Gelukkig dat het met Evan beter gaat. Beterschap dan voor jou! Ik heb zelf astma dus weet hoe vervelend benauwdheid kan zijn. Vooral omdat je er ook nog eens slecht door kunt rusten vaak omdat het liggend dan erger is of door erg hoesten. Goed dat het aangepakt wordt en hopelijk werkt het. En natuurlijk, de zorg blijft mensenwerk! Het is altijd afwegen en er zijn veel mensen die hard werken en echt hart voor hun werk hebben. Respect voor diegenen hoor! Maar er zijn ook wel mensen die gewoon uit luiheid dingen laten die ze best even hadden kunnen oppakken of uitbesteden en dat vind ik dan jammer. Je gaat wel om met mensen die afhankelijk zijn van jouw inzet.
assje daar heb je helemaal gelijk in hoor!!!!!!!!!! ik bedoel dit dan ook niet verkeerd.. al helemaal niet naar Be Happy toe! vind het top dat zij het aankaart, dat zijn maar weinigen die dat doen! Hopelijk zijn ze dan zo netjes om wel terug te reageren.......!!! en dan die zwitsal tas... wat flauw zeg! ik kreeg er wel eentje.... niet dat het om die tas gaat , al is ie erg leuk maar meer het idee.... na ja , beetje aparte afd! maar dat idee kreeg ik al met Be Happy haar verhalen... MARISKA!! wat ben je stil!!!!!!!!!!!!! zou het????? zet em op meid!! xx
Maris had een bezette avond toch? Ik heb ook geen tas gehad..maarja, ks he, tot 2x toe Ik had wel van de vlos een leuke zwitsal tas gekregen, bij de intake. Maargoed, was ook 2007 en 2009. Lekker slapen nu en morgen: Ruben ophalen!
Heerlijk, tot half 9 geslapen vandaag en maar 2x wakker geweest vannacht! M'n man is een nachtje bij een vriend blijven slapen en hoe fijn ik het ook vind als hij naast me ligt, alleen in een bed slaap je toch wat dieper. En ik denk maar zo: slaap draagt bij aan herstel!
Rustig aan meiden, niks loos hoor. Als het begint post ik wel of stuur ik Elmo wel sms Ben gisteravond nog mijn ramen wezen lappen binnen Daarna even lekker gedoucht en op de bank liggen hangen en lekker op bed gegaan. Was tegen drieen alweer wakker maar ben wel opbed gegaan, toen ik voor het laatst op de wekker keek was het een uur of 5, ben daarna weer in slaap gevallen en heb nog even lekker tot 10 uur op bed gelegen. Lief dat jullie zo aan me denken
Oh Maris je houd de spanning er wel in hoor ! Je bent het nu zeker ook wel zat he ? Ik kan me zo goed indenken dat je dan zoiets hebt van wil het kindje lekker vasthouden ! Nou zal nu niet heeeel lang meer duren ! Wij hebben vandaag de box van mn Schoonouders gekregen. Had nog wel wat moeite met het kiezen van de kleur. Maar het is gelukt vanavond plaats ik wel even fototje. Hij staat al want hij staat op de plek waar eerder de hondjes lagen. Die zijn nu verhuist kunnen ze alvast wennen aan de nieuwe situatie. Alhoewel ze het niet echt raar lijken te vinden dat ze ergens anders liggen .. haha
Hoi Cos, leuk een nieuwe box. Wij hebben het er nog niet staan, hebben er nu de wieg staan, ook voor onze hondjes en kat om te wennen dit gaat goed. Wat voor hondjes hebben jullie? Wij 2 jack russells Maandag is officieel de uitgerekende datum. Zoals het nu lijkt zit het er nog wel even. Vandaag alle gordijnen er maar voor weg gehad en gewassen, het ruikt hier weer naar bloemetjes haha. Voor morgen heb ik spul in huis om een cake te bakken, moet toch iets te doen hebben. Heb weinig meer te poetsen over haha We wachten rustig af..........pompidompidom
