Mamsie, leuk als je hem zo ziet genieten. En de reactie op zijn gevulde schoen te zien. Joy, haha kan ik mij voorstellen vond ik in het begin ook en als ze klein zijn vind ik ze nog eng Dan zijn ze me te snel. Dido, het is ook allemaal spannend en het blijft ook vrij lang spannend. Lov, fijn dat hij je ledikant idee leuk vind Klusje er bij Bouwjaar, haha interne buikmassage, proest geweldig verwoord. Manouks, officieel zijn ze verplicht jou er vrij voor te geven. Ik moest idd om de 2-3 dagen komen voor een echo. Is allemaal wel rennen en vliegen dus morgen. Joy, haha een rollator meenemen , kan je gaan zitten Maar lopen is idd wel even goed als je maar niet te verloopt hoor. Losje, die onzekerheid is zo vervelend. Zag je tattoe, mooi!! Lizzie, jammer dat R niet kan met het eten 14 dec. En wat lief van de schoencadeautjes MGBK, beterschap!! Hier vandaag lekker gegeten en de rest rustig aan gedaan. Zo ergens lekker naar bedje toe.
@ Lov, D. slaapt eigenlijk ook niet meer in de middag dus ik kreeg ook geen kans meer om overdag te slapen, maar zo heel af en toe wil ie het nog wel eens doen, dan valt ie op de bank in slaap en profiteer ik er gelijk van @ Mgbk, beterschap meis... gaat niet echt lekker de laatste tijd he? Goed voor jezelf zorgen hoor. @ Parel, het scheelt dat het winkelcentrum ongeveer 5 minuten loopafstand is.. moet wat luiers halen want die zijn bijna op en glazen want op een of andere manier hebben wij kabouters in huis @ Hier, heb net m'n examen geboekt.. 27 november.. Dus heb nog een weekje de tijd. Ik ga het gewoon overlezen en op goed geluk hoor en hopen dat ik dan slaag. Ik krijg maar 10 vragen en moet er 7 goed hebben (multiplechoice). Dus hopen dat het geluk die dag aan mijn zijde staat Ik heb gewoonweg echt de puf niet meer en de tijd niet om er goed voor te leren, moet nog zoveel andere dingen doen voordat de baby komt.. ben inmiddels de 36 weken gepasseerd en heb ook 2 weken helemaal niks kunnen doen dus nu komt het allemaal wel ineens dichtbij dat ik nu wel zoiets heb van dat Jesse maar lekker nog even warm in mijn buik moet blijven zitten
Goedemorgen meiden, Geen bloed! Joy jeetje meid nog even een examen tussen door, ik ga voo een je duimen de 27e! Manouk heel veel succes vandaag!
Goedzo losje! Joy ja dan moet je gelijk even slapen als je dat kan idd. Hier slaapt ze al een eeuwigheid niet meer smiddags.... Nou mp moet dan wel lukken toch Parel nou geverfd moest ie toch al dus dat scheelt Ben moe..... Hahahaah pffff ach ja
@manouk Heerlijk zo'n lui weekend. Succes vandaag! Niet makkelijk voor jullie lijkt me. Heb je al wat vragen opgeschreven voor de gynaecoloog? @joy Fijn dat je je beter voelt. Hopelijk blijft dat zo. Dat is al snel je examen! @losje Vervelend dat bruinverlies! Vervelend die onzekerheid Weet er helaas alles van. Hopelijk vrijdag een prachtige echo! Leuk een vriendschapstatoo... @lizzie Ik heb sinds gister knallende hoofdpijn...dat hoort er denk ik ook bij. Om 9 uur al m'n bedje ingekropen omdat ik zo beroerd was. Ook maagzuur. Borsten en buik minder last van nu. Ik ga vandaag de vk bellen of ik ipv in het ziekenhuis 6 weekse echo bij hen mag. Lekker zo'n rustig dagje. Jammer dat R dan niet kan. @hier knallende hoofdpijn sinds gister. Gister 2 paracetamol genomen en om 9 uur gaan slapen. Ik wil er alleen niet te veel van slikken. Vanochtend voor m'n geruststelling even een etos testje gedaan en het test lijntje stond er al voor de controle lijn. Hcg is dus in ieder geval aan het stijgen. Straks vk bellen.
