De noordelingen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door pcootje, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kan toch alles in 1 boodschappentas doen en deze + de krat op je slaapkamer zetten. Neem aan dat die vriend daar niks te zoeken heeft ;)

Jullie kunnen het hem ook vertellen. Opgelost.

2. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Elmo haha wat ben je toch altijd oplossingsgericht ;)
    leuk!
    Enne hoe gaat het met Stijn? Hij was toch ziek? Alweer wat beter? Hoop het!

Be Happy wat fijn wat van je te horen! logisch toch dat je nu veel minder tijd hebt! vind het knap dat je alles nog leest!
    wat een naar idee zeg dat klieven.... gelukkig dat het goed ging en dat je gelijk al verbetering zag!
    wat ontzettend belachelijk dat ze zo discussie aan jouw bed gingen houden.... niet normaal toch!
    En verder lekker aan het genieten? O ik herken dat zo van Aiden dat onrustige slapen! Hopelijk helpt de inbakerzak goed! Wij hebben de puckababy, echt een top uitvinding!!!!

Det , en heb je alles kunnen verstoppen??

Mariska , hahaha je zusje is zo benieuwd!!! kan me voorstellen dat je haar schoonmoeder niet gelijk aan bed wilt hebben hoor! ;)
    Morgen ga je naar het zh bellen toch? mocht er nu niets komen?
    vind het echt super spannend!!!
    moet heel veel aan je denken hoor!

Triesie wat een mooie wieg! schattig hoor , en fijn dat ie bij het interieur past!

Assje , hoe is het nu met je? weer een beetje beter?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ella,
    Tjah, sommige dingen hoeven geen probleem te zijn toch?
    Maargoed, als het tot ergenis aan toe is...zal ik me inhouden :D

Stijn is nog steeds zichzelf niet...maar wel al weer wat beter.
    We brengen hem morgen gewoon weg en zien het dan wel weer.

Pcootje, ik zie dat je meeleest.
    Meeschrijven kan altijd he!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Assje leuk he dat kraampakket!
    ik heb em ook gelijk open gemaakt hoor!
    ook wel weer spannend he om al die dingen te zien...

ik heb eigenlijk niets uit dat kraampakket nodig gehad, omdat ik een week in het zh heb gelegen. Maar heb alleen het maandvb nodig gehad. De rest heb ik ingeleverd op de CB! Dit gaat naar Roemenie geloof ik.

@vloeien; ik vloeide de eerste dagen wel genoeg (vond ik zelf) maar na een weekje werd het al beduidend minder. Moet zeggen dat ik er meer van had verwacht ;) Maar miss komt dat door de KS?? dat je minder vloeit? (vond het trouwens niet erg hoor dat het minder was dan ik had verwacht, maar omdat iedereen zei dat je dan best wel veel vloeit...)

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat balen zeg dat hij nog steeds niet lekker is Elmo!
    niks aan die zieke kindjes!!

neeeee tis geen ergenis hoor!
    ik moet zeggen dat ik zelf ook zo wel wat ben!

Hoe zie jij dat , dat pcootje meeleest?? ik zie haar niet :(
    maarre zou leuk zijn als je weer mee komt schrijven!! ben erg benieuwd hoe het met je/jullie gaat!!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ella, dat heb ik volgens mij wel eens gevraagd, of dat met een ks anders is. Ik weet alleen het antwoord niet meer...whahaha (tjah, kraamperiode he, geheugen als een zeef). Ik dacht dat het voor iedereen anders was..maar weet dat dus echt niet meer zeker.

Beide keren heb ik de restanten uitgedeeld aan zwangere schoonzusjes etc. De boxen gebruiken we nu voor kleding die voor de een te klein en de ander te groot is.

De Teckel uit Stijn zijn pakket is zijn favo knuf geworden, das dan wel weer schattig (heb er gelukkig 3 nu!).
    Ow, bedenk me meteen dat er morgen weer 1 mee terug moet naar het KDV!