Ga je bakken? Bij de Walvisjes bleek dat achteraf een teken! Vanaf duurde het nog geen 48 uur meer Whoehoeoeeeeee, hoop het zo! Heerlijk joh, je huis weer lekker fris! Cos, Welke kleur is het geworden, of moeten we wachten op de foto's? Hier is ons gezin weer compleet. Wat heeft hij het leuk gehad en wat zijn die mensen waar hij geweest is toch enorme schatten. Ze hebben een dagboekje gemaakt,voor elke dag een verhaaltje, leuke stickers en foto's. Erg leuk! We kregen ook elke dag een kaartje trouwens! Het mooie was, ze is nooit vergeten dat ik het zo ontzettend moeilijk vond, het ks verhaal van Ruben zijn geboorte. Ik had zoveel gemist. Ze vond het niet nodig dat ik bij een logeerpartijtje van alles zou missen, dus een dagboek. Echt, we zagen het thuis pas, ze had wat cadeautjes stiekem in zijn tas gestopt, en er zijn wat traantjes gevallen hoor. Ik zal nooit meer ruggengraat krijgen geloof ik. Nou, genoeg ego-berichten. Vlieg gauw het forum nog ff over. Smak voor iedereen (ook de meelezers )
Ben hier net van de trap gedonderd Kwam thuis en er is weer een of andere debiel hier aan het stoken. Heb een was hangen dus gauw de trap op om het raam dicht te doen. Loop rustig weer naar beneden en halverwege ga ik ineens wel heel hard! Gelukkig op de rug maar wel 10 treden hard in de onderrug en dubbelgeklapt beneden gekomen. Voor de zekerheid de vk even gebeld, die zei dat ze geen problemen verwacht omdat ik op de rug ging. Wel paar dingetjes die ik even in de gaten moet houden en dat de baby zich van schrik een tijd stil kan houden dus dat ik daarvan niet moet schrikken. Poeh zeg, ik bedacht me van de week nog dat ik in dit huis nog nooit van de trap gevallen was! @Mariska ik kan nu wel een plak cake gebruiken, wanneer begin je met bakken?
Ow wat naar Assje, het zit je niet mee he! Je zal morgen wel barsten van de spierpijn. Arme uk, die heeft het flink te verduren zo zeg. Jij ook natuurlijk! LE: Hoe gaat het met jullie 2e spruitje? Al uitgedeukt genoeg voor een foto *grapje natuurlijk, elke baby is mooi...noujaaaaa...heeeeeel veel baby's wel). En hoe gaat het met je man zijn hand?
Assje jeetje wat zul je geschrokken zijn, heb je nergens last van? weet niet of je arnica ofzo in huis hebt, maar zou mijn rug alvast insmeren
Ja, vallen stoten gel kan wonderen verrichten (denkt aan een vriend zijn vrijgezellenfeestje / paintbal / hij in een konijnenpak).
Ja dat zei de vk ook al, dat ik er veel meer spierpijn van zou krijgen dan anders. Ik voel nu vooral een blauwe rug opkomen. Heb ooit mijn stuitje gebroken en dat voel ik dan gelijk weer Maar het steekt allemaal bleekjes af tegen de hoofdpijn De kleine beweegt alweer en ik heb geen vocht- of bloedverlies dus neem aan dat het goed afgelopen is. Ik grapte laatst nog tegen mijn man: als na de geboorte alles even goed gaat als het nu slecht gaat, dan gaan we een geweldige tijd tegemoet Laten we daar op hopen. Ik probeer een beetje positief te blijven want anders zijn het nog een paar heeele lange weken.
hier zijn de kids van mn vriend dit weekend hier ook. pffffff. vervelend zijn ze. gelukkig hebben mijn ouders mn dochter en zijn 2 kids mee naar huis genomen zodat wij alleen yannieck vanacht hebben. morgenvroeg komen mn schoonmoeder, mn vriend zn 2 zussen en een kindje daarvan. dus word weer aardig druk. half 11/ 11 uur komen ze hier al. hopelijk gaan ze niet te laat weg. vorige keer waren ze ook van ongeveer 2 tot half 7 bij ons. pffff was kapot. want dat kindje van zn zus luisterd slecht en zit overal aan en steeds bij yannieck in de kinderwagen kijken en aan de kinderwagen zitten te trekken en duwen. dus zei ook al tegen mn vriend dat yannieck mooi boven gaat slapen en alleen ff met voeding beneden is. maar als het te druk is geef ik hem boven gewoon drinken. @bv wie geeft er nog meer bv. ik dus ook maar hebben jullie ook zoveel bv. ik moet eerst behoorlijk wat kolven voordat yannieck kan drinken. ik kolf vaak 110cc af en daarna krijgt yannieck (laatste keer gewogen en toen had hij 90 cc gedronken) je hebt van die ijsblokjezakjes en daar doe ik de "te veel" melk in. heb nu al 6!! zakjes in de vriezer liggen. heb echt overproduktie. merk het wel een beetje dat mn hb te laag is. ben nog steeds wel aardig moe. en dit weekend