaat bouwen. Knap! En dan ook nog aan het shoppen voor leuke/lieve dingen. Nou dan mag je hem wel even flink prijzen hoor!! ow en kruik met water en ijsklontjes vullen werkt perfect met hitte. Lekker in je bedje leggen en je hebt een gekoeld bedje
Nou ik ben blij dat hij nog even thuis was, hij moest om 5 uur wat doen. Iets voor 5 kreeg ik ineens een gigantische aanval Bonkte loeiend met mijn hoofd op tafel, de buurt zal wel gedacht hebben iedereen zit buiten. Maar dat kon me even niks schelen! Kon het huis in strompelen en ben daar jankend ingestort, heb mijn handen beurs gebonkt op de vloer maar het nam pas na een kwartier af. Wat duurt dat dan ineens lang!! Heb nu flinke napijn maar de aanval is tenminste over. Ik moet hier echt vanaf, durf het huis niet meer uit! Laat staan autorijden. Manlief moet morgen weer aan het werk en dan moet ik alles weer zelf doen
@ Assje: jakkes! Ik word helemaal naar van hoe jij je aanvallen beschrijft. Lijkt me echt verschrikkelijk (en dat is het volgens mij ook). En dan ook nog met dit vreselijke benauwde weer. Heel veel sterkte meis! Hoop dat het gauw beter gaat. Hier de hele dag binnen gezeten. Niet buiten geweest. Vanmorgen nog even de bedden verschoond en een wasje gedraaid. Daarna op de bank gezeten met glas drinken/ijsjes onder handbereik. Mensen, wat is het warm! Blij dat het morgen een stuk koeler is. Zal het vannacht ook nog wel flink gaan onweren. Ben doodsbang voor onweer, dus van mij hoeft het niet zo. Anders doe ik geen oog dicht. Een flinke plens regen is wat mij betreft voldoende. O ja, ik denk zelf trouwens dat wij een zoontje krijgen. Mijn vriend denkt een dochtertje.
@behappy Dat is het zeker! Ik herinner me dat ik een aflevering van 'je zal het maar hebben' keek met daarin een meisje met clusterhoofdpijn. Ik kon het me niet voorstellen maar kreeg er een heel naar gevoel bij. En zo is het precies, je kunt het je niet voorstellen als je het niet gevoeld hebt. Net als bijvoorbeeld neergeschoten worden lijkt me. De acupuncturist zei dat ook tegen mijn man en ik kan het alleen maar bevestigen. En als ik in de spiegel kijk zie ik er net zo normaal uit als altijd. Niemand die wat aan je ziet. Afgelopen week in het ziekenhuis hoopte ik dat ik uit mijn oor zou gaan bloeden zodat iemand me serieus zou nemen! Ik kan me voorstellen dat iemand die me ziet kruipen en kreunen denkt dat ik volkomen gestoord ben. Morgen heb ik trouwens (als het gaat) een info avond over borstvoeding in het ziekenhuis. Heb jij die ook gehad Behappy?
Assje wat je omschrijf klinkt echt als zenuwpijn vreselijk lijkt me dat, mannetje heeft 3 jaar geleden aangezichtspijnen gehad, herken het dus wel wat zeg maar. bij gardo knuffel gekocht en speeltje voor aan de maxicosi en een puckababy voor de eerste 3 maand, eerst maar 1 en als het dan bevalt kunnen we er altijd nog 1 bij halen. ik wacht op een verkoelend buitje
Ja, wij zijn ook naar die avond geweest. Was erg interessant trouwens. Dus wel de moeite waard. Ook zijn wij naar de info-avond over "Bevallen in het ziekenhuis" geweest. Ga jij daar ook nog naartoe? Dat is ook een aanrader namelijk. Je krijgt dan ook een rondleiding over de verlosafdeling en op de kraamafdeling.
Ja ik ga daar nog naartoe. En dan is er ook nog eentje van de verloskundigenpraktijk in samenwerking met het ziekenhuis, daar heb ik me ook voor opgegeven. Verder mocht ik nog bellen voor een individuele afspraak omdat dat met mijn stoornis prettiger is voor mij Blij dat ze da serieus opnamen. Ik ben door de hoofdpijn inmiddels dit weekend eens op 'C0' geweest, dat is verloskunde denk ik? Dus die afdeling heb ik een beetje kunnen zien. Viel me op dat het daar niet zo ziekenhuizerig rook als in de rest van het gebouw.
assje, wat naar zeg! sterkte.. wel ontzettend lief van je man.. lekker van genieten! ricmar, wat leuk die spulletjes bij de gardo warmte, het is hier buiten ook zoveel benauwder dan binnen. Had vanmiddag m'n afstudeerpresentatie..Moest wel heen, anders kan ik pas in oktober afstuderen terwijl ik nu vrijwel klaar ben. Gelukkig is het goed gegaan en mocht ik van m'n begeleidster na m'n presentatie naar huis.. Had ook verhoging dus ben lekker m'n bedje in gekropen.. vanavond lekker beetje tv kijken. Fijne avond dames
C0 = inderdaad de verlos- en kraamafdeling. Moest wel even lachen om je opmerking over ziekenhuislucht. Daar houd ik ook niet zo van. Maar op C0 valt het inderdaad mee. Wel is het daar vaak goed warm, ivm de babietjes die op die afdeling liggen.