Assje , wt een rot nacht weer! Beterschap, hopelijk voel je je snel weer wat beter zeg. Mariska, wat ontzettend spannend! hahaha ik blijf het zeggen he! succes voor de komende dagen! hopelijk dient de kleine zich vandaag aan!! goed dat je hebt geoefend met de maxicosi! mijn man heeft geoefend die week dat ik nog in het zh lag. En ik leerde het van hem toen ik weer wat op de been was weet je wat zo mooi is??? als je (er van uitgaande dat alles goed gaat uiteraard!!!) dan vanuit het ziekenhuis weer naar huis rijdt , met baby! dat gevoel is zoooo mooi en zo apart! wat balen dat je zo slecht slaapt! gelukkig kon je nog wel wat uitslapen! Elmo , waren de tatjes lekker?? hihi! dus jullie zijn nog wel naar afscheid van gym geweest? zooo net de aardappels al geschild! heb straks vergadering! Fijne dag meiden!! enne Mariska , zet em op!!
He Ella, Ik vond het juist heel eng, van het zh naar huis rijden. Man ook. Hij was bang dat het me zeer deed (beide keren met echt winters weer naar huis gereden...tweede keer ook echt heul veul sneeuw) en ik vond het doodeng: wat als er nu iets gebeurd... Maargoed, eenmaal thuis op de bank geïnstalleerd...was het zalig! Ik heb nu nog steeds geen aardappels....Stijn ligt op bed en vanmiddag krijg ik visite...dus het wordt een bij elkaar geraapt zooitje vrees ik. Ik heb nog bloemkool, rijst...nou nog een sausje ofzo :S
Dat zei ik dus ook al gisteravond tegen vriendlief. Ik zal het morgen eens aankaarten. Ben benieuwd. Hey Ella, dank je wel hoor. Ik kan me idd nu al verheugen op het moment dat we weer naar huis gaan. Lijkt me geweldig om thuis te komen. Ben ook erg benieuwd hoe onze 2 doggies reageren. Zo das mooi op tijd al de aardappels geschild, maar dat scheelt idd weer als het laat kan worden ivm vergadering. Kun je niet wat aardappels mailen naar Elmo? haha Fijn dat Stijnemans weer beter is, is niks aan een zielig ziek kindje in huis. Wij eten spaghetti vanavond lekker makkelijk en vriendlief vind het heerlijk. Wel grappig, ik leef volgens mij nog net nmiet in een glazen huis. Zie af en toe bekenden langzamer rijden voor mijn huis en gluren of ik er nog loop of er slingers hangen, mensen die haast verkeerd om op de fiets zitten. Ik wordt goed in de gaten gehouden. Als ik mij laat meld op hyves, krijg ik smsjes of alles goed is
Ja het is echt behoorlijk poep allemaal! Ik heb vanmorgen de verloskundige maar gebeld of het kwaad kan dat ik zo'n hoge hartslag heb, 100p/m in rust! Komt omdat ik het benauwd heb, de verkoudheid slaat op mijn longen en dan moet het hart harder werken. Als ik dan medicijnen neem gaat het nóg sneller, dat is een bijwerking. Medicatie helpt ook maar een paar minuutjes. Enige remedie is rustig aan doen en proberen de neus vrij te houden (gebruik op aanraden van de gyn al een tijdje normale otrivin). De verloskundige zei dat het geen kwaad kan tenzij het een longontsteking wordt. Dat zal wel loslopen, ik heb dit een paar keer per jaar al jarenlang dus ben eraan gewend. Alleen nu mag er niets tegen gedaan worden (als ik niet zwanger ben kan ik gewoon een prednisonkuurtje halen) en moet ik het uitzitten. Huisarts bellen is zinloos, die wil me aldoor pas na een paar dagen zien of als ik erg rochel in de longen. Dat laatste komt altijd pas na een paar dagen dus voor maandag hoef ik niet te proberen. Ik verwacht wel weer een week uit de running te zijn. Alles lekker bovenop de hoofdpijn ook, want nu heb ik ook nog eens hoofdpijn aan de andere kant er extra bij! Uiteraard is precies vanavond de voorlichting bevallen in he ziekenhuis. De volgende is wegens vakantie pas na mijn uitgerekende datum dus ik moet echt heen! Dat wordt genieten Sorry voor het ego bericht ik ben er gewoon helemaal klaar mee en vind mezelf even heel erg zielig.
