Hallo Allemaal, Het is alweer een hele tijd geleden dat ik op het forum zat en ik lees alweer een paar weekjes wat topics mee, nu dacht ik laat ik er zelf maar weer eens 1tje starten. Inmiddels zijn mijn vriend en ik al 2 jaar trotste ouders van ons zoontje Diego en nu zijn we weer zwanger van ons 2de kindje Ik ben inmiddels 10 weken zwanger. Toch ben ik nog altijd bang voor een miskraam (aangezien ik er 2 heb gehad voordat wij Diego kregen). Vorige week was ik bij de verloskundige en kon ze het hartje nog niet horen. Dat komt natuurlijk wel vaker voor als je pas 9 weekjes zwanger bent. 23 maart heb ik de eerste echo, kan echt niet wachten!! Maar goed nog eventjes geduld.. Ik vind het ook erg moeilijk geheim te houden hoor, ben ook erg misselijk geweest afgelopen weken! M'n buikje heb ik nog niet zien groeien, had ik wel verwacht omdat ik al een hele zwangerschap achter de rug hebt. Maar ik vind het niet zo erg, heb immers nog 30 weken om dik te worden hahaha. Groetjes!
Gefeliciteerd meid! Leuk, nu is jullie tweede wondertje op komst! Tien weken zwanger al? Probeer ervan te genieten meid! En veel succes bij je eerste echo.