Hier ook weer een noordeling Drenthe. Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger van ons 1e kindje. Af en toe last van misselijkheid, maar eet nog bijna alles Wel last van borsten en rug
Hey Assje, fijn om te horen dat het weer wat beter met je lijkt te gaan, hoop dat deze trend zich voort gaat zetten en dat je snel met de medicatie kan stoppen/afbouwen. Welkom Maus, van harte gefeliciteerd met je eerste zwangerschap. Ik hoop dat alles voorspoedig mag gaan verlopen. Spannend he. Schrijf gezellig mee. Het werd hier aardig rustig nadat er weer een paar zijn bevallen.
Triesie balen dat je nu rust moet houden, maar het is niet anders.. Mausi gefeliciteerd en welkom Det gefelciteerd en welkom en idd al een flink buik, kan het niet zijn dat je misschien al 4 weken verder bent? dat de ongi in mei geen ongi was?? All vandaag kado gekregen van nichtje van hubby ze vond dat we een pretecho verdiend hadden na zoveel jaar wachten en nu alle medische echo's waarbij weinig tijd en uitleg was geweest, we mogen 5 aug naar coevorden naar baby in beeld, we twijfelden zelf nog of we een pretecho wilden , maar ze vond het een mooi kado, wel gaat ze gezellig mee ze wil natuurlijk wel ook naar het "kado"kijken. jullie snappen vast wel dat ze meer is dan gewoon een nichtje haha
Dank jullie wel voor de felicitaties. Ook wij denken dat wij verder zijn.. dan 6 weken en 6 dagen.. vrienden van ons zeggen het ook. Het is dus afwachten op de 15de dan heb ik een intake en controle ben erg benieuwd van wat ze zeggen. Want ik ben van het kwaaltje veel plassen af. dat had ik de afgelopen 2 weken flink. en sinds ander halve week groeien mijn borsten ook flink. moest al nieuwe BH's hebben en vooral waar ik van baal is dat ik mijn broeken niet meer pas. en ook mijn shirts niet aan kan omdat het te veel op valt. wij weten zelf vrij weinig hoelang enzo het al is.... en iedereen kan het nu al gewoon zien.. ik mag vanaf nu haast wel mijn vriend zijn kleding aan doen zo dat het niet zo opvalt
Welkom Maus en uiteraard gefeliciteerd!! @Det ben benieuwd welke datum uit de termijnecho komt, je hebt inderdaad al een aardig buikje @Assje heel fijn om te horen dat het beter gaat @ricmar dat is nog eens een leuk kado Op mijn werk gaven ze aan dat ze het ook wel aan hadden zien komen dat ik nog eerder zou stoppen... Dus er lijkt wel begrip te zijn. A.s. woensdag ga ik nog even heen om wat laatste dingen over te dragen en zodat ik nog even een collegaatje kan zien die op vakantie gaat, anders ga ik ook zo abrupt weg. Moet nog steeds wel wennen aan het idee (heb vanmiddag echt een beetje met mijn ziel onder de arm gelopen), maar als ik terug kijk naar vorige week, denk ik echt dat ik vorige week inderdaad al over mijn grens heen was, gezien het feit ik ook al begon te huilen op het werk. Hulde aan mijn vk dat ze verder kijkt dan het controlegesprek en dat ze de knoop voor mij heeft doorgehakt, want dat had ik waarschijnlijk zelf niet gedaan!!! Ik prijs mezelf erg gelukkig met deze dame! De aankomende weken ga ik maar eens toegeven aan mijn nesteldrang en op mijn dooie gemakje mijn huisje bijhouden en achterstallige administratie archiveren . Wat meer rust in het koppie heeft ongetwijfeld ook zijn effect op mijn lichamelijke gesteldheid....
Wat een gebabbel dames! Gezellig. Welkom voor de nieuwe bolle buikjes. Niet zo hoog in het noorden als sommige anderen maar vooruit, het is het noorden Ik hoop dat jullie mogen gaan genieten van goede zwangerschappen en prachtige roze baby's!
Helaas, te vroeg gejuichd, het wordt hier weer minder Ik ben het echt zo beu dat ik iets met een sloopkogel te lijf wil gaan! Laten we het niet hopen maar mijn angst is dat dit nog tot de bevalling gaat duren omdat ze het stomweg vertikken een foto van mijn hoofd te maken. Wedden dat het uiteindelijk iets is wat direct te zien was geweest? GRRR!!!
