De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Begrijp ik hieruit trouwens dat hij er vanaf gekomen is? Wat heeft hij er aan gedaan?

@behappy Het rook er zondag naar patatjes, ik was zo ver heen door de pijn dat ik tegen mijn man zei: Dit is zeker de patatverzorging? :)

Ik ga eens kijken of er nog iets op tv is dat me af kan leiden. Moet eigenlijk ook nog wat eten maar heb sinds die pijn geen enkele trek meer, moet mezelf echt dwingen :(

2. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    My god, mijn man belt net dat er iemand op de flat om de hoek staat hier die er af wilde springen :$ Hij wilde checken of ik dat niet was i.v.m. de pijn! Kijk om de hoek, hele politieafzettingen en brandweer en ik heb niets gehoord terwijl dat allemaal 1 straat verderop gebeurt!

3. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ze hebben een zenuw blokade gedaan echter dat hielp maar deels verder gebruikt hij nu carbamazepine 200 mg per dag(is een anti epileptica) zonder kan hij helaas nog steeds niet, maar de pijn waarbij hij over de grond moets kruipen ondanks de tramadol en morfina dat is gelukkig weg.
    helaas denk ik dat je geen blokkade mag nu ivm je zwangerschap?

4. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Nee en is sowieso geen optie want het is de atypische variant en daar valt niet op te opereren :( Ik hoop dat het bij mij gewoon weg gaat!!

5. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    is ook geen operatie hoor is gewoon de zenuw die ze aanprikken onder rontgen

6. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja maar neem aan dat je met zenuw de trigeminus bedoelt? Ach ik ben pas bij stap 1 qua behandelen, zal toch niet ook nog eens de pechvogel zijn die bovenop alles dat ik al heb ook nog eens een onbehandelbare variant krijgt? Probeer eerst maar eens van het positieve uit te gaan! :) Sterkte aan je man, ik voel letterlijk met hem mee.

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik denk dat jij het nu zwaarder hebt hoor hij is ingesteld nu op medicatie en zolang hij dat braaf slikt komt het goed

8. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Tsja helaas mag ik niets vanwege de baby.

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    assje wat vreselijk zeg die pijnen!!!! :(
    wat klinkt dat erg... laat staan dat je het moet meemaken!
    heel veel sterkte!

Maris , ik hoop voor je dat je heeeeeeeeeeeeeeel snel kunt gaan pronken meid! het is zo leuk!! (en dat hoop ik natuurlijk voor iedereen hier!! )
    HE trouwens ik had nog niet eens gereageerd op dat ''sleutel'' verhaal... maar ik was er helemaal verbaast over!
    fijn dat het nu opgelost is.

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Iedereen de nacht overleefd? Tsjonge, wat deed iedereen weer spastisch over het verwachte onweer. Er kwam wel even flink wat water uit de lucht maar ik vond het enorm meevallen. Was zo opgelucht toen ik rond half 2 wakker werd en alles rustig was, lekker het raam wijd open gezet :) Helaas wel veel wakker geweest door de klamheid en de hoofdpijn, zal me zo nog eens omdraaien. Heeft nu weinig zin want de kleine houdt zich goed ondanks de medicatie en die is nu even ochtendgym aan het doen :p

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    assje , mag je na je zwangerschap wel weer aan de medicatie?

ja wat een onweer! nou ja flitsen dan met name.
    hoefde bijna mn auto lampen niet aan rond 2330 uur! ;)

leek wel erg mooi hoor.
    Tis nu ook weer een stuk koeler!!

OJA!! vandaag voor het eerst fruithapje gegeven!!!
    hij heeft 5 hapjes gehad , keek erg vies , maar slikte alles lekker weg/op en toen het op was ging zn mondje alweer lachend open! zo schattig!
    Heb hele leuke foto's gemaakt!!
    vanavond nog maar even een paar hapjes proberen met mn man erbij , kan hij het ook even zien en genieten! ;)

12. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Ricmar , wat erg zeg dat je man dat ook heeft die pijnen!
    Fijn dat de behandeling wel heeft aangeslagen en dat het met medicatie te doen is zeg maar.
    Heftig hoor! lijkt me zo erg , kruipend over de grond van de pijn.....

Hoe gaat het verder met je??
    En met baby?

13. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik had dit hiervoor nooit, het is sinds bijna 3 weken nu, ineens komen opzetten. Dus ik weet niet of het acuut is of chronisch wordt. Ik mag nu in ieder geval maar heel beperkte behandeling. Als ik dit had gehad voor ik zwanger werd en ik had dan werkende medicatie gehad, dan had ik die niet opgegeven om zwanger te kunnen/mogen worden :) Mijn kinderwens is bij lange na niet zo groot als de wens om deze pijn niet te hebben.
    Stel dat het blijft dan mag ik na de bevalling medicatie gebruiken, maar dan mag ik geen borstvoeding geven. Ik hoop dus dat het snel over gaat!

Grappig dat hij zo vies keek van het fruithapje! Ik heb gelezen dat je een baby 3x achter elkaar hetzelfde moet geven voor hij eraan kan wennen? Zelf ben ik gek op die fruithapjes :) Heb ze zelfs lange tijd mee naar school genomen (middelbare) als tussendoortje.

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat super leuk Ella, dat fuithapjesverhaal. Ik wacht geduldig de foto's af :D

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    elmo , ik zet ze binnen kort even op ons stickie en daarna op hyves!!!

onze computer is gisteren gecrasht.... voor de tigste keer....
    durf de foto's nu niet meer alleen op de computer te zetten.
    en weet niet zo goed hoe dat moet van camera naar usb-stick.
    ben aan het sparen voor een nieuwe laptop!!! ;)

16. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ella lache die koppies bij andere voeding.
    hier alles oke
    vrijdag de 20 weken echo in het UMCG best spannend..

maar ik voel me goed

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow Ricmar, dat is inderdaad spannend!
    Willen jullie weten of jullie voor roze of blauw moeten shoppen?

Wij vandaag nog in het UMCG geweest, voor Ruben en zijn eczeem. Nieuw smeerschema etc.dus we zullen zien.

Manlief belde, is later. Voordeel: hij rijdt ook nog even langs de Chinees :D

Ella:
    Wij hebben onze laptop tegenover de Mediamarkt in Groningen gekocht..*klein pc zaakje) maar ze hebben zo vaak acties.
    Even geduld hebben en dan je slag slaan :D

18. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Ella, wat een lief verhaal van de kleine, jeetje gaat wel hard met de kleine vent.

Hier vandaag rustig aan gedaan, vanmorgen naar de vlos geweest alles wederom goed.

Eindelijk weer aangename temperaturen. Loop nog steeds te snotteren, of het nu hooikoorts is of verkoudheid, misschien ook wel een combi, bah voel me net pipo de clown.

Hopen dat de aanpak van het umcg gaat helpen Elmo en dat hij gauw van de jeukerij af is.

Volgens vriendlief is vandaag de dag dat ik ga bevallen. Hij heeft er een fles wijn om gewed met de overbuurvrouw. Dat wordt dus een fles wijn voor haar haha. Hij belde om een uur of 10......is je vruchtwater al gebroken??? Ik nee hoor. Ik bel om kwart over 12 wel weer dan breekt je vruchtwater. Hij weer gebeld en......... ik nope:D
    Dan komt het vanavond, ja hoor lief;)

Vanmiddag nog even op bed gelegen, vannacht slecht geslapen door de warmte en flinke klappen onweer en paniekzaaiende hond.
    Zal nu met het eten beginnen, chinees klinkt heerlijk, hier wordt het aardappels met bloemkool en sausje ook errug lekker

19. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Elmo hopelijk helpt het smeer schema tegen de jeuk, jeuk is zo balen ik had het zelf ook vaak als kind.

we willen niet weten of we voor roze of blauw moeten shoppen dus hopelijk houdt smurf de benen bij elkaar.

Ella het kan nog haha, maar dan moet je wel snel zijn en of je daar vrolijk van moet worden.
    jammer van de wijn

20. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Spannend Ricmar de 20 weken echo. We gaan er vanuit dat alles goed is, maar blijft wel spannend.

Oja trouwens, wij zetten alle foto´s gelijk op een externe harde schijf. Usb stickje wil nog wel eens zoek raken en wij maken nogal wat foto´s van allerlei dingen en zo´n externe harde schijf is maar zo niet vol.

Het kindje was trouwens nog weer gegroeid zei de vlos, ze gokte dat het kindje bij de geboorte tussen de 6 en 7 pond zou zijn. Denk zelf ook niet dat het een grote word. Wijzelf waren ook niet zo groot bij de geboorte.

Behappy: Hoe gaat ie, ben je er klaar voor. Morgen kan je bellen toch wanneer er plek is. Ben zooooooooooo benieuwd.

Nog niks van LE weer gehoord, hoe wordt het met jullie?

Deel Deze Pagina