De Oempaloempa's gaan op roze deel 2!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MamsieM, 16 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Maar wel leuk Eda, zo'n weekend?

Bouwjaar, kan best fijn zijn zo'n massage ;)

Hier genoten van een dagje met m'n mannen. Heerlijk! Nu lekker bank hangen. Fijne avond!

2. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Wat rustig hier..

Eda druk met alle kraam visite dus. Hebben jullie nog leuke kadootjes voor N gekregen?

Mamsie fijn dat je zo'n lekkere dag met je mannen hebt gehad. Leuk dat T het schoen zetten zo interessant vond :)

Dido oeii dat is wel heel vroeg wakker. Logisch dat je onzeker bent, hopelijk snel een mooie echo en dan genieten.

Losje hoe gaat het vandaag? Nog bruin verlies gehad? Ik zag op fb dat je een tatoeage hebt laten zetten, wat stoer! Vind em erg leuk :)

Lov zijn jullie al een beetje opgeschoten met de zolder?

Ika lekker doen wat voor jou goed voelt. Heerlijk toch je meisje lekker bij je op je buik. Leuk gehad bij jullie vrienden?

Bouwjaar hihi lekker zo'n interne massage :p Nog wat leuks gekocht in het winkelcentrum?

Hier een lekker lui weekend gehad.
    Alles klaar gezet voor morgen. Om 08.10u moet het kwakkie van vl in het ziekenhuis zijn. Er mag niet langer dan een uur tussen zitten dus we hebben het precies gepland, het reizen kost ongeveer 35 minuten. Heb het wel te doen met vl, hoop dat het allemaal lukt onder druk :(
    Ik moet tussen de middag snel van het werk weg en om 11.45 uur in het ziekenhuis zijn. Hoop dat het een beetje snel gaat, moet op tijd weer terug zijn voor dat de middag kinderen komen. Ik las net op internet dat ik ongeveer om de 2-3 dgn heen moet voor een echo, hoop dat het allemaal lukt met werk. Ik hoop dat ik morgen tijdens de echo ook nog wat dingetjes kan vragen. Het is wel een andere gyne maar dat vind ik juist wel fijn. Vl en ik hebben allebei zo onze twijfels bij onze eigen gyn (beetje onpersoonlijk & legt veel dingen niet uit).
    Sorry hoop gelul maar er komt ook ineens zoveel op ons af, hectische tijd.

Fijne avond meiden X

3. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Mamsie, hier super geslapen vannacht, werd pas weer wakker toen D. aan mn bed stond :D en vanmiddag ook geslapen met D. heerlijk!

@ Dido, logisch dat je soms even onzeker bent. Het is sowieso spannend de eerste 12 weken dus ik hoop voor je dat de tijd heeeeel snel gaat!

@ Manouk, en wanneer krijgen jullie dan de uitslag van het zaad? Ja het is even pittig nu met al die zkh bezoekjes maar hopelijk is alles gewoon goed, dat zal dan vast een geruststelling geven dus je weet waar je het voor doet. Dikke knuf voor jou!

@ Hier, vandaag PCM-loos :D Het gaat echt de goede kant op! Morgen ga ik even met D. naar het winkelcentrum wandelen, zijn we er even een keertje uit en beweging is altijd goed... hopen dat mijn lichaam daar ook zo over denkt als ik dan weer thuis ben hihi.

4. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Hey meiden,
    Vandaag weer steeds bruinverlies helaas:(
    Me vriendin verraste me vanmorgen met een uitstapje naar alkmaar, naar een tattoobeurs!
    We wilde al heel lang een vriendschapstattoo, dus die hebben we laten zetten:)
    Was best spannend maar ik ben er superblij mee♥
    Wel vervelend want ik dacht dat ik leeg liep vanmiddag, dus ik snel naar de wc gerent, maar het was niets gelukkig!
    Net als bij dido waren de symptomen minder vandaag, dus maakt me allemaal best onzeker helaas.....
    Morgen de nieuwe week, dus nog een paar dagen volhouden!

5. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Manouk heel veel sterkte en succes voor morgen!
    Hoop dat het allemaal lukt!

6. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    Manouk, ja die echo's is echt even een belasting. Weten ze op je werk van de situatie? Gaf mij toen rust omdat er meer begrip was vanaf de werkvloer.

Losje, ik heb persoonlijk niets met tattoo's maar vind die van jou wel mooi (zeker in het teken van vriendschap)

Joy, lekker dat je even goed geslapen hebt! Hoe is het met de harde buiken?

