De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Oh lekker chinees! Kan ik niet toevallig mee-eten? ;) Hier had de supermarkt een leveranciersprobleem ofzo, er was niets van groente of fruit en ook geen gebak en maar de helft van de zuivel. Er hingen wel briefjes maar ik heb niet gelezen, daar komt het niet ineens van uit de lucht vallen immers en ik vond mezelf al stoer genoeg dat ik in de supermarkt was :) Het ging vanmiddag even goed genoeg om het huis uit te gaan, gelukkig onderweg niet ineens toch last gekregen. Rest van de middag maar besteed aan bladen lezen.

2. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff...ik zit er vandaag even helemaal door heen. Heb nog steeds zo'n last van mijn buik en onderrug tijdens het zitten, kan eigenlijk alleen nog maar liggen en een beetje wandelen.

Vandaag in tranen uitgebarsten op kantoor, dus mijn collega heeft mij maar naar huis gebracht. Ik moest er maar over nadenken of mijn dagen niet gewoon nog korter moeten deze laatste paar dagen...

Na thuiskomst een warme douche genomen en lekker op bed gaan liggen en maar liefst 4 uur! geslapen.... Even kijken hoe ik de nacht doorkom vannacht en dan morgen even zien of ik naar mijn werk ga ja of nee... Ik weet niet meer wat wijsheid is, maar wat ik wel weet, is dat ik het zo niet meer leuk vind. Als ik me zo voel dan sta ik 's ochtends al op met een rot gevoel over het werk, omdat ik me toch niet echt nuttig kan maken :(

Nou ja, genoeg klaagzang, ik ga maar weer op de bank liggen en toch een beetje te relaxen, want mijn hersens maken overuren op dit moment....

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Triesie:
    Als ik je zo lees de laatste dagen, ga met verlof zodra het kan (6wk van te voren) en maak je dagen tot die tijd korter!
    Jij wordt hier doodongelukkig van!

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha...Maris,moet wel lachen om die papa in spe!
    Of je vruchtwater al gebroken is, mag hopen dat hij je vliezen bedoelt ;)

Chinees was lekker! Maar omdat ik laat in de middag nog had gegeten (was erg laat terug uit het UMCG) had ik eigenlijk niet zo'n trek. Jammer!

Be Happy,
    Succes morgen! Duim echt dat jij de traditie gaat verbreken en, voor een ks, een goede bevalling hebt!
    Echt, deze ervaring kan ook mooi zijn en je bv kan daardoor ook goed gaan!!
    Probeer te genieten van die eerste aanblik, sla het eerste geluidje op en vertrouw erop dat ze je er zoveel mogelijk bij betrekken.
    Knuf!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ELmo wat rot dat Ruben zo last heeft van exzeem...
    niks aan he en zo zielig!
    Hoop dat de nieuwe aanpak gaat werken!!! sterkte ermee!
    Hoe gaat het verder met jullie???

Triesie , als het werken niet meer gaat..... probeer dan je eigen grenzen goed aan te geven hoor!
    het is niet niks... en het werk blijft wel!
    desnoods ga je tot je verlof in de ziektewet?

Ricmar wat spannend meid as vrijdag de 20-weken echo!
    Heel spannend allemaal!
    Hoop van harte dat alles goed mag zijn! maar daar gaan we vanuit hoor!

mariska... ehmmm wat had jij ook alweer geschreven hihihi sorry hoor! zal even terug lezen!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    maris , fijn dat de controle goed was/is!!!!
    is altijd weer fijn om te horen he!
    ja idd wij willen ook een harde schijf aanschaffen het liefst een media player waarin al een grote opslag capaciteit zit.
    maar ja..... eerst maar even een nieuwe laptop!!!

Thanks Elmo voor de lap-top tip!!!!

Be Happy , moet veel aan je denken!!
    heel veel sterkte!!! en je bent straks MAMMA!!!!!
    probeer dat voor ogen te houden meid!!
    JE KUNT HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tis niet niks een ks , maar echt je herstelt sneller als je op dat moment denkt ;)
    vind het zo spannend voor jullie!!

7. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Assje , je kunt echt heel beperkt dingen doen he
    echt lastig hoor die aandoening!