Assje@ Meis wat een rot gedoe , dikke knuf meer kan ik helaas niet doen. Nieuwe meiden met een mooi buikje welkom en een goede zwangerschap toe gewenst. Le@ Hoe gaat het met je als kers verse mama in spe?
Oja ach laat maar ben niet meer zo waker plus veel aan het hooft lol. Dus marnat gaat haar bedje op zoeken . Spreek je weer .
marnat! heel veel succes morgen!!!!!!!!!!!!!!!!! denk aan je!!!! Triesie wat vervelend is dat he dat je niet mag werken. En dan ook nog zo stomme reactie van je schoonmoeder dat kun je er nu echt niet bij hebben met al die hormonen he! sterkte! Heb je het nog uit kunnen praten? Nieuwe meiden: welkom! en van harte gefeliciteerd!!!!!! Assje , het houdt maar niet op he... kun je niet nog eens bellen dan? dat het echt niet uit te houden is? Ricmar , wat een ontzettend leuk cadeau!!!! leuk hoor! en ook lief. tegelijkertijd ook wel weer spannend denk ik , een pret echo! Mariska , hopelijk slaap je vannacht wat beter.... trek je het allemaal nog wel wat? het zijn nu echt de laatste loodjes he! ontzettend spannend allemaal. ik denk vaak aan je hoor!! JE KUNT HET!!!!! Elmo , hoe gaat het met jouw? en met de kids? Ruben nog steeds uit logeren... je zult hem wel missen denk ik! Hier vanmiddag met evan naar de huisarts geweest. Hij heeft een luchtweg infectie , maar nog geen medicatie gekregen ,omdat de longetjes wel redelijk schoon klonken. Nog eventjes aanzien en mocht het slechter gaan dan krijgt hij gelijk medicatie. Ik moet over een week terug bellen. (hij hoest namelijk best wel veel snachts) Verder is zn oogje ontstoken, en daar heeft hij druppeltjes voor gekregen! Het etentje was leuk en gezellig en heerlijk! mn moeder kan zo lekker koken! ga zo slapen... welterusten meiden!!! xx
Ben jaloers op jullie Allemaal heerlijk aan het slapen. Hier derde nacht geen slaap, bleeeehhhhhhhhhhhh
@Triesie: ik ken het gevoel dat je met je schoonmoeder hebt. Ik hoef me ook maar even niet lekker te voelen en het is meteen: daar heb ik nooit last van gehad het zal allemaal wel meevallen. Of te wel stel je niet zo aan. Dat doe je dan niet, maar dat gevoel geven ze je dan. Ik heb de pech dat mijn mama niet even in de buurt woont. Dus ik moet het ook maar daarmee doen. Sterkte meid. Het belangrijkste is dat je mannetje je begrijpt
Helaas, ik kan bellen wat ik wil maar ze kunnen verder niets doen. De pijn is nu wel uit te houden gelukkig, want het is weer veranderd. Maar dat betekent wel dat ik 24/7 pijn heb alsof ik een rotte kies heb en een oorontsteking Gelukkig doet paracetamol weer een klein beetje, maar pijnloos wordt het niet. De enige verdere optie is een MRI scan maar die gaan ze nu ook niet doen, gezien de aanvallen wat afgenomen zijn. Ze zien er de noodzaak dan niet van in. Maar als dit aan het eind van de week nog zo is of slechter is, dan bel ik daar wel weer achteraan. Ik ben nu gewoon zo vreselijk moe van de pijn. Het beperkt alles. Ik kan niets plannen, want ik weet niet of ik op die tijd een aanval heb of dat het juist goed gaat. Zodra het goed gaat doe ik zoveel mogelijk, wat eigenlijk niet moet. Maar ik kan toch moeilijk constant liggen of zitten niksen? Het huis ruimt zichzelf niet op, de hond laat zichzelf niet uit en eten komt niet spontaan uit de oven! Ik ben ook doodsbenauwd voor het verloop, want in deze conditie kan ik onmogelijk een bevalling aan. Ik kan niet eens normaal met de hond wandelen!