ook zo druk. pfff. ik wil zo graag ff lekker buiten lopen met yannieck en mn dochter. maar ja. met de kids van mn vriend erbij word het alweer druk en ik "moet" 's middags slapen van mn vriend. maar ja ik moet ook op yannieck letten omdat mn vriend niks kan met zn hand. hij kan yannieck niet eens optillen ofzo. dus de verzorging van yannieck, mn dochter en zn 2 zoontjes komt op mij terecht. zal blij zijn als het zondagavond is. zijn ze weer terug naar hun moeder. en vind het zo ontzettend lief van mn ouders dat ze alle kids vanacht hebben. mn schoonmoeder zou de kids van mn vriend eerst een nacht hebben. maar toen vond ze het opeens niet eerlijk tegenover de jongens omdat ze hun vader ook al een maand niet hadden gezien enz enz blablabla en uiteindelijk zei ze dat ze doodmoe was en daarom de jongens niet wou.(terwijl ze het eigenlijk al aan ons toegezegd had) alsof ik niet moe ben. mn moeder is elke dag bij ons om te helpen. en mn moeder heeft thuis ook nog genoeg te doen en die hoor je ook niet klagen, terwijl die ook echt wel moe is. zal zo op bed. hopelijk gaat yannieck lekker "doorslapen". maar denk dat hij rond half 3 nog een keer komt en daarna half 6 en half 9. hij ligt nu wel lekker te slapen __________________
Goedemorgen meiden, ik kom me weer melden. Gisteravond laat ineens wat misselijk gevoel. Emmer maar mee naar boven. Maar is goed gegaan zakte later weer af. Verder geen bijzonderheden. Lekker geslapen, Ga vanmiddag even cake bakken Jullie hebben gisteravond ook nog even lekker gekletst zeg. @Assje, Oei Assje das niet zo mooi, wel uitkijken hoor! Gaat ie weer een beetje. @Elmo, jeej gezinnetje weer compleet, wat leuk hoe die mensen daar mee omgegaan zijn zeg, vind het erg ontroerend zoals je het hebt geschreven. Gelukkig is hij nu weer thuis, kun je zelf weer van de (b)engels genieten. @Le, hey meid, zo je hebt het aardig druk idd met die visite en de kids. Goed om jezelf denken hoor, je bent net een week geleden bevallen. Je moet wel aan kunnen sterken. Je partner is nog steeds onthand lees ik, dat maakt het er ook niet makkelijk door. Moet je nog veel dingen zelf doen, omdat hij je niet kan helpen, pittig hoor. Jeetje wat een melkproductie heb je zeg. Mijn angst is dat ik straks niets heb, ik zou heel graag willen geven. Nou ja we zien het wel. Fijne zondag allemaal
Jeetje LE, dat klinkt inderdaad niet ontspannen zeg! Fijn dat de kids tenminste 1 nachtje uitbesteed zijn. Dit geeft jullie ook even wat ademruimte. Over de bv: Als je zoveel blijft kolven, blijft je productie dit ook aanmaken he. Zo wordt het nooit minder. Kan je niet proberen alleen de aller ergste druk eraf te kolven en gaan voeden zodra je ook maar even denkt dat het lukt? Anders lactatiekundige bellen hoor...die kunnen met 1 consult vaak al hele goede tips geven. Ik kreeg het ook nog eens voor een groot deel vergoed. Stijnemans wil aandacht..toedels. Ow Maris, Beval ze!
Mariska je weet het echt spannend te houden, elke keer als ik een melding krijg van en reactie in het topic denk ik zou het?? Maar je gaat zoals het er nu uit ziet de 40 weken halen. succes met de laatste loodjes en bak maar wat lekkers wei weet helpt het haha
Assje doe je wel voorzichtig ? Dat zijn geen mooie capriolen hoor.. Maris zet niet door dus .. Ah die wacht nog even joh zit nog veel te lekker daar binnen ! De box
Hey meiden, ja kindje zit nog veel te lekker. Zal nog wel even duren. Alhoewel ik me toch niet zo lekker voel vandaag, kan niet echt zeggen dat ik misselijk ben, maar wel flauw op de maag, weinig zin aan eten of drinken. Zal zo toch even wat home made groentesoep naar binnen stouwen, moet toch wel wat eten. Wauw mooie box Cos, bij de prenatal hadden ze afgelopen week boxzakken in de aanbieding voor 12 euro heb ik ook 1 meegenomen, handig voor speelgoed ed.