Nou Elmo ik zag hem wel aankomen met dat apparaat, maar de baby heeft geen kijkgaatje dus die schrok zich vast te pletter toen dat ding aan ging Ik dacht gisteren nog na over geluiden en bedacht me toen ineens dat ik eigenlijk ook zelden muziek luister en als ik dat doe, dan heb ik aan volume 4 echt genoeg en dat hoort de baby vast niet. Ik heb gelezen dat muziek wel goed is. Moet ik mijn buik dan een koptelefoon geven? Ik zie het niet zitten om de muziek harder te zetten... Dat heb ik nou ook, dan zie ik mezelf voorbij een ruit lopen en denk ik: Ohja! Ik heb een enorme pens! Soms vraag ik me ook af waarom mensen zo naar me kijken, dan ben ik het gewoon vergeten. Wat me trouwens opvalt is dat groepen hangjongeren, vooral jongens, ineens veel rustiger zijn als je langs loopt. Toch nog enig respect (of zou het medelijden zijn?). @ricmar tel je de dagen tot de pretecho al af? Ik vond het zelf erg leuk, terwijl ik de normale echo's weinig aan vind. Het gaat dan toch even om het onbeschaamd gluren naar je kindje in plaats van dat er van alles onderzocht moet worden.
assje ik tel de dagen tot 5 aug af maar heb zeker nog 2 gluur momenten voor die tijd 11 en 12 juli dus af gluur momenten weer genoeg haha
Hey meiden, Ik wou even mededelen dat wij morgen een echo krijgen om half 3. Die krijgen wij om dat ik flink ben gegroeid en de intake op 15 juli blijft wel staan. mijn vriend had vanmorgen gebeld om eens te informeren. en dat ik er twijfel over alles of het wel goed gaat en dat mensen zeggen dat ik veel verder ben dan 7 weken.
Ergernis!! :x Kom net van het ziekenhuis waar ik een groeiecho had. Onder het meten had ik het idee dat de gyn de maten vrij ruim nam. Tot nu toe zag ik iedereen altijd op de lijntjes meten, hij mat er buitenom. Uitslag: baby lijkt 33 weken terwijl ik 31 weken ben. Of mijn bloeddruk en suiker wel goed waren? Ja, 120/70 gisteren en mijn suiker 5.2 dus hartstikke netjes. Oh, nou, de baby was wel groot. Maar dat kwam wel vaak voor bij dikke mensen (de reden voor de groeiecho's) want die eten veel suiker. PARDON!? Ik snoep nauwelijks en drink thee zonder suiker of verdund ongezoet appelsap, soms eens wat anders maar echt geen glazenvol suikerhoudende drankjes en met zoet beleg ben ik ook matig. Ik voel me echt zo beledigd als mensen zo gaan redeneren. Mijn baby is volgens 1 meting aan de grote kant, DUS ik heb teveel gesnoept WANT ik ben dik. Noujaaaaazeg! Wel hopen dat hij bij de meting over 2 weken weer normaal is want ik heb echt geen zin in een grote baby
Det: Heel veel succes morgen! Ben erg benieuwd wat uit de echo blijkt. Assje, Kan me voorstellen dat het je heeft gekwetst. Op naar de volgende meting. Maris, Nog geen baby'tje op de ....boulevard? Mag ik mijzelf uit nodigen op kraambezoek? Hihi..natuurlijk wel pas als jij daar toe bent hoor Ben zo benieuwd!
Hey meiden, @ Det: ben ook erg nieuwschierig naar de uitslag, hou ons op de hoogte. @Assje: Ik zou het me niet teveel aantrekken wat er gezegd is, vind dat ze het wel wat professioneler naar je hadden kunnen brengen. Daarentegen zou ik in jou geval blij zijn met een goed gezond enigzins wat dikker kindje aangezien alle shit die je meemaakt in je zwangerschap, met medicatie en stress ed groeit het dus goed. Ze houden je vast goed in de gaten en als het kind echt fors is zullen ze je vast niet tot de 40ste week laten lopen. Hier vanmorgen naar de vlos geweest. Alles keurig. Volgende week weer heen, hoop dat het niet meer hoeft Vandaag nogal hangdag, weinig puf. Heb vanmiddag even lekker bij kunnen slapen. Heeft me wel even goed gedaan. @Elmo; je hoeft jezelf niet uit te nodigen hoor, de envelop voor het kaartje ligt klaar voor jullie met uitnodiging voor ons kraamfeest, en als je niet zolang kunt wachten, kom je maar even eerder gluren, misschien wil Mijs dan ook wel mee
Oh dames ik heb jullie echt verwaardeloosd !! Sorry Sorry Gefeliciteerd met de baby's !! Wat een leuke namen zeg. Nu is Mariska aan de beurt, Spannend. Jeetje Assje ik vind dat echt niet normaal dat ze zoiets zeggen hoor ! Was dat in het ziekenhuis ? Hier gaat het wel goed beebje was gisteren en eergisteren toch wel heel rustig. Voor zijn doen gewoon extreem rustig. Dus toch de VK gebeld en die heeft even gekeken. Alles was goed ze kon geen bijzonderheden vinden. Toch moest ik naar het UMCG voor controle. Dus eerst CTG gehad en daarna 2 keer een echo 1 keer door VK in opleiding en kwatiertje later door de Gyn. Alles was goed baby loopt flink voor op schema en ligt al ontzettend diep in mijn bekken. Zo diep dat een echo van het hoofdje haast niet te doen was omdat hij al zo diep ligt.