Grappig trouwens Mariska! Toen zondag over de "grote" weg reed, keek ik ook jouw straat in hoor! hahaha Ik zou er bijna voor omrijden...
assje dikke knuffel van mij!! Elmo kan me voorstellen dat het met sneeuw en ijs weer net even wat minder leuk is om naar huis te rijden!!! wij eten vanavond ook bloemkool!!!!! ik mail wel even wat aardappels!!! hahaha Mariska , hihi een glazen huis!! iedereen is ook zo benieuwd naar jullie wondertje!!! groot gelijk heb je hoor! ivf kun je miss nu in je eigen voordeel gebruiken! wat hou je het spannend meid! dames ik ben al 2!! kilo afgevallen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben helemaal blij!!! nu moet ik echt gaan hoor , nog even flesje geven , alles inladen , naar de oppas etc etc.. xx
Elmo hahaha nou dat zou ik ook bijna gaan doen hoor!!! als ik iemand kende die op het punt stond om te gaan bevallen!
Denk alleen dat mijn sms / zp het eerder verraad dan slingers. Nouja, er is natuurlijk een overactieve schoonmoeder van zus in het spel Ja, graag, aardappels op de mail Dat is wel eens een nadeel van zo'n klein dorp, geen supermarkt op loopafstand. Maargoed, dit komt zelden voor (ziek kind en pokkenweer). Hij leek aardig tierig maar is ontzettend geprikkeld. Steeds maar jammeren en huilen. Hij ligt nu in bed, wilde hij zelf. Zo ligt ie te kletsen en zo te jammeren. Ik hoop dat hij morgen gewoon naar het KDV kan, ik moet werken (erg he).
Nog niet helemaal fit dus, arm kind en arme moeder. Das makkelijk van hier, kan zo even naar het dorp om wat te halen. Ach ja, jullie wonen prachtig daar en hebben beiden een auto, maar ja ls het even tegen zit denk je ach laat maar, ga morgen wel even boodschapjes halen. Hiep hiep voor Ella, de eerste 2 kilootjes weg Goed bezig. Knuffel voor Assje. Wat betreft mijn zus, die wil alla minuut gebeld worden als ik begin, zodat ze naar het ziekenhuis kan komen. Yeah right We doen het lekker rustig aan, nemen eerst onze tijd met ons drietjes en gaan dan familie bellen. Mijn zus heeft nog geen rijbewijs en haar schoonmoeder brengt haar overal heen, zie de bui al hangen dat ik en mijs zus en HAAR schoonmoeder eerder bij mijn bed heb staan als mijn vriend zijn ouders. Geen denken aan.
Dikke knuffel Assje, het zit je allemaal niet mee meid!! En soms is het helemaal niet erg om je zelf even zielig te vinden en er klaar mee te zijn!!! Wij gaan vanavond ook naar de voorlichtingsavond in het WZA. Ik ben nog steeds voornemens om thuis te bevallen, maar je weet maar nooit niet waar.... Ik hoop dat je je vanavond wat fitter voelt!!
Bedankt meiden! Ik probeer wel altijd te bedenken dat ik tenminste niet in een sloppenwijk woon, maar daar snotter je niet minder van Triesie, als ze vanavond gaan vragen of die mevrouw wil ophouden door het verhaal heen te snuiven, dan ben ik die vrouw
Hahaha, ja dan weet ik ook gelijk wie je bent Pfff...ik ben vandaag trouwens niet vooruit te branden...had even relaxed op willen ruimen in huis vandaag, maar kan me er niet toe zetten. Jammergenoeg heb ik het vage vermoeden dat Smoeder vandaag ineens op de stoep zal staan, dus ik vrees dat ik toch echt zal moeten
Hihi, nee dat lukt helaas niet, want ze komt altijd achterom. Kan natuurlijk wel gewoon op bed gaan vanmiddag
OMG, je beslist toch zelf wie je op bezoek krijgt...en al helemaal wat je voor die tijd doet of niet doet. Jammer zeg, dat sommige mensen zich als zo'n enorme tiran opstellen, dat je je verplicht voelt in je eigen huis. Ik zou heeeeele slappe of heeeeele sterke koffie voor haar maken. Of nee, beter nog...haar de koffie even zelf laten zetten
Klopt hoor Elmo! Ik ben van mening dat er geleefd mag worden in een huis, maar goed, zoals ik al eens eerder heb gezegd, verschillen we nogal eens van mening... Het is een beetje een generatie-kloof denk ik en het feit dat ze gewoon best wel complex in elkaar zit...