Net weer een bestelling geplaatst bij Babydump.... oef slecht voor de portemonnee meiden! Maar als ik nu nog niet klaar ben... Kan jij ook weleens kijken Bouwjaar, hebben ze ook wel wat neutraal spul. Of kijk je liever in de winkels? Luiertas, alles is wel genoemd geloof ik. Hydrofiel, luiers, doekje, speentje, kleding. Speeltjes, speen enz. Oh ja creme voor de zekerheid. Flesje handgel. Lijkt veel, maar is allemaal zo klein spul! Heerlijk Ika! Jullie genieten optimaal zo te lezen! En dat verliefde gevoel is herkenbaar hoor! Zo mooi om te zien hoe liefdevol je man met jullie kindje omgaat. Dan kan je idd weer spontaan verliefd worden! Maar goed dat je eerder bent ingeleid! En niet teveel nadenken over wat als. Het is allemaal goed gekomen met jullie! Sta jij nu nog onder extra controle? Of is je BD weer helemaal in orde? Nou Eda, Joy en ik gaan beiden voor de 25e!! Wordt nog spannend zo met Jaydee en haar voorwerk! Hoe is het nu Jaydee? Mgbk, tis nog niet over met de drukte he... Je klinkt een beetje down... Hopelijk krijg je een mooie week! En wel of niet iets voelen. Denk dat voor de meeste de twee streepjes toch een verrassing waren. Zo dacht ik ook niks te voelen en toch twee streepjes. Kan het blijven herhalen, maar hoop toch zo op nog meer roze op de lijst!! Joy, toch pittig dan he zo'n dagje eropuit. Hoe gaat jou het 'rustig doen' af? Mij wel redelijk, al ben ik wel brak en merk ik dus sneller moe te zijn als ik wel iets gedaan heb. Alles met beleid. Zal vast meiden vergeten zijn... Manlief gaat nu plankjes ophangen in de babykamer en ik ga mee om aanwijzingen te geven, haha! Jammer van het mooie weer, had graag even naar buiten gewild, maar probeer echt even rustig aan te doen. Kids zijn gelukkig lief aan het spelen.
Haha mamavandj veel,plezier Ika ah oké.... Ja dat is dan achteraf jammer als je dat weet, maar in principe had je er niks aan kunnen veranderen hoe ze liggen. Ik wil deze keer wel een echo zodat ik weet waar ik aan toe ben kwa ligging. Maar of ze dat doen? Ja herkenbaar dat gevoel.... Nu nog kan ik ervan genieten hoe gek ze zijn op papa. Vooral als je dat zelf nooit gehad hebt ben je zo trots dat zij wel een goede papa hebben die alles voor ze doet. Oo zo grappig hoe ze hem om hun vingertjes winden hahaha.. Zo de tuin is klaar....iedereen gedouched en nu lekker filmpje kijken met de meiden!
Hey meiden, Sorry dat ik er niet was deze dagen L. opgeknapt geukkig, alleen nu had J.koorts gisteren en twee keer gespuugd. Ze heeft bij me geslapen dus heb een slechte nacht gehad, ze is zo druk in haar slaap Nu gaat heet met beide weer beter! Ik heb echt een hele leuke avond/nacht gehad vrijdag, was super gezellig en heel veel gelachen! Vandaag het huis weer opgeruimd, en wassen gedraaid. Zometeen werken tot 24:00..... Eerst maar even een zelfgemaakte pizza maken met de meiden! Ik ga morgen op me gemak alles lezen, wou alleen even wat van me laten horen! Dikke kus en knuffel!