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Ik kan een hardeschijf echt aan raden, je kan er veel op kwijt, wij hebben hem in het netwerk zitten en vanuit elke pc in huis kunnen we er bij.

Ps hb nieuwe foto in album gezet buikfoto's was van gister ik kijk alleen niet zo vrolijk maar had het warm

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    leuk leuk leuk ricmar!
    ik ga gelijk even kijken!!

he dat is handig zeg dat je over al bekijken!

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Ricmar , hele mooie foto's!!!!!!!!!!!!!!!!
    wees er maar trots op!
    wat een mooie buik!!!!!!

11. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    vind hem al zo groot voor de termijn, maar misschien veel vruchtwater? weet niet of dat kan hoor

12. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja echt enorm balen! Ik vind het ene middeltje dat ik gekregen heb al zo'n risico, ook al is de dosering minimaal. Ze zullen je niks geven wat echt niet kan (want het was liever dit middel dan een foto van het hoofd) maar toch baal ik want je neemt je toch voor zo min mogelijk troep in je lijf te stoppen. Maar het houdt ergens op en lange tijd extreme stress in geest en lichaam is ook heel slecht voor het kindje.

Gelukkig had ik vandaag een heel redelijke dag! Heb maar 2x 2 uur last gehad en nu beperkt steken. Tot nu toe geen enkele ondraaglijke aanval! Dat is echt zoveel beter dan gisteren! :) Ik vestig mijn hoop op het vervolg van de acupunctuur morgen.

@ricmar ik kan je album niet zien. Is je buik echt zo groot dan? Ik kreeg dat rond 20 weken wel eens te horen, maar heb dan ook een vrij korte romp dus er was niet zoveel plek ;) Als er veel vruchtwater is zul je dat wel horen bij de echo neem ik aan?

Een externe harde schijf is ook echt aan te raden voor foto's! Ik heb er jaren geleden eentje van mijn man gekregen en vroeg me toen af wat ik er mee moest :) Ben nu heel blij dat ik hem ben gaan gebruiken want mijn foto's hebben nu al 2 computercrashes doorstaan!

13. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    ik ben er nog steeds hoor.

en nog steeds niet bevallen pfff.
    morgen naar de vk toe en hopelijk word er dan een afspraak gemaakt wanneer ik evt zou mogen worden ingeleid.

dus we zullen zien.

xx

14. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Hoi meiden.

Ik breek even weer een keer in hier!
    Ik haal jullie even uit de droom, onze lieve behappy moet niet vandaag maar morgen een ks vrijdag 1 juli,gaat het gebeuren dan heeft ze hopelijk gauw de kleine in haar armen.

En zodra ik wat hoor van haar mannetje dan meld ik hier het grote nieuws.
    Nog even geduld meiden.
    Succes lieve behappy en mannetje!denk aan jullie .

Lovely@ Jeetje meis hoop voor dat het niet lang meer duurt en jij ook snel kunt genieten van je wondertje.
    Succes meis.

De rest dikke knuf van mij.

Hier gaat het verder wel goed , gister een grote dip !
    Had gekeken naar babyboom was behoorlijk heftig!
    Maar ben er weer een beetje.
    Zo aan het werk bevalt ook nog steeds goed.

15. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ik moet even klagen :( Had gisteren een redelijke dag, maar weer een vreselijke nacht en zat echt de minuten af te tellen tot ik naar de acupunctuur kon. Kom ik bij mijn auto: hele band kapot. Niet gewoon lek, maar echt van de velg af :$ Kan geen kant uit en ben met deze buik en hoofdpijn niet in staat zelf te vervangen. Niemand in de wijde omtrek bereikbaar en de ANWB weigert te komen tenzij ik een bedrag neertel waarvan ik 3 banden kan kopen, omdat ik geen woonplaatsservice heb. Ik val nog onder jongerenvoordeel en daar zit dat blijkbaar niet bij. Als ik de auto de hoek om duw voorbij het bordje 'einde Assen', komen ze dan wel? :x Het mag niet omdat ze garages hun werk afnemen. Nou, met deze auto kom ik niet tot een garage en denk maar niet dat de garage iemand naar mij stuurt.

