De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ben ik blij dat mijn schoonouders niet zo zijn:D

Foto´s leuuuuuuuk, kom maar op. Ben wel heel jaloers hoor!!!!!!!!!!!!!!
    Fototoestel bakt aan mijn handen, maar nog geen kleintje.
    Gister maar een paar van de poes geschoten die lag lekker in mijn wasmachine naar iedereen te gleuren die voorbij kwam, mal beest haha

2. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaaa, foto's, foto's, foto's :D

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou nou...ik riep ook maar wat haha

Maris, dat is dus uitkijken met een poes in de wasmasjien :D

Mijn zus komt zo met de kids, gezellig!
    Huisje is aan kant. Hoop echt dat ik morgen gewoon kan werken en dat Stijn fit genoeg is!
    Ruben zit nu te kleuren / stickers te plakken met op de achtergrond sprookjes. Volgens mij vind ik de sproojes nog het leukste want het zijn de ouderwetse...met dezelfde stemmen als die vroeger op mijn casettebandje stonden!!

4. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Komt me bekend voor met die poezen, die van mij liggen ook graag in de wasmachine en wasdroger!

En zijn hoogst verontwaardigt als je ze eruit stuurt :)

5. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Lekker nostalgisch Elmo :p

Mijn man zit de hele tijd 'studio 100 tv' te kijken, dat is kanaal van de maand ofzo? Dan heb je een kanaal 1 maand op de tv. Er is vaak Samson op (oké dat vind ik wel leuk), maar ook veel K3 en van die andere vreselijke jongemeisjesmuziek. Mijn man vindt dat dus leuk :$ en iet eens vanwege de zangeressen en hun outfits. Ik vind het echt afschuwelijk en heb hem serieus verboden ons kind ooit dit soort muziek aan te bieden :)

Triesie ik zou lekker de achterdeur op slot doen, alsof je niet thuis bent. Lekker boven gaan zitten :p Weg met opdringerige schoonouders. De mijne bellen tenminste (en wonen 200km verderop zonder auto) en mijn eigen ouders komen ook nooit zomaar. Als mijn moeder komt wil ze soms wel gaan afwassen ofzo maar dan trek ik gewoon de deur van de keuken dicht. Dit is míjn huis ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaha... je kind verbieden K3 te luisteren...whahah
    Heeeeeel veel succes!

Ruben zingt vrolijk mamase mamasa (danst erbij) en ik doe blij mee. Prachtig toch, dat kinderen zingen en dansen.
    Hij hoort dat op het KDV en soms thuis (eftelingradio).

7. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Oh er is geen muziekverbod hoor......alleen een K3 verbod :p Papa verzamelt muziek dus er is heeeeeeeeel veel in huis wat ook leuk is en geen K3. Die gaan mooi op zolder. Heel erg lang. Bassie en Adriaan zijn ook leuk.

8. Cos

Cos Fanatiek lid

5 feb 2011
    2.687
    0
    0
    Tjonge Tries ik zou ook lekker de deur op slot doen. Daag ..

Hier vannacht aldoor buikpijn gehad beetje hardebuiken combi bandenpijn. Heel vervelend is nu ook nog niet over dus heb maar lekker mn joggingbroek weer aangedaan watn spijkerbroek zat ook niet echt lekker.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

* Be Happy zwaait naar iedereen *

Sorry dat ik hier zo weinig reageer momenteel, maar ik geef BV op verzoek. Soms meld Aiden zich overdag om de 3 uur, maar meestal al om de 2 uur en soms zelfs een pietsje eerder. Dus ben druk doende met de BV. 's Nachts komt hij trouwens om de 3/4 uur, dus dat is dan wel weer lekker.

Ik lees wel mee hoor! Want wil niks missen! :D

Vanmorgen naar het Martini Ziekenhuis geweest ivm zijn te korte tongriempje. In een paar seconden was het tongriempje door de arts gekliefd. Aiden gaf nauwelijks een kik (tot mijn verbazing) en ik mocht hem na afloop meteen aanleggen aan de borst. Ik kon al direct het verschil merken.

Stom dat diverse artsen niet mee willen werken aan het klieven van een tongriempje. Het kan ook een spraakgebrek op latere leeftijd veroorzaken namelijk.

