heb even een uurtje gelegen! best wel lekker. net even een fruithapje gegeven en hij zit nu wat te spelen. zo maar even boodschappen doen.... maar het trekt niet zo om naar buiten te gaan wat een ***************** weer he! en dan hoorde ik dat er in Italie en Griekenland een hittegolf aan zit te komen......
Ik moet eigenlijk met Stijn naar het gemeentehuis, voor zijn ID kaart maar het arme kind is EN ziek, en het is pokkeweer. Bij een stralende dag had ik hem wel even meegenomen, maar nu vind ik het echt zielig. Nu eerst maar eens opzoeken hoe lang het duurt voor ze klaar zijn, ander moet ik wel (we gaan over 2.5 wk al weg).
Elmo ja balen is dit weer he! En stijn moet perse mee toch?? kan me voorstellen dat je dat liever niet wilt met een ziek kindje! wat scheelt eraan? zo sneu he als die kleintjes ziek zijn! Heel veel beterschap!!!!!
Boos mannetje beneden? Evan, slaapt hij beneden (of zat ie in de box te spelen?). Ja, ze moeten mee inderdaad. Vader hoeft niet mee, als hij tekent en kopie ID meegeeft. Ruben heeft eigenlijk een feestje van de laatste keer gym (ouder moet dan mee) maar ik heb gemaild dat het hem niet wordt met Stijn. Arme Ruben. Misschien komt zijn juf hem wel halen, heeft ze al eens eerder gedaan. *sleept zichzelf nu naar de gemeente website*
Ow, niks van Maris gehoord nog. Ik weet ook niet hoe laat ze moest. Stijn is maar een half uurtje op geweest, wilde weer naar bed. Daar is hij nog steeds... Geen idee wat hij heeft.
Middag dames, Zo even tijd voor een kopje thee! Ben de hele ochtend al aan het wassen, vaatwasser inruimen en keukenkastjes aan het uitsoppen en reorganiseren... Alles in mijn eigen slome tempo natuurlijk, dus ik ben er de rest van de dag nog wel zoet mee, maar euh... hoezo nesteldrang Vanavond krijgen we het familie-wiegje, waar manlief zelf ook nog in heeft geslapen. De eerste paar weken komt onze kleine meid bij ons op de slaapkamer te liggen in dit wiegje, voordat ze naar haar eigen kamertje verhuist... Ben heel benieuwd hoe het wiegje er uit ziet!!
Leuk zo'n Wiegje ! Elmo sneu zeg dat hij zo ziek is. Hopelijk kan Ruben toch bij het feestje zijn. Hier gaat het wel goed alweer 29 weekjes de tijd begint nu echt te vliegen !
Als het goed is, is het gewoon een neutraal wiegje. Hij is 2 jaar geleden geloof ik voor het laatst gebruikt. Los daarvan, weet ik dat het voor manlief heel veel betekent dat de kleine meid hier een poosje in komt te liggen, dus voor hem zal ik, mocht het mijn smaak niet zijn, mijn mond in dat geval wijselijk dichthouden hihi
Koekoek niks aan de hand hoor. Ik loop er nog haha. Mijn vriendin bleef nog even plakken. Vanmorgen dus naar vlos geweest. Alleen co bloeddruk gehad en hartslag kindjes en bm stand. De vlos die ik vandaag had gaat vrijdag met vakantie. Ze stelde mij 2 dingen voor: ik kom maandag op praktijk en dan ontmoet ik de vervangster en dan maken we een afspraak om die donderdag erna thuis gestript te worden (mits ik niet voor die tijd zelf begin) Of: Ik bel vrijdag naar de vlos en die maken een afspraak voor mij bij de gyn dat ik op maandag of dinsdag daar word ingeleid. (mits ik dan niet voor die tijd beval) We wachten nog even af en tussentijds moest ik maar even zien wat ik zou willen. Zelf denk ik, dat ik niet wil wachten tot het strippen want dat gebeurt thuis en moet ik daarna alsnog naar het ziekenhuis. Als het strippen al aanslaat. Mijn voorkeur gaat dan denk ik naar het inleiden, dan ben ik al in het ziekenhuis. Dus ik wacht nog even tot overmorgen als kindje er nog niet is bel ik denk ik om een afspraak te laten maken voor inleiden as maandag of dinsdag. Mits ik dus voor die tijd beval.
Jeetje Maris! Wat spannend zeg. Wat goed dat je eigenlijk meteen al een voorkeur hebt en daar zo helder over na kan denken. Top zeg! Ik wacht af....net als jij
@elmo, leek mij ook @maris, je houdt het wel spannend hoor... Maar euh...misschien een domme vraag hoor, maar is strippen??
Ik heb het even laten bezinken Elmo wat de vlos allemaal zei en mijn vriendin bleef thuis nog even beppen en ik had het er met haar over. Ze zegt jij moet doen waar jij je het prettigst bij voelt en ik denk toch dat het het inleiden worden, maar ik hoop natuurlijk wel dat het niet nodig is en dat het uit zichzelf alsnog de komende dagen doorzet. Met strippen gaat de vlos met haar vingers je toucheren en een gedeelte van de vlies losmaken (niet doorprikken) en dan wil de bevalling nog wel eens op gang komen maar dat is niet altijd gezegd. Moeke is moe, gaat nog even lekker pitten. Tis toch schijtweer. Welterusten
Helemaal goed Maris, dat je het hebt kunnen laten bezinken en dat 1 voorstel je voorkeur heeft. Nog een paar dagen duimen en ander maar inleiden. MIjn keus was toen: ks of risico op herhaling van bevalling 1. Nou, ik kon niet kiezen, leek me beide vreselijk....maar het lonkte zo: gewoon bevallen. Uiteindelijk hakte de gyn de knoop door (door de ligging van Stijn). Pfieuw. Voor jou ideaal dat je zelf die keus kunt maken. Je voelt je er dus ook gewoon goed (het beste) bij.