@mgbk: ik voelde ook niets speciaals en mijn test was positief toen ik het eigenlijk ook niet verwacht had... het komt wanneer het komt, hoe stom het ook klinkt, en vaak is het idd wanneer je het minst verwacht... als je maar klust in de juiste periode natuurlijk! dikke knuffel voor de wachtperiode
@mmvdj wat heb je nog allemaal besteld dan? Duidelijk wat je zo ong mee moet nemen in een luierstas. De tas is ruim zat dus ik kan genoeg meenemen @losje werk ze @ika leuk day je opnieuw verliefd gevoelens hebt. Ben ook heel benieuwd wat ik voel als im vl met de kleine zal zien.
Lies, ik was echt heel erg boos en ben nog wel boos op der, maar heb nu met mijn moeder gepraat en manlief met schoonmoeder en ben eruit wat ik ga doen Lief, fijn dat je echo zo goed was lieverd!! Manouks, ja dat is ook gewoon lastig dat het niet de bedoeling is dat je zoveel weet en mijn ouders en zusje en schoonzus hun uiterste best doen mij niks te zeggen en dan degene die het organiseert verklapt alles. Lizzie, lijkt me zo K als je hem niet mag gebruiken. Haha die Primark wil je idd niet komen de eerste weken, denk dat ik er pas na de jaarswisseling heen ga Haha jou hond is echt een plaatje Lov, mijn kapper kwam thuis op de dag van de bruiloft om mijn haren te doen, dat is wel zo relaxt, misschien kun je dat ook regelen. Jaydee, misschien komt die kleine dan toch eerder. Vervelend die voorweeën die je had. Dido, en terecht dat je hem weg moest leggen, heerlijk even genoten samen? Joy, uiteindelijk heb ik met mijn moeder een knoop doorgehakt. Moet het alleen nog even aankaarten. Bouwjaar, leuk shoppen bij de ikea Mamsie, haha heerlijk die leeftijd Ika, haha fijn dat je op beide verliefd bent En balen van de krampjes. Losje, fijn dat ze beide weer wat beter zijn MGBK, het gaat nu wel goed met me. Waar ik het meest pissig om was, was eigenlijk dat ik aangaf, de dag na de shower een voor mij heel belangrijke echo te hebben en zij alleen kon zeggen ja dan moet ik mijn geld terug vragen! Dat schoot mij in het verkeerde keelsgat. Kortom geld en planning is belangrijker dan hoe ik mij voel en hoe het met mijn kindje gaat?! En dat terwijl ik haar door dik en dun gesteund heb toen ze bij haar kindje SUA ontdekte, kindje heeft dan maar 2 bloedvaten in de navelstreng ipv 3 wat normaal is, vraagt zij niet hoe ik mij er onder voel en lijkt me niet te begrijpen. En dat kwam gewoon nog boven op dat mijn zusje er niet bij kan zijn op de nu geplande datum. Heb 2 nachten wakker gelegen en liggen piekeren, veel met mijn moeder gesproken overdag en tot de beslissing gekomen om een mail te sturen, met de vraag het 2 weken te verzetten. Dit nog niet gedaan omdat ik gisteren een app kreeg `Hoe gaat ie` Heb na overleg met me moeder terug gestuurd `rot` en hier dus gewoon helemaal niks, maar ook niks op terug gekregen. En ook als ze op FB is zegt ze niks, terwijl ze normaal altijd meteen zich meld met "hee schat" of iets dergelijks. Dus ga de mail wel sturen, maar ik ben wel benieuwd of ik nog reactie ga krijgen daarop, want voel me onder andere zo door haar. Al moet ik zeggen na een nachtje wel slapen gaat het nu wel goed met me Zo even bij mijn ouders stukje gebak eten die mama heeft gemaakt, leuke smoes om niet te zeggen dat je me na alles even wilt zien, ken me moeder na 26 jaar voortaan haha.
