Ik kom hier heeel voorzichtig dit berichtje plaatsen, vindt het allemaal nog heeel erg spannend na een VMK in juni 2009 maar: Het voelt nog steeds heel erg onwerkelijk en kan en wil het nog niemand vertellen behalve onze ouders en mijn beste vriendinnetje, dus kom ik het hier van me af schreeuwen!!!!!!!!! Na onze 5e ICSI-poging, zijn wij ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!! - 07-03-2011 totaal onverwacht een positieve bloeduitslag: HCG 55. - 08-03-2011 positieve KV test - 09-03-2011 weer bloedprikcontrole HCG mooi gestegen naar 162. - 10-03-2011 knalpositieve KV test - 15-03-2011 clear blue digitale zw test met indicator: +3!!! En nu op naar de echo 30 maart, brrrrrrr..... we vinden het zooo eng en spannend. Hopelijk is alles goed, we moeten vertrouwen proberen te houden en positief blijven. Meer kunnen we niet doen. Duimen jullie met ons mee? Zo dat lucht op .....
Wat ontzettend fijn voor jullie! Gefeliciteerd!! Nu duimen dat alles goed gaat en jullie beeb blijft plakken! Geniet van je zwangerschap.
van harte proficiat en natuurlijk duim ik met je mee. Op naar een goede zwangerschap en een plakbeeb!
Van harte gefeliciteerd, probeer er van te genieten ook al valt dat nu in deze spannende tijd niet mee. Ik was ook in de beginfase erg onzeker en kon het niet geloven. Ik duim voor je, op naar een goede echo de 30e! Groetjesss
zo hee, wat super om te lezen!!!! Ik ga wrsch. ook een ISCI traject tegemoet (als dat tenminste kan...) en dan is het wel super om mooie berichten te lezen!!! meid, ik duim heeeel hard voor je
Ik duim ontzettend hard voor jullie mee! Op naar een hele goede echo. Van harte gefeliciteerd. Liefs Jellybean
Fantastisch nieuws, Sabrien! Ik ken het gevoel... Ons kindje is ook uit IVF geboren. Vooral in het begin is alles zo spannend, maar ik heb er gedurende de hele zwangerschap vertrouwen in gehad dat het goed zou gaan en het ging goed. Een gezonde zoon van bijna 9 pond! Goede hoop houden!!! Heel veel succes en wij horen graag hoe de echo was!
Sabrien, Van harte gefeliciteerd!!! Ik volgde het ICSI topic wel af en toe dus ik weet hoe veel moeite jullie er voor hebben gedaan. Hopelijk gaat het deze keer goed! Ik duim voor je!
Wow wat super fijn dat jullie zwanger zijn Meer dan verdiend en natuurlijk ga ik duimen op een mooie echo met een kloppend hartje
Gefeliciteerd! Wat een lange weg hebben jullie al achter de rug. Heerlijk dit voor jullie! Op naar een mooie echo 30-3.