Knuffie voor jullie allemaal. Hier gaat het zijn gangetje , ga zo even liggen. Wou even weten of maris al klaar was met het uitvogelen van de maxicossie . Want lieverd word wel tijd dat jullie lieve wondertje er uit komt . Dus als ik weer wakker word straks dan lees ik hier dat je aan het bevallen bent diel.
Goed, ik begin.... Ik gok erop dat Mariska's beebje aankomende nacht geboren wordt, ik denk 05.00 uur....
Hmm ik weet echt helemaal niets van bevallingen en hoe lang dat duurt! Maar dan zeg ik morgenochtend 10.26 uur Kunnen de beschuiten met muisjes mooi als brunch dienen! Al hoop ik voor Mariska dat het vandaag nog wordt.
Haha al druk weddenschappen aan het afsluiten hier. Ik heb toch maar even net de vlos gebeld om mede te delen dat ik de prop ben verloren en wat wee, achtige krampen/harde buiken heb. M heeft vannacht dienst en K morgen en dan M nog weer. Dus ik hoop dat ik dan ergens ga bevallen anders heb ik waarschijnlijk de invalster. Heb mijn bijna buuf en vriendin ook maar even op de hoogte gesteld want die vertelde al op hyves dat vriendlief nog thuis was vanochtend, dus gelijk allemaal reacties. Heb haar gevraagd om niet alles te posten wat ze van me hoort of ziet ander lig ik straks te bevallen met rinkelende telefoons ed. Was geen probleem, gelijk maar even gereageerd dat er niks loos was hahaha
Dat lijkt me echt irritant hoor Maris ... Mensen die aldoor bellen is het al zover ?? Is het er al ... Is het begonnen Ik hou het lekker stil als het begint denk ik. Behalve aan jullie dan hahaha
Hebben jullie meegekregen dat de televisietoren Hoogersmilde is omgevallen? Ik wist dat hij in brand stond, maar kreeg ineens een sms "hij is omgevallen, ben okee" van m'n man Die stond daar vlakbij voor zijn werk. Blij dat hij zo slim was om meteen een berichtje te sturen, want ik zag net dat ding omvallen op tv.
jee Assje da's wel even schrikken. Gelukkig dat ie zo slim was en even wegliep. Ik gok op morgen 15.25 uur voor de bevalling.
Gelukkig alle brandweermannen er ook op tijd uit en bij weg. Dat had wel heel anders kunnen aflopen, bah. Hier nog steeds gerommel. Heb wel goede hoop dat het door gaat zetten. Nog wel onregelmatig, maar heb wel het idee dat ze wat krachtiger worden.
Als we dan toch gaan wedden wanneer het heerlijk wondertje van maris komt. Zeg ik zondag want dan maakt hij / zij mijn ongi dag toch nog goed. Sorry maris . Ow en het word een meisje
Nou Maris, door al dat voorwerk...denk ik dat het straks nog wel eens snel kan gaan. Ik denk dat ze er vannacht / morgen is, uiterlijk eind van de ochtend!! (maar eigenlijk vanavond / vannacht)
Dank je Marnat! Het was een gokje, je kon het ook te confronterend vinden. Ben blij dat je mijn goede bedoeling begrijpt!
Ik vind het juist onzetten lief van iedereen dat ze zo mee denken en mij steunen.Ik snap ook heel goed dat het moelijk voor je is om te gokken of het niet verkeerd aan komt bij mij. Je kunt me alleen van hier maar niet persoonlijk. Neem maar van mij aan dat ik niet zo moeilijk ben en ook heel lief ben. En veel kan hebben. Anders vraag maar aan ella of behappy Alle hulp is welkom. al krijgen we daar geen wondertjes mee. Hup maris meld je !! Of ga eens bevallen Je lijkt mijn zusje wel duurde ook zo lang die was 6 dagen over tijd.
mariska , ik wilde je nog even heeeeeeeeeeel veel succes wensen meid! ik doe geen voorspelling als je het goed vind maar als ik dit allemaal zo lees.... het voorwerk is iig begonnen!!! ik hoop dat het nu snel en goed mag doorzetten!!! ik denk aan je!(maar dat weet je nu zo langzamerhand denk ik wel haha) heel veel sterkte tzt!!! JE KUNT HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heel veel liefs xx
och meis wat is dat dan weer confronterend he.... sterkte hoor!! Enne een hele fijne avond vanavond!!! hopelijk kun je even lekker genieten met je vriendin!!! xx