Had ik ook nog niet verteld. Vorige week, in mijn kraamweek notabene....Het was vorige week dinsdag. Ik had toevalligerwijs tegelijkertijd de kraamhulp, de verloskundige en de wijkverpleegkundige (voor de gehoortest: Aiden is geslaagd!) aan mijn bed staan. Begonnen ze een hele discussie over het al dan niet klieven van het tongriempje! Kraamhulp was voor, wijkverpleegkundige had geen mening en de verloskundige (die ook nog eens strontchagrijnig was! Was blij dat ze uiteindelijk weer vertrokken was) was zwaar tegen. Zie je het voor je?
    Lig je in je kraambed met je zoon in je armen en vindt er rond je bed een verhitte discussie plaats........Pffffffffffffff.

Er meldt zich weer iemand voor de BV....

10. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    En je hebt ze niet gesommeerd beneden maar te gaan kibbelen? Respect dat je je dan kunt inhouden. Jeetje zeg :$ wat een lef.
    Gelukkig dag het verder goed gaat. Waarom zou je het tongriempje niet laten losmaken? Het geeft toch alleen maar problemen als het vastzit? Moet je dan wachten tot je kind een spraakgebrek ontwikkelt en dan én laten klieven én elke week bij de logopedie zitten? ;) Bovendien is het toch jouw keuze, waar bemoeien ze zich mee.

Ik heb net mijn kraampakket in ontvangst genomen, doos van een kilo of 8! :$ Zwaarder dan mijn hondje, heb het even vergeleken. Beetje aan de late kant, had er dinsdag achteraan gebeld omdat ik niets ontvangen had. Bleek dat mijn online aanvraag op de één of andere manier maar half verwerkt was geraakt waardoor er geen uitgerekende datum doorgekregen was en ze dus geen melding kregen. Uitgebreide excuses en pakket binnen 2 dagen alsnog ontvangen dus, top!

Wat raden jullie aan? Openmaken? Hoor overal dat je dat vooral niet moet doen :) :p

11. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hey Behappy, geeft niks hoor, leuk dat je weer even van je laat horen. En dat alles goed met jullie gaat.
    Lijkt me wel naar gezicht dat klieven, maar gelukkig is het gebeurt en ondervind hij er nu en later geen hinder meer van.

Wat stom dat ze dat bij jouw kraambed deden, ik vind het niet kunnen, maar weet ook niet of ik op dat moment er iets van gezegd zou hebben. Zou beetje overdonderd er door zijn. Ach ja iedereen reageert er anders op, maar netjes is het idd niet.

Wat betreft open maken van kraamdoos, heb ik wel gedaan. Alle leuke spulletjes voor moeder en baby knuffel ed heb ik er uit gehaald, al het verband ed zit onderin dat moet je zo laten zitten. Zodat de kraamhulp precies weet waar alles ligt.

12. Assje

Assje Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.440
    1
    0
    Oh ik heb alles uitgebreid bekeken dus nu ligt het door elkaar. Ze zal echt wel snappen wat wat is, want het staat er groot op en ik herkende ook alles meteen. Had al gehoord dat die netbroekjes klein waren, maar jeetje zeg! Dat is echt maat 36 ofzo! :$ Mijn eigen ondergoed is veeeeeeeel groter.
    Ik vind trouwens het formaat van die kraamverbanden enorm meevallen, terwijl ik overal lees dat ze gigantisch zouden zijn en dat mensen denken dat het luiers zijn.

Ik heb wel veel leuke spullen erin. Een opbergmand, een apenknuffel, een spel en een pakket wasspulletjes. Zal wel zijn om je af te leiden van de rest ;) Ook een dvd over borstvoeding, handig want ik heb door de hoofdpijn de info avond gemist.

