Ik lees wel maar kan me nu ff helemaal niet concentreren... met die twee. FF kort dus: Be Happy: Marnat, ik was inderdaad ook benieuwd wat ze vandaag aan telefoon hebben gezegd. We weten dat 1 juli de ks is Lief dat je ons toch in de gaten houdt! Triesie: Inderdaad, aan jezelf denken. Fijn zo'n sms van je werk! LE: Arme arme jij....met jou heb ik op dit moment misschien nog wel het meeste medelijden. Hoe gaat het met je man? Ik hoop dat je vlos vanmiddag iets voor je kon betekenen. Stijn is voornemens een kast leeg te trekken...moet ff ingrijpen hier. Ik hoop vanavond even rustig, op iedereen te kunnen reageren.
Lieve allemaal, Vanmiddag tussen 15.00 uur en 16.00 uur kon ik het ziekenhuis bellen. Morgenochtend om 07.30 uur moeten we ons melden bij Opname. Om ongeveer 10.00 uur ben ik aan de beurt voor de keizersnee. Ben momenteel erg verkouden. Hoop dat het morgen beter gaat. Ben wel blij dat ik aankomende nacht nog gewoon thuis slaap. Ik mag vanaf 24.00 uur niks meer eten. Gelukkig wel drinken tot 2 uur voor de opname (dat is dus 05.30 uur). Ben best wel nerveus. Vind het ook wel een raar idee dat morgen mijn buik weg is trouwens.
Lieve Be Happy, Ik wens je een goede nachtrust toe en hoop dat je verkoudheid morgen ook beter is! Zal morgen even aan je denken om 10:00 uur. Kan me voorstellen dat je het een rare gedachte vind dat je buik morgen weg is!
Nog even een korte update omtrent mijzelf. Vanmiddag dus voor extra controle geweest en nog even weer naar het hartje van onze meid geluisterd. Was allemaal ok! Wel het advies om deze aankomende 2 weken voor mijn verlof halve dagen te gaan werken en maximaal 2 à 3 dagen per week. Het schijnt dat mijn baarmoeder overgevoelig is voor prikkels van buitenaf en dat heeft waarschijnlijk weer met mijn getrainde buikspieren te maken. Verder moet ik morgenochtend even mijn urine wegbrengen voor een eventuele blaasontsteking en maandag gewoon weer controle om te evalueren of het in het weekend beter is gegaan. Ik heb namelijk in de jaren voor mijn zwangerschap op (inter)nationaal niveau aan fitnesswedstrijden gedaan, zodoende dat mijn buikspieren behoorlijk getraind zijn. Voel me inmiddels wel beter, mede door de sms van mijn werk en het feit dat ik nu een beetje bij kan slapen na 3 zwaar onderbroken nachten
Maris en ella @ babbyboom is idd heel converterend maar dan kan ik mijn verdriet ook even de loop laten dat voelt dan weer goed. En kan ik er de hele week weer tegen op mijn manier. Vooral bij de geen waar het niet bij lukt voel ik heel erg met ze mee. Zie mezelf dan zitten in een hoekje. Nu ik dit schrijf voel ik de tranen . En ik hou jullie met liefde op de hoogte omtrend onze lieve behappy. Jullie steunen me geweldig en daar tegenover doe ik dit graag terug. Ik ga zo even weg naar een buurvrouw van mijn schoonouders die is verdrietig om dat wij moeite hebben met een wondertje krijgen. zo lief dat ze zo mee leeft. En mijn lief naar een buurman van hun die pc problemen heeft. Ik wens iedereen een fijne avond. En spreek jullie morgen zo ie zo. Behappy@ weet niet of je het nog leest maar hoop dat jullie goed slapen vannacht. Dikke knuffel mee en zet hem op meis je kunt het!! zal aan je denken morgen.