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oww...oops, ik zie dat omdat ik mod ben. Zie nu dat ze heeft aangevinkt onzichtbaar te forummen.
    Oops..had ik niet gezien. Zal er op letten!

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

hihihihi jij hebt bepaalde privileges! ;)

maarre wb dat vloeien... ik weet het ook niet of dat anders is bij KS...
    als ik zo logisch redeneer/denk (althans probeer dan) dan lijkt me dat je bij een gewone vaginale bevalling wel meer na-vloeit zeg maar.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, je hebt het idee dat het na een ks allemaal netjes schoongemaakt is...maar je kan natuurlijk nog nabloeden? Of is dat gek...
    Hmmm...misschien google eens raadplegen :D

Edit: op het eerste gezicht vooral stukjes over echte nabloedingen uit de buik...naaaaaaahhhh dat "bevalt" me niet zo, bij mijn lekkere bakkie koffie.

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    er zit wel een wond binnen in he!
    dus dat zal het lichaam wel afstoten.... al die rommel zeg maar. Dat zou het nabloeden denk ik verklaren

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

:p:p:p nee dat kan ik me voorstellen....
    snel maar even wat anders ervoor! ;)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ella, je hebt zelf ook de onzichtbare status :p
    Ik moet daar echt op letten denk ik..roep wel vaker: ow...ik zie d'r online (willekeurig iemand hoor)...oops

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oowja Evan ''prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt'' nu heel erg! hahaha
    zn slabbetje soms helemaal nat ;)
    en hij ''kletst'' veel joh! echt grappig hoor , hele verhalen!
    al rollend door de box of als hij op schoot zit.

OJa net las ik iets over K3!
    nou dat was er vanmorgen ook voor..... en hij zat me toch aandachtig te luisteren en te kijken en op een gegeven moment heel breeduit te lachen naar de tv...
    echt een K3 fan hahaha

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    Elmo dat maakt mij niks uit hoor!
    van mij mag je me roepen als ik online ben!

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ge-wel-dig Ella!
    Ik vind echt dat zo'n mini met de week leuker wordt, als ze meer gaan doen en gaan ontwikkelen.
    Eigenlijk gaan ze precies snel genoeg. Elke dag de verrassing: wat ontdekt hij vandaag?
    Veel foto's maken en filmpjes...maar vooral live genieten natuurlijk!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

*pfieuw*

Maargoed, die mogelijkheid is er natuurlijk niet voor niks.

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    elmo ja vind ik ook!
    vind het zo leuk allemaal en moet eerlijk zeggen dat ik het nu leuker vind als toen hij echt een baby-baby was zeg maar.... (toen was ik ook dol op hem hoor , maar moest nog erg wennen)
    vind het leuk om te zien wat hij nu allemaal ontdekt en wilt doen. Hij veranderd zo! en dat in ruim 4 maanden...... echt ongelooflijk!

Verder heb ik het fototoestel naast de box liggen en anders op onze salon tafel! ik maak de laatste tijd weer veel foto's. Moet me er zelf echt op attenderen... anders vergeet ik het gewoon! maar dat zou zo jammer zijn...
    als ik nu de begin foto's terug zie dan denk ik '' wat was jij klein'' ;)

18. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    nee klopt dat is ook zo hoor!
    weet eigenlijk niet waarom ik die zo heb aanstaan

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, nu al he!
    Nu vind je hem al zo'n grote vent en straks, binnen 2 mnd, als ie uit de wandelwagenbak gaat..en echt gaat zitten, voorjaar op de fiets...pffff
    Time fly's!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ja echt mooi hoor!
    En krijg het idee dat hij al uit de wandelwagen wil....
    want hij doet continue ''sit-ups'' .... om maar niks te missen hahahaha
    foto op hyves volgt binnenkort ;)

We hebben ook een buggy onderstel, zal volgende week vrijdag even aan de fysio vragen of hij daar miss al in kan. Die kan namelijk ook op lig-stand.
    de wandelwagen bak is nu nog niet te klein.... die wil ik dan in de huiskamer hebben , kan hij daar in liggen

Deel Deze Pagina