Parel. Ik ging meer uit van een cyclus van 36 dagen dus had er niet zo bij stil gestaan. Maar hoop dat wat ik voelde de eisprong was. Wat een gedoe allemaal. Hoop dat ze het zullen verzetten. Wel rot allemaal dat het zo moeizaam gaat. Ika. Heerlijk dat verliefde gevoel!!!! ♥ Bouwjaar. Volgens mij pas r een halve kleding kast in zo'n tas hahahhahaha. Mgbk. Bij de laatste zw dacht ik ook er is vast niks maar was ik wel zwanger. Achteraf denk ik wel dat ik een soort plop/trekkerig gevoel had. Ik blijf hopeb voor je moppie. Losje. Werkse!!! Hou je het wel goed vol met je rug?? Lov. Staat je kapsel helemaal vast?? De laatste vond ik wel echt super gaaf. Hier. Vandaag lekker naar belgie geweest. Nu nog samen lekker op de bank hangen. Morgen weer vroeg uit mijn bedje.
Parel misschien merkt ze ook wel dat er iets aan de hand is. Lizzie ja die wordt het idd... Mijn haren zakken altijd uit dus als ik in de morgen de krullers eruit haal heb ik mooi slag over. Kapper thuis laten komen gaat niet ze heeft een kapsalon natuurlijk. Maar ik kan het zelf doen, ben toch altijd niet van dat strakke opgestoken haar
@ Parel, verzetten is de beste oplossing, als de rest die komen dan ook natuurlijk allemaal op die datum kunnen want dat is altijd een gedoe als je met meerdere mensen afspreekt haha... Maar dan kan je zusje er in ieder geval bij zijn en is het verder weg van de belangrijke dagen voor jou. @ Hier, ik mocht vanochtend uitslapen dus ik kwam pas rond half 12 mijn bed uit hihi... maar dan ben ik de rest van de dag zo lam pff en ben ook niet vooruit te branden.... toch maar gewoon voortaan op tijd uit bed.
Hoi dames, Reageer even vanaf mijn mobiel. Wilde laten weten dat het hier goed gaat. Nog geen baby, wel regelmatig menstruatieachtig gevoel. Maar dit voorwerk kan volgens de VK nog weken aanhouden. Dus... Ik ga maar nergens vanuit. Het weekend lekker rustig aan gedaan. Zal morgen weer even tijd nemen om bij te lezen op de pc. Hoop dat het met iedereen goed gaat!
Joy, zo ver als ik weet kunnen de andere die datum ook, wil het dan ook 2 weken laten verzetten omdat mijn zwager de week na de nu geplande dag jarig is en wij de maandag erna 2 jaar getrouwd. Dus willen de maandag dan uit eten gaan Lov, ik denk wel dat ze het merkt want ze zegt echt niks meer terwijl ze telkens op FB is.
Als ze het kan en wil verzetten komt dat wel goed. Heb mijn moeder net mijn mail gestuurd om te laten lezen voor ik het verzend. Zodat ik zeker weet dat ik niet lomp over kom of zo.
@joy: heb dat ook als ik heel laat opsta, je dan precies nog minder zin hebt om iets te doen... @jaydee: vind het ook spannend, want kan zich wel plots verder zetten ook hé dat voorwerk! @parel: ja, dat zou ideaal zijn moesten ze het 2 weken verzetten! kruip mijn bedje in, eigenlijk een barslechte zondag achter de rug: mijn man heeft constant op zijn laptop gewerkt (voor zijn deadline hé...) maar doet toch best pijn dat hij er dan precies geen nood aan heeft om iets te doen met zijn hoogzwangere vrouw voor dat ons leven volledig verandert.... snap het niet, ik zit heel de week al alleen thuis, om dan de zondag weer zo eenzaam doorbrengen... morgen begint de week weer, dus ben ik weer alleen, aan het wachten. leuk is anders, maar ja, klaagmodus uit en we zien wat morgen meebrengt hé...