BeHappy heel erg veel succes en daarna heel veel geluk gewenst voor morgen!! We krijgen hopelijk snel daarna goed bericht via Marnat Triesie dat klinkt niet prettig, maar gelukkig heb je een meelevende baas! Dat kan niet iedereen zeggen. Moet je nu ook extra rustig aan doen om die spieren te laten verslappen of gaat zoiets vanzelf? Hier gaat het wel redelijk, maar ik ben enorm moe omdat het vanmorgen slecht ging. Ben daarom even met een kussentje gaan zitten om Babyboom te kijken via Uitzending Gemist, want ik was toch wel benieuwd. Eerste aflevering is net afgelopen en ik voelde me zo schuldig bij het zien van de reacties op de test! Al die mensen die vreselijk verdrietig zijn omdat ze al jaren bezig zijn en hun wens zo sterk is, of mensen die uitzinnig zijn omdat het gelukt is. Ik heb zelf nooit zo'n sterke wens gehad. Ben gestopt met anticonceptie om gezondheidsredenen, dus niet eens omdat we op dit moment graag een kindje wilden. Mocht het komen dan zou het welkom zijn (dus wel goed overwogen hoor!), maar mocht er niets gebeuren dan zou ik ook gelukkig zijn. Ben 12 jaar aan de pil geweest maar was in een vloek en een zucht zwanger. Ik was daar nog niet half zo uitzinnig over als deze mensen, eerder verbijsterd. Vraag me dan af of ik het wel verdien, als ik dit zie. Of ben ik gewoon zo'n nuchter of mat persoon? Ik voel me dan zo rot als ik zie dat het mensen niet lukt die zo graag willen Dan zou ik ze bijna mijn baby willen geven! Het leven is gewoon niet eerlijk. Zonet vond ik dat nog omdat ik nu steeds pijn heb, maar nu vind ik het even andersom tegenover al die mensen die zoveel geestelijke ellende hebben van een onvervulde wens
Hey Behappy, fijn om nog even van je te horen. Kan me voorstellen dat je erg nerveus bent, zou ik ook zijn. Jeetje an het eind van de morgen ben je moeder Whaaaaaaaaaaaaah Ik zal de hele morgen voor je duimen en veel hier koekeloeren in afwachting op nieuws van jullie. Wel apart, ook hier nog steeds aardig snotterig. Had net wat kramp in mijn buik ik dacht zal ik nou vannacht ook gaan beginnen, maar moest ineens heel nodig een andere bevalling doen, helaas uit verkeerde gat Meid toi toi toi, heel veel sterkte en we horen van je, denk aan je @Triessie, slaap is heel wat waard. als het werk niet wil dan moet je dat aangeven. Je bent heus niet de enige die dat doet en ze zullen het vast wel vaker meemaken. Goed naar je lichaam luisteren. Wat zal jij dan een strak buikje gehad hebben, zal je nu wel weinig meer van zien haha. @Marnat, kan me voorstellen dt het allemaal erg moeilijk is voor jullie. Toch hoop ik nog steeds dat het wondertje bij jullie zal komen. Lief dat je Behappy haar buddy wil zijn, kan me voorstellen dat dat ook wel moeilijk voor je is. Maar we wachten met spanning af op jou buddynieuws
@Assje: Ik moet gewoon meer rust nemen (lees: meer liggen) en waarschijnlijk gaat wordt het dan vanzelf minder. Daarom heb ik de afspraak bij de VK voor a.s. maandag laten staan, zodat ik de uitslag van de eventuele blaasontsteking kan bespreken en even kan evalueren of het veranderd is de aankomende 3 dagen... Ik heb in ieder geval goede hoop dat het minder zal worden hierdoor. het scheelt gewoon enorm dat ik thuis ben en kan gaan liggen wanneer ik wil etc. En wat mijn werkgever betreft, daarmee prijs ik mijzelf inderdaad al 4 jaar gelukkig! Ik heb het echt enorm getroffen daar, mede daarom voel ik ook enorme loyaliteit richting het werk en dan is voor jezelf kiezen soms wel moeilijk @Mariska: Ik had inderdaad altijd een heel strak buikje die nu heel ver te zoeken is Maar goed...voor onze kleine meid heb ik dat graag over en die spieren blijven er wel zitten, dat is wat me nu zo tegenwerkt. Belangrijkste is ons wondertje natuurlijk
