hallo was ik weer onze kleine man is nu ondertussen 11 weken en drinkt 5 flessen van 180/6. hij slaapt snachts prima door maar overdag lijkt hij wel constant honger te hebben. eigenlijk wil hij naar 4 voedingen weer een lange ruk doen, wat opzich natuurlijk prima is. alleen kom je dan iedere dag uit omdat ik het max kan redden tot 3 u tussen voedingen. tenzij dat hij erg diep slaapt, dan wil 4 u nog wel eens lukken maar meestal is dit 1 x per dag. dus nu maak ik 'm s avonds nog een keertje wakker omdat hij anders vanaf een u of 5/6 door slaapt tot een uur of 4/5 en ik ben niet zo'n ochtend mens en daarbij zou het dan elke dag wisselen wat mij ook niet echt aanspreekt. jullie nog tips om er voor te zorgen dat hij over kan gaan naar 4 voedingen om de 4 u? hij drinkt zn flessen nu vaak schoon leeg. dus misschien wil die ook gewoon meer. maar ja 5x210 is echt te veel. sorry voor mn onlogische verhaal
Waarom zou je hem nu al naar 4 flessen doen? Gewoon lekker op 5 flessen houden en om en uur of 22-23.00u de laatste geven.
Dit. Waarom zou je naar 4 flessen móeten? Om de 3 uur drinken is volkomen normaal,je kindje is 11 weken. En slaapt ook nog door s'nachts. Helemaal goed toch?
hij moet niet perse naar 4 flessen, wil zo graag dat hij gewoon tevreden is met de hoeveelheden die hij krijgt. hij krijgt nu 180 en is er naar een uur of twee alweer. weet het nu te rekken tot 3 u maar dat vind ik ook zo zielig. hij lijkt altijd hongerig te zijn. en als je 't eerder geeft drinkt die het ook gewoon op.