Goedemorgen.... Eda is ook niet leuk, hier heb ik dat ook vaak. Verbouwen en werken en dan is er geen tijd over voor ons. Hier is de vakantie weer om. Dalijk de oudste naar school brengen, het verlof regelen voor vrijdag, ze gaat natuurlijk niet naar school dan. F moet zijn pak gaan passen vandaag..... Ik hier van alles doen dus we krijgen de dag wel om. Hoe gaat het met de hoogzwangeren meiden? En de bijna testers en de dames die hun paaspkakjes uit de kast moete halen.?
@Eda Dat is ook niet leuk meis. Vandaag officieel uitgerekend toch? Wie weet jullie laatste weekendje samen. Mannen gaan daar toch heel anders mee om denk ik. Die beseffen zich misschien pas dat alles verandert als jullie straks met z'n drietjes zijn. Heb je het er met hem over gehad? @parel Wat een gedoe meis. En wat raar dat ze niet meer reageert. Hoop voor je dat jullie er happy uit komen en dat je alsnog kan genieten van een leuke babyshower. @jaydee Spannend! @lov Leuk die voorbereidingen. Ben heel benieuwd naar hoe je er op jullie dag uit ziet. @mgbk Ik hoop dat jij de aftrap voor roze voor ons gaat doen. @hier Even een hotelletje in een andere stad was precies waar ik en VL aan toe waren..soms kent hij me beter dan ik mezelf. Kreeg ook nog een heel lief bericht van m'n pap waarin hij ook benadrukte van de mooie dingen te genieten, want die zijn er echt. Daar ga ik me de komende tijd op proberen te blijven focussen. Succes met alle weer schoolgaande kindjes....hier is de vakantie net begonnen. Maar op een weekendhe richting het noorden na komend weekend, ben ik aan het werk met jaarplannen....blegh...gelukkig een leuk weekend om naar uit te kijken.
@eda ik kan me voorstellen dat je het wachten geen zak aan vind. Vandaag de uitgerekende dag, dat lijkt me ook wel raar. Ik hoop dat je je een beetje kan vermaken. @dido superlief van je vriend. En je paps heeft natuurlijk gelijk, er zijn heel veel mooie dingen. Ik hoop dat je daar van kan blijven genieten.
Goeiemorgen, Eda hè meis, de teleurstelling spat van het scherm af. Heb je dit wel uitgesproken naar je man? Want hij is zich er vast niet van bewust, mannen komen van mars. Die moeten op dit soort punten echt wakker worden geschud door hun vrouw. Praat erover. Pas dan kan hij iets veranderen. Lov de laatste voorbereidingen. Leuk! Dido dat lijkt me een héél goed voornemen om te genieten van de dingen die je wel hebt. Wat lief van je vader en vriend. Hoop dat jullie volgend weekend ook kunnen genieten. Heb stiekem een testje gedaan en die is witter dan mijn witte was. (als je lang tuurt denken je ogen vanzelf dat er iets staat, maar als ik realistisch ben staat er echt geen streep) Ik denk echt niet dat het er in zit. Terwijl we om de dag seks hebben gehad, sorry ook goeiemorgen , dik voor en na eisprong. En tijdens. Ml werkte deze ronde erg goed mee moet ik zeggen. Ik deed net of ik geen ovu testen deed en dus niet wist waar ik in mn cyclus zat. Hij vond me deze maand meer ontspannen en hij zichzelf dus ook. Haha, mannen... Vrijdag weekendje weg met mn moeder. Is voor ons een belangrijke en emotionele datum en dan neem ik haar altijd mee ergens naar toe. Dit jaar richting den haag. Zaterdag lekker uit eten. Hoe gaat het met de dames die rust moeten houden? Mamadj, Joy. lies hoe voel jij je? Lief hoe was jullie verjaardagsweekend?veel plezier by de echo vandaag! Gaat ml mee ? En de kids? Jaydee en Eda hoop dat jullie deze week mogen bevallen. Heb zin in goed nieuws! Manouk, je hebt vakantie nu toch? Heb je nog wat leuks op de planning? Sorry verder ben ik het ff kwijt. Hoop dat iedereen zich goed voelt.