Nu zit ik weer de hele dag thuis vast tot mijn man of vader de band komt vervangen, want fietsen gaat nu niet en lopen kan ik maar maximaal een paar honderd meter. Ondertussen kan ik opnieuw gaan aftellen want kan nu pas morgen terecht voor behandeling. Duimen maar dat het vandaag niet weer slechter wordt, daar ben ik heel erg bang voor. Dan zou het verhaal van Murphy's Law pas echt compleet zijn! Ik voel me even zo verloren :(

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    @Assje, wat een vette pech zeg, kn er ook nog wel bij.

@Marnat' ik begreep dat Behppy vandaag kon bellen wanneer ze werd ingepland voor de keizersnee, ben zo benieuwd. Heb ook babyboom gekeken gisteren en heb ook flink zitten snotteren, veel herkenning en erg verdrietig bij de mensen waar het maar niet wil lukken, zal voor jou ook wel zwaar zijn geweest om te zien.

@Behappy, ik weet niet of je hier nog komt aanwaaien, maar ik denk aan je en zal heel hard hopen dat het voorspoedig gaat verlopen en ben zo benieuwd naar jullie verhaal en natuurlijk jullie wondertje *smelt*

@LE, hoe is ie meid, ben je al bij de vlos geweest?

Hier nog niks loos, ga even broodje eten en dan even lekker poetsen:p

17. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag niet naar mn werk gegaan, had morgen sowieso al ADV en maandag vanuit huis werken ivm controle VK. Kreeg een heel fijn smsje terug van collega/baas dat ik eerst aan de kleine, mezelf en manlief moet denken en veel later pas aan het werk :) Dat doet me enorm goed!

Heb vanochtend toch maar voor de zekerheid weer met de VK gebeld, omdat het me toch niet helemaal lekker zit dat die harde buiken zo continu zijn... Daarbij komt dat ik tijdens de harde buiken soms ook het gevoel heb dat er iets vloeit... Nu heb ik dat mijn hele zwangerschap wel gehad en iedere keer niks aan de hand, maar nu ik zo'n 32 weken ben begin ik me daar toch weer zorgen over te maken. Manlief denkt dat de harde buiken misschien iets met een groeispurt van onze kleine meid te maken heeft.

Dus nu mag ik vanmiddag al even langskomen ipv wachten tot na het weekend.

Ik voel me wel een enorme zeur, maar tegelijkertijd neem ik liever geen risico's...
    Hopelijk dat ik daarna gewoon lekker mijn weekend in kan gaan en een beetje tot rust komen!

18. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    moet vanmiddag kwart voor 4 pas naar de vk toe.
    dus dat duurt nog wel ff.

xx

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    assje, wat balen!! kan er ook nog wel bij.

Le wat spannend! succes! ben benieuwd wat je te horen krijgt.

Triesie hoe is het gegaan? tuurlijk ben je geen zeur!
    hoop dat het niets ernstigs is!

Marnat , ik had ook wel begrepen hoor dat het vrijdag is! ;)
    maarre lief van de update. Ben ook benieuwd! ook leuk zeg dat je ons op de hoogte houdt!
    kan me voorstellen dat babyboom erg confronterend moest zijn.
    moeilijk allemaal he meid!

Be Happy! ik denk aan je!! heel veel sterkte meid!
    En nogmaals.... JE KUNT HET!!!
    ben zooo benieuwd!!!! doe maar rustig aan hoor!

maris , niet te hard poetsen he! haha
    hier ook even het hele huis weer gedaan.
    is altijd weer lekker als het klaar is!

Elmo hoe is het met jullie?

Ricmar , ik vind jouw buik super mooi!!! echt niet ''te'' dik ofzo hoor!
    ik had ook rond de 20 weken zo'n buik. Op een gegeven moment had ik een periode dat mn buik niet echt meer groeide voor mijn idee. En daarna begon mn buik weer enorm te groeien!
    hoe voel je je verder?

hier vanmorgen even naar de stad geweest met schoonzus , neefje van 2 en wij!
    was erg gezellig!
    heb een tuniekje gekocht en we hebben wat gewandeld. Opzich waren we er maar 3 uurtjes , maar was erg gezellig.
    Nog even lekker broodje gegeten op de markt! ;)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    volgens mij kan dat wel hoor!
    ik kreeg ook vaak te horen van de gynaecoloog en de vk dat ik veel vruchtwater had!

Deel Deze Pagina