De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    @Eda leuk kraambezoek. Is in België beschuit met muisjes bekend?

@losje Bah...niet fijn meis. Laat het maar snel vrijdag zijn!

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier net bedacht dat ik het wel leuk vindt om het ledikantje grijs te verven.

Hij moest al wit geverfd worden omdat we m wat gaan aanpassen. Hij is nu te meisjesachtig met ronde golvende vormen. Eens kijken wat mijn man ervan vindt

3. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

Losje, niet leuk weer oud bloed. Hoop dat snel weg is.

Eda, leuk kraambezoek, maar wel druk dus

4. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Losje, niet leuk hoor! Moeilijk he om positief te zijn....

Eda, leuke middag gehad?

Ika, hoe is met M? Minder aan het huilen?

Lov, en? Vond ml het oke, ledikantje grijs?

Hier genoten van T. Intocht gekeken. Hij vond het spannend maar uiteindelijk erg leuk (vooral omdat er een vuilniswagen in voor kwam, zijn grote favoriet :D). Vanavond voor het eerst zijn schoen gezet. Ben benieuwd naar zijn reactie morgen!
    Ml is werken dus een avondje alleen bank hangen hier....

5. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Losje, ai wat is dit toch een moeilijke tijd. Maar bruinverlies is oud bloed. Liever wil je natuurlijk helemaal niets zien. Hopelijk gaat de tijd snel en heb je gauw een goede echo.

@Lov, leuke plannen met de babykamer!

@Eda, leuk al dat kraambezoek, maar het is ook wel vermoeiend. Goed je grenzen aangeven.

M. maakt toch wel haar eerste sprongetje. Ze huilt snel en wil het liefst alleen bij mij liggen. Ze ligt nu in haar wiegje te slapen, maar ben benieuwd hoe lang. Ach, het is ook niet makkelijk voor zo'n kleintje. Als ze het moeilijk heeft mag ze gewoon lekker bij me liggen. Manlief heeft haar ook al in de draagdoek gehad.

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Ze is ook nog klein he Ika! Lekker bij mama is toch het fijnst ;)

7. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik geniet er ook van zo dicht bij me. Het is toch fijn als ik er zo voor haar kan zijn.

8. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Dromen, wat is dat toch... zwangere en dromen haha.. ik heb ook echt de gekste dromen.

@ Parel, tja ik vind die beestjes eigenlijk gewoon eng hihi..

@ Liefoe, ik denk dat jouw kindjes ook heus wel een keer iemand een mep hebben gegeven of geduwd opzettelijk... dat doet ieder kind wel, maar pesten vind ik toch wel heel anders. Ik heb trouwens een witte tripp trapp, maar mijn inrichting is ook 'landelijk' zeg maar... wit, grijs, en van dat ratankleur.

@ Bouwjaar, lekker zo even samen in bad. Ben bang dat dat hier niet meer gaat passen haha ik vul het bad al wel in mijn eentje :p En slapen in een verschoond bedje vind ik altijd zo fijn... dat vind ik steeds het fijnste van de kraamweek is dat ze het iedere dag doen :D

@ Losje, ah ja balen... snap dat je er toch steeds onzeker van wordt.. maar het is bijna de 22ste!

@ Ikapika, hou ze inderdaad lekker bij je als ze dat nu graag wil. Mensen zeggen altijd dat ze daar aan gaan wennen maar dat geloof ik echt niet nog zo klein... Ik vind het nu juist belangrijker dat ze weet dat je er altijd bent. Heb D. ook altijd gelijk eruit gehaald in het begin toen hij begon te huilen ofzo vond het zo'n onzin om te laten liggen dat komt allemaal nog wel als ze nog net wat ouder zijn. Maarja, iedereen doet het op z'n eigen manier.

@ Hier, dagje écht rust heeft me wel goed gedaan. Eerst als ik PCM pakte dan haalde het de scherpe randjes van de pijn af maar nu ben ik pijnloos met PCM :D :D yesss! Ik hoop dat er toch nog vooruitgang dus in gaat komen de aankomende dagen en dat ik er straks echt vanaf ben, zou zoooo fijn zijn dat ik nog een beetje van de zwangerschap kan genieten de laatste weken. Aangezien dit de laatste weken zwanger zijn voor de rest van mijn leven.

De kinderstoel is vandaag binnen gekomen, en D. heeft er ook al gebruik van gemaakt :) Bevalt goed. Moet alleen nog even zo'n kussenset bestellen anders zit het toch wel erg hard.

9. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Fijn Joy! Geeft weer moed zo'n dagje!
    Hier ook een tripp trapp. Superstoelen he!

10. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik ben het helemaal met je eens, Joy. Als M. huilt dan pak ik haar op en mag ze bij me. Volgens mij kun je zo'n kleintje zo jong nog niet verwennen. Ze ligt nu overigens weer bij me op mijn buik te slapen. Ze was zo wakker in de wieg. Ik kreeg toen allemaal lieve lachtjes. Dan smelt ik gewoon.
    Fijn dat je je nu beter voelt. Idd lekker genieten van de laatste weken, hopelijk zoveel mogelijk pijn vrij.

11. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Mijn schoonmoeder is kraamverzorgster geweest en benoemde dit destijds bij T ook nog. Ze zijn te klein om te snappen dat huilen en oppakken bij elkaar kunnen horen. Je verwendt haar echt nog niet voorlopig. Er komt vanzelf een moment dat je merk dat ze het gaat "gebruiken" om aandacht te krijgen.

12. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Rustig hier meiden! Goed geslapen allemaal?
    Hier weer niet. Vandaag geen plannen dus vanmiddag maar even lekker liggen....

13. Dido82

Dido82 Fanatiek lid

21 jan 2013
    1.990
    75
    48
    Vrouw
    Pijnacker
    Goedemorgen. Om 6 uur was ik alweer wakker :)

@mamsie lekker even zo'n rustig dagje. Beetje geslapen.

@hier moet ik mezelf weer af en toe tussen m'n oren knopen dat we medisch gezien geen verhoogd risico op een miskraam hebben en dat het vaker goed gaat dan fout. Vandaag minder last van m'n borsten, buik en afscheiding en dan schiet het toch even door m'n hoofd, het zal toch niet weer mis gaan. Maar goed...over het algemeen een goed gevoel. En ik kan mezelf nu ook voor me zien met een dikke buik en een kindje...dat had ik de vorige zwangerschappen niet.

@losje hoe is het nu met jou? Geen bruinverlies meer?

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Moguh,

@losje verrot zeg dat bruin(?)verlies en dan die rugpijn. Nog 5 dagen...
    Hoe is t nu

@eda zo de stroom kraambezoek is op gang gekomen

@mamsie ben dan benieuwd hoe T reageerde vanmorgen bij zn schoen
    Waren gistereind vd middag en avond bij vrienden en hun dochter mocht ook voor t eerst haar schoen zetten. Of ze het helemaal snapte was niet duidelijk (ze is 3). Hun zoontje van bijns 6 mnd heeft lang lekker liggen liggen loungen bij mij :)

@ika ikheb t vaker gezien: erg gaat niks boven mama
    En als ze huilen en er komt niemand is toch ook niet logisch voor ze?
    Wsl merk je t vanzelf als ze er gebruik van maken ;)

@joy ah dit klinkt beter zo. Houd de rest er zoveel mogelijk in

@dido das wel erg vroeg wakker voor zondag.
    Die onzekerheid zal nog wel een tijdje duren. Ik duim hard voor je mee, maar garanties hebben we helaas niet in t leven

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dido is ook moeilijk om nu zeker te zijn, we weten allemaal hoe dat is voor je nu... Knuffel meid!

Losje hoe is het lieverd?

Ika ach vooral doen wat je zelf belangrijk vindt en niet luisteren naar regeltjes...

16. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Dido, is ook lastig he. Zeker na 3x een mk zoals bij jullie.....

Bouwjaar, hij was enorm verbaasd maar heeft wel direct de smaak te pakken;)
    Lekker hoor, zo'n lounge kindje :D

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    #1997 Ikapika, 17 nov 2013
    Laatst bewerkt: 17 nov 2013
    @Dido, het is ook allemaal machtig spannend. Onbezorgd zul je niet meer zijn, maar hopelijk kun snel met volle teugen genieten.

@Mamsie, dus T. was helemaal happy met het schoencadeautje. Ik blijf het een leuke tijd vinden, de sinterklaastijd.

M. heeft een goede nacht gehad. Na de nacht- en ochtendvoeding viel ze snel in slaap. Nu ligt ze heerlijk in de box te slapen. Wij hebben net uitgebreid ontbeten. Vanmiddag gaan we gezellig met de kleine langs onze vrienden.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel plezier Ika!

Mamsie hij vond het ook een leuk idee van het ledikantje

19. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ika lekker als ze goed slaapt :)

Net ff naar een winkelcentrum geweest, beetje rondgesnuffeld.
    Nu bakkie thee en krijg een massage. Interne buik massage... ;)

20. Eda

Eda Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.566
    0
    0
    Dierenarts
    België
    interne buikmassage, haha, goed gezegd!!!

ja, bezoek is best wel vermoeiend, vooral met 2 kleine kindjes bij...

ik dacht ook dat je de eerste 3 maanden kindje niet kon verwennen...

nee we kennen dat niet beschuit met muisjes, we geven de mensen eten, een beetje wat we willen en ze krijgen een doopsuikertje mee (als ik het niet vergeet...)

Deel Deze Pagina