De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Nou Mariska is die cake al klaar? :D

Hier alles goed, op wat stijfheid na. Geen veranderingen en de kleine is mooi actief gebleven, was vrij kort na de val alweer in beweging dus blijkbaar heeft mijn dikke kont goed als valkussen gewerkt ;) Was erg geschrokken, maar gelukkig kun je dan 24/7 de vk bellen om te vragen waar je op moet letten. Doen ze nooit moeilijk over en ze vragen altijd of ik zo voldoende geruststelling heb anders komen ze langs. Ben wat die service betreft erg tevreden met mijn praktijk.

Vandaag lekker een dagje bij huis. Ik heb eindelijk eens werk gemaakt van babykleding en heb nu een hele stapel klaarliggen voor de was. Rompers heb ik in 3 maten en een paar kleertjes alvast in maat 62. Alleen vestjes vond ik heel moeilijk te vinden! Heb er maar eentje kunnen scoren. Ik moet van de kraamzorg 4 setjes hebben. Maar vestjes waren er gewoon bijna niet, alles is zomerkleding. Vind ik wel raar, want als je in de herfst moet bevallen ga je toch nu winkelen? :(

2. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Boxzak hangt er al aan maris aan de linkerkant .. Niet in het zicht haha

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Gelukkig Assje dat alles goed is afgelopen.
    Ik ben nog niet begonnen met de cake, wil eerst nog even stofzuigen en het toilet doen en ga dan denk ik lekker even buiten zitten. Kijk morgen wel even of ik dan zin heb om te bakken.

Oke Cos, ik zag hem idd niet handig ik dacht ik tip even voor als je er nog 1 wilt aanschaffen. Maar dat hoeft dus niet. Zag dat je er ook een la onder hebt,die hebben wij niet gedaan omdat de box tussen twee bankstellen in komt (weinig ruimte) en dan kan die toch niet open. Wel jammer, lijkt me wel makkelijk.

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik had ook gekeken op de site van prenatal voor de boxzak staat op de site onze prijs 7,64 en als ik hem aanklik is de prijs 14,44 snap er nu dus niks van...

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Poeh Mariska dat je met die termijn nog fut hebt voor huishouden! Ik loop 9 weken op je achter maar ik heb er nu al geen puf meer voor. Vooral bukken begint schier onmogelijk te worden! Weinig energie heeft natuurlijk ook met m'n hoofd te maken, maar m'n hele lijf gaat daarin mee :(
    Ik zit nu alweer op bed, zo even een uurtje slapen. Merk dat ik bovenop alles ook nog ziek word! Last van de darmen en keelpijn. Vraag me af of het nog eens ophoudt allemaal voor ik eraan ten onder ga. Bah!

6. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Assje rust lekker even uit... en gelukkig is het na de vl van gisteren allemaal meegevallen

7. lovelyengeltje

lovelyengeltje Fanatiek lid

8 jul 2008
    2.561
    0
    0
    Friesland
    @elmo
    Over de bv. Ik kolf er ook maar een "beetje" uit. De meeste voormelk moet eruit. Want yannieck "moet" de achtermelk hebben. En omdat ik zoveel melk heb moet ik er eerst wel 90 cc uitkolven en dan drinkt yannieck nog makkelijk 100 cc uit mn ene borst (hebben we laatst bekeken met de weegschaal.)
    Dus ik kolf echt niet voor de "lol" of voor extra produktie te maken.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mooie box Cos!

Assje,
    Die energie, die komt wel weer joh! Je hebt nou zoveel voor je keizen gehad!

LE
    Neeeee! Ik bedoelde ook helemaal niet te zeggen dat je nu niet goed bezig was! Sorry als dat zo is overgekomen.
    Het is zo dat je heel gauw die "overproductie" in stand houdt, als je erbij blijft kolven. Juist in die eerste periode moeten je borsten leren hoeveel ze aan moeten maken.
    Ik denk echt dat, als jullie daarvoor open staan, een consult van aan LK heel goed kan doen!
    Had ik het bij de eerste maar gedaan en gelukkig heb ik het bij Stijn gedaan! Het zijn soms hele kleine trucjes, die een ontzettend verschil kunnen maken.
    Maargoed, vooral doen waar JIJ je goed bij voelt!

Maris,
    Hmmm..soep...dat was nou net de maaltijd die er bij mijn bevalling weer uit kwam :D
    Ik duim voor je! Je nieuwsgierigheid zal niet te houden zijn!

9. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    ff vraagje,

sinds een week ofzo hoor ik soms een knakje uit mijn buik komen als de baby aan het bewegen is, vind het zo´n eng geluid, iemand idee wat dit is?

Het hoort wel op een luchtbel die knapt, of bijvoorbeeld dat je knie knakt bij buiging maar dan minder hard natuurlijk.

:(:(

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Herkenbaar! Vooral van andere meiden o.a. hier op het forum.
    Geen idee wat het nou is, heb vaker gehoord het kindje zelf..maar of dat waar is weet ik niet.
    Eigenlijk weet ik ook niet meer of ik het zelf heb gehad, ik dacht maar een paar keer (maar niet duidelijk genoeg).
    Sommige voelen ook een knak en dan blijken de vliezen gebroken....

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    ja heel apart, maar zijn dus meer die dat hebben.
    Toen ik het de eerste keer hoorde dacht ik ook, zou mijn vlies gebroken zijn? Maar ik hoor het nu wel een paar keer op een dag en ik heb niet het idee dat ik vocht verlies.
    Als ik woensdag nog niet bevallen ben, zal ik het de vlos eens vragen.

Bedankt voor je reactie Elmo;)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nouja, je hebt er niet zoveel aan... hahaha
    Ik denk als je de zoekfunctie hier raadpleegt (of misschien wel het verloskundige onderdeel) dat je wel wat vindt.
    Ik zal straks ook ff zoeken voor je.

13. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
  14. Elmo

Elmo Niet meer actief

15. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Nou het gaat hier weer lekker hoor! ;) Begin van de avond vonden man en ik het tijd 'het' weer eens te doen voor het eerst in 2 maanden. Overal gelezen dat het safe was, dus hoppa! :)
    Nog geen 20 minuten erna krijg ik me toch kramp in onderbuik en nog verder naar beneden! Onregelmatig, maar echt komen en gaan van drukkende kramp. Ik schrok me rot! Meteen gevraagd hier op het forum en even in de gaten gehouden, geklokt ook. En nu zakt het weer af. Hopelijk blijft dat zo! Morgenochtend maar even bellen om te vragen of zoiets vaker voorkomt is. En ik kijk volgende keer wel uit met seks :$ :)

Poeh ik begin bijna te denken dat iets mijn zwangerschap wil tegenwerken ofzo :(

16. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    @ Assje, als je het niet vertrouwd, misschien toch maar vlos bellen.

Goedemorgen meiden,
    hier vanaf half 4 al wakker, ben er wel weer ingegaan nog gelezen en toch maar weer eruit om half 6. Heb ontbijtje voor vriendlief gemaakt, wasmachine aangezet wat opgeruimd en ga nu nog even weer op bed. Anders wordt het zo'n lange dag.

Meld me wel weer ergens vandaag;)

Allemaal een fijne dag

17. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Ja meldplicht he :D Nog geknak gehad? Misschien duidt dat erop dat je kindje een rare knakker wordt!

Hier alles weer normaal, man wat schrok ik gisteren! Tegen middernacht was de rust weergekeerd en nu voelt het weer normaal. Ik zal straks de verloskundige bellen om te vragen wat het geweest kan zijn. Iemand hier op het forum zei dat ze op dezelfde termijn oefenweeen had gekregen van seks :$ Die hoef ik nog even niet hoor!

Verder vandaag een check m.b.t mijn hoofdpijn. Ben benieuwd of ik serieus genomen word, ik ga vragen om verder onderzoek.

18. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ladies,

Ben er voor de ontspanning even een paar daagjes tussenuit geweest. Voel me hierdoor stukken beter...

Met schoonmoeder niks uitgepraat, ik wil die confrontatie niet aangaan, zo'n 6 weken voor de bevalling. Mijn eigen moeder begint nu zelfs ook al, gelukkig weet manlief hoe ik me voel en neem hij het voor mij op... Maar verdrietig en teleurgesteld ben ik af en toe wel...

Desalniettemin ben ik druk bezig met de voorbereiding voor de komst van ons beebje. Deze week even matrasbeschermers ophalen en een kraampakket, want ik hoop nog steeds thuis te bevallen. Maar ik ben ook begonnen met het samenstellen van mijn 'vluchttas' en just in case gaan we naar een info-avond in het ziekenhuis a.s. donderdag.

Zo, ik ga nu eerst even bijlezen! Fijne dag allemaal!!

Deel Deze Pagina