Goedemorgen, Losje jeeeh geen bloed! Wat fijn hopelijk blijft het nu helemaal weg. Joy pittig hoor om nu nog een examen te gaan doen. Ga heel hard voor je duimen. Mgbk beterschap lieverd! Het is allemaal gelukt! Zit nu in de bus naar het werk. Vl is onderweg naar het ziekenhuis met zijn gevulde potje, had het echt met hem te doen. Op mijn werk weten ze niet precies waarom ik naar het ziekenhuis moet. Ze weten wel van mijn miskramen en dat ik dus een kinderwens heb. Heb nu verteld dat ze een analyse gaan doen en dat ik vaak naar het ziekenhuis moet om alles te bekijken en mijn bloed te prikken. Het probleem is dat ik elk moment kan horen of ik wel of geen contract verlenging krijg (loopt 1 jan af). Ik wil dus niet mn eigen glazen ingooien door steeds vrij te moeten krijgen voor het ziekenhuis en ze staan denk ik niet te springen dat ik strx zwanger ben
@Manouk Hmmm...kan me voorstellen dat je dan voorzichtig bent met vrij nemen. Lastige situatie. Fijn dat het gelukt is met het potje...hopelijk snel goed bericht! Net de verloskundige gebeld en ze zeiden wel dat ik wellicht beter naar het ziekenhuis kon, maar dat ze me met alle liefde ontvangen. Dus volgende week woensdag om 10 voor 2 hopelijk een mooie eerste echo! Zulke lieve mensen...Ze zei nog dat ze me nu niet al ging vragen voor moeders voor moeders...eerst maar zelf zekerheid en dat we er gewoon voor gaan Linker test is van vandaag, andere van zaterdag.
Dido super! Showen die test Mgbk sterkte meid.... Manouks nou ik neem aan dat ze wel begrijpen dat jonge meiden ooit mama kunnen worden Fijn voor je vriend dat het gelukt is.... Arme schat .... Hier al de hut gepoetst..l zit nu te wachten tot het droog is. Had eigenlijk al een boterham moeten smeren... Heb honger en kan nu dus niks Vandaag 28 weken ... WHOOP WHOOP jeetje. Bijna 30 weken nu wil ik toch wel langzaam klaar zijn voor de baby
Daar is ie al Prachtig! Dus je echo krijg je toch bij de vk? Ik zou toch ook eerder naar het zk gaan, terug naar een vk kan altijd nog
Joy, proest zie al kabouters met je glazen lopen. Maar 5 min is idd niet ver Succes met je examen al vast. Lov, dat scheelt idd al wel. Dido, lastig van je hoofdpijn. Maar die test wauw!! Fijn dat je een afspraak bij de VK hebt. Losje, fijn dat je vandaag niet bloed. Manouks, hmm niet fijn is dat, maar eigenlijk zouden ze daar niet naar moeten en mogen kijken vind ik. Aaaaah ze voorspelde vanmorgen op de radio sneeuw eind deze week. Ik ben niet zo vrolijk als dat gebeurd. Niet leuk voor het bedrijf. Maar ja komt goed ze hebben het wel vaker fout.
Even snel, Manouk, fijn dat het gelukt is, jij ook succes straks! Dido, wowie! Mooie knaller! Dansje voor Lov!! 28 weken alweer... Ook een dansje voor mij, 33 weken...pff wat gaat het hard!! Ik krijg ook de kriebels hoor, moeten nog gordijnen ophangen enz... Ik wil gaan inrichten! Wiegje wil ik in elkaar, de box etc etc... Ik zei al, over 4 weken mag ze komen! Echt bizar! Hoop snel weer wat meer van me te laten horen. Effe druk druk, vertel t later in de club wel ff!
Aaahh mamavandj wordt tijd he WHOOP WHOOP dansje voor jou Parel oh dat zou balen zijn. Maar je man zal toch ieder jaar rekening moeten houden met de winter of niet? Dat je dus al een groot deel van je loon opspaart zeg maar
Lov, dat klopt, maar is wel irritant als er nu al sneeuw gaat vallen. Als we weer zo'n lange winter hebben als afgelopen jaar van november tot april is dat niet leuk.
Wat gaan jullie allemaal hard met de zwangerschap! Ben blij voor jullie. Ik kan me voorstellen dat je wel wat af wilt hebben lov. @parel Ik ben helemaal geen winter mens brrr...Niet fijn voor het bedrijf inderdaad, maar misschien willen mensen nog hulp met snel de tuin winterklaar hebben? @lov Punt met ziekenhuis is dat ik dan weer naar m'n oude ziekenhuis moet. Inmiddels zijn we verhuisd en dat zou een behoorlijke reistijd met zich meebrengen. Ik kan ook naar een ander ziekenhuis, maar dan moet ik eerst via de huisarts regelen dat ik daar naar toe kan...Zoveel geregel trek ik nu even niet, dus dacht ik ga in eerste instantie voor het gemak bij de vk en mochten ze twijfel hebben kunnen zij makkelijk de doorverwijzing naar het juiste ziekenhuis verzorgen.... Is het al volgende week? :-s
Oh ja dan zou ik het ook zo doen dido Aaaah dus volgende week 2 spannende echo's in ons topic....spannend meiden!
Dido, ja dan is het zeker logisch dat je eerst naar de VK gaat. Ja we doen nu al veel winter klaar maken en hebben al wat tuinen voor volgend jaar binnen dat wel hoor. Maar is wel irritant als het gaat sneeuwen of erg vriezen dat je dan niks meer kan voor nu.