Ik ga nog even naar bed. Kom wel weer als jullie met foto's komen aanzetten. Van baby of kat! :p

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Be Happy,
    Leuk je even gezien te hebben hier!
    Fijn dat het zo goed gaat. Ja, die bv op verzoek is leuk...maar ook wel slopend overdag. Gelukkig is het de eerste, heb je verlof en dus alle tijd. Ik vond het fijne ervan dag je hem lekker veel je kan hebben en dat je gevoelsmatig een hele sterke band aan het opbouwen bent. Dit is natuurlijk een gevoel he...anderen bouwen misschien net zo'n sterke band op. Juist na alles wat er gebeurd was, vond ik het heerlijk.
    Hoefde ook geen smoesje te bedenken waarom anderen niet zouden voeden (met de fles) maargoed....kon het ook niet uit handen geven, ook niet als het me wel een keer lekker leek.

Fijn dat het klieven zo goed is gegaan en hij er niks om gaf! Super dat je het verschil ook meteen merkt (nou is de bv altijd een mooie troost na prikjes, vallen, als ze wat ouder zijn, etc.)
    Weer een klus plat.

Beetje onprofessioneel van die drie, om zo naast jouw bed, die discussie te overen. Alsof je zelf al niet genoeg twijfels hebt over de beslissingen die je moet nemen.

14. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het familiewiegje is trouwens mega schattig!! Past ook helemaal in het interieur van onze nieuwe slaapkamer. Ik wilde jullie deze niet onthouden :)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik vond die surfplanken wel giga hoor!! Gebruik normaal ook geen maandverband, misschien komt het daardoor :D
    Helemaal toen ze daadwerkelijk in dat netbroekje gingen...pffff

Die zat overigens prima. Rekt ook flink mee hoor :D

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Triesie:
    Die is echt super lief zeg! Mooi hoor!!

17. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Waauw Triessie, echt mooi hoor. Zo wie zo al bijzonder dat het een familiewieg is, maar hij is ook echt heel mooi.

Die netbroekjes daar kan heel wat in hoor, verkijk je dr niet op.

18. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wauw, wat een prachtige wieg! Wij hebben ook een wieg, maar mijnheer weigert erin te slapen. Hij slaapt nu 's nachts in de kinderwagenbak.

Overigens heeft Aiden last van zijn zwaaiende armpjes. Als hij slaapt, mept hij zichzelf wakker. Wij bakeren hem op advies van kraamzog dan nu ook in en dat werkt goed. Nu een bakerzak gekocht, zo'n Swaddle Me.

Ik vond die netbroekjes best heerlijk zitten trouwens :). En van die surfplanken had ik ook niet zo'n last, maar ik vloei dan ook niet zo erg. Heb die surfplanken maar een weekje hoeven te gebruiken. Gebruik nu gewoon maandverband van Always.

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Be Happy,
    Wat fijn zeg, dat je amper vloeit! Ik na Ruben ook niet (dacht dat het misschien door de ks kwam?) maar na Stijn wel lang...niet veel maar wel aldoor iets.
    Dacht dat ik er nooit meer af zou komen ;)

Die surfplanken heb ik dus niet eens op hoeven maken :D

20. Det84

Det84 Actief lid

29 jun 2011
    368
    0
    0
    Friesland
    Pffff.... ik ben het hier zo zat :(.... Moet nu alles gaan opruimen en verbergen want mijn vriend krijgt vanavond bezoek van een vriend van hem ow ja en ik ook natuurlijk om een lang weekend Zweden te regelen ( Zweden-Nederland ) speciaal voor mij omdat ik niet naar het EK kan nou ja ik ga dan naar de Finale dat is mijn enige kaartje dan haha en die moeten ze wel halen btw... Maar goed... moet nu alles verstoppen en weet niet hoe... damn... word er gek van. weet niet eens meer waar ik alle troep moet laten.. en waar moet ik in godsnaam het krat van MvM neerzetten :(......

Ow wat ben ik weer heerlijk aan het balen..... en dan ook nog alles schoonmaken zo voor morgen dan komt de makelaar.... voor mij hoeft het allemaal niet meer om te verhuizen en zoooi..... zou het liefst gewoon mijn eigen dingen willen doen maar het nu helemaal niet lukt... Bah!!!! Baal dag niks aan...... En dan ben ik ook nog een zoowwww moe waar je beroerd van word..... Hormonen waren hebben wij daar nou weer last van :p vond het 1x in de maand prima maar nu word ik gewoon gek van me zelf.!!!!!

Deel Deze Pagina