Hey Cos, leuk dat je ook nog even weer wat van je laat horen. Blij om te horen dat alles goed is en dat je weer wat gerust bent gesteld. Hier de laatste loodjes idd, merk nu dat ik het wachten ook beu wordt, pompidompidom Net even babyboom gekeken, heftig en mooi. weer flink zitten brullen. ga me nu even lekker douchen, welterustren voor straks
Ah Maris, denk dat ik toch wel gretig gebruik maak van jouw voorstel om iets eerder te komen gluren. Vind minibaby's zoooo leuk Ik hoop dat je er echt bijna bent meid! Cos, ik had het al gespot inderdaad, jouw avontuur maar super fijn dat je kleintje het heel goed doet verder. Misschien wat gas terug?
maris!!!!!!!!!!!!!! hoe gaat het!!!!!!!!!!!!!! denk de hele tijd aan je!!! spannend hoor! en wens je tzt heel veel succes toe!!! liefs!!! Be Happy , wat een prachtig jochie!!!!!!!!!!!!!! oooo wat snoezig in zn nijntje pakje. geweldig! wat een mooi ventje! ben zo blij voor jullie! Hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie nu heerlijk aan het genieten zijn! Ricmar , spannend he die aankomende echo's! Fijn dat je je zo goed voelt! lekker aan het genieten zo te lezen! Assje , wat een verhaal zeg... maar denk eerlijk gezegd dat al die stress ook best schadelijk kan zijn...... als je familie hebt als tandarts dan kun je toch ook vragen of een andere tandarts die foto's kan nemen? Elmo, hoe is het met de kinders? en met de jeukerij , eczeem?? helpt het astronauten pakje wat? en de nieuwe zalf? wat leuk zeg dat je bij mariska tzt op kraambezoek gaat!!! En wat leuk zeg dat ze en kraamfeest geven!!! Cos , wow jullie kindje wil eruit! maar moet nog wel eventjes wachten hoor! doe maar rustig aan!!! Det succes!!!!!!! ben benieuwd hoor! laat je het ons nog even weten? Hier alles goed!! al blijf ik nu wat kwakkelen........... vanmiddag nog een keer naar de arts , voor mn longen. Hoest nu al 3 weken... (tot grote ergenis van mn man Evan was laatst ook aan naar de dokter. afgelopen maandag en heeft een luchtweginfectie , maar het gaat nu wel weer wat beter gelukkig. straks nog even een fruithapje , en dan maar even lekker wandelen ofzo! tis hier geen mooi weer dacht dat het vandaag zo mooi weer zou worden!
Elmo Ik doe eigelijk al vrij weinig omdat ik zoveel last van mijn bekken heb. Maar ga nu lekker genieten in de tuin van de zon die inmiddels is aangekomen ! Je zal haast zeggen he dat hij eruit wil.. Nee dat doen we nog maar even niet. De Gyn zei dat het vroeg was maar sommige kinderen hebben gewoon een voorkeurshouding en dan is bij deze al vanaf het begin zo op deze manier.. Maris trek je het wachten nog ??
Hey meiden, alles rustig hier. Voel me goed. Heb gistermiddag en vannacht eindelijk lekker geslapen. Vanmorgen bezoek gehad van collega. Geen gerommel of niks. Merk dat de verveling nu begint toe te slaan, en dat ik het wachten beu wordt. Ik wil zo graag mijn kindje knuffelen Maar zal nog wel even geduld moeten hebben. @Det, jij zou vandaag op controle gaan toch. Ben benieuwd wat er uit is gekomen.
Ella, De kleine man is uit logeren (we hebben zijn pak niet meegegeven) maar zijn plekjes gaan heel goed, naar wat ik hoor. Ben blij voor het ventje! Wat naar dat jij ook begint te kwakkelen zeg! Luchtwegproblemen zit in de fam.? Kijk dan ook maar uit met eczeem...hier zit het beide in de fam (elke kant iets) dus Ruben heeft de volle laag :S Vanmorgen met Stijn pasfoto's gemaakt, voor zijn ID-kaart. Die van Ruben waren toen leuker...Stijn zit echt heel apart met zijn mond open...whahah...nouja. De gemeente heeft hem al even bekeken en akkoord bevonden, dus vind het allang best. Formulieren nog even invullen en dan de officiele aanvraag doen. Man moet of thuis tekenen of mee en kind MOET ook mee...dusss..dat wordt weer een klusje voor een vrije dag. Ach, hebben ze in elk geval beide een ID-kaart en kunnen we ongestoord op vakantie Marisje...wat is het stil bij jou? Meldplicht!!
En ook geen tweeling dus. Nou dan heb je nog even tegaan, aangezien je buik nu al flink groeit. Hebben ze er nogiets over gezegd? Mooi he zo'n klein wondertje
dat was vet wat zich nu al op slaat in mijn buik. ze zei dat hebben wel meer vrouwen ( gelukkig dacht ik hi hi )
Fijn dat alles goed is Det! Dat is natuurlijk het aller belangrijkste. Wie weet groei je de rest van je zwangerschap niet zo hard, dan ben je blij met deze snelle start