ben vanmiddag bij de vk gestript. dus hopelijk doet het iets vanacht. we zullen zien. nu wel wat meer last van mn buik. maar ja wat wil je ook als ze de boel aan het "loshalen" zijn had 1 cm ontsluiting en de baarmoedermond was nog "lang" verder was het daar allemaal heel erg soepel en kon ze het hoofdje voelen
Oej spannend LE, hoop dat het doorzet, hebben we morgen 2x babynieuws Vol verwachting klopt mijn hart
He Be Happy, Nou, kom maar op meid! We zitten morgen allemaal klaar voor jouw baby nieuws! Ik hoop dat je lekker kan slapen vannacht. Je zult morgen toch wel met wat knikkende knietjes die kant op gaan. Infuusje aanleggen, katheter inbrengen...tis allemaal wat onwennig natuurlijk. Zeker als je weet wat je dan nog te wachten staan...maar: JIJ BENT MORGEN MAMA! Ik denk nog steeds een jongen...dus bereid je maar voor op een meid! Echt, heel veel succes, hoop zo dat het vooral een mooie ervaring voor je zal zijn! Foto's maken he! Morgen de hele ochtend doen (als je dat leuk vind). Wakker worden, tassen en mc in de gang, aankomst zh, opname etc. etc. enn...een aller laatste buikfoto! De mijne, aller laatste, is met een operatie-ding aan Lieve LE, Gestript! Daar hoopte ik minstens op! Ik hoop ook dat het vannacht iets voor je gaat doen zeg! 30 juni is ook een prachtige datum hoor, net als 1 juli, 2 juli ... hahaha Hoe gaat het met je man? *ben de rest alweer kwijt...* Ohnee, Triesie: strakke buikspieren, gevoelig baarmoeder. Mijn baarmoeder was ook altijd erg prikkelbaar, heb ook altijd veel harde buiken gehad.Gelukkig remde mij dat zelf verder niet zo..oke, beetje gas terug. Denk dat de rust in je koppie nu al de helft gaat schelen hoor! Gaan we nog een mooi kiekje van je zien?
Nou ik was van plan het nog een aantal weekjes op te houden hoor Alleen op de een of andere manier hangt steeds maar in mijn hoofd dat een zwangerschap 37 weken duurt. Mijn man zei al dat dat vast een voorteken is haha! Maar mijn oma gokt op 4 dagen na de uitgerekende datum. Dat zou wel leuk zijn want dan is mijn vader jarig BeHappy zit je jezelf nu nog even vol te proppen? Hopelijk kun je een beetje slapen.
hier volgens mij de "slijmprop" ook verloren. het was meer bloed met slijm maar lekker heel veel op de slijmprop. dus we zullen zien wanneer de kleine man eruit komt. xxxx
En, ligt de halve club inmiddels te lijden? Ik mag straks om 10 uur naar de acupunctuur, tegen die tijd moet BeHappy onder het mes. Hoop dat ik op dat moment de meeste pijn ga hebben van ons twee als het goed is wel! En als ik dan terug kom thuis is BeHappy mama! En misschien niet als enige. Nieuwsgieriiiiiig! Succes iedereen die vandaag aan bevallen gaat doen!
ben ook benieuwd wat deze dag gaat brengen aan baby's Zou wel grappig zijn... 3 tegelijk haha vandaag mijn 20 weken echo, stiekum zit ik toch een pretecho te overwegen, maar weet niet waar ik dat kan laten doen in het noorden, zou er dan wel 1 willen op dvd.
Spannend allemaal @ricmar: In Oosterwolde zit Babyview. Daar zijn wij ook heen geweest, je krijgt daar een serie foto's, een dvd en een sleutelhanger met één van de foto's. Het is een hele plezierige dame die de echo doet. Heel vriendelijk, toegankelijk. En ze neemt echt de tijd voor je om je alles te laten zien! @elmo: Ik wil best een kiekje plaatsen hoor, wat voor kiekje wil je zien
Hier heerlijk uitgeslapen paar keer eruit geweest vanacht. Ook een paar keer Behappy bij de kop gehad. Vind het zelf ook spannend voor haar. Ben stiekem wel een beetje jaloers, niet op de ks maar dat zij zo haar wondertje in haar armen heeft. IK WIL OOK Maar helaas hier geen voorbodes. Ben ook erg benieuwd naar LE, als het niet zou doorzetten had ze zich hier vast nog wel even gemeld. Ga er vanuit dat zij ook druk bezig is nu