7. MamsieM

MamsieM VIP lid

22 nov 2011
    5.967
    5
    38
    O Losje, zeker niet fijn weer dat bruinverlies... Maar... Weer een dag dichterbij de echo!

8. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Manouk. Succes morgen in het ziekenhuis. Hopelijk nu alles weer goed. En als je met deze gyn een betere klik hebt doe je voortaan gewoon alles bij hem/haar plannen. ;)

Joy. Lekker dat je goed hebt kunnen rusten! En er ff op uit moet kunnen toch. Lekker op tijd gaan zitten voor een kopje thee/koffie of een lekkere lunch.

Dido. Niet fijn zo vroeg wakker. Maar ik was toen ik zwanger was in het begin ook altijd vroeg wakker. Een goed teken? Hoe voel je je verder? Echt zwanger? En weet je al wanneer je eerste echo is. misschien heb ik dat gemist.

Losje. Ik zag je tatoo op fb. Ziet er leuk uit. dat symbool staat ook voor oneindig toch?
    balen van je bruinverlies. Waarschijnlijk ben je de dagen aan het aftellen tot je echo maar blijf positief meid. Komt goed!

Hier. Vandaag lekker rustig aan gedaan. vanmorgen huisje gepoest en smiddags naar mijn vader geweest en bij mijn broer ff 3 schoencadeautjes afgegeven voor in mijn neefje zijn schoen :p
    Meteen afgesproken dat we 14 december lekker gaan uiteten met het hele gezin. Alleen R kan dan niet :(

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden...P
    Net een film gekeken.... Een aanrader die FB ;)

Losje ik dacht wel gelijk toen ik je foto zag, is dat wel verstandig als je zwanger bent een tatoo?
    Balen van je bruinverlies meid :(

Manouks nou je zeurt niet is toch logisch dat je je druk maakt. Ik hoor juist graag van je hoe alles loopt meid ;)
    Geef je wel op je werk aan waarvoor je naar het zk moet?

Joy heerlijk geslapen dus.... Ik blijf maar moe en heb het idee dat ik het nooit bij slaap.

Zolder schiet wel op maar het kan niet snel genoeg gaan voor mij.

Morgen hebben we oudergesprek op school van de oudste, ben eens benieuwd.

10. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ja lizzie dat is het infinity symbool, dus oneindige liefde/vriendschap!
    Tja ik probeer positief te blijven, nu alleen ook steekjes en lichte menstruatie krampen.....

11. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Lov ik heb het nagevraagd en naar mijn mening maakt het niet uit!
    Hahahaha ik snap wat je bedoelt, de badkamer schiet nu ook op, maar mag altijd sneller van mij!

Pffff ik ben dit aan het schrijven maar krijg ergere krampen:(

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoop dat het goedgaat meid :(
    Wat zegt je gevoel...

13. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Ohhh hoop dat het darmen zijn losje. Wat zegt je gevoel idd??

14. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Ik hoop zo dat het me darmen zijn, maar me gevoel zei net wat anders, ben net snel naar dw wc gerent...nog niets maar ik kan wel janken op het moment

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach meissie toch :( wie weet heb je gewoon wat meer last even...

Kindje blijven zitten hoor!

16. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hoop het niet moppie!!! Ik duim voor je dat het niet zo is!!

Dat mag gewoon weg niet!!!!!!!!!

17. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    @ Losje, ik hoop ook dat het je darmen zijn. Lieve lieve baby van Losje, blijf aub lekker plakken bij mama :)

@ Lov, ja echt bijslapen zal ik ook niet meer doen, maar de afgelopen week was het écht een drama haha... dus nu ben ik al gauw tevreden :p

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben jaloers.... Kan nooit overdag slapen :(

19. mgbk

mgbk Niet meer actief

Losje hopelojk zijn het je darmen ik heb hier zeven kaarsjes voor je branden.miss je bm die ruimte ah maken is m? Kon ik maar iets hoopgevends zeggen

manouk ik wens jullie heel veel sterkte tijdens dit moeilijke traject. Fijn dat jullie steun aan elkaar hebben. Weet jullie omgeving ovee het traject?

Voel me niet lekkwr. Ik reageer een andere keer uitgebreider. Kus voor iwdereen.

20. losje

losje Fanatiek lid

5 feb 2013
    3.250
    0
    0
    omgeving amsterdam
    Dank jullie voor de steun!!!
    Het komt en het gaat....
    Ik spreek jullie morgen wel weer, ga proberen te slapen...

Deel Deze Pagina